
Nu voor de tweede keer een lening afgesloten bij Freo. Bij de eerste lening was ik nog verhuisd, maar dat had geen invloed op mijn dagelijkse kosten. Gebeld voor een adredwijziging, medewerker was klantvriendelijk en probeerde mee te denken en helpen over mogelijke problemen bij aflossen.
Beste Geo, Bedankt voor uw 5-sterren review! We vinden het heel fijn om te horen dat u opnieuw voor Freo heeft gekozen! Daarnaast is het goed om te horen dat u het telefonische contact met de klantenservice als klantvriendelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Freo biedt goede service, klant vriendelijkheid.
Beste Berry, Bedankt voor uw review! Bij Freo staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, we vinden het prettig dat u dit ook zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Onnodig dat meerdere medewerkers met 1 dossier bezig zijn én misschien moet "persoonlijke lening" een andere benaming krijgen, want alle historie van de partner komt om het hoekje bijkijken. Niks persoonlijks meer aan de lening te koppelen, schijnt mij.
Beste Alice, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! Bij Freo vinden we het belangrijk dat u verantwoord leent, om deze reden bekijken we de volledige (financiële) situatie van de aanvrager(s). Op deze manier stellen we vast dat uw krediet passend is in uw situatie! Mocht u dit nog verder inhoudelijk willen bespreken, kunt u ons telefonisch bereiken vai 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice.
Het is gemakkelijk om een lening te krijgen als je het nodig heb . Maar liever doe ik het op eigen mogelijkheden
Beste Fred, Bedankt voor uw beoordeling van een 8! Wij vinden het erg fijn om te horen dat het proces voor u gemakkelijk is geweest. Wij danken u voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Een aanvraag ingediend en ik werd dezelfde dag nog gebeld. Fijn gesprek gehad met de medewerker. Alles duidelijk uitgelegd. Omdat het druk was tussentijds nog een mail gekregen met het bericht dat het iets langer kon duren. Na gegevens hebben aangeleverd en het ondertekenen van het contract had ik diezelfde dag het bedrag van de lening op mijn bank gestort. Kort om een goede, vriendelijke en snelle service.
Beste Jeanny, Allereerst bedankt dat u ons een beoordeling heeft gegeven! Wat fijn om te horen dat u zowel vanuit onze medewerkers als de online services op een vriendelijke en snelle wijze bent geholpen. Wij streven ernaar om u zo snel mogelijk en zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom zijn wij ook blij om te horen dat dit gelukt is! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Dank u voor uw vertrouwen.
Beste Tayfun, Hartelijk bedankt voor uw review. Wij waarderen uw bericht. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Het was gemakkelijk om de gegevens die nodig waren te uploaden. Vervolgens was het verdere contact zeer duidelijk .
Beste Erik, Wij willen u bedanken voor uw positieve review! U omschrijft onze procedure als zeer klantvriendelijk, wij vinden het erg fijn om te horen dat u dit zo ervaart. Vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice
Makkelijk te doen. Medewerkers erg empathisch gezien het verhaal. Alles snel geregeld. Erg tevreden!
Beste Anneke, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling van een 10! Wat fijn om te horen dat onze medewerkers u goed te woord hebben gestaan en we het snel voor u hebben kunnen afhandelen. Bedankt voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Na het besluit om voor een lease-auto te gaan wil ik de ervaring met Freo ivm meerdere auto leningen over de jaren, afsluiten met een 5 sterren review. Zowel voor klantenservice, meedenken met de klant, rente percentage en gemak van de website. Jullie zijn toppers !
Beste Ellen, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u uw ervaring met Freo met 5-sterren beoordeelt. Daarnaast geeft u aan dat u tevreden bent met onze klantenservice, het rentepercentage en het gemak van de website, dit waarderen wij enorm. Vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice
Aanvraag lenen ging dankzij de Freo aanlever app snel. Na aanleveren kreeg ik nog een aantal logische vragen en daarmee was het aanvraagproces afgerond. Na beoordeling stond het geld binnen paar uur op de rekening.
Beste Auke, Wij willen u bedanken voor de 5-sterren review! Bij Freo vinden we het belangrijk dat het aanleverproces zo soepel mogelijk gaat. Wij zijn dan ook erg blij om te horen dat u uw ervaring met Freo beschrijft als vlot en goed georganiseerd. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Everything was explained with details and the whole experience was smooth and helpfull.
Dear Ioana, Thank you for your positive review! We are happy to hear that everything was clear and comprehensive and that you experienced the application process as smooth. We also want to thank you for taking the time to post this review. Kind regards, Marijn Freo Customer Service
Een lening afgesloten voor een aankoop. Digitaal alles geregeld en met de klantenservice nog de laatste puntjes op de bekende i gezet. Afhandeling mag wel sneller, men geeft 8 werkdagen aan ter beoordeling, 2 werkdagen voor de 2e controle, de aanvraag in het begin en je bent zo een tijd verder. Bijna de offerte waar het geld voor was kwijt geraakt hierdoor. Gelukkig streek de eigenaar zijn hand over zijn hart en rekte de termijn van geldigheid offerte op. Ook is het goed te vermelden dat alles digitaal aangevraagd/gedaan wordt.
Beste Charlie, Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We vinden het prettig dat u aangeeft dat u het aanvraagproces als 'makkelijk' en 'snel' heeft ervaren. Op dit moment is het inderdaad wat drukker dat u van ons gewend bent, we doen ons best om zo snel mogelijk bij u terug te komen. Fijn om te horen dat uw aankoop door heeft kunnen gaan! We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
zeer tevreden klant
Beste Adriaan, Bedankt voor uw beoordeling van een 8! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en dat het proces voor u soepel verlopen is. Daarnaast willen we u ook bedanken voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Goede service en snel via rabobank Valkenswaard die mij geeft geholpen en die gegevens sturen na Freo.
Beste Hendrik Bedankt voor je review. Een goede service in samenwerking met de Rabobank is natuurlijk erg belangrijk voor ons. Fijn dat u het opsturen van de gegevens (met hulp van de Rabobank) positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Als je er goed voor bent heb je heel snel een lening door online al je gegevens aan te leveren. En je kunt altijd boetevrij aflossen.
Beste Saskia, Bedankt voor je review van maar liefst 5-sterren. Goed om te horen dat u het aanvraag proces als makkelijk en snel heeft ervaren. Door online de gegevens aan te leveren proberen wij het proces van beoordelen en aanleveren te versnellen en te ver eenvoudigen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Heel goed
Beste K., Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat u ons met een 10 beoordeelt en de klantenservice als erg vriendelijk omschrijft. Vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice
Good day, how can I get a loan for a credit quarter visa 1,000 euros?
Dear Vitali, To make an application for a loan, you can go to our website www.freo.nl or you can contact us on 088-3210003 for more information. Kind regards, Marijn Freo Klantenservice
I am looking for what I stated.
Beste David, Thank you for leaving your review! To take a look into the possibilities for a loan, you can make an application via our website, or contact us via 088-321 00 03! Kind regards, Jasper Freo Customer Services.
Zeer duidelijk in het behandelen van een aanvraag Snel en correcte afhandeling
Beste Otto, Wij willen u bedanken voor uw positieve review! Bij Freo vinden we het erg belangrijk dat het aanvraagproces duidelijk is. We vinden het dan ook fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren en dat u daarnaast tevreden bent over de snelheid en de wijze van afhandelen. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Goeie mensen aan telefoon Helpen je met plezier
Beste Suleyman, Bedankt voor uw 5-sterren review. We vinden het prettig om te horen dat u Freo als 'super' beschrijft. Daarbij is het fijn dat u het contact met onze klantenservice als bovenstaand heeft omschreven! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Ging makkelijk de aanvraag wilde wel veel informatie en lange wachttijd verder heel tevreden fijn geholpen
Beste Mike, Bedankt voor uw 5-sterren review. We streven naar een makkelijk aanvraagproces, fijn om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren! Daarnaast vragen we informatie op om uw situatie zo volledig mogelijk in beeld te krijgen, en hier een passende beoordeling bij te maken. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice.
Ik ben vriendelijk te woord gestaan door Freo, en ik had het geld zeer snel op de rekening staan.
Beste Kees, Allereerst bedankt voor het plaatsen van de review met een beoordeling van een 8! We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk te helpen en we vinden het daarom ook fijn om te horen dat we u snel hebben weten te helpen. Prettig is het ook om te lezen dat u op vriendelijke wijze bent geholpen! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Lening nodig na auto ongeluk, snel geregeld. Online goed statusoverzicht, aflosnota zelf aanvragen en direct betalen.
Beste P, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het fijn om te horen dat u onze service als duidelijk, eerlijk en makkelijk online ervaart. Bij Freo vinden wij deze zaken namelijk erg belangrijk. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Onze ervaring met Freo is goed. Ze vragen veel informatie en bij twijfel gaan ze bellen. Dit geeft een goed vertrouwen in de partij op de financiële markt van leningen
Beste René, Bedankt voor uw beoordeling van maar liefst een 8! We vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft bij ons. Het klopt dat wij bij aanvullende vragen contact met u opnemen om een duidelijk beeld van uw situatie te krijgen. We vinden het daarom ook fijn om te horen dat dit vertrouwen geeft. Bedankt voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Ben al mijn hele leven bij de Rabobank, Rabobank heeft deze tak overgedragen aan Freo,er werden vragen gesteld die niets met de lening te maken hadden. Heb ook mijn ongenoegen erover geuit. Was bij de Rabobank klant vriendelijker.
Beste Winter, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u het aanvraag proces als moeizaam heeft ervaren. Om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van uw financiële situatie kan het in sommige gevallen nodig zijn dat wij aanvullende vragen stellen. Dit doen wij zodat we u een gepast aanbod kunnen bieden en zodat wij onze zorgplicht kunnen nakomen. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.