De aanvraag procedure was duidelijk en logisch, over onduidelijkheden in de aanvraag werd nader telefonische inlichtingen ingewonnen, zodat beide partijen een helder beeld kregen.
Beste Peter, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Welkom bij Freo! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Ik moet zeggen dat Freo een van de beste en Voordeligste Bank is in NL met duidelijke en transparante kosten. Klanten service zeer behulpzaam en snel. Freo app is geweldig.
Beste Ahmed, Dank u wel voor de mooie woorden! Een van onze kenmerken bij Freo is transparantie. Fijn om te lezen dat u het proces als fijn heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Vriendelijke en snel geregeld
Beste de heer/mevrouw Landoulsi, Bedankt voor uw review! We zijn erg blij met het cijfer dat u ons heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
In eerste instantie goed, keurig, maar rechttoe rechtaan. Maar aan het eind van het proces nog een beter advies gekregen waardoor het totaal perfect was. Proces is snel en top. Medewerkers zijn keurig.
Beste Annemiek, Bedankt voor uw mooie woorden. Wat een mooi compliment, dat u ons proces als perfect heeft ervaren. We zijn blij om u te verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Iedereen die ik aan de telefoon heb gehad, waren heel netjes en correct. En boden me alle hulp aan die ze maar konden geven! SUPER
Beste Karen, Bedankt voor het prachtige cijfer. Een groter compliment naar onze afdeling kunt u niet maken denk ik! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Lening aangevraagd en daarna een prettig gesprek gehad. Binnen 2 dagen gwld op me rekening. De app is erg goed en overzichtelijk. Heb alles als prettig ervaren
Beste de heer/mevrouw de Jonge, Dank u wel voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Telefoon gesprek was prettig en verliep goed. Er werd duidelijk aangegeven wat er nodig was en na de documenten ingediend te hebben was het binnen twee dagen geregeld! App is ook duidelijk. Ben echt positief verrast dat het zo soepel verliep.
Beste Sara, Fijn om te lezen dat u ons proces als prettig heeft ervaren. We zijn erg trots op uw gegeven review, dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Binnen 5 werkdagen de lening overgesloten, prima service.
Beste Ingo, Een 10, wat een pracht cijfer! Dank u wel voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en een duidelijk aanvraagformulier.
Beste Frits, Dank u wel voor het hoogst haalbare cijfer! Fijn om te lezen dat u ons proces zo goed heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Nadat aanvraag was ingediend en gegevens opgestuurd was het snel geregeld. De aanvraag op zich is hier en daar wat onduidelijk.
Beste heer van Wijck, Dank u wel voor het mooie cijfer! Wij proberen ons proces zo duidelijk en makkelijk mogelijk in te richten voor onze klanten. Graag willen we van u ervaring leren! Vindt u het goed als we contact met u opnemen om de onduidelijkheden te bespreken? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
2 maal lening aangevraagd. Voordeel vind ik de lage rente en dat extra aflossen direct wordt afgehandeld ipv nog dagen extra rente trekken. Online omgeving is overzichtelijk maar wel soms storing. Nadeel vind ik de langzamen afhandeling. Gemiddeld toch wel 10 dagen. Contact vind plaats via studenten denk ik die vrij weging weten. De beoordelaar is zelf niet bereikbaar. Deze stelt ook erg veel vragen waarin ik mij aangetast voel in privacy.( vragen over vakantie uitgave etc) tevens een overkill aan documenten opsturen wat ook niet altijd in een keer goed gaat helaas. Ik zou Freo wel aanraden wegens rente.
Beste heer/mevrouw J.M, Dank u wel voor de feedback. Wij kiezen er bewust voor om de beoordelaar buiten de directe communicatie met de klant te houden. Dit doen wij om er zeker van te zijn dat de beoordelaar een objectieve beoordeling kan uitvoeren. Daarnaast dienen de documenten die wij opvragen te voldoen aan bepaalde eisen. Als het document hier niet aan voldoet, dan zullen wij deze opnieuw opvragen. Ook kan het zijn dat we nog aanvullende documenten of vragen hebben. Dit doen wij om er zeker van te zijn dat de lening verantwoord is voor de klant. Deze aanvullende documenten en vragen kunnen ervoor zorgen dan de gebruikelijke doorlooptijd van 3 á 4 werkdagen langer wordt. Hopelijk heeft u nu iets meer inzicht in ons proces. Fijn dat u ons toch aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Het ging allemaal erg snel, en er is grondig onderzoek gedaan op mijn rekeningen en ook nagebeld om mij nog een paar vragen te stellen . Ik vind dat erg goed en grondig... De Mijn omgeving is ook erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Beste Ruud, Dank u wel voor de mooie complimenten. We doen ons best om zo snel als het licht te handelen! Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
De app is zeer gebruiksvriendelijk. De klantendienst heeft me steeds op heel vriendelijke wijze geholpen en mij op de hoogte gehouden van stand zaken en procedures. Moest er iemand mij vragen of ik ergens ervaring heb gehad ivm geld lenen , zal ik zeker Freo adviseren. En als laatste pluspunt, maar zeker niet het minste , is jullie tarief dat beduidend lager is dan bij mijn eigen bank. Bedankt!
Beste Bruno, Dank u wel voor de aanbeveling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We proberen de app zo makkelijk en duidelijk mogelijk in te richten voor onze klant. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Alles prima in orde. alleen bij het doorsturen van de persoonlijke gegevens voor de lening werkte een van de buttons niet. dit is na telefonisch contact opgelost door een alternatief te bieden.
Beste Fred, Dank u wel voor uw feedback. Onze klantenservice staat 6 dagen in de week klaar voor u om te helpen bij een probleem. Goed om te lezen dat uw probleem omtrent het aanleveren opgelost is. Hopelijk werkt nu alles naar wens, zo niet horen wij graag van u! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Aanvraag gedaan, alles ingezonden paar korte vragen en het was rond top geregeld!
Beste Yalcin, Dank u wel voor de lovende woorden. Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Makkelijk via de website, aanleveren documenten digitaal, snelheid van afhandelen. Zeer goed bereikbare klantenservice en hebben meteen een antwoord op elke vraag
Beste Hans, Wat een prachtige review, dank hiervoor! We zijn erg trots om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Na het invullen van de gegevens op de ( zeer duidelijke ) site werden we al snel gebeld. Na goedkeuring was de lening binnen 5 werkdagen rond. We zijn zeer tevreden over Freo, we bevelen ze dan ook bij iedereen aan.
Beste Eddy, Een groter compliment aan onze klantenservice kunt u ons niet geven. Fijn om te lezen dat u ons proces als snel heeft ervaren. Dank u wel voor de mooie complimenten, wij zijn hier erg blij mee. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Er werd persoonlijk contact opgenomen, om vragen te stellen en dingen uit te leggen. De aanvraagproces was eenvoudig en niet ingewikkelt. Alle stukken waren makkelijk en snel te uploaden. Duidelijke en overzichtelijke website.
Beste Oliver, Een 10! Wat een pracht cijfer, dank hiervoor. Ondanks dat Freo een online kredietverstrekker is, proberen we doormiddel van telefonisch contact toch de persoonlijke sferen te behouden. Fijn om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Snelle beoordeling, gemakkelijk uploaden van de stukken. Alles in eenvoudige stappen. Ja je moet er even voor gaan zitten, maar het is goed te doen. Voordeel is dat je dit ook in kleine stapjes kan doen. Het systeem geeft zelf aan wat je nog moet doen. En geen lok rente, die daarna in de offerte weer hoger is.
Beste Ivo, Dank u wel voor de mooie complimenten! Transparantie is een van de kernwaarde van Freo. Zo zijn onze voorwaarden ook opgesteld. We doen ons best om het gehele proces zo duidelijke en overzichtelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Fijn om te lezen dat u het als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Was super snel en goed geregeld
Beste Leo, Bedankt voor de mooie woorden. Goed om te lezen dat alles zo soepel is verlopen voor u. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Ik heb een persoonlijke lening aangevraagd en nadat ik alles had aangeleverd, duurde het niet lang voor de goed keuring er was. en al snel erna stond het bedrag op mijn rekening.. Top !
Beste heer/mevrouw Brandt, Een 10, wat een top cijfer. Dankjewel voor de mooie complimenten. We doen ons best om onze doorlooptijd zo kort mogelijk te houden voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Super snel en makenlijk
Beste Bas, Bedankt voor uw beoordeling! Een 10, wat een pracht cijfer. We doen ons best om elk dossier zo snel en vakkundig mogelijk te behandelen. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Na diverse afwijzingen o.b.v. woonlasten (ronduit belachelijk met een 2,5x modaal inkomen) en de strengere normen 2021 binnen 24 uur een verantwoorde lening kunnen afsluiten. Daar waar ik door anderen niet geholpen werd was Freo er wel.
Beste Dennis, Fijn om te lezen dat u de lening heeft kunnen krijgen bij Freo. Veel plezier met de lening! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Er is wel overwogen en prima mee gedacht over het soort lening. Wat kon leiden tot een weloverwogen keuze. Ook de behandeltijd was prima.
Beste heer/mevrouw Lammert Meijer, Bedankt voor de hoogste beoordeling! Fijn om te lezen dat u van de juiste informatie bent voorzien. We doen ons best om ieder dossier zo snel en zorgvuldig mogelijk te behandelen. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Duidelijke site. Fijne duidelijke uitleg tijdens telefoongesprekken. Alles snel geregeld.
Beste Reny, Bedankt voor de mooie woorden. We doen ons best om alles zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.