Freo helped me with a loan for home renovation. The process is clear, helpful staff and everything is smooth.
Dear Burak, Thank you for you positive review! We are very happy to hear you have experienced our services this way. Kind regards, Daan Freo Customer Services
Goed gesprek gehad en de medewerker deed z’n werk met plezier.
Beste Micael, Bedankt voor uw positieve review! Wij vinden het erg fijn dat u het contact met onze klantenservice als prettig heeft ervaren. Het is voor ons erg belangrijk dat onze medewerkers plezier hebben in het werk en we vinden het dan ook goed om te horen dat u dit merkt in het contact. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Goed bereikbaar en snelle service
Beste Odette, Bedankt voor uw positieve review! Wij waarderen het dat u zo tevreden bent met onze bereikbaarheid en de snelheid van onze service. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Fijne ervaring
Beste P, Bedankt dat u een review heeft achtergelaten! We vinden het prettig om te horen dat u onze service als snel en correct heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Aanvraag digitaal afgehandeld. Deels geautomatiseerd. Na aanlevering was aanvullende info nodig. Ik waardeer deze zorgvuldigheid en beoogde bescherming van klanten. Bij digitale ondertekening van krediet wordt het bedrag direct geautomatiseerd overgeboekt en vervalt verwerkingstijd (bij Rabo-rekening). Als dit bekend was dan had dat me een paar rentedagen gescheeld.
Beste Wieger, Bedankt voor uw review. Wij vinden een snelle maar tevens zorgvuldige afhandeling van uw aanvraag erg belangrijk. Zo kunnen wij verantwoord ons steentje bijdragen aan uw beoogde leendoel. Zo hebben wij verschillende zaken geautomatiseerd, waaronder het uitbetalen van uw krediet. Onze excuses als het niet duidelijk was dat u het geld vrijwel direct op uw rekening zou krijgen. Mocht u nog verdere tips hebben om ons proces te verbeteren, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Prettig en vriendelijke gang van zaken
Beste Arti, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn om te horen dat u het proces als prettig heeft ervaren, en dat u daarnaast aangeeft dat u de gang van zaken vriendelijk is verlopen. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Heel fijn geholpen, duidelijke info, mooi rentepercentage. Met de medewerker goed onze wensen doorgenomen. Aanpassing ook snel doorgegeven en aangepaste offerte zelfde dag nog gekregen. Ook het uploaden van de benodigde docs zeer eenvoudig.
Beste A.P., Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het prettig om te horen dat u aangeeft dat u fijn geholpen bent en dat de gegeven informatie duidelijk is. Daarnaast vinden we het fijn om te horen dat u het proces met betrekking tot het aanleveren van de benodigde documenten als eenvoudig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Regelmatig klant geweest en nu weer, altijd duidelijk, vriendelijk personeel, je krijgt wat je verwacht
Beste Matt, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! We vinden het prettig om te horen dat u ons proces en product als duidelijk heeft ervaren. Fijn om te horen dat u opnieuw voor Freo heeft gekozen! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Het is mijn 2e lening, FREO komt vertrouwd over, heeft een duidelijke website, wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je offerte en daarna wordt er nog na gebeld of alles duidelijk en goed verlopen is.
Beste Marcel, Bedankt voor uw positieve review! Wat goed om te horen dat u bij Freo een vertrouwd gevoel heeft en dat u tevreden bent met onze service. Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Mijn contact met Freo was zo ongecompliceerd, helder en onbezorgd! Dit is wat je van een bank verwacht wanneer je een lening afsluit. Geen poeha, wel vriendelijke mensen, helder verwachtingsmanagement en geen gedoe. Bij Freo hebben ze naar de verwachtingen van de consument geluisterd, de klantreis simpel maar effectief gemaakt en gezorgd voor de menselijke maat. Complimenten!
Beste Vera, Bedankt voor uw review. We vinden het enorm prettig om te horen dat u het contact met de klantenservice zo positief heeft ervaren. Daarnaast vinden we het fijn dat u aangeeft dat u het proces als ongecompliceerd en simpel ervaart, we doen ons best om deze zo in te richten! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Alles aangeleverd via digid super makkelijk geen papieren rompslomp zeer van deze tijd
Beste Marja, Allereerst bedankt voor uw beoordeling van een 10! We zijn erg blij om te horen dat het aanleverproces naar behoren werkte voor u. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Hadden even geld nodig voor verbouwing en met freo was dit zo geregeld! Erg blij mee. Zeer vriendelijke medewerkers en goeie snelle service
Beste Dineke, Bedankt voor de 5-sterren review! We vinden het fijn om te horen dat u onze service en onze medewerkers zodanig heeft ervaren. Wij wensen u succes met uw verbouwing! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Aardig dat ze mij informeerde dat ik een betaling moest doen van 77.48 euro maar geheel komt een beetje betuttelend over.
Beste Henk, Bedankt voor uw review! Wij wilde u zeker niet betuttelen. Voor Freo is betrokkenheid erg belangrijk. Zo willen wij u dit maal op een gepaste wijze informeren over de betaling van de voorlooprente. Mocht u nog uw ervaring verder willen toelichten, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Zo kunnen wij onze klantenservice verder verbeteren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Only clients with permanent jobs can access to the loans. As researchers with temporary jobs, even with high-level diplomas (PhDs) it is not possible to get a loan for 5-years.
Dear Cristian, Thank you for your review. We are sad to hear that we did not meet your expectations. It is true that we can't include all types of income, but we could speak with you to discuss your situation. Maybe we can provide you with some more information. If this is something you want you can contact us on 088-3210003. Kind regards, Marijn Freo Klantenservice
De aanvraag duurde iets langer vanwege drukte. Dit werd duidelijk gecommuniceerd. De afhandeling die volgde gebeurde snel en correct.
Beste M.E, Bedankt voor uw review! We doen uiteraard ons best om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken. Mocht het voorkomen dat het wat langer duurt dan gebruikelijk, proberen we dit natuurlijk richting u te communiceren. Goed om te horen dat u aangeeft dat de verdere afhandeling snel en correct heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Snelle service
Beste Matrine, Bedankt voor uw review van maar liefst 5-sterren. Fijn dat wij u snel verder hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Nare ervaring Freo lening aanvraag. Onprofessioneel gedrag: luister niet naar klant, arrogant met woorden als het is een groot bedrag, wij moeten weten wat je met ons geld doet... Zelf een tweede Freo medewerker heeft tunnel visie en gaat in overleg met de eerste medewerker. Nog erger verdraait klant woorden. Het meest vervelend is dat Rabobank verwijst naar Freo. Klant nare ervaring. Mijn gedachte nooit weer, bedankt.
Beste, Bedankt dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen. Om te kunnen bepalen of wij u de lening kunnen financieren, dienen wij te weten waar het geld naartoe gaat. Er zijn verschillende leendoelen die wij niet mogen financieren en deze moeten wij kunnen uitsluiten. Wij gaan hier uit van uw eerste antwoord. Daarom is een overleg met de eerste medewerker hier in onze ogen dan ook gepast. Tunnel visie is natuurlijk nooit onze bedoeling. Mocht u dit zo hebben ervaren dan horen wij graag uw verhaal in hoe we dit kunnen verbeteren. Moch u hierin geïntresseerd zijn dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
De aanvraag werd snel behandeld. Ook de resterende vragen werden snel behandeld en opgelist.
Beste Piet, Dank voor uw review! Fijn om te horen dat uw aanvraag snel behandeld is. Het kan voorkomen dat we bij u terugkomen met aanvullende vragen, om uw aanvraag volledig helder te krijgen. Prettig om te horen dat dit ook snel opgelost is. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
ik wou 35000 lenen , bestaand uit 31500 voor aankoop schiphuis en 3500 voor de overdrachts belasting (10,4%)en notariskosten. mocht echter alleen het aankoop bedrag lenen , nu met eigen spaargeld wel goed gekomen , maar niet echt klantvriendelijk. een Persoonlijke lening moet je toch overal voor kunnen gebruiken?
Beste Pieter Jan van Zandbergen, Bedankt dat u de tijd neemt om uw feedback te geven. Freo financiert bepaalde leendoelen wel, maar andere ook niet. In uw geval betekent dit helaas dat we u niet het volledig bedrag kunnen bieden wat u voor ogen heeft. Dit heeft met ons beleid te maken. Het is voor ons dan ook erg belangrijk om dit transparant naar u te communiceren. Mocht u nog meer willen weten over onze beweegredenen dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Good
Dear Angel Petrov, Thank you for your review. It is good to know that you find our services good! We also see that there is room for improvement. If you would like to clarify that, you can call us on 088-321 00 03. Kind regards, Daan Freo Customer Services
Alles verliep goed en ik ben goed geholpen
Beste Mariam Rahimi, Bedankt voor uw review! Het doet ons goed om te horen dat u zo positief bent over Freo. We zullen bij toekomstig contact dit minimaal proberen te evenaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Netjes, en snel geholpen. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Beste Marlies, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review achter te laten. We streven naar snel en prettig contact, we vinden het daarom fijn om te horen dat u het contact met de klantenservice ook zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Korte lijnen,duidelijkheid en goed kunnen luisteren waardoor ze gelijk begrijpen wat je graag zou willen.
Beste Michel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We vinden het fijn dat u het contact met de klantenservice als duidelijk heeft ervaren en dat u aangeeft dat dit soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Alles was duidelijk hoe je de lening moest aanvragen en wachten op de lening was goed gekeurd moest een paar dagen wachten maar was de moeite waard was er erg blij mee dat het was goed gekeurd top. Zeker in de toekomst weer lenen .
Beste Eric, Bedankt voor uw review! Allereerst vinden we het prettig om te horen dat u blij bent met uw goedkeuring! Daarnaast vinden we het fijn om te horen dat u het aanvraagproces als duidelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Alles was snel geregeld en alles binnen een week tijd . Top .
Beste Audtey, Bedankt voor de 5-sterren review! Goed om te horen dat we u spoedig hebben kunnen helpen. Hopelijk is alles naar wens! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.