Filters

8

Prima!

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Heel goed en overzichtelijk.

Komt heel betrouwbaar over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima !

Prima ervaring : transparant en "to the point "

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Geen zorgen

Pas twee maanden ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Energiedirect.nl houdt zich niet aan afspraken!

Ik ben al een aantal keren klant bij Energiedirect.nl geweest en momenteel ook nog. De relatie met ze beviel me altijd goed. Tot aan begin vorige week... het contract moet binnenkort weer verlengd worden en dan ga je diverse energieleveranciers vergelijken. Ik wilde Energiedirect.nl ook graag een kans geven en heb ze ook voor een offerte benaderd. Offertes geven ze niet meer per mail (vreemd eigenlijk) en ik moest ze maar gaan bellen was hun reactie of kijken op de app (die overigens vaak ook niet naar behoren werkt). Uiteindelijk werd ik teruggebeld door een medewerkster. Zij gaf aan dat ze een scherpe aanbieding voor me had. Dit klopte inderdaad, was nog wat voordeliger dan nieuwe de vele kennismakingsaanbiedingen van andere leveranciers. Ik heb met haar het geschatte jaarverbruik en de totale kosten incl. BTW per jaar besproken. Goed.. Ik ben akkoord gegaan met dit fijne aanbod en kreeg direct de bevestiging...Tot mijn grote verbazing werd er alleen met de tarieven per kWh en m3 bevestigd en het bedrag van de cashback en kreeg ik wederom geen totaaloverzicht van de jaarkosten per mail. Heb toen zelf maar een berekening in Excel gemaakt... en wat bleek de totale kosten kwamen veel hoger uit dan de bedragen die mij tijdens 2 telefoongesprekken waren bevestigd. Zelfs nog een check gedaan op gaslicht.com maar het grote verschil bleef bestaan. Kreeg ik later nog een vreemd overzicht met allerlei cijfers door elkaar op de mail... Belt vandaag andere medewerkster mij op en geeft aan dat ze niet akkoord kan gaan met het voorstel dat andere medewerkster mij heeft gedaan. Ze geeft aan dat de desbetreffende medewerkster een foute berekening heeft gemaakt en nu moet alles maar geannuleerd worden. Vreemde manier hoe ze met klanten omgaan...de medewerkster maakt de fout en de klant wordt er de dupe van.. Heb haar verteld teleurgesteld te zijn in de hele gang van zaken en dat ik dan zeker ga overstappen naar een andere hopelijk eerlijke energieleverancier.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
2

Geen inzicht verbruik regelneef.

Ik ben overgestapt van Essent naar Energiedirect. Slechtste keuze ooit. Ik heb altijd bezig met mijn verbruik. En dat kon met de app van Essent perfect. Dus had ik de verwachting dat dit bij de regelneef ook zo zou zijn. Maar nee hoor.... Geen inzicht. Helpdesk gemaild . Gebeld. Chatten. En deze mensen wisten mij te vertellen dat mijn slimme meter geen goeie informatie door gaf. Oké... Kan..... Dus de netwerkbeheerder gebeld. Die wist mij te vertellen dat de meter goed zijn werk doet. Energiedirect weer gebeld. En het advies om geduld te hebben. (Staat ook in tekst bij de app) Maar.. nog steeds niks. En volgens Energiedirect kunnen ze niks meer voor mij doen. Dus.. zal ik moeten wachten tot juli om weer te kunnen overstappen. Jammer... Erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Goed

Zo ver is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Waardeloze klantenservice

Ik schrijf een klacht dat mijn Chat in de Regelneef het niet doet. Reactie van de email support door Jordy Coenen: Excuses dat u geen verbinding/ reactie heeft mogen ontvangen vanuit de chat. Dat vraag ik toch niet? Ik wil een oplossing en/of horen dat er bekende problemen zijn en dat er gewerkt aan word. Daarbij vraag ik of de Vooruitzicht kijker functie het dan wel nog doet. Omdat ik al flink wat betaald heb maar bijna niets verbruikt heb door de zonnepanelen. Volgende reactie op mijn vraag door Jordy Coenen: U heeft tot nu toe voldaan: - XXX euro los van de maand Oktober die komt op de 24ste er nog bij van XX euro. Dit vraag ik toch ook niet? Hierdoor al grote frustratie. Dus probeer ik maar eens de Social Media Helpdesk aangezien dit de enige functie nog wat die tot 20:00 bereikbaar was. Uiteindelijk 18:38 een bericht gestuurd. 19:48 is mijn bericht gezien en denk je dat ik een reactie terug krijg? Nee want de servicedesk is blijkbaar zo waardeloos dat ze niet meer reageren want hey het is bijna 20:00 Dus voor Klantenservice krijgen jullie van mij een 1 en spijt dat ik met jullie een contract ben aangegaan. Service is een belangrijk onderdeel! (zelf 12 jaar lang in Klant gerichte beroepen ervaring opgedaan) Wat betreft Regelneef als die werkt, werkt die zoals het moet. En de tarieven zijn ook wel Ok maar daarin zijn vele leveranciers gelijk. Dus wil je een Energie leverancier die wel een "Skilled" Helpdesk heeft en het gevoel hebt dat je word geholpen zoals je zou verwachten, zou ik Energiedirect zeker niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

de beste energieleverancier

naadloze overgang super vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Waardeloze commuicatie

Wederom een uur met Energiedirect gebeld. Wat is het geval. Op 1 juli ben ik verhuisd. Deze verhuizing heb ik doorgegeven aan Energiedirect. Maar in juni gekozen voor een nieuwe energieleverancier per verhuisdatum omdat deze een combinatie abonnement aanbood inclusief elektrisch laden bij de paal. Deze mogelijkheid had Energiedirect niet. Het contract van de nieuwe leverancier gaat conform afspraak op 1 juli in maar 3 dagen later neemt Energiedirect het contract terug. Hier kom ik in aug. achter nadat Energiedirect een nieuw termijnbedrag afschrijft. Hierover gebeld en aangegeven dat dit een onterechte c.q. ongewenste overname door Energiedirect was. Energiedirect start een onderzoek en schuift de termijnbetaling 4 weken door. Vervolgens hoor ik NIKS. Bel zelf 1 oktober terug hoe het met het onderzoek staat. Conclusie Energiedirect: hun handelen was terecht. Ondanks dat ik probeer uit te leggen wat de bedoeling is geweest blijft Energiedirect halsstarrig in hun houding. In mijn ogen onterecht maar hoe dan ook extreem klantonvriendelijk. Vervelend is verder dat de nieuwe beoogde energieleverancier vervolgens een boete in rekening brengt weg contractbreuk. 125 euro voor 3 dagen energie... Hangende het onderzoek zet Energiedirect de termijnbetaling stil voor 4 weken. Op 22 sept. wordt het termijnbedrag afgeschreven. Op 25 sept. een mailtje dat ik 25 euro incassokosten moet betalen! Terwijl de termijnopschorting het voorstel van Energiedirect was, ze geïncasseerd hebben maar de uitkomst van het onderzoek nooit gecommuniceerd hebben. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik voor deze kosten opdraai... Wat een waardeloze gang van zaken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Prima!

Afspraken worden nagekomen. Voldoet aan de verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Tot toe, tevrede, jammer dat het maandbedrag hoger is, dan ik verwacht had

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Vanaf het begin, juni 2020 nog geen klagen (voor mij is dit positief :)

Makkelijk overgestapt, duidelijke energierapporten en een prettig eerste telefonisch contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Fijne mails met het privé verbruik en gemakkelijk overstappen

Goede leverancier, makkelijk overstap proces en fijne mails met het actuele maand verbruik waardoor je grip houdt op je energieverbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

tot nu toe geen problemen

Overstappen is probleemloos verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Alles is perfect geregeld

Het is makkelijk dat je elke dag via de app alles kan in kijken

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Helemaal goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie, goede app, acceptabele prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
4

Kan niet inloggen

Ik ben niet in staat om in te loggen op mijnenergiedirect.nl of mijn regelneef

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
4

Redelijk

Hallo Als ik op mijn verbruik kijk van augustus staat dat ik in mei 213 euro moet bij betalen terwijl ik werd geadviseerd om 101 euro te betalen 3 maanden geleden hoe betrouwbaar zijn jullie dan nu adviseren jullie om 120 euro per maand te betalen

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
5

Regelneef kan beter.

Regelneef kan beter immers de teruglevering van zonnepanelen wordt niet verwerkt in het voorschot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Pro actief handelen

Zeer tevreden. Op 4 september kreeg ik zoals beloofd mijn Eneco boete van 150 euro op mijn rekening gestort, zonder er 1 keer om te hoeven vragen. Doen wat je belooft, chapeau, zo hoort het!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
1

Ik ben niet erg content met de overstap

In eerste instantie is mij een energie contract aangeboden voor € 91. Vorige week kreeg ik een mail waarin het contract moest worden verhoogd tot € 116.Ik vind dit toch een beetje merkwaardig en heb het idee dat ik mooi om de tuin geleid ben om op deze manier klanten te strikken? Ik ben geneigd om weer te opteren voor een andere energie leverancier.Dit soort praktijken geven geen goed gevoel,groetend Jan van Ogtrop

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Tot Nu Toe Geen Klachten!

Energiedirect geeft mij voldoende Energie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.