Veel documenten opvraag. In eerste instantie 3 maanden bankoverzicht , daar wordt dan veel extra info overgevraagd. 1 stuk was volgens Freo nooit aangekomen maar wel geüpload. Wat ik een minpuntje vind is de kennis van de frontoffice medewerker. Veel doorverbinden en direct iemand met kennis spreken lukte niet. Rente is erg laag en app overzichtelijk.
Beste Lm, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u het proces zo heeft ervaren. Om een aanvraag goed te kunnen behandelen kan het zijn dat wij aanvullende documentatie en/of informatie opvragen. Daarnaast dank voor de complimenten en het feit dat u ons zou aanbevelen. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Ook via telefoon erg vakundig geholpen.
Beste Jan, Dank u wel voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Beste allemaal, Vroeg of de rente van de persoonlijke lening aftrekbaar was i.v.m. een verbouwing. Antwoord Freo: dat weet ik niet, daar ga ik niet over. Het bekijken van onze leningen in zake crediet waardigheid: overboekingen van 7 € en 10 € wat wellicht een lening elders zou kunnen zijn. In de afgelopen jaren hebben wij alles netjes betaald. Nu werden wij volledig uitgekleed op onze rekeningen. We zijn blij met het geld, nu kunnen we verbouwen. Echter de gehele gang van zaken vind ik minder. Misschien is het wat het is en is de maatschappij nu éénmaal zo. Verder prima maar was wel stressvol zo. Groet, Jeroen en Cynthia
Beste Jeroen en Cynthia, Dank u wel voor de review. Wij kunnen u geen antwoord geven op de vraag of de lening aftrekbaar is voor de belastingdienst. Dit doen wij bewust niet omdat dit niet het vakgebied van Freo betreft. De vragen over de betalingen op het bankafschrift stellen wij om er zeker van te zijn dat we u niet belasten met een extra lening, wanneer dit misschien niet mogelijk is. Hopelijk heeft u nu iets meer inzage in ons proces. Gelukkig kunt u de verbouwing in gang zetten nu! Wij wensen u hier veel succes mee. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Snel, correct en compleet.
Beste heer Lardenoye, Dank u wel voor de review! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Het aanvraag proces is erg eenvoudig. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Het aanleveren van de documenten en het ondertekenen leverden geen problemen op. De informatie vooraf en achteraf is voldoende en duidelijk. Voordeel vind ik de lage rente en het boetevrij aflossen.
Beste Gerard, Dank u wel voor de lovende review! Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Lening was vlot aangevraagd en afgehandeld. Uitleg was voldoende (gevolgen en uitleg kredietvergoeding e.d.). Erg fijn contact!
Beste Daniel, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
De aanvraag was heel eenvoudig online te doen vanaf mijn mobiel. Daarna dezelfde dag telefonisch contact over de aanvraag, maar ivm verkeerde timing van mijn kant een afspraak gemaakt voor 1e gesprek de dag daarna. In de avond via mijn.freo alvast de benodigde documenten kunnen uploaden. Ipv 1e gesprek volgde in de loop van de dag de goedkeuring. Uitbetaling van het bedrag werd helaas over het weekend heen getilt.
Beste JJ, Dank u wel voor de mooie review! We doen ons best om iedere aanvraag zo snel en vakkundig mogelijk af te werken. Goed om te lezen dat dit voor u het geval is! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Een lening afsluiten zonder gedoe, vriendelijk personeel aan de telefoon en binnen no time geregeld. Goed werkende website en freo app. Chapeau!
Beste Michel, Een 10, wat een top cijfer! Dank u wel voor de mooie woorden. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Prima service!
Beste de heer Bruins, Dank u wel voor de hoge review! Fijn om te lezen dat u onze service als prima ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Eenvoudige aanlevering van de bonodigde documenten daarna werd alles snel geregeld. Top!
Beste heer van Egmond, Dank u wel voor de mooie review. We doen ons best om het proces zo snel en eenvoudig mogelijk in te richten. Fijn om te lezen dat dit voor u het geval is. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
vind dat invoeren van gegevens onprettig en de berekeningen die jullie er op na houden niet kloppen
Beste heer Brok, Wat vervelend om te lezen. Wij willen leren van uw ervaring om zo ons proces te kunnen verbeteren. Graag komen wij met u in contact om de situatie te bespreken. Vindt u het goed als wij u telefonisch benaderen om dit te bespreken? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Correcte verwerking, prima geholpen aan de telefoon. Snelle en correcte afhandeling.
Beste Marcel, Dank u wel voor de mooie review! We doen ons best om ieder dossier vakkundig en snel te behandelen. Gelukkig heeft u ons proces als prettig ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Mijn verhoging van krediet verliep spoedig, snel teruggebeld en alle vragen doorgenomen, zo hoort het, hou deze service hoog !!!!!
Beste Cor, Dank u wel voor de mooie review! We gaan ervoor zorgen dat de service op dit hoge niveau blijft! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Snelle afhandeling, vooral het invullen via de website als erg prettig ervaren. Jammer alleen dat ik naderhand werd gebeld voor een aantal vragen alsof ik mijn aanvraag niet naar waarheid had ingevuld...!
Beste Anna, Bedankt voor de 4 sterren review! Wij dienen de aanvraag altijd telefonisch te bespreken. We doen dit om er zeker van te zijn dat we met de juiste persoon te maken hebben. Het is dus niet zo dat we u niet vertrouwen maar meer te verificatie. Hopelijk heeft u nu iets meer inzicht in ons proces. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Heb sinds 2 jaar een doorlopend krediet bij freo. Nu ben ik door omstandigheden mijn baan kwijt geraakt. En nu uitzendkracht geworden omdat er toch geld binnen moet komen. Maar als dit je gebeurd kan je dus geen geld meer opnemen van je doorlopend krediet bij freo. Zeer jammer want elke maand betaal ik gewoon mijn premie en als je dan wat wil opnemen is je rekening gesloten.
Beste de heer van der Horst, Vervelend om te lezen dat u de situatie zo ervaart. Freo heeft als kredietmaatschappij een zorgplicht naar haar klanten toe. Dit betekent dat wij ook tijdens de lening moeten kijken of deze nog steeds passende is bij de klant. Wij kijken vervolgens naar de huidige situatie van de klant en berekenen of de lening nog passend is aan de hand van de leennormen. Deze leennormen zijn afgelopen januari wederom aangescherpt door de overheid. Hopelijk heeft u zo meer duidelijkheid over onze werkwijze. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
d.m.v. duidelijke stappen is je financieringsaanvraag zo geregeld. Vriendelijk en snel telefonisch contact voor toelichting en een gemakkelijke website waar je gemakkelijk de stappen doorloopt.
Beste de heer/mevrouw Dorian, Dank u wel voor de mooie review! We doen ons best om ons proces zo makkelijk en duidelijk mogelijk in te richten. Fijn dat dit voor u het geval is. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Prima procedure en snel geregeld.
Beste de heer/mevrouw Koop, Fijn om te lezen dat alles zo snel is geregeld voor u. Bedankt voor de mooie review, wij zijn hier erg blij mee! Met vriendelijke groet, Roy Freo klantenservice
Aanvraag in eerste instantie afgewezen door de nieuwe en veel strengere wetgeving. Na het aanleveren van aanvullende informatie en een uitleg van hoe en wat kon er opnieuw een aanvraag gedaan worden. Mijn ongeduld, irritatie en veelvuldige bellen met de klantenservice werd geen moment met ergernis beantwoord dus chapeau voor de dames en heren aan de telefoon, zij blijven ten alle tijden begripvol en luisterden echt naar wat ik te melden had. Uiteindelijk is alles in 4 werkdagen geregeld dus morgen kan ik mijn nieuwe auto ophalen! Bedankt Freo!!
Beste Astrid, Een 10, wat een top cijfer! Dank u wel voor de mooie review, hier zijn we erg trots op! Als u tijdens de lening nog overige vragen heeft dan kunt u deze altijd nog stellen. Welkom bij Freo en veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Eenvoudig en duidelijke procedure; snelle en professionele afhandeling!
Beste Arend, Dank u wel voor de mooie review! We doen ons best om het proces zo simpel en duidelijk mogelijk in te richten voor onze klanten. Fijn om te lezen dat dit voor u het geval was. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Helaas geen lening kunnen krijgen bij freo door hun eigen gerotzooi met gegevens en gebrek aan communicatie onderling , 4x per week overal achteraan moeten bellen , 16x stukken opsturen om vervolgens geen lening te krijgen. Vandaar dus "waardeloos"
Beste Glenn, Vervelend om te lezen dat u geen lening heeft gekregen bij Freo. Graag komen wij met u in contact om de reden van afwijzing te bespreken. Zo heeft u misschien een duidelijker beeld van de situatie. Als u wilt kunnen wij telefonisch contact met u zoeken om dit te bespreken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Roy Freo klantenservice
Aanvraag snel geregeld, vriendelijke medewerkers, benodigde documenten simpel en snel overgemaakt, digitale ondertekening ook eenvoudig, kortom een +
Beste Leon, Bedankt voor de mooie woorden! We doen ons best om ons klantproces zo simpel en duidelijk mogelijk in te richten. Nogmaals dank voor het cijfer en de mooie woorden. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Zeer goede informatie vooraf, gemakkelijke online-aanvraag, zeer snelle afhandeling.
Beste de heer/mevrouw Servé, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
standard vragen werden steeds meer uitgebreid , zonder dat daar enige vorm noodzakelijk aan was . betere financier gevonden met een heel duidelijke werkwijze . ik heb hierover al eerder recent een reactie over geschreven en vin het schandalig dat deze niet meer is terug te vinden. al met al een vette NUL voor Freo
Beste heer Biersteker, Dat klinkt niet best. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Lenen neemt risico's met zich mee, zowel voor de klant als voor Freo. Om deze risico's zo veel mogelijk te beperken, kunnen wij aanvullende documenten en/of vragen stellen. Op deze manier zorgen wij ervoor dat een lening zo verantwoord mogelijk wordt afgesloten. Fijn om te lezen dat u een andere kredietmaatschappij heeft kunnen vinden! Wij hebben geen invloed op reviews die hier worden geplaatst. Wij kunnen dus ook geen reviews weghalen. Hopelijk heeft u nu iets meer inzicht in onze werkwijze. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Deskundig en vriendelijk geholpen
Beste de heer Goossens, Dank u wel voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Het werd snel geregeld en contact was goed. Klein minpuntje dat de benodigde documenten niet in 1 keer werden opgevraagd en er een paar keer weer om nieuwe documenten gevraagd werd.
Beste heer Slop, Dank u wel voor uw feedback. Wij willen ons als bedrijf zijnde constant verbeteren. Door uw feedback kunnen wij hiervoor zorgen. Nogmaals dank! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.