Filters

8

Prima overzichtelijke informatie via de site

Makkelijke informatie te vinden, goede prijs en mskkelijk afsluitbare contracten Fijn dat alles via mail gaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

wij zijn zeer tevreden.

wij zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

prima, maar....

Overstap ging prima, prijs is goed, maar ik had meer verwacht van het verbruiksinzicht. Ik zou graag net als bij vele van jullie concurrenten per dag inzicht willen in m'n energieverbruik. Verder zou ik de samenwerking met NLIsoleert nog eens heroverwegen. Jullie hebben je naam verbonden aan een bedrijf wat er een onvolledige werkwijze op nahoudt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Betrouwbare en helder communicerende leverancier

Energiedirect doet wat het moet doen: energie leveren, factureren en verder geen reclame-gedoe .

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

reactie traagheid

Er word niet gereageerd op meldingen, zoals foutieve berekening in verwacht verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Fijne communicatie

Een goede app, duidelijke communicatie. De teruglevering van mijn zonnepanelen staat er netjes bij, net als mijn maandverbruik in vergelijking met andere gezinnen. Kleine dingen, die helder gecommuniceerd worden zonder dat ik een ingewikkeld analyse scherm in moet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Makkelijk aangesloten, digitaal en snel

Niet al te veel mails en vlotte aansluiting, geen gedoe

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Tot nu toe prima! ( 3 maand )

Tot nu toe prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
4

Donders op je hoede zijn en alles schriftelijk vastleggen

Bij mijn vorige verlening al diverse keren aan opdringende telefonische verkopers aangegeven dat ik zelf bepaal wat ik ga doen en wanneer. Deze week opnieuw bericht dat mijn jaarcontract afloopt en wat mijn nieuwe flexibele tarieven worden. Bij een gelijk verbruik een stijging van €131,- op jaarbasis. Tegelijkertijd een aanbieding in de persoonlijke omgeving met een besparing van €224,- tov het huidige aflopende contract. Aangezien dat verschil wel erg groot was telefonisch contact gezocht. Die persoonlijke aanbieding was niet zo persoonlijk en mocht ik geen gebruik van maken. Ik kreeg nieuwe tarieven te horen en die lagen een stuk hoger. Er bleef maar gepusht worden om een 3 jarig contract af te sluiten. Zelfs na uitleg van mij hoeveel duurder ik uit zou zijn, ook vergeleken met afgelopen jaren, werd lachend op gereageerd. Ik kon hoog en laag springen, de aan mij aangeboden prijzen mochten niet. Aangegeven dat ik een klacht ga indienen bij de ACM werd weggewuifd. Ik zag het helemaal verkeerd en ik moest maar ruiken dan bestaande klanten van een jaarcontract niet opnieuw mochten afsluiten voor 1 jaar. Op mijn vraag waar dit in de voorwaarden stond werd afgedaan met 'dat is niet nodig, ik zeg het u toch.' Complete misleiding van deze medewerker. Mij zijn ze nu wel kwijt als klant. Iedereen mag een boterham verdienen, maar dan wel eerlijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Geen opmerkingen

Ik ben pas overgestapt, tot nu toe tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

Minimaal

Bedonderd bij overstappen!,

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Prima maar weinig inzicht

Ik vind het jammer dat ik zo weinig (niet per dag) en zo laat inzicht heb in mijn energieverbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
2

Nog weinig ervaring.

Wanneer wordt de welkoms premie van E100 verrekend?

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
2

slecht

als je eenmaal weg wil bij energiedirect doen ze alles om je te zieken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

geen klachten.

met energiedirect ben ik wel wat goedkoper uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Voldoet prima

Geen bijzonderheden. Heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Goede leverancier van deze tijd

De overstap was prima geregeld. Ook de facturen en afrekeningen zijn erg duidelijk en overzichtelijk opgesteld. Alles wordt per e-mail geregeld, wat mij betreft super (geen papierverspilling). Bij vragen kun je Energiedirect.nl goed bereiken via de beschikbare kanalen. De telefonische bereikbaarheid enkel op werkdagen van 09.00 - 16.00 uur is wel wat minimaal. Eerlijke en scherpe tarieven, een goede klantenservice en een uitstekende online-omgeving. 9/10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed geregeld.

Zonder probleem overgestapt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Geweldig

Ben zeer tevreden over Energiedirect voor de geweldige service en overzichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed

Goede inzichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Probleemloos en attent

Bij aanmelding is de omzetting van oude leverancier probleemloos verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima in orde. Ben tevreden

Fijn mail iedere maand wat ik verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed en keurig geregeld

Goed en keurig geregeld door de mensen van energiedirect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Nog tekort klant

Ik heb nog geen ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Fijn en snelle communicatie

Fijn en snelle communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.