Een lage prijs en een maandelijks overzicht van je verbruik.
Bedankt voor de waardering Saskia! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
zie bovenstaand
Haai Remco, welkom als nieuwe klant bij Energiedirect.nl ! Bedankt voor de terugkoppeling en aarzel niet om contact op te nemen bij enige onvrede. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Meerdere keren klant geweest bij Energiedirect, familie en vrienden ook altijd aangeraden. Dit is echter de laatste keer geweest, zal het contract bij familie ook omzetten naar een andere leverancier. Vandaag gebeld met energiedirect, ik moet namelijk helaas mijn contract opzeggen i.v.m. verhuizing. Het contract kan niet meegenomen worden (is al een energieleverancier) en huidige bewoner wenst niet over te stappen op dit moment. Energiedirect geeft aan een boete in rekening te brengen van 100,- ..... en daar ben je dan jaren klant voor. Wellicht was ik in de toekomst terug gekomen, nu nooit meer. Top klantbinding Energiedirect!
Hoi Bart, bedankt voor deze terugkoppeling. Helaas wordt een opzegvergoeding bijna altijd in rekening gebracht bij contractbreuk. Elke leverancier hanteert hierin dit beleid. Dit wordt ook duidelijk vooraf aangekondigd. Zelfs als men gaat emigreren! Mocht je binnen 3 maanden alsnog een contract afsluiten dan compenseren wij de in rekening gebrachte boete. Dat is de vorm van klantbinding die wij bieden in dergelijke gevallen. Ik persoonlijk vind het spijtig dat het zo is gelopen. Mocht je een overstap in de toekomst overwegen mag je altijd even contact opnemen om te kijken wat mogelijk is! groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Goed en goedkoop maar de App Regelneef is totaal nutteloos, deze werkt niet. Ik kan dus ook niet zien wat mijn verbruik is een moet dus gokken terwijl ik een slimme meter heb.
Bedankt voor de waardering en je review Abe! Als er slimme meters zijn maar geen verbruiksoverzichten heeft het een andere oorzaak. In jouw geval wordt er hard gewerkt aan een oplossing en je zal spoedig inzicht krijgen ! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
wilde graag enkel tarief en variabel en dat is niet voor gesteld en ik heb zelf nog nooit een contact afgeslote. Dat deed mijn man.
Een enkeltarief hoeft niet altijd gunstig te zijn en een variabele overeenkomst al helemaal niet! Wil je me anders een berichtje willen sturen via [email protected] ? Ik wil graag voor je kijken wat er mogelijk is! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Mijn ervaring met de regelneef is matig. Functioneert niet goed. Ik zou geen slimme meter hebben, die heb ik wel!!! Voor gas wekt het wel, maar voor elektra niet.
Jeetje Janko, erg vervelend dat het niet naar behoren functioneert. Wil je mij een berichtje sturen via [email protected]? Ik wil graag uitzoeken of er eventuele foutmeldingen bekend zijn! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Overstap van mijn oude energie leverancier naar jullie ging zonder probleem,daarom heb ik 5 sterren gegeven. Aangezien ik nog nieuwe klant ben, alleen met tijd kan ik zien of het een goede keuze geweest zijn,voorlopig geen klachten.
Bedankt voor je voorlopige beoordeling. We horen graag van je wanneer er wel klachten zijn! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Met Regelneef is het erg prettig om het verbruik te monitoren. Het geeft een competitie element om zo zuinig mogelijk te leven. Alleen jammer dat we niet zo’n mooi cadeau hebben mogen uitzoeken toen we in maart klant werden
Wellicht dat compensatie van een andere boete als welkomstcadeau is gegeven. In veel gevallen is dit zelfs gunstiger. Ongetwijfeld dat je bij verlenging een leuk mazzeltje van ons zal krijgen Mark ! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Dit is het eerste jaar tot op heden is mijn ervaring goed te noemen
Fijn dat het goed is gegaan en we doen ons best om het ook goed te blijven doen! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
ik ben zelf naar jullie toegegaan
Goed om te lezen dat je zelf tot dit geniale inzicht bent gekomen en dat je tevreden bent. Je waardering in sterren laat echter wel het tegenovergestelde zien Cor! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Overstap was goed. Duidelijke app. Geen gedoe.
Hoe minder gedoe hoe beter wordt hier vaak gezegd! Fijn om te horen dat alles soepel ging Marten. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ben net klant geworden. alles is zonder problemen verlopen. prima
Laten we deze positieve lijn maar doortrekken voor de komende jaren Dirk ;) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Heb zeer goede ervaring met Energiedirect.nl
En wij hebben ook goede ervaringen met jou Wil! Bedankt voor je terugkoppeling. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ik verander jaarlijks van leverancier maar dat ligt niet aan mij....... Wanneer jullie de goedkoopste zijn kunnen we ook volgend jaar samen verder. Ik ga het zien
Je mag altijd even een berichtje sturen oor het goedkoopste aanbod ;) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Geen spijt inzake overstap naar energie direct
Bedankt voor je lovende reactie! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ben vandaag netjes gebeld met enegie direct. En een goede aanbod gedaan we zijn al 7 jaar bij enegie direct en nog nooit klachten. Is echt een aanrader
Never change a winning team Petra ! Fijn om te horen dat de samenwerking bevalt. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
App en website verschillen qua mogelijkheden en gegevens zijn vrij traag beschikbaar.
Scherpe prijs/kwaliteit
Bedankt voor je review Roland! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Overname goed en snel verlopen ,genn problemen gehad
Bedankt voor je reactie! Wij zijn hier erg content mee. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Normaal gesproken heb ik maar twee keer contact met energie direct. Bij een eventuele overstap en bij de eindafrekening. Als deze beide goed en duidelijk zijn is het voor mij in orde.,
En ten 3e bij een eventuele verlenging :p ! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ik ben tot op dit moment zeer tevreden met Energiedirect.
En daar zijn wij ook erg tevreden mee Koen! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
zie hier boven
Deze mooie review wordt gewaardeerd Karin dankjewel! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Perfect geregeld
Bedankt voor je review! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ik ben nog niet zo lang klant maar ben tevreden met de voortgang.
We doen ons best om dit ook te houden Eline! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ik vind het belangrijk om mijn verbruik in de gaten te houden. Dat gaat prima via de app en de mail.
We proberen het ook zo inzichtelijk en duidelijk mogelijk te maken. Dat dit je bevalt is erg fijn om te horen! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.