pijnloos oversluiten zonder op of aanmerkingen,
Goedemiddag! Wat leuk om te lezen dat het overstappen zo feilloos is gegaan voor je :) Van harte welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Esma | Team Webcare
Ik vindt dat er teweinig inzicht van je verbruik is ook omdat de app te vaak storing heeft en dan maar gezecht wordt heeft geen invloed op je verbruik ik wil gewoon een goed overzicht per dag
Goedemiddag! Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, als je de app niet ten alle tijden in kan zien. Het is natuurlijk je goed recht om je verbruik te kunnen bekijken! Het afgelopen weekend was de app even uit de lucht wegens onderhoud. Daarom ga ik ervanuit dat je nu gewoonweg al je verbruik weer moet kunnen inzien. Mocht je er toch vaker tegenaan lopen, neem dan vooral contact met ons op! Dat kan je doen via Facebook, twitter of per mail, waar jouw voorkeur naar uitgaat. Groetjes Esma | Team Webcare
Ik merk dat ik regelmatig positief verrast wordt tijdens direct contact en via mailings. Betrokken en transparant in het contact, wat ik prettig vind.
Goedemiddag! Een 10!? Daar worden wij ook echt vrolijk van :) Fijn om te horen dat het je zo goed bevalt! Groetjes Esma | Team Webcare
de app is informatief. Ik zie er direct alles op wat ik wil weten over het energiegebruik in mijn huis.
Hoi Tom, Fijne app hé!? Leuk om te horen dat de overstap je zo goed is bevallen! Groetjes Esma | Team Webcare
Originele beoordeling
de app is informatief. Ik zie er direct alles op wat ik wel weten over het energiegebruik in mijn huis.
Hoi Tom, Fijne app hé!? Leuk om te horen dat de overstap je zo goed is bevallen! Groetjes Esma | Team Webcare
Ik ben zeer tevreden met Eenergie direct
Ha Gozen, Bedankt bedankt bedankt! Wat vinden wij het leuk om te horen dat je zo tevreden bent met ons. Welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Esma | Team Webcare
Communicatie is van jullie is goed naar de klant toe
Hoi Johan, Altijd mooi om te horen dat je onze communicatie als prettig hebt ervaren! Fijn om te horen dat je er zo blij mee bent en van harte welkom bij Energiedirect.nl:) Groetjes Esma | Team Webcare
Service is goed en betrouwbaar. Daarenboven is de prijs echt eerlijk
Ha Peter, Wat fijn om te horen! Daar zijn we blij mee :) Welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Esma | Team Webcare
Prima, de app wordt ook gewaardeerd, waarin de dagelijkse verbruikte en geproduceerde energie staat. ( na 2 dagen) De vooruitblik (klopt je afgesproken maandbedrag ?) staat daarin al na 1 maand, wat ik n beetje vroeg vind voor n beoordeling. Bij een ander huis, andere soort apparaten en bijvoorbeeld zonnepanelen kun na de eerste maand nog weinig beoordelen of je goed zit met het maandbedrag. Dat kun je bijvoorbeeld na 3 maanden al wat beter beoordelen. Maar t idee is aardig.
Goedemiddag! Fijn om te horen dat je de app waardeert :) Worden wij altijd vrolijk van. Wat betreft de vooruitblik: Heb je helemaal gelijk in! Wij geven zelf ook altijd aan dat het zeker 2 á 3 maanden duurt voordat er een reëel vooruitblik te vinden is in de app. Fijne dag! Groetjes Esma
Zie boven genoemd argument
Goedemiddag, Logisch dat het nu nog lastig is om te zeggen! Bedankt dat je toch de tijd hebt genomen om je terugkoppeling te geven. Wanneer wij iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. We zijn onder andere bereikbaar via een privéberichtje op Facebook en Twitter. Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
App is niet betrouwbaar en vooruitkijker geeft geen juist beeld.
Goedemiddag, Fijn om je gesproken te hebben! Mochten er toch nieuwe vragen te binnen schieten, laat het dan vooral weten. Wij zijn onder andere te bereiken via een privébericht op Facebook of Twitter. Geniet van deze mooie zonnige dag :). Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
Nvt
Dat is nog eens een mooi cijfer om het weekend mee in te gaan. Bedankt hiervoor! Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
De goedkoopste door Cashback XL plus cashback van Energiedirect zelf. Als ze volgend jaar weer een goed aanbod hebben blijf ik. En anders weer een andere aanbieder.
Goedemiddag Kees, Ik snap dat je de prijzen goed vergelijkt! Fijn dat wij jou deze keer van energie mochten voorzien. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, schroom dan niet om ons een privéberichtje via Facebook of Twitter te sturen. Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
Gemakkelijke overstap
Kijk eens aan! Waarom moeilijk als het makkelijk kan? Bedankt voor je fijne terugkoppeling Max :). Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
Zeer dubieus. De klantenservice komt haar afspraken niet na omdat ik hen betrap op dat ze mij niet het meest gunstige aanbod doen.
Wat vervelend dat de afspraken niet zijn nagekomen :( Dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn! Graag wou ik hierover in gesprek met u gaan, maar helaas was u niet aanwezig. Neemt u anders contact met ons op via: 0900-3347328? Wij helpen u dan graag verder!🌷 Groetjes, Noura Webcare Energiedirect.nl
Totaal niet oplossing gericht, als ik mijn huis verkoop 1 maand voordat mijn jaarcontract afloopt en mijn nieuwe woning nog niet beschikbaar is krijg ik nu dus een boete van €100,- erg jammer
Bedankt voor uw tijd! Zoals zojuist besproken heb ik de €100 opzegvergoeding als coulance weg geboekt. Groetjes en een fijne middag! Noura, Webcare Energiedirect.nl
Goede communicatie
Hallo Theo, Leuk om te zien dat je hier een reactie hebt achtergelaten ;) Welkom bij energiedirect.nl. Als je een keer ergens tegen aan loopt dan mag je mij altijd een berichtje sturen. Dit kan via Facebook, twitter of natuurlijk via de chat in de Regelneef. Groetjes, Danisha
Ik vind het lastig dat de teruggeleverde energie niet in het maandbedrag verwerkt word.
Hallo Ben, Dankjewel voor je feedback! Ik kan me goed voorstellen dat je het graag erin had gezien, misschien is dit een goed verbeteridee en wordt dit meegenomen in een nieuwe update van de app. Groetjes, Danisha
Met een goede app is het perfect. Maar nu is het een reden om te switchen
Hi Pieter, Dankjewel voor je beoordeling :) Door de nieuwe functies en lay out in de app hebben we afgelopen paar maanden wat storingen gehad. Gelukkig is dat nu weer helemaal verholpen. Ik zou het jammer vinden om te zien dat het voor jou een reden is om een ons te verlaten :(. Mocht je toch nog ergens tegen aan lopen of vragen hebben, stel ze gerust via de chat, Facebook of Twiiter! Groetjes, Danisha
Voor de 2e keer klant bij EnergieDirect. Wederom vanwege de prijs natuurlijk. Jammer dat je na een jaar over moet stappen, omdat ze vaste klanten niet hetzelfde bieden als nieuwe klanten! Verder nooit problemen!
Hey Erik, Welkom terug! We bieden vaste klanten ook gewoon aanbiedingen zoals onze nieuwe klanten hoor! :) Wellicht bedoel je ons actietarief? Dit mogen we inderdaad eenmalig aanbieden en niet bij verlengingen. Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
Energiedirect staat bekend als: telefonisch moeilijk bereikbaar. Ben daarom wel..., nog steeds (enigzins) sceptisch. Was hiervoor bij Van der Bron. Een goede leverancier mét goed, lees: professioneel klantencontact. Ze denken met je mee en zijn probleemoplossend. Kortom Energiedirect heeft in (contract)maanden nog te gaan, om mij te overtuigen met hun callcenter team. ps. Was ooit eerder klant van Energiedirect, klantencontact vond ik matig.
Hi Boud, Vanmorgen hebben we elkaar al even gesproken. Bedankt voor dit gesprek en jouw tijd! Nogmaals vind ik het erg jammer om te moeten lezen dat je zo'n minder goede ervaring hebt met onze klantenservice. Tijdens het gesprek heb je ook al aangegeven, te hebben gekozen voor de energie leverancier Van de Bron. Erg jammer! Zoals ik vanmorgen al heb aangegeven, mocht je in de toekomst bereid zijn om ons nog een kans te geven, zal de deur altijd voor je open staan ;) Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Loopt perfect...
Top om te zien Ans! :) Welkom bij Energiedirect. Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Prima.
Fijn om te horen! Welkom! :) Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
is nog kort maar wel goed
Wauw, wat fijn om te lezen dat je nu al zo'n goede ervaring met ons hebt! Laten we dat vooral zo houden :D Bedankt voor jouw review! Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Je moet steeds je gebruikersnaam en wachtwoord bij de app invullen als je deze een weekje niet gebruikt hebt.
Bedankt voor je feedback Jean-Paul! Ik snap dat je liever automatisch ingelogd zou willen blijven. Ik wil hier graag samen met jou naar kijken. Daarom heb ik je zojuist gebeld. Ik mocht je alleen niet treffen. Dan weet je dat de twee gemiste, anonieme oproepen van mij waren. Zou jij ons een privéberichtje op Facebook of Twitter kunnen sturen? Bellen is ook mogelijk, dat kan bij ons tot 14:00 op: 0900-3347328. Ik hoor het graag! Groetjes Maithe | Team Webcare Energiedirect.nl
Zeer tevreden
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.