Ik ben prima geholpen door vriendelijke mensen
Beste Charles, Dank u wel voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Het aanleveren van documenten gaat makkelijk. Communicatie is helder en vriendelijk. Het digitaal ondertekenen werkt niet met iedere bank even makkelijk, ik doe mijn bankzaken digitaal en bevestig met QR code, digitaal ondertekenen kon niet via QR code bij mijn bank. Groot voordeel vind ik het onbeperkt en kosteloos, extra aflossen.
Beste Steve, Een 9 wat een mooi cijfer, dank hiervoor! Fijn om te lezen dat u ons proces als duidelijk en gemakkelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Zorgvuldig en goed beoordeelde toekenning van mijn lening. , Ook gezien mijn leeftijd werd er goed afgewogen of het verantwoord was,
Beste Joze, Bedankt voor de mooie beoordeling. Bij ieder dossier dienen wij een afweging te maken of het verantwoordt is voor de klant. Fijn om te lezen dat u begrip hiervoor heeft! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Inmiddels de vierde keer dat we een lening afgesloten hebben bij Freo. Aanvragen, gesprek, aanleveren gegevens t/m geld op de rekening binnen 24 uur. Scherpe rente en boetevrij extra aflossen. Wij zijn blij.
Beste Paul, Een 10, wat een top cijfer dank u wel! Fijn om te zien dat ook deze keer alles goed is verlopen voor u. Als u blij bent, zijn wij dat uiteraard ook! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Goede ervaringen niet teveel poespas alle papieren online uploaden en versturen meteen binnen paar werkdagen goed keuring gekregen wn meteen gestort op de rekening,.
Beste Ozgur, Dank u wel voor de mooie woorden! Fijn om te lezen dat alles vlekkeloos is verlopen. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Bij het aanvragen van een lening, is alles goed verlopen, deskundig advies, en toetsing.
Beste Anoniem, Dank u wel voor het hoogst haalbare cijfer! We doen ons best om ons personeel zo professioneel mogelijk op te leiden en te voorzien van de juiste kennis. Fijn om te lezen dat u ons personeel als prima heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Ik werk zelf bij een consumptief kredietverstrekker dus weet hoe dit aanvraag proces verloopt. Bij Freo is dit proces zeer eenvoudig en transparant ingericht. Een kind kan de was doen zeg maar. Ook voor de klant die dit voor het eerst doet. Ook de beoordeling van de documenten, de goedkeuring van de lening als ook het overmaken van de hoofdsom verliepen heel soepel en snel.
Beste Marcella, Wat een super mooie complimenten. Fijn om te lezen dat u proces zo heeft ervaren. Een groter compliment kunt u ons denk ik niet geven! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Uitstekend
Beste heer/mevrouw Theunissen, Bedankt voor het mooie compliment! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Vriendelijk en duidelijk personeel
Beste Marcel, Een 10, wat een geweldig cijfer! Dank u wel voor de mooie complimenten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
de aanvraag was snel rond. ze waren eerlijk en open naar me.
Beste Ramona, Bedankt voor uw complimenten. Eerlijkheid en transparantie zijn ons kernwaarden bij Freo. Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Erg omslachtig voor een internet lening dat men ALLEEN contact wil via telefoon. Per email is standaard bellen en/of terug bellen. Had dit graag anders gezien. Als je ooit een andere lening had die reeds lange tijd beëindig is, blijft deze zichtbaar en moet je bij inloggen steeds voor lopende kiezen, erg onhandig.
Beste Matthijs, Vervelend om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. De reden dat wij telefonisch contact met u zoeken is vanwege de privacy gevoeligheid van onze dienstverlening. Wij dienen verschillende verificatie vragen te stellen, om zeker te zijn dat we met de juiste persoon communiceren. Daarnaast blijven de beëindigde leningen zichtbaar in uw mijn Freo omgeving, zodat u hier nog inzicht in heeft. Hopelijk heeft u nu wat meer inzicht in ons proces. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Alles was super snel geregeld en de klantenservice was top.
Beste heer/mevrouw Lolle, Dank u wel voor dit top cijfer en de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Erg veel documenten inleveren, vraagstelling gaat denk ik wel beetje tegen de AVG wet in. Met name vaste lasten in combi met BKR en loon lijkt mij voldoende. Vragen over schade uitkering eenmalig lijkt mij niet van toepassing. Hierdoor erg traag. Verder prima en vriendelijk ,als zou meer kennis aan de telefoon een verbetering zijn.
Beste heer/mevrouw MB, We proberen onze dienstverlening constant te verbeteren. Bedankt voor uw feedback! Om een dossier waterdicht te maken vragen wij soms aanvullende documenten op. Hierdoor kan de doorlooptijd langer worden. De vragen die wij stellen zijn niet in strijd met de AVG regels. Dit komt omdat wij als Freo een zorgplicht hebben. We stellen aanvullende vragen als er dingen naar voren komen die voor ons niet duidelijk zijn. Hopelijk heeft u nu meer inzicht in onze werkwijze. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Goed, mijn situatie. Ik ben zelf al sinds 2016 in vaste dienst bij mijn werkgever. Heb een prima salaris. Mijn partner is sinds 2019 in dienst (en sinds een jaar ook een vast contract). Ook met een prima salaris Omdat we niet ons spaargeld willen uitgeven aan een auto, hebben we besloten hiervoor te lenen. Dit komt omdat mijn vrouw van werkgever gaat wisselen en daarom een eigen auto nodig heeft (hiervoor hadden we zakelijke lease). Ze gaat van een vast contract naar een vast contract. En ze blijft ook nog eens werken waar ze nu eigenlijk al werkt (ze wordt overgenomen waar ze nu gedetacheerd is) . Wat verbaast mij, doordat dit een Risico is voor Freo kunnen ze het salaris van mijn vrouw niet meenemen? Meest erge is, als ik niets had verteld hierover was er niks aan de hand geweest... Ook zijn er nog helemaal geen contracten getekend o.i.d. Waardeloos
Beste Senne, Vervelend om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Uw partner blijft werken waar ze nu werkzaam is, maar krijgt wel een nieuwe werkgever. Omdat ze een nieuwe werkgever krijgt hebben wij nog geen duidelijke indicatie van de veranderende arbeidsvoorwaarden. Wij dienen te wachten tot mevrouw haar eerste loonstrook en betaling heeft ontvangen van haar nieuwe werkgever. Hopelijk begrijpt u onze beweegredenen nu beter. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Prima geregeld. Heel snel geholpen. Duidelijke dienstverlening.
Beste Maarten, Bedankt voor het geweldige cijfer en de de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Lening aangevraagd en alles was heel snel geregeld, 3 dagen later stond het geld al op mijn rekening! Top service!
Beste Ralph, Bedankt voor uw mooie complimenten! Wij streven ernaar om een aanvraag binnen 3 a 4 werkdagen af te wikkelen. Fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Een vriendelijke service en prettige ervaring. Alles was duidelijk.
Beste heer/mevrouw Walter, Fijn om te lezen dat u onze service als vriendelijk beoordeelt. We doen ons best om het proces zo simpel mogelijk te maken voor de klant. Dank u wel voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
gebruiksvriendelijke aanvraag en persoonlijk contact bij meer informatie vragen zodat de aanvraag snel is behandeld.
Beste heer/mevrouw Sandor, Een 10! Wat een geweldig cijfer, dank hiervoor. Fijn om te lezen dat u ons proces als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Mijn ervaring is goed, zelfs als je de stukken aanlevert, die onder een verkeerde kolom staan wordt het door Freo goed opgelost!
Beste meneer Vogelaar, Dank u wel voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Zeer tevreden over de persoonlijke en digitale communicatie. Er wordt goed gekeken wat mogelijk is en alles is even duidelijk. Als je zelf alle benodigde stukken aanlevert via het digitale platform is alles zo geregeld. Bij telefonisch contact zijn de medewerkers altijd even vriendelijk en hebben meestal een antwoord op je vraag. Wij hebben des tijds een lening overgesloten naar freo en laatst een aanpassing uitgevoerd. Alles is goed verlopen en vergeet niet de rente is ook zeer aantrekkelijk en concurrerend! Wij zitten voorlopig prima hier. Mvgr A Van Bergen
Beste heer/mevrouw van Bergen, Bedankt voor het geweldige cijfer! We proberen ons aanvraagproces zo digitaal mogelijk in te richten. Dit zorgt voor een snellere en duidelijkere afwikkeling van de aanvragen. Fijn om te lezen dat u dit als prettig heeft ervaren. Hopelijk zit u langer dan voorlopig goed bij ons! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Prettige ervaring met korte en adequate vraagstelling. Na leveren van gewenste bewijsstukken digitaal, was het bij ons binnen 48 geregeld! Prima service en duidelijke regels voor iedereen.
Beste Martin, Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. We streven ernaar om elk dossier zo snel en vakkundig mogelijk af te handelen. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Een goed communicatie en als klant bij freo wordt er goed gekeken naar je situatie dat men niet in de problemen kan komen. Ben zeer tevreden bij freo..
Beste Roy, Bedankt voor het hoge cijfer! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons proces. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Bij oversluiten van doorlopend krediet naar persoonlijke lening word je vakkundig, snel en efficiënt geholpen.
Beste Hans, Een 10! Bedankt voor het hoogst haalbare cijfer. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Vriendelijke medewerkers, langdradig en onlogisch aanvraag proces. Ik zou adviseren om direct alle benodigde stukken in 1 keer op te vragen. Niet eerst 3 afschriften en loonstroken en na 5 dagen weer aanvullende informatie aanvragen. Stukken werden ook niet goed beoordeeld. Na uploaden van nieuwe documenten weer 5 dagen wachten. Zenuwslopend vond ik het. Nadeel zijn de frontoffice medewerkers, deze weten echt niets maar zijn wel erg vriendelijk. Ik vind de vraagstelling over mijn uitgave echt inbreuk op privacy. Als je er geen antwoord op wil geven kan je fluiten naar je lening.
Beste J.B, Bedankt voor uw feedback. In het begin van het proces vragen wij een aantal documenten op. Als er op basis van de documenten nog onduidelijkheden zijn, vragen wij deze bij u uit. Wij doen dit om volledig inzicht te krijgen in de financiële situatie van de klant. Lenen brengt verschillende verantwoordelijkheden met zich mee en we proberen er zeker van te zijn dat deze nageleefd kunnen worden. Dat is de reden dat we soms extra documenten opvragen. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan komen wij graag met u in contact. Bedankt voor de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Goede service!
Beste Jibodh, Bedank voor het compliment en het hoogst haalbare cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.