Prettige gang van zaken. Snelle vlotte beoordeling en terugkoppeling. Heldere communicatie.
Beste Ruben, Wat een prachtige review zeg! Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Goede duidelijke service en goede uitleg. De medewerkers van Freo kijken goed watvoor lening er er bij je inkomsten past.
Beste Danielle, Wij vinden het inderdaad belangrijk dat een lening goed past bij een klant. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Ik verdien netto €1900 met een vast contract, ben 44 jr en vroeg om een €5500 lening met een kleine schuld bij een credit card bedrijf en een huur van €220 (oorspronkelijk €450). De medewerkster was heel onvriendelijk en uit de hoogte, zo erg dat ik het gevoel kreeg dat ik om iets onmogelijks vroeg. De lening werd afgewezen. NOOIT MEER FREO!
Beste Jolanda, Dank voor de feedback. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag zouden wij met u in contact komen om te kijken wat er mis is gegaan. Aan de hand van de gegevens die u heeft achtergelaten, kan ik helaas geen aanvraag vinden waardoor ik niet kan zien welke collega u gesproken heeft. Neemt u even contact met ons op via 088-3210003? Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het beoordelingsproces heeft anderhalve week in beslag genomen en tijdens die anderhalve week is 4 x contact geweest naar aanleiding van vragen van de beoordeler. Ik vind het goed dat Freo hier zorgvuldig mee omgaat en klanten wil behoeden voor financiele keuzes die onverantwoord zijn. Wel had ik graag gezien dat het sneller was gegaan en dat men minder vaak was teruggekomen op dezelfde vraag. Ik heb in 2 gesprekken een mondelinge toelichting gegeven, na de 3e keer heb overzichten en schermafdrukjes gestuurd en toen pas leek het antwoord te worden geaccepteerd. Vraag -als je bewijs wilt zien- dan direct daarna, dat scheelt ons beiden tijd.
Beste Michel, Hartelijk dank voor uw feedback. Van reviews als deze kunnen we alleen maar leren. In sommige gevallen heeft de acceptant extra duidelijkheid nodig over bepaalde zaken. We vragen dit uiteraard vanuit zorgplicht. Hopelijk is het uiteindelijk allemaal duidelijk geworden. Nogmaals dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Ik vond vooral het aanleveren erg omslachtig, ik had even tijd nodig om door te krijgen hoe dingen werken. Digitaal werkt e.e.a. ook niet altijd optimaal is mijn ervaring. Ik heb diverse malen gebeld om uitleg te krijgen, dit ging meestal wel goed Toen ik dit eenmaal door had kon ik er aardig mee overweg en is het goed gekomen.
Beste Wim, Wat vervelend dat het digitaal aanleveren niet vlot verlopen is. Wij, als digitale kredietvestrekker, streven ernaar om zoveel mogelijk digitaal te kunnen regelen. Goed om te horen dat mijn collega's u goed (telefonisch) geholpen hebben & dat het uiteindelijk allemaal gelukt is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Goed geholpen, Procedure duurde lang. Ben zeer tevreden.
Beste Andre, Dank voor de feedback. Soms hebben we nog wat aanvullende vragen na het ontvangen van de documenten, dan wordt de doorlooptijd wat langer dan gepland. Fijn dat we u als klant kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Snel en duidelijk
Beste Mariska, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Documenten snel en simpel verstuurd en zeer vriendelijke mensen bij Freo
Beste John, Dank voor deze mooie woorden! Ik ga de complimenten doorgeven aan mijn collega's. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Over de klantvriendelijkheid zeer tevreden van de diverse medewerkers die ik heb mogen spreken. Vragen to the point. Het aanleveren van informatie via de website verliep ook vrij eenvoudig. Op een paar dingetjes na, maar dat was meer de koppeling tussen de andere partijjen. Ook hierin goed verder geholpen door een medewerker. De afronding en het overmaken van het geleend bedrag na de goedkeuring verliep ook zonder problemen.
Beste Rafael, Dank voor de review! Wat fijn om te lezen dat mijn collega's u goed geholpen hebben en dat het aanleveren vlot is verlopen.l Fijn dat wij u als klant hebben mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
heel erg tevreden, snel
Beste Hulya, Hartelijk dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
alles ging prima, eenvoudig om aan te vragen, vriendelijke medewerkers, snel afgehandeld
Beste Bert, Dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het online deel was goed te doen... Echter het werd snel zonder dat ik het eigelijk al door had van een offerte aanvraan naar een contract lening. Er was geen duidelijk moment dat ik de offerte goed heb gekeurd. Ik heb documenten aangeleverd om de lening aan te vragen eb toen bleek dat dit tevens de goedkeuring van de offerte was terwijl het nog niet duidelijk was of de offerte goedgekeurd zou worden.
Beste Léon, Dank voor de review. Zodra u de offerte ontvangt, ontvangt u ook het contract. Deze kunt u zowel fysiek als digitaal ondertekenen, op dat moment geeft u een akkoord van uw kant. Hopelijk geeft dit u meer duidelijkheid. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Middels het aanleveren app gaat het afhandeling van het offerte heel snel.
Beste Tarachand, Bedankt voor de review! Wat fijn om te lezen dat de afhandeling snel gegaan is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het delen van ID zonder gebruik van de app ID van de overheid en het steeds opnieuw aan moeten bieden van kopie ID de voor én de achterzijde vond ik niet fijn. Beter vind ik als de inlog met iDIN én Digidee plaatsvinden en daarmee voldoende bewijs is geleverd dat ik ben wie ik zeg dat ik ben. Liever nog melding, fysiek, even een check bij een bank, de RABO. Ik vroeg of mijn gegevens veilig waren( IDfraude, het idee daaraan, het deed me meer dan ik dacht). Gelukkig stelde een medewerker, vriendelijk, mij gerust.
Beste Carla, Het gebruik van de KopieID-app van de overheid is zeker toegestaan, echter moeten we bepaalde gegevens wel kunnen zien en mogen deze niet gemaskeerd zijn. Omdat wij een online label zijn, is het niet mogelijk om fysiek een check te doen op kantoor. Juist om die reden zijn wij extra zorgvuldig wat betreft de klantverificatie. Fijn om te lezen dat één van mijn collega's u gerust gesteld heeft! Dank voor uw gegeven feedback Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Gewoon goed geregeld allemaal
Beste Leo, Dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Compleet eerlijk en hulpzaam richting nieuwe klant App makelijk en snel Super gewoon kunnen andere nog iets van leren
Beste Peter, Bedankt voor de review en de mooie woorden! Fijn dat u ook tevreden bent over de app. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Freo heeft je geholpen om een lening af te sluiten ivm vloerverwarming. Duidelijk en goed verlopen ... Fijn hoor op weg naar vloerverwarming. Succes en bedankt Met vr gr Inge Visser
Beste Inge, Wat fijn dat de aanvraag goedgekeurd is, hopelijk kunt u binnenkort gaan genieten van de vloerverwarming. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het aanvraagproces verliep snel en gemakkelijk via internet.
Beste Mark, Dank voor de review en het prachtige cijfer. Wat fijn dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
als zeer prettig
Beste Frans, Bedankt voor dit top cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ben heel goed geholpen. Enige minpunt is dat 70 plussers niet meer kunnen lenen. Voor de rest een prima organisatie. Ouderen zijn tegenwoordig gezond en zou dus uitgebreid dienen te worden naar 75 jaar.
Beste Elfriede, Dank u wel voor het mooie cijfer! Daarnaast dank u wel voor uw feedback met betrekking tot de maximale leeftijd, op deze manier blijven we altijd scherp op verbetermogelijkheden. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De digitale snelweg bij Freo blijkt helaas een weg met verkeerslichten, die geregeld op rood staan. Het aanleveren van documenten gebeurt met horten en stoten door technische problemen in het systeem (ten dele door wekelijks onderhoud!). Hierdoor neemt de doorlooptijd toe, een vervelend gevolg dat wordt versterkt door de relatief lange beoordelingsduur. Hier staat tegenover dat de medewerkers goed meedenken in oplossingen en duidelijk zijn in het verwachtingenmanagement. Het resultaat is in ieder geval een helder opgesteld overzicht van de aangegane verplichting.
Beste Tom, Ik wil u hartelijk danken voor het schrijven van deze review. Met specifieke feedback als die van u kunnen we aan de slag! Uiteraard werken we continue door aan verbeteringen, echter dient dit niet ten koste te gaan van de doorlooptijd. Het is prettig om te lezen dat onze collega's u in ieder geval goed verder hebben geholpen en de voorwaarden en overeenkomst helder zijn. Nogmaals hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik dacht dat ik alles had up-geload waar om gevraagd werd. Toen moest er nog de gegevens van het pensioen van mij en mijn vrouw ge-upload worden. Dat heb ik gedaan. Daarna hoorde we niets. Gebeld en toen werd er gezegd dat de pensioen gegevens nog niet binnen waren. Ik heb ze gelijk nadat ik telefonisch contact heb gehad ge-upload. Bleek dat het ergens anders stond bij Freo dan waar het had moeten zijn.
Beste Roland, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons digitale proces. Met deze verbeterpunten kunnen we aan de weg blijven werken! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Duidelijke vragen en snelle verwerking
Beste Gerard, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Na wat over en weer gebel over de juiste documenten zeer snel kunnen beschikken over het leenbedrag. Freo wilde naar mijn idee een bevestiging op een bevestiging hebben , maar achteraf logisch want je kunt maar beter 2 keer checken.
Beste Ben, Dank u wel voor dit hoge cijfer! Bij Freo checken we inderdaad liever een keer te veel, dan te weinig. Zo zijn we wat strenger aan de poort en verstrekken we alleen leningen die écht passen binnen de financiële situatie. Dat heeft u goed gezien! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima service en ik ben correct behandeld met de aanvraag. Binnen de termijn wordt de aanvraag afgerond.
Beste Remy, Een ervaring als die van u, gunnen we iedereen! Fijn om te lezen dat we aan uw verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.