Ik wacht nog steeds op de uitbetaling van de 2 keer 190 euro Compensatie van november en december 2022. De klantenservice is zachtjes uitgedrukt incapabel en doet alleen maar loze beloften. In één woord WAARDELOOS
Goedemorgen, Goed dat je aangeeft dat je de compensatie nog niet hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat je geduld na 8 maanden op is. Ik zie dat je vorige week contact hebt gehad met mijn collega. Die heeft een verzoek ingediend bij de desbetreffende afdeling die hier over gaat. Zij zullen dit verder oppakken. Groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Slechte klantenservice, maken er helaas potje van. Verkeerde informatie, verkeerde opzegging verwerkt.
Bedankt voor je review Alexander! Wat vervelend dat het mis is gegaan! Is het probleem inmiddels opgelost? Stuur anders een mail naar [email protected] dan helpen we je graag verder! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Meermaals via de chat contact gezocht, na 20 minuten is dan vaak het verhaal pas helder bij de persoon van de chat. Er zou een melding gemaakt worden van het probleem en binnen 2 weken worden opgelost. Toen energie direct een probleem met ons (uiteindelijk enexis) had werden wij direct opgebeld voor verheldering. Ook de dag erna werden wij weer gebeld omdat het nog niet opgelost was. Uiteindelijk is het probleem voor energiedirect opgelost, maar helaas nooit een terugkoppeling gehad. Het probleem wat ik bij energie direct heb voorgelegd bestaat nu al 4 maanden en door de chat wordt steeds gezegd dat er melding wordt gemaakt en of ik niet weer 2 weken kan wachten. Op het verzoek tot telefonisch contact krijgen wij geen gehoor. Ook onduidelijk of mijn klacht in behandeling is genomen of niet.
133 euro in mindering gebracht als boete. Enige coulance ho maar. Na jaren klant te zijn geweest. Geen waarschuwing gekregen. Weinig klantvriendelijkheid.
Hi Frans, Ik kan begrijpen dat je erg baalt van de boete. Helaas zijn onlangs de "boete" regels landelijk gewijzigd. Om deze reden worden de boetes nu anders berekend.. en kunnen deze inderdaad nadeliger uitpakken dan voorheen. Mijn advies is om bij een overstap altijd goed na te gaan wanneer de einddatum is van je overeenkomst. Hoe graag ik ook zou willen, ik kan de boete niet weghalen. Ik weet niet of de nieuwe leverancier een boeteregeling heeft waardoor zij mogelijk de boete voor je vergoeden? Vraag dit altijd nog even na bij ze! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Opletten. Na overstappen in january 2023 naar een andere leverancier en betalen van de jaarafrekening en eindafrekening trekt energiedirect verder elke maand (februari en maart) geld af van mijn rekening. Dit boek ik altijd terug. Contact via de App kan ik niet meer opnemen, omdat ik er geen klant meer ben. Geen antwoord op mijn mails...Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Nu komt er een mail van Hoist Finance en zij vragen een betaling over 500 Euro welke nog open zal zijn van energiedirect. Voor wat dit geld is, weten ze niet. Zij hebben dit alleen energiedirect afgekoopt. En ze bedreigen nu met een deurwaarder!!!!
Beste, Wat ontzettend jammer om te lezen dat het niet goed is verlopen. Als je de jaarrekening en eindrekening hebt betaald dan is dat in ieder geval prima. Vaak wordt er nog een laatste termijnbedrag in rekening gebracht en dit is dan ook verrekend op de eindrekening. Dit is van mijn kant wel even een aanname want zonder gegevens kan ik niet zien wat er is gebeurd. Als het dossier is verkocht aan Hoist kan ik helaas helemaal niets meer inzien. Voor alle informatie dien je dan toch contact op te nemen met hun. Vriendelijke groet, webcare energiedirect.nl
Heb 3 x een mail aan jullie gestuurd met een vraag: wat gebeurt er met mijn contract op 01-01-2023? Geen antwoord. Telefonisch niet te bereiken. En de automatische TRUUS begrijpt er al helemaal niets van. Verder ben ik tevreden. Jammer dat een simpele vraag niet beantwoord wordt.
Fijn dat we elkaar zojuist even hebben gesproken en dat het voor jou nu helder is wat jouw contract situatie is vanaf 1 januari 2023. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor ik het natuurlijk graag! Groetjes, Puck Team Webcare
Waardeloos, ze hebben het afgedaan met standaard berichtje
Hoi, Bedankt voor je open en eerlijkheid. Wat had je graag anders willen zien? Uiteraard kunnen we alle feedback goed gebruiken! Ik hoor het graag van je. Groeten, Team webcare energiedirect.nl
De laatste tijd is het met energiedirect hard achteruit gegaan. Ze houden zich niet aan de wettelijke termijn van 30 dagen voor prijsverhogingen. Ondanks dat de minister zegt dat de energiedirect zich hier aan moet houden, doet energiedirect dit niet en klachten hierover worden afgedaan met een standaard berichtje zonder de klacht serieus in behandeling te nemen, wat zwak! Vlug de prijzen buitensporig verhogen nog even voor het prijsplafond van de overheid getuigt van enkel winstbejag en zelfverrijking over de rug van de belastingbetalers, wij dus. Contact opnemen wordt bijna geheel onmogelijk of heel erg moeilijk gemaakt. (wat niet vreemd is na deze chaos die energiedirect veroorzaakt). Een gemiddelde van 1.2 op trustpilot doet veel meer recht aan de realiteit als de "opgepompte en onrealistische" 8,2 die energiedirect maar star op al maandenlang (zonder aanpassingen) op hun website laten zien, hoe "fake" kun je zijn? Ik zou zeggen kijk maar eens naar Trustpilot!
Hoi Peter, Wij nemen de klachten van onze klanten zeer serieus. In plaats van 1 oktober verhogen we de variabele tarieven per 7 november. Hiermee geven we gehoor aan de oproep van onze klanten, de Tweede Kamer en ACM. Heb je een variabel contract? Dan krijg je uiterlijk 8 oktober persoonlijk bericht over je gewijzigde tarief, ook als je geen klacht hebt ingediend. Check onze site voor meer informatie: https://www.energiedirect.nl/klantenservice/stijgende-energieprijzen#intro. Daarnaast zijn wij een online energieleverancier en kun je ons bereiken via Facebook, Instagram, Twitter, per e-mail of via onze chatbot. Dit moeten genoeg wegen zijn, echter is het erg druk wegens de onrustige markt en de grote zorgen van onze klanten waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten. Mocht ik wat voor je kunnen betekenen kun je altijd contact opnemen via een van de boven genoemde kanalen. Groet, Team Webcare.
In deze zeer dure tijden heeft energiedirect toch kans gezien om mij een zeer mooie aanbieding te doen.
Zeer positief
Top! Dat horen we graag.
Ik ben begin dit jaar overgestapt naar Energiedirect.nl omdat bij deze energiebedrijf de gas en stroom rekening het laagst was. En ze doen wat ze beloofd hadden
Leuk om te horen dat het bevalt! :) Bedankt voor jouw review!
Alleen maar positief over Energiedirect
Fijn om te horen! Welkom!
BLIJ MEE....!!!
Bedankt voor je super mooie cijfer Jaap! Groetjes Jennifer Webcare energiedirect.nl
Het overstappen ging super en soepel. Leuke app met nuttige informatie die makkelijk toegankelijk is. Prettig en leuke communicatie vanuit de mensen van energie direct, zowel persoonlijk aan de telefoon als via de e-mail. En natuurlijk goede prijzen. Kortom, een super tevreden klant (sinds februari 2022)
Hey Roel, Wat een geweldig leuke review zeg! De overstap ging dus precies zoals je mag verwachten want daar hoor je zelf geen last van te hebben! Fijn dat je zo tevreden bent. Op naar mooie jaren! Dankjewel dat je de moeite hebt genomen dit bericht achter te laten en ik wens jou niets minder dan een leuke dag! Groetjes Joyce | Team Webcare Energiedirect.nl
Telefoonnummer graag zodat ik door kan geven dat het doorgeven van de energiestanden niet werkt viaa de website. Heb deze dan maar viaa de mail doorgegeven, maar wordt daar wat mee gedaan? want ik krijg weer een nieuw verzoek om de meterstandne door te geven???
Hartelijk dank voor jouw review! Erg vervelend dat het niet lukt om de meterstanden door te geven. Ik wil je hier graag bij helpen maar heb nu helaas geen gegevens. Kan je ons via facebook of twitter een bericht sturen met jouw postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan help ik je graag verder. Groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Was even afwachten na overstap vanaf Powerpeers. Maar levering gaat goed. Regelneef heel fijn. Alleen jammer dat Tankey gestopt is!
Bij vragen zijn ze duidelijk in hun uitleg
Was nog niet bekend met energiedirect, maar kwam deze tegen in mijn zoektocht naar een nieuwe energie leverancier via de consumentenbond. Kon het contract alleen rechtstreeks afsluiten en vond dit best wel spannend, maar tot zover zijn ze alle afspraken netjes nagekomen. Zo kreeg ik netjes bericht dat ik mij in deze energiecrisis geen zorgen hoefde te maken omdat ik een contract met vaste prijzen had En krijg nu al voor de tweede maand op rij, heldere overzichten over ons energieverbruik via de mail toegestuurd. Zie het vervolg van ons contract dus vol vertrouwen tegemoet.
Wat fijn om deze mooie terugkoppeling te lezen Anya! Bedankt!
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen meegekregen, vriendelijk geholpen telefonisch. App Toon, heel handig en alles overzichtelijk. Wij zijn zeer tevreden!
Nog niet zo lang bij Energiedirect. Wat ik prettig vind is het maandelijks verbruik te ontvangen en vergelijken. Je wordt toch weer bewuster van je verbruik.
Hoi Betsy, Wat leuk dat je klant bent geworden en welkom bij energiedirect.nl! Bedankt voor je review. Groetjes, Webcare
App geeft prima inzicht
Fijn om te horen dat onze app je zo goed bevalt!
Het was helemaal goed geweest als ik niet van die berichtjes kreeg dat ik het termijn bedrag moet overmaken, terwijl ik op automatisch betalen staat.
Fijn dat verder alles goed is gegaan! Helaas hebben we een issue gehad waarin die berichten onterecht naar een deel van onze klanten zijn verstuurd. Mijn oprechte excuses daarvoor! Dit zal hopelijk niet meer gebeuren. Groetjes, Puck | Team Webcare
Alles goed geregeld
Fijn dat het goed is gegaan en het goed is geregeld. :D
Overstappen verliep soepel en snel.
Fijn dat alles goed is verlopen!
Overgestapt naar energiedirect ,moet zeggen dat alles perfect geregeld is,nergens problemen mee gehad alles super geregeld.
Welkom bij energiedirect.nl! Leuk dat jij je bij ons hebt aangemeld en dat de aanmelding naar tevredenheid is gegaan. :) Laat het vooral weten als we je ergens bij kunnen helpen. Groetjes, Nabila | Webcare energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.