Prima voorwaarden vwb de lening en een scherpe rente. Echter het interne dossier kan beter. Ik heb meerdere keren dezelfde vragen moeten beantwoorden waar bij de initiële aanvraag reeds op voorgesorteerd was, wat op een gegeven moment wel wat vervelend wordt. Na uiteindelijke goedkeuring het geld binnen een dag op de rekening en dat is mooi vlot.
Beste MP, Dankuwel voor het cijfer en de goede feedback. Het kan inderdaad soms zijn dat er aanvullende vragen op komen, zo kunnen we uw financiële situatie goed in kaart brengen. Fijn om te horen dat de afhandeling als vlot is ervaren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Ik wilde een extra verhoging van mijn huidige lening. Er werd aangeven dat de lening simpel kon worden omgezet. Ging zelfs minder rente betalen. Ook het aanleveren via de Freo Aanlever-app maakte alles zeer gemakkelijk
Beste Arjan, Bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u het als simpel en gemakkelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
alles was snel geregeld,en alles is verder goed af gehandeld 10+
Beste Bert, Bedankt voor het mooie cijfer en beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Voor zo'n simpele aanvraag kostte het veelste veel tijd. Dit kan echt sneller. Ook de reden om iemand geen voorrang te verlenen ivm spoed (aankoop woning met deadline) vind ik niet echt klantvriendelijk en service gericht. Wel erg vriendelijke mensen aan de telefoon.
Beste Niels, Dank voor de feedback. Het is op dit moment erg druk bij ons, dus de verwerking duurt inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
De voorwaarden zijn gunstig, vooral het vrij extra aflossen. De app zou goed en makkelijk kunnen werken, echter, na de gegevens verzameld te hebben werden ze niet doorgestuurd naar Freo.
Beste Ruud, Bedankt voor het mooie cijfer en de feedback. Vervelend om te horen dat de app niet werkt. Mocht u daar nog verbeterpunten over hebben, horen wij het graag. U kunt ons altijd bellen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Voor de aanvraag telefonisch gesproken met een medewerker voor informatie. Met alle juiste documenten bij de hand ging de aanvraag best vlot. Op de 8e werkdag kregen we een mail met bevestiging, dus in die zin ging het bij ons probleemloos in één keer erdoor.
Beste JP, Bedankt voor de prachtige beoordeling en het mooie cijfers! Fijn dat het proces zo vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Laatst onze krediet afgelost. Heb Freo de afgelopen jaren ondervonden als een keurige kredietverstrekker.
Beste Ton, Dankuwel voor de 5-sterren en het prachtige cijfer! Goed om te horen dat u onze service als fijn hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Goed telefonisch geholpen bij vragen de 1e keer. Vind wel dat er erg veel documenten gescand moeten worden en de digitale handtekening was wat lastig. Lukte steeds niet. Uiteindelijk gelukkig wel.
Beste William, Bedankt voor de feedback en de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u telefonisch goed geholpen bent, en dat het aanleveren uiteindelijk goed is gekomen. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Duur van aanvraag is lang, jammer dat dit nog extra lang duurde ivm het niet opvragen van bepaalde stukken. Onnodige vertraging.
Beste Femke, Dank voor uw beoordeling en feedback. Vervelend dat uw aanvraag vertraging heeft opgelopen. Op dit moment is het erg druk, waardoor het aanvraagproces langer duurt dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Wel fijn dat het uiteindelijk geregeld is! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Laatste stap omdat koppelen met banknummer partner niet ging ook niet via freo app. Opgelost door documente te uploaden
Beste Veer, Bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
goede en vriendelijke medewerkers.
Beste Johan, Dank voor de mooie beoordeling en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Uiteindelijk gewoon goed, wel langer geduurd om rond te krijgen als verwacht ivm extra vragen en handtekeningen discussie. Maar ook wel weer logisch dat deze vragen ontstaan. Dus gewoon goed.
Beste Martin, Dank voor de mooie beoordeling! Soms kan het inderdaad wat langer duren als er meer vragen zijn. Fijn dat u daar begrip voor toont. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
We hoefden niet veel te zoeken, alles stond duidelijk op de site. En we werden goed op de hoogte gehouden van de status.
Beste Marijke, Bedankt voor de beoordeling en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Zeer makkelijk om een lening af te sluiten Alle benodigdheden simpel te uploaden
Beste Erik, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u het proces als prettig heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Niet eerder hebben wij een Persoonlijke Lening nodig gehad in ons leven. In dit geval hadden wij een concreet bestedingsdoel: de aanschaf van een camper waar wij al een groot deel voor hebben gespaard. Om ons doel te realiseren hebben we toch maar besloten een lening aan te gaan zodat wij nog deze zomer zorgeloos op vakantie kunnen! Wij hadden de voorkeur een lening rechtstreeks af te sluiten zonder tussenkomst van een intermediair en kwamen zo uit bij Freo. Vanaf begin van de offerte aanvraag was het ons duidelijk waar wij aan toe waren en werden goed geholpen door een medewerker. Het uiteindelijk delen van informatie ging best gemakkelijk en het aanvraagproces is voorzien van moderne techniek. Heel fijn!
Beste Bert, Dank voor de mooie feedback en beoordeling! Goed om te horen dat het zo soepel is verlopen voor u. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Super behandeling en makkelijk uploaden van de gevraagde gegevens
Beste Hans, Bedankt voor de prachtige beoordeling en de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Het is super dat je alles online kunt aanvragen en aanleveren. Echter duurt het daarna nog minimaal 6/7 werkdagen voordat iemand van Freo er naar pas naar kijkt en de aanvraag beoordeeld. Dit zou sneller mogen.
Beste Miek, Dankuwel voor de mooie beoordeling! Op dit moment is het erg druk bij ons, daardoor duurt het beoordelingsproces inderdaad langer dan u van ons gewend bent. We nemen uw feedback ter harte en doen ons best om dit te versnellen. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Diverse mogelijkheden gekregen Daarna de beste keus gemaakt
Beste Edwin, Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat u ons als beste keus aanmerkt! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Goed en persoonlijke aandacht voor de mens er achter.
Beste J.M, Bedankt voor de prachtige beoordeling en de mooie woorden! Zeker een kernwaarde van ons. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
I am very happy to be a client of Freo. My loan was approved with a great Interest rate and for the amount that I wanted. I feel that with everything being uploaded electronically, the approval process takes way too long. Other banks, I was approved within 5mins of providing all information. Freo takes minimum 5-7 business days. If they need to ask you a w question, then that’s another 1-2 business days per question. I was call three times with various questions. So the total approval process took a little over 2 weeks.
Hey David, Thank you for the feedback and the wonderful grade! The process of checking documents takes times because, despite being sent to us digitally, it will be checked by a person. Therefor we can provide a thorough examination of the documents. If you have any questions about this, you can always call us on 088-3210003. Kind regards, Jack Freo Customer Service
Dit is de derde keer dat wij bij Freo terecht zijn gekomen. Vooral de scherpe tarieven staan ons aan en het gemak waarmee je eerder af kan lossen. Minpuntje vind ik dat het voor bestaande klanten vrij lang duurt voordat de acceptatie binnen is. Dit zou mijns inziens sneller kunnen.
Beste Niels, Dank voor het mooie cijfer en de feedback! We zitten op dit moment met grote drukte dus het acceptatie-proces kan wat langer duren. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Mijn financieel/fiscaal/juridische situatie is complex. Vanaf het eerste gesprek heb ik dat geprobeerd uit te leggen. De dame die het eerste gesprek voerde begreep dat goed. De uitvraag van gegevens was tot twee keer toe onvolledig. Het is niet zo fijn om drie keer aan een andere medewerker hetzelfde te moeten vertellen. Op mijn vraag of ik de acceptant direct kon spreken kreeg ik het antwoor dat dat niet kan, omdat die niet beïnvloed mag worden. Een vreemd argument. De onderliggende stukken veranderen niet als ik een toelichting bleef. Overigens: ik heb niets te klagen over de medewerkers, vriendelijk en correct.
Beste Jan-Willem, Bedankt voor de feedback. Soms kunnen we inderdaad doorvragen op 1 onderdeel, om deze verder te verduidelijken. Ik zie wel dat uiteindelijk het krediet is geaccepteerd, goed om te zien! Mocht u meer vragen over het proces hebben, kunt u altijd bellen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Heel blij mee met mijn nieuwe auto.Ze hebben heel snel en via app gaat heel makkelijk.
Beste Seyit, Bedankt voor de 5 sterren en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Goed gesprek duidelijk uitgelegd. Uitstekend geholpen
Beste Sjaties, Dankjewel voor de mooie feedback en de prachtige beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
We hebben de lening aangevraagd om 2 leningen met hogere rente samen te voegen, we waren ook van plan om een auto te kopen en hadden daarvoor een bedrag aangevraagd wat toegekend werd. Uiteindelijk toch besloten de auto niet te kopen en konden we heel gemakkelijk via de website direct het "overtollige" geld terug storten (vervroegd af lossen). Meteen werd het verwerkt in het overzicht; makkelijk, eenvoudig en overzichtelijk......
Beste Ron, Bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie beoordeling! Fijn dat u goed gebruik hebt kunnen maken van het vervroegde aflossen. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.