ik ben al jaren klant bij ED, vorige week kon ik nog kiezen uit 2 opties: 1 jaar of 2 jaar , nu nog 1 jaar, heb ik daar maar voor gekozen, ben ik wel 2 uur verder.
Hoi Jan, Bedankt voor je eerlijke feedback. Het aanbod wijzigt maandelijks, daarom is het belangrijk om het aanbod direct af te sluiten als het je bevalt. Mocht je wachten dan loop je de kans dat het aanbod veranderd. Groeten, Webcare Energiedirect.nl
Goed inzicht in verbruik via "regelneef"app. Tevreden klant.
Bedankt voor je review! Groeten, Webcare Energiedirect.nl
prima
Wat een topcijfer! Dankjewel voor je review, wij waarderen dit enorm. :)
geen klachten goede levering
Wat super om te horen Piet! Mega bedankt voor je mooie review. :)
Goed
Bedankt voor je review Leen! Groeten, Webcare Energiedirect.nl
Helaas jammer dat ik niemand aan de lijn krijg bij vragen over voor mij best een belangrijk onderwerp. De chatbox kwam er niet uit en een medewerker dat duurde te lang. Ik heb de verbinden verbroken. Voor mijn gevoel zit ik in een "doodlopende straat" bij zo een belangrijk onderwerp als energie! Ik heb zonder de juiste informatie op mijn vragen het verlengaanbod geaccepteerd. Je moet toch wat!!! Het item aanbevelen? Ja of Nee wil ik het liefst met misschien beantwoorden. Ik heb dit opengelaten en nu is het dus een Ja omdat ik van het verlengaanbod gebruik gemaakt heb. Maar ik vind Ja of Nee? Te weinig opties, voeg misschien toe.
al 13 jaar klant had wel een beter bod verwacht. en waarom kan je niet mailen of belle?
13 jaar alweer :O. Wat gaat de tijd snel. Je heb dan wel een hoop veranderingen met ons meegemaakt. Ook de verandering dat wij helemaal volledig overgestapt zijn naar digitaal contact. Je kan ons dus chatten, mailen en een bericht toesturen via Facebook. Mailen kan naar [email protected] Groetjes. Danisha Energiedirect webcare
komt zijn afspraak na
Bedankt voor deze mooie woorden Goswien :).
Ben de afgelopen 3 jaar al klant geweest zet dit graag voort
Bedankt voor je review Grietje! Groeten, Webcare
Bij wijzigingen vooraf niet geinformeerd, wisselende aanbiedingen
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Als wij een tariefwijziging doen dan wordt je hiervan op de hoogte gebracht per mail. Wellicht dat deze mailtjes in je spam terecht zijn gekomen. Mocht je vragen hebben hierover mag je altijd met ons chatten, ons mailen of via social media benaderen! Groetjes, Energiedirect | Webcare
Ik wil graag telefonisch contact en dat is onmogelijk!! En dat gechat duurt veel te lang Kortom dikke onvoldoende
Dag Alma, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wij zijn een online leverancier en doen alles digitaal, hierdoor is bellen niet mogelijk. Je kunt inderdaad met ons chatten, mailen of anders via social media berichten. Als je een bericht stuurt via Facebook Messenger, kunnen we je ook daar verder helpen. Groetjes, Energiedirect | Webcare
Via Independer een jaarcontract afgesloten bij energiedirect, eerste paar maanden geen problemen. In de app zag ik dat het werd aangeraden het termijnbedrag te verhogen met 50,-, maand erop moest ik het weer verhogen en de volgende maand weer! Totaal betaal ik nu ~€100 meer per maand dan wat ik had afgesloten. Na veel moeite (omdat de chat in de app niet werkt) contact op kunnen nemen, er werd mij verteld dat het ingeschatte verbruik minder was dan het werkelijke verbruik. Met veel tegenzin heb ik het dus maar geaccepteerd. Als ik nu bij energiedirect een contact zou afsluiten met het werkelijke verbruik dan zou ik 50,- minder betalen per maand... Nu over de helft van mijn jaarcontract kon ik het termijnbedrag verlagen, dus dat heb ik gedaan. Alleen komt het termijnbedrag in de app niet overeen met de werkelijke rekening! Ik betaal 15,- meer dan wat ik heb ingesteld! En natuurlijk werkt nog steeds de chatfunctie in de app niet -_- ... Met een bijstandsuitkering is het niet makkelijk om rond te komen en deze energieleverancier maakt het er niet makkelijker op. Voor mij NOOIT meer energiedirect...
Dag Lianne, Wat vervelend om te horen dat het zo is gegaan. Ik wil je vragen om contact op te nemen via Facebook Messenger. Daar kunnen we je verder helpen met het maandbedrag en de chatfunctie. Hopelijk kunnen we er samen uitkomen. Groetjes, Energiedirect | Webcare
Snelle duidelijke procedure doorlopen.
Super bedankt voor je mooie review Willem! :)
Een tien betekent volmaakt en dat is niets in deze wereld. Maar een negen zijn mijn ervaringen met Energie Direct zeker waard. Ik wordt maandelijks uitstekend op de hoogte gehouden en krijg ook de juiste adviezen. Daarom heb ik weer voor drie jaar verlengen gekozen.
Wauw wat een mooie review Jan! Wat fijn om dit te horen, wij waarderen dit enorm. Hopelijk kunnen we je nog jaren deze service blijven aanbieden. :)
Al jaren klant en luister naar anderen doen we het nog niet zo verkeerd
Wat een mooie compliment Rob! Dankjewel voor je review. :)
Was gemakkelijk en verder nooit problemen gehad
Fijn om te horen Petra! Mega bedankt voor je review en het mooie cijfer. :)
Al een aantal jaren klant. Geen problemen, geen zorgen.
Wat een mooie review Jan! Dankjewel dat je de tijd hiervoor hebt genomen. Wij waarderen dit enorm! :)
Makkelijk en snel geregeld ook de klantenservice heel behulpzaam
Super bedankt voor je mooie review en het mooie cijfer natuurlijk! Wij waarderen dit enorm. :)
n.v.t.
Dankjewel voor je review en het mooie cijfer Ad!
Soms lastig, telefonisch contact lijkt mij wel zo prettig.
Dankjewel voor je review! Ik kan goed begrijpen dat het fijn is om telefonisch contact te hebben soms. Wij zijn een online leverancier die alles digitaal doen. Gelukkig kun je ook met ons chatten, mailen of via social media benaderen. Hopelijk zit er een manier tussen die jou ook bevalt. :)
......
Dankjewel voor je review! :)
ik ben al heel veel jaren klant bij jullie en dat is mij goed bevalen ik hoop dat ik tevreden kan blijven.
Dat is altijd erg leuk om te horen dat je al zo lang tevreden bent over ons! Laten we dat vooral zo houden. Dankjewel voor je review! 💚
Ok
Dankjewel voor je review Mohamed. 🙌
1 min was het klaar
Wauw dat is een nieuw record! Super fijn dat het zo snel geregeld is. Dankjewel voor je mooie review Ger! 🙌💚
Ik heb regelmatig geprobeerd contact met jullie op te nemen. Pas recent heb ik een voorstel voor verlenging gekregen. Over de BTW zijn jullie niet duidelijk. Soms lees ik inclusief, soms exclusief. Bij overstappen naar een andere leverancier kan ik € 225 cashback ontvangen. Wat doen jullie bij verlenging van een contract?
Goedemorgen, ik kan goed begrijpen dat je ook graag iets leuks zou willen ontvangen bij het contract. Wij zijn via chat, mail en facebook te bereiken. Als je ons via die weg benaderd dan kijken we graag met je mee naar een verlenging. Dankjewel voor je review Paula! 😊
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.