Alles was duidelijk hoe je de lening moest aanvragen en wachten op de lening was goed gekeurd moest een paar dagen wachten maar was de moeite waard was er erg blij mee dat het was goed gekeurd top. Zeker in de toekomst weer lenen .
Beste Eric, Bedankt voor uw review! Allereerst vinden we het prettig om te horen dat u blij bent met uw goedkeuring! Daarnaast vinden we het fijn om te horen dat u het aanvraagproces als duidelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Alles was snel geregeld en alles binnen een week tijd . Top .
Beste Audtey, Bedankt voor de 5-sterren review! Goed om te horen dat we u spoedig hebben kunnen helpen. Hopelijk is alles naar wens! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Beste mensen, Mijn partner wilde een klein bedrag lenen, met een supergoed inkomen, dit ging volgens jullie niet en ik als partner moest ook op het contract komen te staan voor het kleine bedrag. Nou prima doen we dat. Werd totaal doorgelicht te belachelijk voor woorden zelfs wat mijn eigen dochter, die thuiswonend is aan me overschreef serieus belachelijk. Daarbij kreeg ik als medecontractant geen enkele informatie, geen enkele e-mail totaal niks terwijl we samen moesten tekenen, ik al mijn gegevens en ook e-mail moesten ingeven, terwijl ik dan denk waarom als jullie me toch niet op de hoogte houden, zou fijn zijn als beide partners dit ontvingen allemaal.
Beste Severine, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om te laten weten wat uw ervaring was bij Freo. Helaas is deze ervaring niet zoals gewenst. Bij een aanvraag van 2 contracten is een daarvan de hoofdcontractant. Om ruis en onduidelijkheid te voorkomen voert Freo het contact met de hoofdcontractant. Natuurlijk is er voor de medecontractant altijd de mogelijkheid om contact met ons op te nemen, indien bepaalde informatie gewenst is. Tevens dienen wij vanuit onze zorgplicht bepaalde zaken na te vragen. Ook om dingen uit te sluiten. Wanneer wij dit niet doen, komen er aannames. Dit is voor u en ons ongewenst. Mocht een verdere uitleg gewenst zijn, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Een vriendelijke medewerkster belde mij om mij te informeren wanneer de eerste betaling zou plaatsvinden en om te vragen of alles naar wens was verlopen. Dit laatste heb ik bevestigd.
Beste Dorothée, Bedankt voor uw positieve review en de 5-sterren beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat u onze service op deze wijze heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Heel goed te woord gestaan en geholpen met een lening voor de aankoop van een auto
Beste Bram, Bedankt voor uw review van maar liefst 5-sterren. Fijn dat we u op een snelle en goede manier verder hebben kunnen helpen met de aanschaf van de auto. Veel veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Prettig en efficient
Beste J.A., Wij willen u bedanken voor uw positieve review! Wij vinden het erg belangrijk dat ons proces en onze communicatie duidelijk en transparant zijn en vinden het dan ook fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Wel toch nog streng, voor een lening van €5000,- , naar mijn mening iets te streng met het na pluizen van de privé rekening van klanten. Puntje van aandacht. Zet ook in de App wanneer de afschrijving plaatsvindt. Of nog beter laat een keuze voor wanneer in de maand ze afschrijven. 3 weken van aanvraag tot geld ontvangen. Toch nog wel lang.
Beste Frank, Bedankt voor de 4-sterren review! We vinden het fijn om te zien dat u tevreden bent met Freo. Toch zien we dat u ook nog feedback voor ons heeft. Bij Freo vinden we het heel belangrijk om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van de financiële situatie zodat we u een zo passend mogelijk aanbod kunnen doen. Met betrekking tot de feedback over de app willen we u bedanken voor het meedenken. Als u meer informatie over uw feedback zou willen geven zouden wij dat op prijs stellen. Zo kunnen we uw feedback zo goed mogelijk oppakken. Als u hiervoor openstaat kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Super service!!!
Beste Smajil, Bedankt voor uw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Ook vinden we het fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben engelen geduld
Beste Regina, Bedankt voor uw review van maar liefst 5-sterren. Onze (telefonische) communicatie vinden wij erg belangrijk. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
duidelijk
Beste Rene, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u het aanvraagproces als duidelijk heeft ervaren. Wij willen zo transparant mogelijk zijn en het gevoel van vertrouwen doet ons dan ook erg goed. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Fijne medewerkers die met je mee denken en helpen daar waar nodig. Alles gaat heel snel. Duidelijk contract. Geen rare dingen.
Beste Jenny, Bedankt voor uw beoordeling van maar liefst 5-sterren. Fijn om te horen dat u meerdere onderdelen van onze klantenservice als prettig heeft ervaren. Wij zullen ons best doen om deze ervaring minimaal te evenaren in ons mogelijke aankomende contact. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
We hadden specifieke vragen en zijn zeer duidelijk en snel geholpen, waarbij echt mee is gedacht.
Beste Maarten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We vinden het enorm fijn om te horen dat we u kunnen helpen met uw vragen. We proberen, waar mogelijk, altijd met u mee te denken, om de meest passende situatie te creëren. Fijn dat dit u zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Van het begin tot het einde goed geholpen en fijn dat alles online aangeleverd kan worden.
Beste Karen, Bedankt voor uw review. Fijn dat u van begin tot eind positief bent over het aanvraagproces. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Moeilijk bereikbaar en onpersoonlijk benaderd geen conecctie met medewerkers alleen maar zakelijk en langzame doorloop
Beste Peter, Allereerst willen we u uiteraard bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Daarbij vinden we het uiteraard enorm vervelend om te horen dat u het contact met de klantenservice als onpersoonlijk heeft ervaren. We zouden dit graag inhoudelijk verder met u door willen nemen, kunt u ons bereiken via 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Goed
Beste Hans, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u onze klantenservice positief heeft ervaren. Mocht in in de toekomst nog verbeterpunten hebben, dan nemen wij deze ook graag mee om onze klantenservice te verbeteren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Zo een goede ervaring keer op keer. Daarnaast is de app geweldig. Overzichtelijk en gemak. Aanrader. Wachttijden mogen iets korter. Een auto dealer wacht namelijk niet!! De auto was uiteindelijk al verkocht en een aanbetaling durfde ik niet te doen omdat ik niet wist of de lening goedgekeurd zou worden. Veel werk voor niets. Bedrag is bijna in zijn geheel weer teruggestort. Tot de volgende.
Beste Wim, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We vinden het prettig om te horen dat u meerdere goede ervaringen heeft gehad met Freo. Helaas is de doorlooptijd op dit moment ietswat langer dan dat u van ons gewend bent, maar we doen uiteraard ons best om zo snel mogelijk bij u terug te komen! Hopelijk kiest u, mocht het benodigd zijn, in de toekomst opnieuw voor Freo. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Het ging om het oversluiten van een bestaande Freo lening, maar dat betekent opnieuw aanvragen. Dit proces ging, net als vorig jaar, zeer soepel, grondig en er was sprake van wederzijds vertrouwen. Ook de vragen naderhand gingen prima. Wel is het gek, dat bij het digitaal aanleveren van de bankgegevens, je moet kiezen uit een rekening, indien je toevallig twee privé rekeningen hebt. Het ging hierbij om een oude spaarrekening van mijn partner, naast haar salarisrekening. Ze kon dus alleen maar de salarisrekening vrijgeven ter inzage en niet die spaarrekening. Vervolgens waren de meeste vragen gericht op die rekening, dus dat is dan een beetje raar. Je zou al je rekeningen die je hebt, vrij moeten kunnen geven bij het indienen. Voor de rest zeer tevreden!
Beste Remco, Allereerst bedankt voor uw beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat u, wederom, onze dienst op deze wijze heeft ervaren. Wij vragen in eerste instantie inderdaad om een van uw rekeningen en daarbij kan het ook voorkomen dat wij daarna vragen hebben omtrent uw opgegeven rekening. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw suggestie! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben omtrent uw krediet, schroom dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
De medewerkers helpen erbij. Super content en snelle service. Zeker een aanrader.
Beste Eric, Bedankt voor uw positieve review! Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle service. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Van de aanvraag van de lening tot uiteindelijk het daadwerkelijk goedkeuren van de aangevraagde lening liep prima. Alles zeer duidelijk en indien gewenst telefonisch contact ook goed. De betreffende documenten en formulieren zijn eenvoudig en via beveiligde site(s) goed toe te voegen of up te loaden. Zoals het moet zijn.
Beste Margareth, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! Het is erg prettig om te horen dat het aanleverproces goed en duidelijk is verlopen. Daarnaast vinden we het natuurlijk ook fijn dat het contact met de klantenservice als 'goed' beschrijft. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Freo heeft een minpuntje helaas. Het opvragen van een enkele stuk, en dan weer in de wacht staan om gecontroleerd te worden. Mijn tip zou zijn, controleer en vraag gelijk de stukken op die nodig zijn. Voor de verder rest is het uitstekend hoe je alles kan aanleveren.
Beste Mat, Bedankt dat u de tijd neemt om uw feedback achter te laten. Wij zijn blij dat u het meerendeel van het aanvraagproces positief heeft ervaren. Helaas is niet alles naar wens. Het opvragen van documenten proberen wij in eerste instantie zo volledig mogelijk te doen. Echter kan het voorkomen dat wij extra documentatie opvragen door nieuwe informatie. Mocht u willen dat wij onze beweegredenen verder toelichten, dan kunt u ons bereiken op 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Aanvraag ging makkelijk en al snel eerste telefonisch contact om alles door te spreken. Dag later aanbod in de mail met link naar de mijnfreo omgeving. Van daaruit alles makkelijk kunnen regelen. Geld stond snel op mijn rekening. De mijnfreo omgeving is ook erg duidelijk. Ook fijn nu de aanvraag eenmaal is goedgekeurd en ik alles netjes bij kan houden.
Beste Natasja, Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat u het aanleverproces als gemakkelijk en snel heeft ervaren. Ook zijn wij blij dat u de mijnfreo omgeving duidelijk vindt. Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat de mijnfreo omgeving toegankelijk en duidelijk is. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Snelle levering, goed geregeld. Informatievoorziening vwb aflossingstermijn en bedrag kan iets beter en tijdiger.
Beste H., Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat u het aanvraagproces als snel en goed heeft ervaren! We willen u daarnaast bedanken voor uw nuttige feedback betreffende het informatieve gesprek over het eerste maandtermijn, dit zullen we meenemen voor toekomstige gesprekken! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Duidelijk en overzichtelijk
Beste Erkha, Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, dit waarderen we enorm. Daarnaast vinden we het natuurlijk erg prettig om te horen dat u het proces als duidelijk en overzichtelijk heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
De aanvraag verliep soepel, gebruikersvriendelijk en zonder problemen. De communicatie omtrent de aanvraag verliep per mail en werd snel beantwoord. Nà goedkeuring van de aanvraag - duurde slechts een paar dagen - stond het gevraagde bedrag vrijwel direct op m’n rekening. Erg fijn. Ook de nazorg was prima. Er werd gebeld met de vraag of alles in orde was. Ook werd ik geïnformeerd dat de eerste betaling er aan zat te komen. Prima. De servicedesk is - voor zover ik kan beoordelen- bemand door kundige en aardige mensen. Ik ben niet van plan vaak en veel te lenen maar Freo legt de drempel erg laag. Tja, de rente… daar die je weinig aan. Die is marktgericht :-( Alles bij elkaar; ik ben erg tevreden!
Beste Michel, Bedankt voor de 5-sterren review! We vinden het enorm prettig om te horen dat u het aanvraagproces als soepel heeft ervaren. Daarnaast stellen we het enorm op prijs dat u het contact met de klantenservice als bovenstaand heeft beschreven, en dat u het telefonisch contact ná uitbetaling ook als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Bedankt voor het belletje voor het verhelderen van de afschrijving.
Beste Bora, Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat u onze service op deze wijze heeft ervaren. Mocht u in de toekomst vragen hebben omtrent uw lening kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.