Mijn aanvraag was binnen een dag beoordeeld. Ook de documenten waren binnen de gestelde termijn van vier dagen beoordeeld. Vriendelijke mensen aan de telefoon om de aanvraag met je door te nemen.
Beste Abe, Een 8 wat een hoog cijfer, bedankt hiervoor! Fijn om te lezen dat het proces zo snel is afgehandeld voor u. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Proces was eenvoudig te doorlopen en ook het tempo van afhandelen was prima
Beste Bert, Goed om te lezen dat u het proces als eenvoudig heeft ervaren. We doen ons best om de aanvragen zo snel mogelijk te beoordelen. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Duidelijk en makkelijk proces van aanvragen lening. Snel geregeld en duidelijke voorwaarden. Zo kun je tussentijds extra aflossen. Heel transparant en eerlijk. Wij zijn er blij mee.
Beste Hoogeveen, Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. We streven er dagelijks naar om alles zo duidelijk en makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dank u wel voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Ontzettende vriendelijke medewerkers. Maar man, man, man wat een aanvraag proces. Documenten kwijt, meerder malen moeten uploaden. Vreselijk veel informatie voor een kleine lening nog onder de 10K. Callcentre medewerkers hoewel zij enorm aardig zijn kreeg ik 3 maal verschillende antwoorden, weinig kennis. Wat ik echt niet van deze tijd vind, is dat bij uploaden documenten kwijt raken? Het is alweer aantal maanden geleden dat mijn PL werd aangevraagd via hen, ik hoop dat het aanvraag systeem nu soepeler loopt., veel aanvraag stress. Lenen doe je niet voor de lol.
Beste M.H, Vervelend om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Wij willen graag leren van uw feedback. Helaas kan ik op de achtergelaten gegevens uw aanvraag niet vinden. Zou u contact met ons kunnen opnemen om deze aanvraag te bespreken? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
alleen maar positief. snel, goed bereikbaar. meteen ook antwoorden kunnen krijgen op de de vraag. Medewerkers die goede begeleiding geven in de zorg voor het aanleveren van de juiste documentatie
Beste Sieger, Wat fijn om te lezen dat u alles zo heeft ervaren. We doen ons best om alles zo simpel en duidelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dank u wel voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Duidelijk en snel, 1 telefoontje gekregen over iets wat ikzelf niet duidelijk had gedaan. Dat was in een minuut en zeer vriendelijk opgelost. Dus binnen 24h na gegevens inleveren akkoord en de vogende dag op de rekening. Super!
Beste Kersten, Een 10, wat een top cijfer! Dank u wel voor de mooie complimenten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
De aanpassing was snel verwerkt, het contact prettig en de mensen vriendelijk. Online systeem voor aanleveren documenten etc werkt heel goed.
Beste Jos, Fijn om te lezen dat u het contact zo heeft ervaren. Bedankt voor het mooie cijfer en de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Binnen 3 dagen alles geregeld en goedkoper dan bij de Rabobank.
Beste Onno, Bedankt voor de mooie complimenten! Goed om te lezen dat u ons proces zo fijn heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Uiteindelijk is de leningaanvraag vlot afgehandeld maar dat is meer ondanks dan dankzij de ict van Freo. Oude e-mail adressen die diep in het systeem voor verwarring zorgen, intakes die zoekraken en een website met veel downtime. Trouwens ook weer met het invullen van de review. Blijkbaar zijn er structurele problemen. Ik gun de vriendelijke Brabantse Freo mdw’s en haar klanten automatisering die ondersteunt ipv die hindert.
Beste Martijn, Bedankt voor uw feedback. We doen ons best om alles zo snel en simpel mogelijk in te richten voor onze klanten. Het is dan ook spijtig om te zien dat dit bij u niet het geval is geweest. Graag willen leren om ons proces te verbeteren. Vindt u het oke, als wij telefonisch contact met u opnemen? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Snel en makkelijk geregeld.
Beste Tim, Bedankt voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat alles gemakkelijk en snel is geregeld voor u. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Nette en vlotte behandeling alles was binnen paar werk dagen geregeld en gedaan.Nu afwachten hoe rest van de termijnen zal verlopen maar heb goede hoop.
Beste Marc, Fijn om te lezen dat alles goed en snel is gegaan! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. We gaan ons best doen om de goede hoop te bevestigen! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Ik begrijp dat jullie collega's er mogelijk niets aan kunnen doen maar jullie IT afdeling/website laat behoorlijke steken vallen. tot op hadden kan ik nog steeds niet inloggen via de website. Er komen geen aktivatiekodes naar mijn e-mail!wel lukt het inmiddels om via mij ipAD in te loggen via jullie APP. zie tevens mijn e-mail van 3/12 naar FREO hieronder: Beste, ik heb zojuist Freo teruggebeld en het volgende afgesproken: 1. wederom kan men mijn gegevens niet terugvinden op mijn huidige postcode 5915HB 112. ik ben idd verhuisd (vorige adres 5924AK nr 3) maar blijkbaar kan FREO dit nieuwe adres niet aanpassen (en ik ook niet omdat er inlogproblemen zijn) 2. er is mij verteld dat ik opnieuw moet proberen in te loggen (gedaan om 17:40) omdat de problemen opgelost zouden zijn : problemen zijn niet opgelost , ik krijg nog steeds geen aktivatiecode. 3. ik heb Freo medegedeeld dat deze hele gang van zaken dramatisch slecht is en dat als ik morgen geen positief bericht heb gekregen over het toekennen van de PL ik morgen nog naar een andere instantie ga. 4. ik heb in Juni al een eerste aanvraag gedaan maar door de vertraging in levering van overkapping heeft Freo me geadviseerd om juist voor levering (deze week) de aanvraag te doen omdat eea in 1 week geregeld zou zijn ) 5. de levering van overkapping is gedaan en de rekening ligt bij ter betaling en FREO loopt niet soepel. Nogmaals als ik morgen voor 12:00 geen positief bericht heb ga ik een andere instantie benaderen voor PL en tevens een klacht indienen bij FREO. groet en ik hoop dat u begrip hebt voor deze situatie en in ieder geval dit voor andere klanten in de toekomst beter laat verlopen. Peter van Neerven Post weg 112 5915HB Venlo (en dus niet 5924AK nr. 3) ik heb bij AANBEVELEN NEE ingevuld en dit heeft vooral te maken met jullie website/inlogproblemen die nog steeds niet zijn opgeslost
Beste Peter, Vervelend om te lezen dat u het proces zo heeft ervaren. Wij hebben u geprobeerd te contacteren over de gang van zaken met betrekking tot uw dossier. Graag wilden wij toelichten dat de storing omtrent het inloggen verholpen is. Helaas kregen wij u toen niet telefonisch te pakken. We willen deze bovengenoemde vragen graag telefonisch met u bespreken. Kunt u contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Behulpzaam, snel en vriendelijk.
Beste Eka, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn om te lezen, dat het proces zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Alles meteen duidelijk en supersnel geregeld!
Beste Anita, Wat een geweldig cijfer, dank u wel! Fijn om te lezen dat u het als duidelijk en snel heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Telefonisch met een vriendelijke medewerkster en overzichtelijk online
Beste Nico, Goed om te lezen dat u het proces zo heeft ervaren en bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Voordelen: online aanvragen, extra aflossen, mooie omgeving in de app, digitaal aanleveren, vriendelijke medewerkers. Nadelen: lange doorlooptijd , contact loopt via front office medewerkers, onlogische vragen aan de telefoon die te beantwoorden zijn uit hypotheekacte, BKR en loonstrook. Documenten dubbel aanleveren. Wegens rente beveel ik Freo aan.
Beste J.B, Wat vervelend om te lezen! Het verloop van uw aanvraag hadden we graag anders zien. We doen ons best om te groeien en beter te worden in onze dienstverlening, elke vorm van feedback is dus gewenst. Op basis van uw achtergelaten gegevens kan ik niets vinden. Graag ontvang ik uw gegevens zodat ik mee kan kijken en indien gewenst, u van terugkoppeling kan voorzien. Fijn dat u ons toch nog aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
snel en betrouwbaar.
Beste Cilia, Fijn om te lezen dat u snel en als betrouwbaar heeft ervaren! Dat bekroont u met een geweldig cijfer, dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
In 1 dag aangevraagd en geregeld. Instructies zijn duidelijk, via de Freo app gelijk reactie en snel reageren op vragen. Ook gelijk overzichtelijk in mijnFreo. kortom Uitstekend!
Beste Armando, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over ons! Als er nog vragen ontstaan in de toekomst, kunt ons altijd contacteren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Prima
Beste Padal, Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Vriendelijk te woord gestaan en binnen een week was alles geregeld.
Beste Tinie, Een 10, wat een geweldig cijfer! Dank u wel voor de mooie woorden, fijn om te lezen dat u alles zo fijn heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Prettig en snel geholpen
Beste Ruben, Fijn om te lezen dat u snel en prettig bent geholpen door onze collega's. Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice .
Prima geholpen en duidelijke informatie
Beste Lian, Bedankt voor het mooie cijfer. Fijn om te lezen, dat onze collega's u hebben voorzien van duidelijke informatie! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Op de juiste manier afgehandeld bedoel ik mee dat ze gegevens opvragen en toetsen of je in aanmerking komt voor de lening heel goed
Beste Rashied, Een lening brengt ook bepaalde verantwoordelijkheden met zich mee. Het is daarom ook belangrijk dat we goed kijken of dit in een situatie past. Fijn om te lezen dat u dit als fijn heeft ervaren. Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Altijd ervaar ik een super snelle en goeie service vanuit Freo. Aanvragen worden snel in behandeling genomen. Ik zou Freo altijd aanbevelen!
Beste Kim, Een 10 wat een pracht cijfer! We streven er naar om sneller dan het licht te zijn bij Freo. In dit geval komen we dus aardig in de buurt. Bedankt voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Correcte en vriendelijke benadering en oplossingsgericht meedenken. Gunstige tarieven tov concurrentie!
Beste Rene, Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent! Wij zijn inderdaad een van de voordeligste en vriendelijkste aanbieders op de markt ;) Bedankt voor het geweldige cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.