Filters

5

moeilijk om iets te wijzigen, chatbot niet gebruiksvriendelijk,tel.bereikb.???

ik ben al jaren klant bij ED, vorige week kon ik nog kiezen uit 2 opties: 1 jaar of 2 jaar , nu nog 1 jaar, heb ik daar maar voor gekozen, ben ik wel 2 uur verder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Betrouwbare leverancier met een goed aanbod.

Goed inzicht in verbruik via "regelneef"app. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

duidelijk en overzichtelijk

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

geen klachten goede levering

geen klachten goede levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

oke

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

persoonlijk contact

Helaas jammer dat ik niemand aan de lijn krijg bij vragen over voor mij best een belangrijk onderwerp. De chatbox kwam er niet uit en een medewerker dat duurde te lang. Ik heb de verbinden verbroken. Voor mijn gevoel zit ik in een "doodlopende straat" bij zo een belangrijk onderwerp als energie! Ik heb zonder de juiste informatie op mijn vragen het verlengaanbod geaccepteerd. Je moet toch wat!!! Het item aanbevelen? Ja of Nee wil ik het liefst met misschien beantwoorden. Ik heb dit opengelaten en nu is het dus een Ja omdat ik van het verlengaanbod gebruik gemaakt heb. Maar ik vind Ja of Nee? Te weinig opties, voeg misschien toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
7

al 13 jaar klant

al 13 jaar klant had wel een beter bod verwacht. en waarom kan je niet mailen of belle?

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
8

goedkoop en betrouwbaar

komt zijn afspraak na

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goede service

Ben de afgelopen 3 jaar al klant geweest zet dit graag voort

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
3

communicatie onvoldoende niet eerlijk altijd voor zeker vaste klant

Bij wijzigingen vooraf niet geinformeerd, wisselende aanbiedingen

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Slecht bereikbaar

Ik wil graag telefonisch contact en dat is onmogelijk!! En dat gechat duurt veel te lang Kortom dikke onvoldoende

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
4

Onverwachte kosten, app werkt niet goed

Via Independer een jaarcontract afgesloten bij energiedirect, eerste paar maanden geen problemen. In de app zag ik dat het werd aangeraden het termijnbedrag te verhogen met 50,-, maand erop moest ik het weer verhogen en de volgende maand weer! Totaal betaal ik nu ~€100 meer per maand dan wat ik had afgesloten. Na veel moeite (omdat de chat in de app niet werkt) contact op kunnen nemen, er werd mij verteld dat het ingeschatte verbruik minder was dan het werkelijke verbruik. Met veel tegenzin heb ik het dus maar geaccepteerd. Als ik nu bij energiedirect een contact zou afsluiten met het werkelijke verbruik dan zou ik 50,- minder betalen per maand... Nu over de helft van mijn jaarcontract kon ik het termijnbedrag verlagen, dus dat heb ik gedaan. Alleen komt het termijnbedrag in de app niet overeen met de werkelijke rekening! Ik betaal 15,- meer dan wat ik heb ingesteld! En natuurlijk werkt nog steeds de chatfunctie in de app niet -_- ... Met een bijstandsuitkering is het niet makkelijk om rond te komen en deze energieleverancier maakt het er niet makkelijker op. Voor mij NOOIT meer energiedirect...

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima!

Snelle duidelijke procedure doorlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Energiedirect is wat ik wil

Een tien betekent volmaakt en dat is niets in deze wereld. Maar een negen zijn mijn ervaringen met Energie Direct zeker waard. Ik wordt maandelijks uitstekend op de hoogte gehouden en krijg ook de juiste adviezen. Daarom heb ik weer voor drie jaar verlengen gekozen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Nooit spijt van gehad

Al jaren klant en luister naar anderen doen we het nog niet zo verkeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
9

Snel geregeld

Was gemakkelijk en verder nooit problemen gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
10

betrouwbare leverancier tegen concurrerende prijzen

Al een aantal jaren klant. Geen problemen, geen zorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Super

Makkelijk en snel geregeld ook de klantenservice heel behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

n.v.t.

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Redelijk goed

Soms lastig, telefonisch contact lijkt mij wel zo prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Ik hoop een goede deal afgesloten te hebben. De prijs was eigenlijk mijn bewijs.

......

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

ik ben heel veel jaren klant bij Energiedirect en dik tevreden

ik ben al heel veel jaren klant bij jullie en dat is mij goed bevalen ik hoop dat ik tevreden kan blijven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed

Ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

overstappen

1 min was het klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
7

Jammer dat jullie telefonisch niet te bereiken zijn. Ook chatten is me niet gelukt.

Ik heb regelmatig geprobeerd contact met jullie op te nemen. Pas recent heb ik een voorstel voor verlenging gekregen. Over de BTW zijn jullie niet duidelijk. Soms lees ik inclusief, soms exclusief. Bij overstappen naar een andere leverancier kan ik € 225 cashback ontvangen. Wat doen jullie bij verlenging van een contract?

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.