netjes en een correct overzicht iedere maand
Fijn om te horen dat alles naar wens is Jos. Ook danken wij jou zeer voor deze beoordeling! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
voor twee jaar terug ben ik een ervaring wijzer geworden. het hele jaar door stond mijn beleving gelijk met de te verwachte cijfers , dus ik rekende erop dat ik goed zat . maar op het einde verraste het mij , namelijk ik moest ruim 300 euro bij betalen. de vraag is , waarom word er iedere maand bijgehouden hoeveel je gebruikt en wat het gekost heeft en je zit goed. en toch moet je bijbetalen .
Nogmaals bedankt voor het telefoongesprek. Zo persoonlijk contact hebben is toch wat fijner in dergelijke situaties. De specificatie is reeds toegestuurd en kan binnen uiterlijk 24 uur verwacht worden. Jouw e-mails mogen gestuurd worden naar [email protected]. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Na overstap toch weer terug naar energiedireckt
Oude liefde roest niet José! Wij zijn heel blij met jouw comeback en beoordeling! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Overgestapt vanwege de interessante prijs. Nu moet dit aan het einde van het jaar nog blijken, maar ik neem aan dat dit wel gunstig uit zal pakken. Voor de rest ben ik tevreden over de geboden service.
Het is zeker een overstap geweest waar je geen spijt van zult krijgen Bart! Wij gaan in ieder geval voor een goede samenwerking en duimen mee op een mooie mazzel bij je afrekening. Bedankt voor de lovende woorden voor onze servce en jouw beoordeling Bart! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Tot heden ben ik wel tevreden ,maar eerst e jaarrekening afwachten
Bedankt voor de beoordeling. Wij zijn blij met alle soorten feedback! Wat betreft de nota duimen we zeker met je mee voor een mazzeltje. Gelukkig heb je zelf ook invloed hierop Grit! Mochten wij ooit ergens met je mee kunnen denken of wil je advies inwinnen horen we het graag. Nogmaals bedankt voor de beoordeling! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Prettig bedrijf en toegankelijke klantenservice. Goede informatievoorziening
Uw beoordeling wordt op prijs gesteld Jan! Dank hiervoor. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Prima service en snel antwoord als je belt. Website van Energiedirect is ook lekker duidelijk. Kortom, fijne maatschappij.
En jij bent een fijne klant Hans! Bedankt voor de waardering! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Betrouwbare leverancier maandelijks duidelijk overzicht.
Wij danken u zeer voor de beoordeling Hendrikx! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Overstappen ging goed en zonder problemen, duidelijke app en informatie.
Fijn om te horen dat de overstap goed is bevallen Floris! Welkom bij de club! We gaan voor een fijne samenwerking en mochten we je ooit ergens bij kunnen helpen horen we het graag! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Als ik ze nodig ben zijn ze er en vallen mij niet lastig als het niet nodig is. Te denken aan aanbiedingen etc.
Goedemiddag F.G.S. Bisschop, Je hebt me wel even laten laten met jouw review! Mogen wij je wel lastig vallen met een nieuw aanbod wanneer je kan verlengen ;)? Welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes, Danisha Klantenservice energiedirect.nl
Soepele overgang. Jammer dat de app weinig toevoegd. Accepteert geen daling in stroom. Vraag hieronder. Aanbevelen doe ik nooit. Wel mijn ervaring vertellen en dan moeten mensen zelf maar een beslissing nemen.
Dankjewel voor jouw beoordeling Gerard! Welkom bij energiedirect.nl Groetjes, Danisha Klantenservice
Op zich ben ik redelijk tevreden maar zie wel verbeterpunten: - de datum van de maandelijkse incasso zit net 2 dagen voor mijn salarisbetaling, heel onhandig. Kan die niet iets verschoven worden ? - de energieoverzichten bieden veel informatie maar missen datgene waar ik meest belang in stel. In de winter verbruik ik veel gas en iets meer electriciteit dan gemiddeld. In de zomer verrbruik ik nauwelijks gas en lever ik terug met mijn zonnepanelen. Voor mij is het essentieel om met dit grillige verbruikspatroon te kunnen voorspellen waar ik aan het eind van het jaar op uit kom en dat lukt met deze verbruiksrapporten niet.
Hartelijk dank voor je review! Ik heb je zojuist gebeld maar helaas kreeg ik jouw voicemail. Het is mogelijk om de betaaldatum te wijzigen en ik wilde dit graag met je bespreken. Samen met jou wilde ik ook naar het verbruik kijken en de mogelijkheden qua verbruik die onze app biedt. Zou je ons een berichtje kunnen sturen via Facebook, Twitter of per e-mail naar [email protected] met welke datum je wilt? Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ben erg tevreden
Fijn om te horen! Top! :)
App werkt niet heel fijn. Verder ook geen omkijken naar
Bedankt voor je review! Wat gaat er precies mis? Stuur ons even een berichtje via Facebook, Twitter of per e-mail naar [email protected]. Dan help ik je graag met het oplossen! ;) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Wij krijgen alle dagen gas en elctriciteit en elke maand wordt er automatisch een bedrag afgeboekt.
Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Elke maand een keurig overzicht. En nog nooit een probleem gehad .
Bedankt voor je super mooie review Daan! Mocht je on tips of feedback willen geven dan horen we dat graag! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Alles goed geregeld
Wow een 10! Dankjewel voor je beoordeling!
goede ervaring
Dankjewel voor je review Eugenius!
Telefonisch contact is echt een heel grote plus t.o.v. budget concurrenten. + Scherpe prijzen. + Mooie gebaren zoals korting bij tankey, hier maak ik wekelijks gebruik van.
Hallo Jacob, Fijn om te zien dat je de kleine dingen die wij voor onze klanten doen, enorm waardeert. Welkom bij energiedirect.nl Groetjes, Danisha Klantenservice energiedirect.nl
Overstap is goed gegaan en goed geregeld.
Welkom bij energiedirct.nl Sandra!
Zoals het hoort maar niet altijd gebeurt.
Oee.. je maakt me met jouw opmerking wel een beetje nieuwsgierig TJ.
Alles is soepel verlopen
Dankjewel voor jouw beoordeling Corrie!
App is niet betrouwbaar qua weergave dagelijks verbruik. .... en dan maar blijven adviseren dat het termijnbedrag omhoog moet?! Nee dus! Ben aan het isoleren.... dat is eind van het jaar eerder te hoog.
Bedankt voor jouw feedback Robert! Wat jammer dat je de app zo ervaart :( De afgelopen tijd hebben er wel wat issues gespeeld met de app waardoor je sommige dagen een erg hoog verbruik zag. Uiteraard worden deze verbruiken niet bij je in rekening gebracht ;) Heb je nog steeds het idee dat dit niet klopt, dan mag je natuurlijk altijd met ons contact opnemen! Dit kan telefonisch via 0900-3347328. Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
Goed.
De hele procedure verliep grandioos niets geen gezeur van de vorige energie leverancier dat de overstap niet goed was of evt. boetes moest betalen Ook blij met Tankey wat toch lekker aan tikt
Veel tank plezier Rob!
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.