Goedkoop
Scherpe tarieven, wie wilt dat nou niet! ;)
Normaal.
Fijn dat het bevalt Peter! :) Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
Wat er wordt afgesproken wordt gedaan geen bla bla bla
Hartelijk dank voor je review! Bedankt voor het compliment! :) Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect
Verliep soepel.
Ha die Ruud! Mooi om te horen dat het zo goed bevalt :) Bedankt voor je mooie review! Groetjes Esma | Webcare Energiedirect
De maand cijfers kunnen sneller
Hoi Geert, Fijn om te horen dat het je niet veel inspanning kost. Zo hoort het natuurlijk! Mocht je willen toelichten wat je bedoelt met de maandcijfers kunnen sneller, dan kan je ons altijd even een mailtje sturen naar [email protected]. We staan graag voor je klaar :) Groetjes Esma | Webcare Energiedirect
Alles is dik in orde bij jullie. De app echter kan beter. Ik zie het liefst het verbruik en teruglevering in een grafiek. Dit geeft in een oogopslag de informatie, die voor mij belangrijk is.
Goedemiddag! Wat top om te horen dat je het zo goed hebt ervaren. Daar zijn wij blij mee :) Mocht de app niet naar behoren werken, kan je ons altijd bereiken via [email protected]. Anderzijds is je huidige feedback natuurlijk van harte welkom en neem ik het zeker mee! Groetjes Esma | Webcare Energiedirect
Alles naar wens verlopen.
Hoi Pim, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Alleen maar mooi :) Groetjes Esma | Webcare Energiedirect
Zolang de energie geleverd wordt, hoef ik niet te klagen.
Ha Ina! Top top top, bedankt voor je mooie review! Groetjes Esma | Webcare Energiedirect
Zoals het hoort
Prima ervaring so far......
Ha Wim! Fijn om te horen :) Jij tevreden? Wij hartstikke blij! Welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Esma | Webcare Energiedirect.nl
De dienstverlening verloopt zoals is afgesproken.
Fijn om te zien Roelof! Bedankt voor je mooie review :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Uistekend !
Wauw, mooie review Alex! Heel erg bedankt hiervoor :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Tot nu toe erg ontevreden, valse beloften en geen reacties op contact. Knap waardeloos en stilzwijgende lasten verhoging.
Niks is zo vervelend dan valse beloftes, Dit is niet hoe we met klanten willen omgaan. Het maakt niet uit via elke weg je contact met ons opneemt. We beantwoorden iedere klantvraag. Kan je aangeven via welke weg je contact hebt opgenomen? Ik wil je graag helpen. Kan je mij een e-mail sturen welke beloftes we precies niet na komen en welke prijzen we hebben verhoogd? Je mag een e-mail sturen naar. [email protected]
Zie samenvatting hierboven.
Welkom bij Energiedirect! :D Super om te zien dat alles zo soepel is verlopen. Groetjes Nathalie || Webcare Essent
ik dacht dat ik mijn verbruik zou kunnen inzien via de app maar daarin staat wij hebben nog geen verbruik kunnen waarnemen dat klinkt niet echt vertrouwd voor de jaarafrekening
Goedemiddag! Wat goed dat je het verbruik in de gaten houdt. Ik zie dat je in mei nog een advies termijnbedrag hebt ontvangen. Om je dagelijkse verbruik in te kunnen zien in de app is het noodzakelijk om toestemming te geven voor het dagelijks uitlezen van de meterstanden. Dit kan eenvoudig via de app. Wanneer je toestemming hebt gegeven kan je het verbruik binnen enkele dagen inzien. Wanneer je er niet uit komt neem dan gerust contact op met de klantenservice. Groetjes, Mandy } Webcare energiedirect.nl
Niets op aan te merken.
Wat een mooi compliment! Super om te zien dat je zo tevreden bent :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Overstap is goed verlopen. Communicatie goed en duidelijk.
Toppie Leo! Goed om te zien :D Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Storing in Regelneef
Storing is natuurlijk nooit fijn. Wanneer er toch een keer een storing plaats vind dan doen we ons uiterste best om deze zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de app niet optimaal werkt mag je altijd hierover contact opnemen. Dan kijken we graag met je mee wat er aan de hand is. Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect.nl
Zonder gedoe weer klant geworden.
Welkom terug! Leuk dat je weer klant bent.
Slechte service, bereikbaarheid en slecht werkende app
Goedemiddag! Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat we bereikbaar zijn. Je kan verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 14:00. Via de regelneef app kan je tot 20:00 met een medewerker chatten. Ook via facebook en twitter zijn we dagelijks bereikbaar tot 21:00 en op zaterdag tot 17:00 Wil je liever mailen? Dan mag je een mail sturen naar [email protected]. Geef gerust via één van de bovenstaande kanalen aan wat er precies niet goed werkt en hoe je het liever ziet. We staan altijd open voor verbetering. Groetjes, Mandy | Webcare energiedirect.nl
Overstappen ging snel, goed en zonder problemen. Ik vind het overzicht wat ze geven duidelijk, kort en bondig. En ik vind het erg fijn dat het bedrag wat ik heb verstookt in de afgelopen maand erg goed en praktisch. De vergelijken met andere huishoudens mag van mij eens nagelopen worden aan de huidige realiteit. Want er is natuurlijk veel veranderd, het afgelopen jaar, met thuiswerk en dergelijke. Wat zijn we werkelijk meer gaan betalen met ons thuiswerk? En wat kost dat per dag? Daarop zou ik het gemiddelde graag op afgespiegeld zien. Is misschien ook al wel, maar dan kost een thuiswerkdag mij toch meer dan ik dacht. Hoe zit dat met de anderen onder ons? Zou ik graag daarin terugzien. ;-)
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Leuk om te lezen dat je zo bewust bezig bent met je verbruik. En wat een goede vraag zeg. Met het opmaken van een energierapport hebben we te maken met richtlijnen waar we ons aan moeten houden. Hierin wordt het landelijke gemiddelde weergegeven met het verbruik. Het is lastig om aan te geven hoeveel meer er wordt verbruikt bij huishoudens die thuis werken door de situatie. We kunnen namelijk niet zien wie er wel of niet thuis werkt. Ook hebben we een koudere voorjaar gehad wat ook een grote rol meespeelt met de stijging in het verbruik. Groetjes, Mandy | Webcare energiedirect.nl
ik sta versteld dat mijn maand bedrag om de twee maanden verhoogt moet worden. kon er niet goed aan uit hoe dat dat komt. heb gebeld maar ze zijn maar tot twee uur te berijken. na nog wat gezocht te hebben heb ik met iemand gechat en die heeft me uit eindelijk wel geholpen met mijn vraag.
Hartelijk bedankt voor je review! Wat goed dat je het verbruik in de gaten houdt. Wanneer je ons hulp weer nodig hebt dan mag je altijd weer contact opnemen. Groetjes, Mandy | Webcare energiedirect.nl
Slecht overzicht van mijn maandelijkse verbruik.
Goedemiddag! Leuk dat je gebruik maakt van de app. Met het maandelijkse verbruik is er voor gekozen om alleen het verbruik weer te geven en geen meterstanden te noteren. We willen je graag duidelijk inzicht geven op je verbruik. Voor de jaarafrekening worden de standen apart uitgelezen. Deze standen vind je terug op de jaarafrekening. Je mag altijd voor je zelf de meterstanden maandelijks noteren wanneer je het fijn vind om dit bij te houden. Groetjes, Mandy | Webcare Energiedirect.nl
Mijn enige opmerking is dat er OP GEEN ENKELE MANIER rekening wordt gehouden bij de verbruikmanager endus bij het bepalen van het voorschot met de terug levering vd zonnepanelen ( 26 ) zodat je voorschot ALTIJD TE LAAG IS . JE KUNT TOCH OOK REKENEN MET EEN MINIMALE OPBRENGST PER PANEEL PER JAAR
Hartelijk dank voor jouw review! We houden via de vooruitkijker rekening met de terug levering van de zonnepanelen om een zo goed mogelijk advies te geven. Het kan soms voorkomen dat er met de berekening niet wordt uitgegaan van het juiste verbruik. Ik wil dit graag voor je aanpassen zodat je een passend advies hebt. Zou je een berichtje kunnen sturen via Facebook, Twitter of per e-mail naar [email protected]? Vermeld hierin jouw postcode, huisnummer & geboortedatum. Vermeld ook even de reden of kopieer bovenstaande review. Dan weten we wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes, Dial | Webcare Energiedirect.nl
Zie vorige zin
Kijk eens aan Nelly, dat zien we graag :) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.