Makkelijk en duidelijke overzichten.
Fijn om te horen dat de overzichten jullie goed bevallen Frans en Marieke. :-)
app duidelijk en overzichtelijk
Fijn dat alles bevalt! Bedankt ook voor je review. Groeten, Webcare Energiedirect.nl
Eaasy Overstapproces
Bedankt voor je review Alessio! Ook nog is een mooie cijfer gekregen van je. Groeten, Webcare Energiedirect.nl
xx
Goed inzicht in je verbruik.
Bedankt voor je review en mooie cijfer Anja! Groeten, Webcare Energiedirect
goede info. voorziening.
Fijn om te horen, Jos. Dank je wel voor je review!
Keurig elke maand weer zeer overzichtelijk
Bedankt voor je postieve review! Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect
gemakkelijk geregeld
Wat fijn dat de overstap soepel is verlopen. Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect
Ervaring is goed. Maar er is mij niets verteld over het aflopen van mijn contract!
Bedankt voor je review! Wanneer je contract binnenkort afloopt ontvang je altijd een mail van ons. Misschien is dat bij je spamberichten terecht gekomen(?). Uiteraard heb je de mogelijkheid om je contract te verlengen met een vaste looptijd. Je kunt persoonlijk aanbod checken op je account. Groetjes, Webcare energiedirect
Alles goed geregeld bij Energiedirect.
Mijn ervaring als volgt, elke maand een overzicht met het gebruik van het jaar ervoor, goed advies met eventueel aanpassing van het maand bedrag om zodoende aan het eind van het jaar niet voor financiele verrassingen te komen staan.
Bedankt voor je super mooie review Eduard! Groetjes, Webcare energiedirect
Krijg maandelijks een overzicht van mijn verbruik.
Bedankt voor je mooie cijfer! Mocht je ons tips of feedback willen geven dan horen we dat graag. Groetjes, Webcare energiedirect
Ik heb nu stroom en gas op 2 adressen ivm aankoop van een nieuw huis. Ik heb mijn contract verlengt met 3 jaar omdat ik de tarieven vast wil hebben. Het nieuwe contract staat op levering van het oude adres terwijl dit het nieuwe moet zijn want het oude huis wordt binnenkort verkocht. Er is helaas geen mogelijkheid om even snel Energiedirect te bellen. een serieuze tekortkoming.
Bedankt voor je review! Helaas werkt ons systeem niet goed als je je contract verlengd tijdens een verhuizing. Je kunt livechatten met onze medewerkers of stuur een mail naar [email protected] en we helpen je graag verder! Groetjes, Webcare energiedirect
ben benieuwd wat vor kosten er de aankomen jaren bij komen
Nooit geen problemen met Energiedirect, wel erg jammer dat jullie niet voor jullie klanten telefonisch bereikbaar zijn, Op die manier bouw je ook vertrouwen op, of is dat voor jullie niet belangrijk ?
Bedankt voor je review! We zijn een online leverancier. We hebben er bewust voor gekozen om geen telefonische klantenservice te hebben. Via de livechat zijn we altijd bereid om je zo goed mogelijk te helpen! Groetjes, Webcare energiedirect
Ik vind de leveringen en diensten goed maar wel zou ik ook de mogelijkheid willen krijgen om telefonisch contact te hebben.
Bedankt voor je review! We zijn een online leverancier dus hebben we geen telefonische klantenservice. We zijn altijd bereid om je zo goed mogelijk te helpen via de chat! Groetjes, Webcare energiedirect
zie bovenstaande
Contractverlenging aanbod is niet echt heel bijzonder voor trouwe klanten welke meer dan 10+ jaren bij EnergieDirect zitten , het gaat om nieuwe klanten te binden. Verder geen verloopt alles prima.
Bedankt voor je review! Hopelijk hebben we binnenkort ook een goed aanbod voor jou! Groetjes, Webcare energiedirect
ik zit allang bij energie direct
Bedankt voor je mooie cijfer Cees! Op naar meerdere jaren! Groetjes, Energiedirect webcare
Er wordt probleemloos geleverd volgens contract, afgeschreven als vastgelegd en ik heb verder nergens bemoeienis mee, verloop zoals je mag verwachten!
Bedankt voor je super mooie review! Groetjes, Energiedirect
Voorheen kon je met jullie bellen en onpersoonlijk een mail. Ook vreemd vorig jaar maakte ik ook een deal voor bedrag maar werd toch voor een hoger bedrag per maand aangeslagen... vreemd. Mijn vraag|: ik ga nu toch wel € 237,00 per maand betalen miv van januari 2025.
Dag Jet, Wat vervelend om te horen dat het niet goed gaat met je contract. Je kunt met ons chatten, per mail: [email protected] of via social media contact opnemen. Ik wil je vragen om via een van deze kanalen contact op te nemen. Dan kunnen we je verder helpen. Groetjes, Energiedirect | Klantenservice
jullie zijn niet bereikbaar per telefoon
redelijk
Dag Silvo, Wat jammer om te horen dat je de communicatie moeizaam vindt. Je kunt ons bereiken per chat, per mail: [email protected] of via social media. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Groetjes, Energiedirect Klantenservice
Jammer dat er via chat of mail geen contact kan zijn. ik wil graag antwoord op hoe het gaat bij 3 jaar contract met overgang 2027 van kosten zonnenpanelen. Als saldering eraf gaat dat de kosten etc hierop worden aangepast anders zijn we dubbel genaaid. Hier wil ik graag antwoord op. Want dan moeten de kosten zeker goedkoper worden als compensatie van de saldering
Dag Wilbert, Wat vervelend om te horen dat je ons niet kunt bereiken. Je kunt een mail sturen naar: [email protected]. Wat betreft je vraag; hier hebben wij nog geen antwoord op. Zodra er meer duidelijkheid is, zullen wij dit communiceren naar onze klanten. Je kunt ons ook via social media bereiken. Met vriendelijke groet, Energie direct
Lekker overzichtelijk en duidelijk. Ook handig, elke maand in de mail je verbruik van die maand.
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent Jo! Het energierapport is inderdaad zeer handig! :)
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.