keurig rapport maandelijks, prima
Kijk eens aan! Daar doen we het uiteraard voor. Super bedankt en fijn om te horen dat je tevreden bent 💚 Groetjes, Noura Webcare Energiedirect.nl
Top
Gewoon direct en zonder poespas energie.
Super bedankt voor je review en het mooie cijfer!
ik heb een verzoek in gediend omtrent teruggave boete, maar nog steeds niets gehoord
Beste Roger, Ik kan me goed voorstellen dat je hier op zit te wachten. Ik heb jouw gegevens erbij gezocht en ik zie dat wij je op 24-07-2020 een e-mail hebben gestuurd wat betreft de vergoeding van de boete. Je hebt bij ons gekozen voor een contract van 1 jaar met een cashback van €75 euro. Dit bedrag storten wij 12 maanden na startlevering op je rekening. Omdat je voor een cashback hebt gekozen en een contract voor 1 jaar hebt afgesloten vergoeden we geen boete. Een opzegboete wordt enkel vergoed wanneer je kiest voor een meerjarig contract (2 of 3 jaar) zonder cashback. Weet je zo voldoende? Mocht je nog vragen hebben dan horen we het heel graag! Je kunt ons telefonisch bereiken via: 0900-3347328 of per e-mail via [email protected] Groetjes, Noura Webcare Energiedirect.nl
Nog weinig ervaring, handig overzicht op de website, elke maand keurig een overzicht van verbruik en kosten. prima
Super om te lezen, Peter! Bedankt voor het delen!
Overstap is goed gegaan. Informatie voorziening lijkt ook op orde. Misschien nog wat tips en/of aanbiedingen voor verdere besparing introduceren.
Hi Bob! Dankjewel voor je feedback en review! Hartelijk welkom en fijn dat alles zoals afspraak is nagekomen :D Dat is erg belangrijk!
door over te stappen naar energie direct
Goh! Wat leuk om te lezen Gerard! Hartelijk welkom in onze familie :) Op naar een langdurige, duurzame vriendschap!
Leuke acties
Top Peter! Thanks voor je review!
In de app kan nog meer weergegeven over hoe het gebruik opgebouwd is. Waarom wij gebeld over het verlengen van het contract wat afloopt in juli volgend jaar. ik vind dit nogal voorbarig en overbodig.
Bedankt voor je review en feedback, Paul! Hmm, da's vreemd! Een verlenging kan maximaal 3 maanden van tevoren! Werd er echt expliciet gezegd dat er vanuit Energiedirect.nl werd gebeld? Wellicht was dit een andere leverancier of een onafhankelijke vergelijker, zou dat kunnen? Groetjes Joyce Team Webcare Energiedirect.nl
Ze hebben fijne medewerkers, en we worden netjes en snel geholpen.
Yes Bobby! Wat fijn dat je dit doorgeeft! :) Maar!! Zo hoort het ook natuurlijk, dat je netjes en snel geholpen wordt! Fijne dag vandaag! Groetjes Joyce Team Webcare Energiedirect.nl
De energielevering is prima, de prijs goed, maar de app kan beter. De mogelijkheden zijn beperkt en de data is vaak langer dan 3 dagen niet beschikbaar. Ik mis beter inzicht. Hiervoor zat ik bij Vattenfall en die app is veel uitgebreider en geeft veel beter inzicht.
Hoi Linda, Allereerst welkom en dankjewel dat je deze review hebt achtergelaten! Op dit moment is er bij een aantal netbeheerders helaas een storing met uitlezen waardoor niet het dagelijks verbruik wordt geladen in de app. Het is een kwestie van afwachten maar zij doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen! Groetjes Joyce Team Webcare Energiedirect.nl
nvt
Bedankt voor de review :) Groetjes Team Webcare Energeidirect.nl
Gewoon zoals het hoort
Helemaal top Gijs! Welkom! :D Leuk dat je de moeite hebt genomen deze review achter te laten! Maak er een mooie dag van vandaag! Groetjes Joyce Team Webcare Energiedirect.nl
alles in orde
Bedankt voor je review. Fijn dat alles goed is verlopen! Als we iets voor je kunnen betekenen in de toekomst dan hoor ik het graag van je. Groeten, Juri Webcare energiedirect.nl
Tevreden klant.
Hoi Jan, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent. Als we iets voor je kunnen betekenen in de toekomst dan hoor ik het graag van je. Groeten, Juri Webcare energiedirect.nl
prima geholpen klantvriendelijk en meedenkend
Wij zijn pas sinds kort klant bij jullie. So far worden alle gemaakte afspraken prima nagekomen.
Bedankt voor je review Anastasia! Welkom bij energiedirect.nl. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Als we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag. Groeten, Juri Webcare energiedirect.nl
De overstap ging geruisloos, na meer dan 30 jaar bij Essent klant te zijn geweest. Blij dat we het gedaan hebben!
Welkom bij energiedirect.nl Ine! Wat leuk om te horen dat je na zo'n lange tijd toch een overstap hebt gemaakt. Hoe speciaal is het dan dat wij je nieuwe leverancier mogen zijn! Als we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag. Groeten, Juri Webcare energiedirect.nl
prima
Merkt geen verschil bij overgang en eindafrekening is zeer snel
Mooie overzicht
Alles geregeld met een vriendelijke medewerker aan de telefoon,die mij vertelde over de vergoeding van de boete bij een andere aanbieder, die ook werkelijk vergoed is, overstap ging soepel en ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de overstap.
Welkom bij energiedirect.nl Ron! Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles goed en helder is verlopen. Als we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag. Groeten, Juri Webcare energiedirect.nl
Hoop na een jaar kunnen vertellen als de afrekening komt dat ik tevreden mag zijn
Wij hopen uiteraard met je mee! :D Bedankt voor het mooie cijfer. Ik wens je alvast hele fijne feestdagen! Groetjes Michelle Webcare energiedirect.nl
Overstap was prima geregeld en de rest tot op heden ook. Enigste minpuntje is misschien dat ik in de Regelneef app niet de meterstanden kan bijhouden. Maar dat komt omdat we geen slimme meter hebben. Ik had verwacht dat dit handmatig ook mogelijk zou zijn. Niet dus. Jammer ....
Welkom bij energiedirect.nl Jan! Fijn om te horen dat de overstap goed is verlopen. Ik kan me voorstellen dat je met een oudere meter ook wilt weten of je voldoende betaald. Je kan telefonisch of via Social Media wel je meterstanden doorgeven om een advies te krijgen. We berekenen dan een nieuw maandbedrag voor je uit die bij je verbruik past. Op die manier kom je er achter of je voldoende betaald. Dit kan 2 maanden na je startdatum en 2 maanden voor je jaarafrekening. Als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. Groeten, Juri Webcare energiedirect.nl
Alles is goed geregeld.
Bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Mocht je ons ooit weer nodig hebben, dan weet je ons te vinden! :) Ik wens je alvast hele fijne feestdagen! Groetjes Michelle Webcare energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.