Goede communicatie, maandelijks energierapport.
Fijn om te lezen dat je blij bent! Hier worden wij ook blij van. Bedankt voor de mooie review! :)
Met regelneef alles zeer duidelijk af te lezen . Zijn zeer tevreden en hopen dat het zo blijft. Hebben geen klachten.
Ah super! Bedankt voor de mooie review. :)
Energiedirect kiest ervoor om de hogere gasprijzen direct door te berekenen aan de klant door het variabele tarief per 1 november al te wijzigen. Dit is zeer ongebruikelijk. Bovendien communiceren ze dit slechts 4 dagen van tevoren terwijl het grote impact heeft op de maandelijkse premie. Deze flexibiliteit werkt slechts 1 kant op, want ik heb Energiedirect het variabele tarief nog nooit tussentijds zien wijzigen bij een daling van de energieprijzen. Hierover heb ik contact gezocht met de klantenservice, en daar ben ik zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. Om deze redenen zal ik nooit meer klant worden bij Energiedirect en beveel ik ze absoluut niet aan.
Hi Rik, Allereerst wil ik je bedanken voor de review die je hier hebt achtergelaten. Erg spijtig en vervelend om te zien dat je telefonisch niet prettig te woord bent gestaan. Sorry hiervoor! Wanneer je een variabel contract hebt, mogen wij tussentijds de tarieven wijzigen. Nou snap ik zeker dat je ervan baalt als dit op een moment gebeurt waarbij je dit liever niet had gezien, maar in uitzonderlijke gevallen mag een leverancier het tarief ook op elk ander moment wijzigen. Wel ben ik het met je eens dat dit eerder gecommuniceerd had mogen worden. Deze feedback neem ik dan ook zeker mee voor in de toekomst. Als er nog vragen zijn, laat het ons dan zeker even weten! Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Goedendag , zou toch zo.n slimme meter krijgen . met vriendelijke groet , Alexandra de Ruiter .
Bedankt voor jouw review Alexandra! Voor vragen over de slimme meter kan je contact opnemen met de netbeheerder. Jouw netbeheerder is Liander en kan je bereiken via 088-5426444.
Gewoon goede maatschappij met een scherp aanbod
Mooi compliment Carl! Fijn om te zien dat je zo tevreden over ons bent :)
overstap was perfect
Super om te zien dat de overstap perfect is gelopen. Bedankt voor je review!
Alles snel en prima geregeld. Goede klantenservice.
Toppie, dankjewel Petra! Mooi compliment van je :)
Voorheen tevreden klant. Nu in twee woningen jaarcontract, maar kan geen gegevens in de app zien. Van beide huizen niet. Klantenservice is hier niet over te bereiken. Erg jammer!
Hi Vivian, Zojuist heb ik je telefonisch gesproken. Heel erg bedankt voor je tijd en gesprek! Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Snelle overstap, alles duidelijk makkelijke app
Super bedankt voor je mooie review. Annemiek! :D
Aanmelden was snel en correct
Kijk eens aan, Paul. Dat is wat we graag willen zien :D
Zonder problemen overgestapt naar energiedirect
Super Jan! Dat is goed om te zien :D
De score van 4 sterren is verdient.!!!
Wauw, dankjewel! Dit waarderen we enorm <3
Na enkele vragen rond mijn verhuizing ben ik snel en goed geholpen.
Super fijn Roel! Goed om te zien dat je tevreden bent over de manier waarop je bent geholpen :)
Uitstekend! Niet voor niets Energiedirect gekozen.
Toppie! Daar doen we het voor Sebastian :D
Werd wel voordat ik dit zelf afsloot door een medewerker van energiedirect opdringerig benadert. Ben toen daarom niet met zijn voorstel meegegaan.
Erg vervelend Peter! Het is absoluut niet de bedoeling dat we deze ervaring na laten. Sorry hiervoor. Toch wil ik je bedanken voor de mooie review :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Energie direct heeft voor mij het contract opgezegd bij Essent met als gevolg een boete van 100€‘ Heb per mail (8 weken lang) een verzoek ingediend om met reden alsnog in aanmerking te komen voor teruggave van boete. Heb tot nu toe nog steeds geen enkele reactie ontvangen
Beste Wim, Wat vervelend dat er door Essent een opzegvergoeding in rekening is gebracht, en jij nog niets hebt vernomen over de status van de aanvraag. Ik ben direct in mijn gegevens gedoken en zie dat er op 2 september een mail is gestuurd hierover. De aanvraag voor de compensatie opzegvergoeding is niet goed gekeurd. Dit heeft ermee te maken omdat je een contract hebt afgesloten met een cashback. Wanneer je een contract aanvraagt met een cashback, wordt de opzegvergoeding niet vergoed. Dit is te lezen in de actievoorwaarden. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust telefonisch contact op via 0900-3347328 of per mail via [email protected]. Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Er is een korting van 5 ct p liter beloofd maar dat is bij tankey nooit begrepen en daar energie direct niet te regelen.
Hi Gert, Bedankt voor jouw feedback. Dit is wel erg vervelend! Als klant van Energiedirect, dien je 5 cent korting te krijgen op elke liter die je tankt. Dit geldt wel tot een maximum van 400 liter per kwartaal. Tankey zou hier zelf ook van op de hoogte moeten zijn. Krijg je de beloofde korting niet, en kom je er niet uit met Tankey? Neem dan even met ons contact op. Je kan ons telefonisch bereiken via 0900-3347328 of via de mail [email protected]. Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Ik word geregeld, iedere maand herinnert aan het feit, dat ik nog niet betaald zou hebben, terwijl dat wel het geval is
Hi Anneke, Vervelend dat je dit hebt ervaren. Dat is ook erg frustrerend als je met de goede intenties wel netjes wilt betalen. Fijn dat ik je net even heb gesproken. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan weten! Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Ik ben pas klant en heb tot nu toe alleen goede ervaring qua uitleg, service en communicatie.
Dat is goed om te zien Mark. Laten we dat ook vooral zo houden :D
zeer prettig
Super, dankjewel voor je mooie compliment!
Goede afspraken, alles nagekomen, prima geregeld
Wat super om te zien dat je zo tevreden bent! Jouw compliment waarderen we enorm :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Prima keuze, Energiedirect is een dochterbedrijf van Essent en daardoor betrouwbaar qua leverantie en contractprijzen.
Hele mooie review Ton! Dankjewel hiervoor :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Deze is prima
Dankjewel voor je dit mooie cijfer, Teun! Mocht je wel eens iets te klagen hebben neem dan gerust contact met ons op :)
uitstekend energie bedrijf. met zeer goede informatie en uitleg
Wat een mooi cijfer en complimenten, Wim. Super bedankt hiervoor!
We zitten er nog niet ze lang bij, maar ben bij met dd regelneef app Kan ik bijhouden hoe het verbruik is
Dankjewel voor dit mooie cijfer! En wat goed dat je je verbruik ook bijhoudt.
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.