Heel goede communicatie
Bedankt voor je mooie review Jan! Mocht je ons feedback of tips willen geven dan horen we dat graag. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ik heb nog weinig ervaring pas 3 maanden klant.
Weinig ervaring, maar toch een mooie cijfer! Bedankt voor je review Jan! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Super goede en duidelijke klantenservice. Bij overstappen is er tijd voor vragen en verduidelijking. Overstap voelt goed door de duidelijke uitleg en uitgelegde afspraken. De overstap voelt in alle opzichten goed.
Bedankt voor je mooie review Theo. Mocht je vragen hebben of als je feedback wilt geven dan horen we dat graag! Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Alles is goed geregeld met de overstap. Het is mooi dat we gebruik kunnen maken van een App. Maar de functionaliteit van de App is wel erg beperkt in vergelijking tot andere leveranciers. Ik vind het beperkt dat je maar per maand kunt zien wat het verbruik is. Ik zou het verbruik graag per dag inzichtelijk willen hebben.
Na vergelijking elders kreeg ik een goed aanbod en ben niet overgestapt. De reactietijd en flexibiliteit zijn prima.
Bij mijn vorige leverancier, kon ik zien wat ik per dag verbruik aan stroom en gas. Dit is veel handiger om te zien op welke dagen je meer of minder verbruikt en hier ook op in te spelen. Nu krijg ik alleen af en toe een energierapport. Ik vind dit niet echt een methode om het zuiniger omgaan met energie te promoten. Ik weet dus niet of ik na dit jaar nog verder ga met energie direct.
Op de website staat alle informatie om een gemakkelijke overstap te maken. Na het aanvragen goed geïnformeerd over de volgende stappen. Inloggen op de Mijn omgeving gaat erg simpel en alles staat overzichtelijk vermeld
goed
Bedankt! :) Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
Dit jaar waren jullie de voordeligste aanbieder voor mij. De overstap is probleemloos verlopen dus ik beveel jullie van harte aan!
Hartelijk dank voor je review en het mooie cijfer! Welkom! Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
ben nog niet lang klant, dus keen nog niet goed oordelen
Goede informatie en klantenservice werkt bij dit bedrijf.
Hartelijk dank voor je review! :) Welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
👍
Goede service maar niet helemaal concurrerend wat betreft tarieven
Hartelijk dank voor je review! Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
SInds begin 2020 overgestapt op Energiedirect. De overstap ging prima. Tot op heden doen ze wat ze beloven. Ik zou het wel prettig vinden als je via de Regelneef app op dagbasis het verbruik kan inzien. Nu is dat alleen per maand mogelijk. Met de slimme meter die ik heb, is het eenvoudig om dagelijks het verbruik in de app te laten zien.
Hartelijk dank voor je review! Het is fijn om te horen dat de overstap goed is gegaan. Sinds kort is het ook mogelijk om dagelijks verbruik via de app te zien! :) Heb je dit al ontdekt? Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
Ben pas overgestapt. Kostte geen moeite, verliep goed. App is gebruiksvriendelijk.
Welkom bij Energiedirect.nl! Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het graag! Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
De app is erg algemeen. Het advies van het maandbedrag wijkt af van de verwachting vooraf terwijl mijn verbruik heel constant is.
Bedankt voor je reactie Ramon ! Het advies kan afwijkend zijn als je een nieuwe klant bent. Er moet eerst verbruik plaatsvinden om duidelijk inzicht te geven en dit duurt ongeveer 3 maanden. Ik wil je vragen om even contact met ons op te nemen via 0900-3347328 zodat we samen kunnen kijken waar het eventueel aan kan liggen ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Uiteraard voor Energiedirect gekozen vanwege de lage prijs. Ze hebben alles goed geregeld met het overstappen. De app is superhandig. Contact via de chat werkt prima en snel. Fijne leverancier.
Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Welkom! Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
Bijv ook per week, dag etc. Nu alleen per maand achteraf.
Zeer vriendelijk en duidelijke dame toen ik van Nuon naar Energie direct ben gegaan. Hopelijk uiteindelijke een goede beslissing, maar dat kan ik pas zeggen als de eerste jaarafrekening plaats gaat vinden. Nu heb ik een slimme meter , maar ik krijg nu niet per maand via Energie Direct een maadelijkse opgave van verbruik wat ik wel bij Nuon kreeg. Graag hoor ik of dit een foutje is of dat het 1x in de 2 maanden b.v. komt of....wat? Alvast dank daarvoor.
Overall good, fancy interfaces but lack of English is bad for me
Ondanks dat ik nog geen bijzonderheden heb meegemaakt, is de informatie die ik nodig eenvoudig te raadplegen via de app.
App is goed en overzichtelijk. Het is alleen wel zo dat Ik in het verleden al eerder klant ben geweest en dat er oude gegevens in de app blijven hangen en dat geeft soms wel wat verwarring.
Welkom terug Tom! Ik kan me heel goed voorstellen dat het af en toe best wel verwarrend is dat je nog oude gegevens terug ziet in de app. Gelukkig word het met onze staafdiagram en legenda goed overzichtelijk gemaakt. Groetjes, Klantenservice Energiedirect Danisha
Hiervoor bij Vandebron: maandbedrag meer dan € 100 p/m en weinig terug gekregen. Bij Energiedirect: uit voorzichtigheid heb ik € 100 p/m aangehouden, maar kreeg het advies € 74 p/m. Maandelijkse overzichten geven inzicht in verbruik.
Bedankt voor je terugkoppeling, we stellen het op prijs ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Overstap formulier ingevuld en de rest liep vanzelf.
Bedankt voor je review Gerard. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Kon nog een sterretje bij als ik niet elke maand een reactie krijg betreffende mijn "te lage" maandbedrag.
Bedankt voor je review Frans. We willen men behoeden voor een hoge jaarafrekening vandaar dat we dit doen. Binnenkort zal men dagelijks kunnen inzien hoe verbruik is geweest zodat zelf altijd de keuze kan worden gemaakt om maandbedragen te verlagen of te verhogen. Mocht jij dit niet willen ontvangen laat het ons weten via [email protected]. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.