Het overstappen van Energiebedrijf ging erg vlot. Ging probleem ondervonden met afrekening van oud naar nieuw.
Fijn om te horen, Alfred! Super bedankt voor je reactie! Als we iets voor je kunnen betekenen, laat je het ons dan weten? We helpen je meer dan graag! Groetjes, Marlon Webcare energiedirect.nl
De overstap naar jullie is soepel verlopen en ik hoefde er zelf niks voor te foen.
Wat fijn om te horen, Simone! Precies zoals het hoort te gaan! :) Als we iets voor je kunnen betekenen, we helpen je met liefde en plezier! Groetjes, Marlon Webcare energiedirect.nl
Tot op heden na ruim 2 maanden nog niks kunnen vinden wat voor verbetering vatbaar is
Mocht je toch nog iets tegen komen, wat we zouden kunnen verbeteren! Laat je het ons dan weten?! We kunnen namelijk alleen maar leren van de feedback die we ontvangen! :) We waarderen je reactie enoooorm! Groetjes, Marlon Webcare energiedirect.nl
Goed
Wat goeeeed om te horen, Erik! :) Thanks voor je mooie reactie! Als we iets voor je kunnen doen, laat je het ons dan weten! We helpen je graag! Groetjes, Marlon Webcare energiedirect.nl
Meerdere keren klant geweest en blijf dus regelmatig terug komen vanwege goedkope prijzen.
Probleemloos tot op heden.
Overstappen is goed geregeld, de app werkt slecht en kan beter. In de Oxxio app zie je meteen hoeveel je al verbruikt hebt in de lopende maand.
Leuke app, die ruime informatie biedt.
Het energiecontract overnemen zodat ik de btw over mn panelen terug kon vangen ging gesmeerd. Na uitgelegd te hebben dat we klant bleven onder een andere naam hoefden we ook geen boete te betalen. Te gek! Ook Regelneef is een mooie toevoeging.
Alles soepel verlopen
dus nog weinig ervaring
alles wordt heel vlot geregeld. maar zou leuk zijn als het energieoverzicht van alle maanden terug te zien is.
Ik ben overal goed mee geholpen, en ook de overzichten zijn duidelijk, maar het zou nog mooier zijn als het ook voortschrijdend over het jaar kan worden getoond.
Goed om te horen Freek, ontzettend bedankt! En we gaan je feedback mee nemen in de ontwikkeling. Welkom bij energiedirect.nl :) Groetjes Sharona Webcare energiedirect.nl
Ik ben wel ongerust omdat voorschot volgens de inschatting flink verhoogd zou moeten worden. Als dit uiteindelijk het geval zou zijn dan voel ik me vals voorgelicht. Omdat verbruik nog altijd is zoals opgegeven.
Bedankt voor de review! Ik kan me voorstellen dat je zorgen hebt over je termijnbedrag. Dit loopt voor nu gewoon zoals verwacht. Alleen is het nog heel lastig om in te schatten of dit ook zo zal blijven. Je bent pas net klant en we kunnen nog steeds niet in de toekomst kijken, wat het natuurlijk erg lastig maakt. Daarnaast houdt de app nog geen rekening met de teruglevering. Dit gebeurd pas na het eerste jaar. Maar je hoeft je helemaal geen zorgen te maken, dat verzeker ik je! Je verbruik is laag en ligt zelfs onder de verwachting. Je kunt in de loop van het jaar even contact met ons opnemen met de meterstanden. Dan maken we een handmatige berekening voor je en heb je gelijk zekerheid, kleine moeite! Hoe dan ook, welkom bij energiedirect.nl! Groetjes Sharona Webcare energiedirect.nl
Geen persoonlijk contact gehad.
Goed om te horen Henk, bedankt! Voor persoonlijk contact kun je altijd even bellen naar 0900-3347328. Maar ach, online is alles net zo snel en makkelijk geregeld ;) Welkom bij energiedirect.nl! Groetjes Sharona Webcare energiedirect.nl
Eigenlijk tekort om goed een oordeel te kunnen geven. Alles correct !
Bedankt voor de mooie review! En een goed begin is het halve werk. Dus we gaan ons uiterste best doen om de rest ook correct te laten verlopen. Bedankt voor het vertrouwen. Welkom bij energiedirect.nl :) Groetjes Sharona Webcare energiedirect.nl
Ik merk weinig van energie direct en dat alleen al vind ik positief
En zo hoort het ook! Bedankt voor de beoordeling. Welkom bij energiedirect.nl! Groetjes Sharona Webcare energiedirect.nl
Gaarne ook de meterstanden in het maandoverzicht vermelden
Bedankt voor de beoordeling Chiel! Goed om te horen dat je zo kritisch bent. Daar kunnen we wat mee! We gaan je feedback ook meenemen in de ontwikkeling. Ontzettend bedankt! Welkom bij energiedirect.nl Groetjes Sharona Webcare energiedirect.nl
Andere manier van verwerken van gebruiksoverzicht. Stroom teruggave wordt achteraf pas verrekend, geeft een vertekend beeld met de maandelijkse betaling, zou al meteen verrekend kunnen worden, moet het nu zelf bij gaan houden.
Bedankt voor de review! Ik kan me voorstellen dat het even wennen is bij een andere leverancier. Iedereen heeft zo zijn eigen gebruiken uiteraard. Dit geven wij inderdaad apart aan op de verbruiksoverzichten. Maar we gaan deze feedback meenemen! Dus ontzettend bedankt. Welkom bij energiedirect.nl Groetjes Sharona Webcare energiedirect.nl
Goeie service voor een goede prijs!
Bedankt voor je beoordeling Geert Jan! Welkom bij energiedirect.nl :) Groetjes Sharona Webcare energiedirect.nl
Geen idee nog nooit problemen gehad dus altijd alles goed
Welkom bij EnergieDirect.nl en bedankt voor je review! Groetjes, Juri Webcare EnergieDirect.nl
Duidelijkheid in communicatie
Ik ben tevreden
Alhoewel we een slimme meter hebben zie ik mijn verbruik niet in de app. Probeer ik jullie via chat te bereiken dan blijft deze op verbinden staan, dat terwijl er gewoon internet is.
op 20 Juni naar jullie overgestapt. Juli data kan ik niet vinden in de Regelneef app. Verder krijg ik een bericht van jullie na 2,5 maanden al dat ik mijn premie moet verhogen met iets van 25 euro. Kortom waarom ben ik naar jullie overgestapt wanneer ik bij mijn vorige leverancier ook dat bedrag betaalde maar met een veel betere communicatie en inzicht in mijn verbruik waar niet zomaar een maand verdween. Daarbij kwamen die ook niet met een verrassing na al 2,5 maanden met een premie verhoging van meer dan 10%. Lijkt erop dat energiedirect mensen lokt met lage premie en ze vervolgens verrast met verhogingen.
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.