
We wilde geld lenen voor een andere auto en met Freo is dit daadwerkelijk binnen een paar klikken geregeld! Een telefoontje om nog wat zaken te controleren en het geld stond al op de rekening. Prima ervaring!
Freo is een dienstverlener die niet op basis van de verplichte vaste uitgaven en inkomsten een oordeel velt, maar van een algoritme dat gebruik lijkt te maken gebaseerd op het betaalgedrag van de afgelopen maand, in plaats van de afgelopen jaren, ook al is hier wel een machtiging voor afgegeven. Op zich prima, echter, een toelichting geven als het algoritme ernaast zit, is er niet bij. Geld lenen als je eigenlijk geld genoeg hebt is wel mogelijk lijkt. Wie dus de schijn slechts marginaal tegen heeft moet niet bij Freo zijn, Tja, dat is wellicht online ook wel wat lastig. Kort samengevat op verjaardagsfeestjes. Waardeloos (wel scherpe tarieven trouwens)
Ik heb een positieve ervaring met FREO mede omdat ik in het verleden ook een lening had aangeschaft en de communicatie vlekkeloos is verlopen. Ik begrijp dat men heel goed de vooronderzoek doet om de kijken of de relaties voldoen aan de criteria, maar soms ging het ons te ver met vragen die steeds opnieuw werden gesteld en wij weer opnieuw dezelfde antwoord. Wellicht is dat zo omdat elke keer een andere medewerker in het dossier duikt maar super efficiënt is dat niet.
Beste Leila, Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat u opnieuw voor Freo heeft gekozen! Bij Freo vinden we verantwoord lenen belangrijk. We dienen daarom uw financiële situatie in kaart te brengen, om te kunnen berekenen wat volgens ons passend is in uw situatie. Mocht u uw dossier inhoudelijk door willen nemen, kunt u ons telefonisch bereiken via 088 -321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Na enige studie hoe de één en ander aangevraagd moest worden wat uiteindelijk wel gelukt was bleek dat nog wel vrij lastig voor iemand die dat niet dagelijks doet. En bij navraag bleek het ook via email aangeleverd te kunnen worden. Verder fijn en duidelijk te woord gestaan
Zoals titel al omschrijft.
Beste Michael, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat u niet te tevreden bent met uw product. Mocht u nog vragen hebben of meer toelichting willen geven omtrent deze ervaring willen wij u vragen om contact met onze klantenservice op te nemen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
We hebben twee keer gebeld of er al wat duidelijk was over de lening. Beide keren waren er nog vragen. We hadden hierover wel bericht van Freo vewacht
Beste Heij, Bedankt voor uw beoordeling. Gedurende uw aanvraag kan het inderdaad het geval zijn dat wij nog aanvullende vragen voor u hebben. Wegens drukte is het niet gelukt om binnen de gewenste tijd contact met u op te nemen om de vragen te bespreken, waarvoor onze excuses. We vinden het fijn om te horen dat u uiteindelijk wel tevreden bent! Bedankt voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Freo maakt gebruik van de moderne technieken en hebben op deze wijze een goed inzicht in jou persoonlijke financiële situatie. Ik ben aangenaam verrast!
Top
Moest met spoed een lening hebben ivm auto kopen.
Beste Wim, Bedankt voor uw beoordeling van een 8! We vinden het fijn dat we u snel hebben kunnen helpen en wensen u veilige kilometers toe in uw nieuwe auto. Bedankt voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Ik heb een lening aangevraagd maar deze is niet goedgekeurd voor 5009 euro maar de laagste is 200 of 2500 en mijn naam zal worden getoond. Dank u, goed werk.
Makkelijk offerte aanvragen. Snel contact opgenomen. Binnen paar dagen geld is overgemaakt na mijn rekeningen. Top
Wij waren specifiek op zoek naar een tijdelijke lening om een "tekort" tijdens onze verbouwing te overbruggen (kunnen gedeelte via ISDE subsidie terugkrijgen betreffende het isolatie gedeelte) Bij Freo was dit vlot geregeld, de hele procedure doorlopen duurde ongeveer een week Er zijn andere verstrekkers die zich profileren als "de" aangewezen partner op isolatie gebied. Je moet hierbij oa offerte's aanleveren betreffende de plannen die je hebt, enorm veel werk Dan is Freo een verademing, procedure doorlopen en klaar De rente is inderdaad iets hoger maar wij zijn dan ook niet van plan de gehele periode van de lening vol te maken :-)
Arrogante klantenservice. Er wordt oneigenlijk gebruik gemaakt van bankgegevens. Had een taxatie laten doen via de Rabobank in verband met renteopslag die dan kan vervallen. Die taxatie is niet openbaar, staat niet op de bankafschriften die gedeeld zijn. Kan niet anders dan concluderen dat Freo via de Rabobank aan deze taxatie is gekomen. Is wettelijk verboden en ik overweeg dan ook hier een melding van te doen bij AFM/Kifid. Ook worden er brutale vragen gesteld over stortingen van de betaalrekening naar een beleggingsrekening. De medewerker die ik sprak, zei zelf al dat hij zich verbaasde over dat hij dat moest vragen. Wij dachten als klant bij de Rabobank juist dat alles soepel zou verlopen. Het tegendeel is waar. Niet mee in zee gaan dus, ook al bieden ze een wat lager rentepercentage.
Beste Jan, Bedankt voor uw review. We betreuren het dat u het contact met de klantenservice als bovenstaand heeft ervaren. Uit de informatie van de review kunnen we niet achterhalen wat er in uw geval is gebeurd. We zouden dit graag met u willen bespreken. Mocht u daar behoefte aan hebben, kunt u ons telefonisch bereiken via 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
men denkt met je mee, geven duidelijke adviezen en voorstellen
Beste H Beens, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! We vinden het belangrijk dat eventueel krediet passend is in uw situatie, om deze reden denken we graag met u mee! Fijn om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice.
Very good
Dear Afeection Bruce Effah, Thank you for the review. We are happy to see that you describe our services as excellent. If you still have any tips on how we can improve our services you can call us on 088-321 00 03. Kind regards, Daan Freo Customer Services
Goede en snelle service
Beste Therry, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u onze service omschrijft als goed en snel. Echter geeft u niet de volledige score. Mocht u ons willen mededelen hoe wij onze service kunnen optimaliseren, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Het duurt lang voordat de aanvraag rond is maar verder wordt je wel snel en vriendelijk geholpen met vragen.
Beste Kevin, Bedankt voor uw beoordeling van een 8! Het aanvraagproces kan wat langer duren dan u van ons mag verwachten. Dit is afhankelijk van de drukte en van het feit of er nog aanvullende vragen voor u zijn geweest. We vinden het fijn om te horen dat u daarnaast snel en vriendelijk bent geholpen tijdens het proces! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Nu voor de tweede keer een lening afgesloten bij Freo. Bij de eerste lening was ik nog verhuisd, maar dat had geen invloed op mijn dagelijkse kosten. Gebeld voor een adredwijziging, medewerker was klantvriendelijk en probeerde mee te denken en helpen over mogelijke problemen bij aflossen.
Beste Geo, Bedankt voor uw 5-sterren review! We vinden het heel fijn om te horen dat u opnieuw voor Freo heeft gekozen! Daarnaast is het goed om te horen dat u het telefonische contact met de klantenservice als klantvriendelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Freo biedt goede service, klant vriendelijkheid.
Beste Berry, Bedankt voor uw review! Bij Freo staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, we vinden het prettig dat u dit ook zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Onnodig dat meerdere medewerkers met 1 dossier bezig zijn én misschien moet "persoonlijke lening" een andere benaming krijgen, want alle historie van de partner komt om het hoekje bijkijken. Niks persoonlijks meer aan de lening te koppelen, schijnt mij.
Beste Alice, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! Bij Freo vinden we het belangrijk dat u verantwoord leent, om deze reden bekijken we de volledige (financiële) situatie van de aanvrager(s). Op deze manier stellen we vast dat uw krediet passend is in uw situatie! Mocht u dit nog verder inhoudelijk willen bespreken, kunt u ons telefonisch bereiken vai 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice.
Het is gemakkelijk om een lening te krijgen als je het nodig heb . Maar liever doe ik het op eigen mogelijkheden
Beste Fred, Bedankt voor uw beoordeling van een 8! Wij vinden het erg fijn om te horen dat het proces voor u gemakkelijk is geweest. Wij danken u voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Een aanvraag ingediend en ik werd dezelfde dag nog gebeld. Fijn gesprek gehad met de medewerker. Alles duidelijk uitgelegd. Omdat het druk was tussentijds nog een mail gekregen met het bericht dat het iets langer kon duren. Na gegevens hebben aangeleverd en het ondertekenen van het contract had ik diezelfde dag het bedrag van de lening op mijn bank gestort. Kort om een goede, vriendelijke en snelle service.
Beste Jeanny, Allereerst bedankt dat u ons een beoordeling heeft gegeven! Wat fijn om te horen dat u zowel vanuit onze medewerkers als de online services op een vriendelijke en snelle wijze bent geholpen. Wij streven ernaar om u zo snel mogelijk en zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom zijn wij ook blij om te horen dat dit gelukt is! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Dank u voor uw vertrouwen.
Beste Tayfun, Hartelijk bedankt voor uw review. Wij waarderen uw bericht. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Het was gemakkelijk om de gegevens die nodig waren te uploaden. Vervolgens was het verdere contact zeer duidelijk .
Beste Erik, Wij willen u bedanken voor uw positieve review! U omschrijft onze procedure als zeer klantvriendelijk, wij vinden het erg fijn om te horen dat u dit zo ervaart. Vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice
Makkelijk te doen. Medewerkers erg empathisch gezien het verhaal. Alles snel geregeld. Erg tevreden!
Beste Anneke, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling van een 10! Wat fijn om te horen dat onze medewerkers u goed te woord hebben gestaan en we het snel voor u hebben kunnen afhandelen. Bedankt voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.