Filters

1

Na 8 maanden nog geen compensatie ontvangen

Ik wacht nog steeds op de uitbetaling van de 2 keer 190 euro Compensatie van november en december 2022. De klantenservice is zachtjes uitgedrukt incapabel en doet alleen maar loze beloften. In één woord WAARDELOOS

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Drama

Slechte klantenservice, maken er helaas potje van. Verkeerde informatie, verkeerde opzegging verwerkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Slecht bereikbaar en doet niet wat het beloofd.

Meermaals via de chat contact gezocht, na 20 minuten is dan vaak het verhaal pas helder bij de persoon van de chat. Er zou een melding gemaakt worden van het probleem en binnen 2 weken worden opgelost. Toen energie direct een probleem met ons (uiteindelijk enexis) had werden wij direct opgebeld voor verheldering. Ook de dag erna werden wij weer gebeld omdat het nog niet opgelost was. Uiteindelijk is het probleem voor energiedirect opgelost, maar helaas nooit een terugkoppeling gehad. Het probleem wat ik bij energie direct heb voorgelegd bestaat nu al 4 maanden en door de chat wordt steeds gezegd dat er melding wordt gemaakt en of ik niet weer 2 weken kan wachten. Op het verzoek tot telefonisch contact krijgen wij geen gehoor. Ook onduidelijk of mijn klacht in behandeling is genomen of niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
3

Per abuis 2 dagen te vroeg contract opgezegd.

133 euro in mindering gebracht als boete. Enige coulance ho maar. Na jaren klant te zijn geweest. Geen waarschuwing gekregen. Weinig klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Ben geen klant meer, maar trekken verder geld af

Opletten. Na overstappen in january 2023 naar een andere leverancier en betalen van de jaarafrekening en eindafrekening trekt energiedirect verder elke maand (februari en maart) geld af van mijn rekening. Dit boek ik altijd terug. Contact via de App kan ik niet meer opnemen, omdat ik er geen klant meer ben. Geen antwoord op mijn mails...Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Nu komt er een mail van Hoist Finance en zij vragen een betaling over 500 Euro welke nog open zal zijn van energiedirect. Voor wat dit geld is, weten ze niet. Zij hebben dit alleen energiedirect afgekoopt. En ze bedreigen nu met een deurwaarder!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

Niet te bereiken

Heb 3 x een mail aan jullie gestuurd met een vraag: wat gebeurt er met mijn contract op 01-01-2023? Geen antwoord. Telefonisch niet te bereiken. En de automatische TRUUS begrijpt er al helemaal niets van. Verder ben ik tevreden. Jammer dat een simpele vraag niet beantwoord wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
1

Waardeloos, ze hebben het afgedaan met standaard berichtje

Waardeloos, ze hebben het afgedaan met standaard berichtje

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Totaal onbereikbaar

De laatste tijd is het met energiedirect hard achteruit gegaan. Ze houden zich niet aan de wettelijke termijn van 30 dagen voor prijsverhogingen. Ondanks dat de minister zegt dat de energiedirect zich hier aan moet houden, doet energiedirect dit niet en klachten hierover worden afgedaan met een standaard berichtje zonder de klacht serieus in behandeling te nemen, wat zwak! Vlug de prijzen buitensporig verhogen nog even voor het prijsplafond van de overheid getuigt van enkel winstbejag en zelfverrijking over de rug van de belastingbetalers, wij dus. Contact opnemen wordt bijna geheel onmogelijk of heel erg moeilijk gemaakt. (wat niet vreemd is na deze chaos die energiedirect veroorzaakt). Een gemiddelde van 1.2 op trustpilot doet veel meer recht aan de realiteit als de "opgepompte en onrealistische" 8,2 die energiedirect maar star op al maandenlang (zonder aanpassingen) op hun website laten zien, hoe "fake" kun je zijn? Ik zou zeggen kijk maar eens naar Trustpilot!

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Energiedirect is beduidend goedkoper

In deze zeer dure tijden heeft energiedirect toch kans gezien om mij een zeer mooie aanbieding te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Lekker overzichtelijk

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Heel goed

Ik ben begin dit jaar overgestapt naar Energiedirect.nl omdat bij deze energiebedrijf de gas en stroom rekening het laagst was. En ze doen wat ze beloofd hadden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goede energiedeal kunnen sluiten voor periode van 3 jaar.

Alleen maar positief over Energiedirect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

PRIMA

BLIJ MEE....!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Leuk, snel & goed

Het overstappen ging super en soepel. Leuke app met nuttige informatie die makkelijk toegankelijk is. Prettig en leuke communicatie vanuit de mensen van energie direct, zowel persoonlijk aan de telefoon als via de e-mail. En natuurlijk goede prijzen. Kortom, een super tevreden klant (sinds februari 2022)

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

Bij Energiedirect is het niet mogelijk om je energiestanden makkeijk door te geven:(

Telefoonnummer graag zodat ik door kan geven dat het doorgeven van de energiestanden niet werkt viaa de website. Heb deze dan maar viaa de mail doorgegeven, maar wordt daar wat mee gedaan? want ik krijg weer een nieuw verzoek om de meterstandne door te geven???

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
8

Tot nu toe goed.

Was even afwachten na overstap vanaf Powerpeers. Maar levering gaat goed. Regelneef heel fijn. Alleen jammer dat Tankey gestopt is!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Helder en duidelijk

Bij vragen zijn ze duidelijk in hun uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Voor zover heldere informatie en overzichten

Was nog niet bekend met energiedirect, maar kwam deze tegen in mijn zoektocht naar een nieuwe energie leverancier via de consumentenbond. Kon het contract alleen rechtstreeks afsluiten en vond dit best wel spannend, maar tot zover zijn ze alle afspraken netjes nagekomen. Zo kreeg ik netjes bericht dat ik mij in deze energiecrisis geen zorgen hoefde te maken omdat ik een contract met vaste prijzen had En krijg nu al voor de tweede maand op rij, heldere overzichten over ons energieverbruik via de mail toegestuurd. Zie het vervolg van ons contract dus vol vertrouwen tegemoet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed,klantvriendelijkheid en meedenkend!

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen meegekregen, vriendelijk geholpen telefonisch. App Toon, heel handig en alles overzichtelijk. Wij zijn zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Tot nu toe goede ervaring.

Nog niet zo lang bij Energiedirect. Wat ik prettig vind is het maandelijks verbruik te ontvangen en vergelijken. Je wordt toch weer bewuster van je verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Prima informatie via de app

App geeft prima inzicht

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Gaat best goed

Het was helemaal goed geweest als ik niet van die berichtjes kreeg dat ik het termijn bedrag moet overmaken, terwijl ik op automatisch betalen staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Geweldig

Alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Overstappen verliep snel en soepel

Overstappen verliep soepel en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

100 %

Overgestapt naar energiedirect ,moet zeggen dat alles perfect geregeld is,nergens problemen mee gehad alles super geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.