Filters

10

goed

overstaooen ging heel makelijk Engerie Direct regelt alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

Ok

Mijn ervaring is tot nu in orde ik heb echter een probleem mijn gasmeter kan niet uitgelezen worden daar deze niet binnen staat maar in een buitenkast en te ver van de electriciteit meter daar heb ik al een paar maal telefonisch kontact gehad met de vraag of ik deze elke maand de meter stand kan doorgeven tot heden betaal ik alleen stroom en ben bang dat dit op het einde een gigantische rekening gaat worden ook had ik mijn maandbedrag verhoogt en dit is ook niet gebeurt daar zou ik graag een oplossing voor krijgen Met vriendelijke groeten Joseph Demeyer

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

prima

prima

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
6

Slecht bereikbaar

Weinig mogelijkheden om te communiceren. Voor zover ik heb kunnen nagaan niet telefonisch bereikbaar wat soms gewoon even moet en verder ook geen mogelijkheden om te mailen, en ook dat zou toch best wel handig zijn voor de beantwoording van sommige vragen. Blijft over 'regelneef' en die is behoorlijk irritant want die applicaties snappen vaak de vraag niet omdat het net even te gecompliceerd is!

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed

Maandelijks overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goede service, geen gedoe

Ik ben afgelopen jaar klant geworden bij Energiedirect en dit is allemaal zeer goed verlopen. Alle aanbiedingen netjes op de mail en een goed maandtarief af kunnen spreken. Al met al zeer tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Geruisloze afwikkeling

Overstap ging geruisloos. Jammer is dat je de meterstanden niet kunt doorgeven als je geen slimme meter hebt. Een teruglopende meter (elektriciteit) wordt niet geaccepteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Redelijk

Ik krijg snel mijn maand overzicht, in april heb ik een maandbedrag afgesproken, vreemd dat daar 6 euro per maand meer wordt afgeschreven dan de afspraak. Ook kan ik geen telefoonnummer vinden waar ik als klant heen kan bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Geen gedoe ga naar energiedirect toe.

Overstappen en besparen was snel gedaan. Goede scherpe prijzen. En geen gedoe achter af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Tot nu toe prima!

Prima overstap gedaan met terugstorten van de boete van oude energieleverancier. Handige App en prima maandlasten

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Zolang mij huis warm is en het licht brandt ben ik niet veeleisend

Zonder problemen overgestapt, app werkt ook naar behoren. Geen reden tot klagen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Prima

Tanky werkt niet altijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima bedrijf

Goede prijs Geen problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Overstap naadloos geregeld.

Heb tot heden alleen positieve ervaringen met Energiedirect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Blij!

Blij met jullie service, maar ik zou het leuk vinden als jullie me in plaats van meneer mevrouw zouden noemen. Ik heb jullie er al over gemaild ik ben een meisje! Elke keer als ik een mailtje open valt het me weer op. Verder blij om aangesloten te zijn bij jullie groene stroomvoorziening :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
7

zie onder

Ben nog geen jaar klant, dus veel ervaring heb ik nog niet met Energiedirect.nl.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goeie service

Ben nog niet heel lang klant maar ben zeker tevreden. De prijs is goed en alles is lekker overzichtelijk. De app werkt uitstekend en je kan goed inzien hoeveel je verbruikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed voor het milieu en portemonnee.

Wat wil je nog meer

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Ben bijna helemaal tevreden!!!

Dat ik mijn verbruik van zowel gas als elektra dagelijks kan volgen is perfect. Ik vindt wel erg vreemd dat nadat ik pakweg 5 weken klant ben, het advies krijg, om mijn maandelijks termijn bedrag te verhogen van € 96 naar € 164 !!!!!!! Dit ga ik dan ook niet doen omdat ik beslist niet meer verbruik dan in voorgaande jaren bij mijn andere leverancier. Ik neem namelijk al meer dan 20 jaar maandelijks mijn meterstanden op en het verbruik in de eerste maanden, mei/juni is beslist niet hoger dan gemiddeld in voorgaande jaren. Ik verneem graag van u waarop uw advies is gebaseerd. Groeten, Gijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
10

Geen aanmerkingen tot nu toe

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goede service

Wij zijn net pas klant van energie direct maar de eerste indruk voelt goed !

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Goede uitleg bij overstap naar Energiedirect.nl

Keurige verwerking bij overstap

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Werkt goed en snel

Werkt goed en snel, top! Accurate data, dagverbruik tm vorige dag altijd beschikbaar. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
10

Klasse

Altijd duidelijk / perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Geen problemen tot nu toe

Maandelijks een update van je verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.