Filters

10

Fijn ! Energie zonder gelul !

Jullie hebben gelijk, het belangrijkste aan energie is inderdaad de prijs... Mijn maag draait me om bij die hypocriete reclame’s van Vattenfall, ben blij met jullie !

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Overzichtelijke maandlijsten

Ik vind dat jullie duidelijk uitleggen wat wij verbruiken. Alleen snap ik niet wat wij fout doen bij ons stroomverbruik? Ons gezin bestaat uit 1 volwassene en 2 kinderen (10 jaar en 12 jaar),en we gebruiken stroom voor een huishouden van 5 personen. Is het mogelijk dat iemand dat voor ons kan nagaan?

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed maar kan beter

Bij aangaan contract wordt de opbrengst van Zonnepanelen meegerekend. Alleen bij het financiële maandelijks overzicht niet. Hierdoor ontvang je iedere maand een waarschuwing dat je maandelijks voorschot te laag is. Als men dit aanpast of mededeelt gaat het de goede kant op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

geweldig

ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed, een 9

Goed, een 9l

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Tot nu toe gaat alles naar wens

Wordt goed op de hoogte gehouden van mijn energie verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Zie hier onder

Twee keer telefonisch contact gehad met een medewerker. Deze gesprekken als prettig en vriendelijk ervaren. Alle vragen werden kroelt beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Prima

Overstap verliep zonder problemen. Licht bleef gewoon werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

geen klachten

ik zou graag iedere maand mijn verbruik van de afgelopen maand en het totaal van de maanden ervoor gemaild krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Simpel

Makkelijke app. Je wordt niet doodgegooid met mails of reclame in de app. Er staat wat je moet weten, niks meer,niks minder. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Tevreden

Altijd heel tevreden geweest met energie direct. Me een keer overlaten halen door een andere leverancier. Waar ik veeel duurder uit was! Nooit meer! Blij weer terug te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
4

Ik krijg wel stroom maar geen contact met de klantenservice

Aantal keren geprobeerd contact op te nemen met Energiedirect vanwege onze slimme meter welke we maar niet aangesloten krijgen. Tot op heden nog steeds zonder resultaat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
8

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima

Ik vindt het prima zo maar ik vindt het nog steeds niet leuk dat ik de vorige boete zelf moest betalen als jullie hadden gezegd dat ik 2 jaar moest nemen had ik dat gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Geen enkel probleem tot nu toe.

Alle noodzakelijke handelingen verliepen gesmeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima.

Overstap ging prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Voldoet en laat van zich horen

Ben enkele maanden geleden overstapt! Heb geen bijzondere omstandigheden bemerkt. Mijn Energie komt zo als gebruikelijk binnen. Opvallend is dat Energiedirect als naam veelvuldig langskomt via allerlei mediavoorzieningen. De Totaal score zou ook gelden voor vorige aanbieders, daar zij ook altijd hebben geleverd wat ik had gevraagd!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
8

Nog maar kort klant .

Om een goede reactie te schrijven zal later eens van toepassing zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Ik ben net overgestapt.

Ik vindt het fijn om te weten hoeveel ik verbruik. En met de handige app kan ik dat zo zien. Ook telefonisch wordt je netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
7

Gewoon goed

Alles in een en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Goede informatieverschaffing

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Goed

Goed behalve de retour mail van tankey duurde wel een paar dagen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Probleemloos

Goede administratieve overgang en afwikkeling bij wijziging van energieleverancier naar EnergieDirect. Zou graag actief benaderd willen worden om jaar contract 2020 in 2021 en verder te continueren o.b.v. actuele markt prijs informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima prijs

Eenvoudig overgestapt

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

lekker makkelijk

Geen gedoe en goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.