Goede service en alles snel geregeld
Beste John, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Mijn eerste ervaring is positief, nette rente en de aanvraag ging vrij eenvoudig.
Beste Jacco, Dank voor de review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
mijn ervaring met Freo wordt als prettig ervaren. Strenge controle, maar wel duidelijke en een vriendelijke uitleg.
Beste H., Dank voor de review en het prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over freo. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Eerst problemen gehad met website van de bank. Daarna alles snel kunnen regelen.
Beste Patrick, Fijn dat het uiteindelijk allemaal gelukt is. Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
zonder problemen aangevraagd en afgerond
Beste Peter, Fijn dat het aanvraagproces zo vlot is verlopen. Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Deze aanvraag was een weg met vele hobbels, vele documenten ect. gingen niet bepaald vlekkeloos en te veel moest er opnieuw gewijzigd worden
Beste Johan, Fijn om te lezen, dat ondanks het allemaal wat langer heeft geduurd en we meer documenten opvroegen dan u hoopte, het allemaal geregeld is nu. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het via de Freo App digitaal aanleveren van klantgegevens werkt niet en mijn privacy gevoelige gegevens zijn door Freo kwijtgeraakt!! Digitaal aangeleverde salarisstroken worden door de App als geupload afgevinkt, maar blijken volgens/door Freo toch niet vindbaar in het dossier. Freo heeft geen idee waar de belangrijke documenten dan wel zijn!!! Tevens dekken uitvraagscripts bij de aanvraag van een lening, de lading niet. Zo wordt bijv.op een gegeven moment gevraagd om de incasso rekening te selecteren, terwijl deze niet uit de choicelist gedelcteerd kan worden. Hierdoor kan de lening aanvraag dus niet afgerond worden. Note: de incasso rekening was overigens wel eerder in de aanvraag opgegeven. Tevens ben ik erg teleurgesteld in de wijze waarop Freo klanten belt voor extra informatie. De non-skilled Freo medewerker kan verder geen enkele toelichting geven op mijn vragen en doorverbinden, of me terug laten bellen door een collega/afdeling die me de antwoorden wel zou kunnen geven, dat kan of mag niet, geeft Freo aan. Resumé: - Freo App aanleveren gegevens bij aanvraag lening is (workflow) technisch niet klaar voor een productie ongeving. - Freo mdw die klantcontact hebben, zijn (in mijn casus) onvoldoende skilled en zij boden geen mogelijkheid tot het vinden van een oplossing voor het beantwoorden van procesmatige en inhoudelijke vragen. - last but not least.... mijn digitaal aangeleverde privacy gevoelige gegevens via de Freo App zijn door Freo kwijtgeraakt!!!
Beste J, Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback. Ons streven is dat iedereen tevreden is over ons aanvraagproces. Indien dit niet het geval is, zoals bij u, stellen we uw toelichting extra op prijs zodat we verbeterpunten hebben waar we aan kunnen werken. Ook wij leren iedere dag nog! Met betrekking tot uw digitaal aangeleverde privacygevoelige informatie, kan ik aan u terugkoppelen dat deze niet verloren is gegaan enkel onjuist is doorgekomen. Om deze reden konden wij de beoordeling op basis van deze informatie niet afronden. Ik kan me voorstellen dat u hier wellicht geruststelling in zoekt. Mocht u hier behoefte aan hebben, geef het aan, dan nemen we graag contact met u op. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Op dit moment zitten we nog te wachten. Op goedkeuring na een foutje van Freo bij een eerdere aanvraag die inmiddels is opgelost. Hoop dat dit snel goed zal komen maar desalniettemin steeds netjes te woord gestaan
Beste Jessica, Dank voor de review. Ik duim met u mee dat de aanvraag snel rond is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Duidelijke informatie, vriendelijke medewerkers, klantvriendelijke processen, geen gedoe
Beste Annemieke, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Goed geholpen
Beste Jan, Bedankt voor de review en de 10! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Freo werk zeer snel maar wel nauwkeurig. Ze lenen je niet zo maar geld. Ze checken wel of het allemaal wel kan.
Beste Menno, Dank voor de review! Wij zijn inderdaad heel nauwkeurig in de beoordeling van de aanvraag. Op deze manier kunnen we onze risico's beperken en de rente lekker laag houden. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
De aanvraag was simpel, het aanleveren van documenten was eenvoudig en de goedkeuring binnen een da geregeld, kortom helemaal geweldig
Beste Bert, Wat fijn om te lezen dat het allemaal soepel verlopen. Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Een aanvraag waarbij alleen wordt gekeken naar vonkjes op het scherm. Ondernemers zijn vaak moeilijk te vangen in lijstjes. Ondanks een netto inkomen van meer dan 10000 per maand wordt er meer aandacht besteed aan de vinkjes op het scherm dan de werkelijke situatie
Beste Cees, Wat vervelend om te lezen dat u het aanvraagproces als vervelend ervaren heeft. Voor de berekening van de leencapaciteit nemen wij inderdaad de inkomsten uit een eigen onderneming niet mee. Dit omdat de inkomsten behoorlijk kunnen fluctueren. Aan de hand van de afgelaten gegevens kan ik helaas niet herleiden of we samen tot een oplossing zijn gekomen. Om die reden zouden wij graag met u in contact komen. Neemt u even contact met ons op via 088-3210003? Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het personeel verwerkt de procedure snel. Het proces verloopt digitaal en dat is erg prettig.
Beste Sandra, Wat fijn om te lezen dat u het proces als prettig ervaren heeft. Dank voor de review en de 9! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Super snel geregeld
Beste Corien, Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Medewerker legt goed uit wat de mogelijkheden zijn. Het proces wordt volledig digitaal afgehandeld. Korte doorlooptijd. Beloftes worden waargemaakt.
Beste Lisette, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw krediet. Dank voor de review en de 9! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Zeer prettige ervaring
Beste Peter, Dank voor de review! Ik ben blij te lezen dat u het prettig ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het was nog niet zo gemakkelijk voor onze generatie om via internet alles geregeld te krijgen.Maar ondanks is het toch nog goed en snel geregeld.
Beste Leo, Wat goed om te lezen dat het allemaal gelukt is. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Ik vond het prettig om de aanvraag te doen. Het was gemakkelijk, duidelijk is voorwaarden en goede ondersteuning bij de aanvraag. Uiteindelijk heb ingekomen voor een andere maatschappij omdat die gewoon weg goedkoper en sneller waren. De termijn behnadel8ng aanvraag bij Freo duurde langer dan verwacht.
Beste Alex, Dank voor de feedback. Wat vervelend om te lezen dat de doorlooptijd langer was dan u verwacht had. Gelukkig heeft u een passende oplossing kunnen vinden. Fijn dat u het aanvraagproces wel als prettig ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Via de handige FREO app kan de verlangde informatie makkelijk aangeleverd worden. Top!
Beste K, Dank voor de review! Wat fijn om te lezen dat het allemaal vlot verlopen is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Over mijn aanvraag had Freo nog enkele vragen, dat mag. Ze namen mijn antwoorden serieus en begrepen mijn uitleg. Ik ben netjes en serieus behandeld.
Beste Eise, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u de aanvullende vragen niet als vervelend beschouwd heeft. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Wij zijn snel en heel goed geholpen
Beste H.A., Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Onduidelijke methodiek van goedkeuring Bij Freo een eerdere lening aangevraagd, deze is goedgekeurd. Vervolgens van looptijd willen veranderen voor een lager bedrag, deze wordt vervolgens afgekeurd met onduidelijke redenen.
Beste Tom, Wat vervelend om te lezen dat het onduidelijk is waarom uw aanvraag voor een lening is afgewezen. Graag komen wij met u in contact om de reden toe te lichten. Met de achtergelaten gegevens kan ik uw dossier helaas niet herleiden. Kunt u even contact met ons opnemen via 088-3120003? Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
De goedkoopste en snel maar... De app werk niet goed en ik heb meerdere malen verschillende documenten moeten naleveren. Ook vond ik storend dat iedere keer iemand anders je ter woord staat. Verder ben ik tot nu toe tevreden.
Beste J.R, Bedankt voor de review! Wat vervelend om te lezen dat de app niet naar behoren werkt. Wij zouden graag met u in contact komen om te kijken wat er niet werkt, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn dat u over het algemeen tevreden bent! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Op woensdagmiddag aangevraagd, op vrijdagochtend geld op de rekening. Enige minpunt is dat de volle maandlasten (hypotheek) worden meegeteld, terwijl je die maar voor de helft betaald. Daarnaast wordt uitgegaan van je meest kale loon, terwijl er nog recht is op bijvoorbeeld ikb (vaste vergoeding van 17% van het jaarinkomen). Telefonisch is daarna toegelicht dat dit te maken heeft met eigen beleid, waarbij Freo alleen leningen afgeeft met heel weinig risico. Voor mij persoonlijk geen probleem, maar kan me voorstellen dat het in sommige situaties lastig kan zijn voor mensen. Al met al verder goed en duidelijk geholpen.
Beste JG, Dank voor de review! Het klopt inderdaad dat wij altijd uitgaan van het worst case scenario en daarom rekenen met de volledige woonlasten en het kale loon. Op deze manier beperken wij onze risico's en kunnen we de rente lekker laag houden. Het is fijn om te lezen dat het in uw geval geen probleem was. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.