Rente en zonder boeten extra aflossen voornaamste reden om Freo te kiezen. Uploaden van documenten bleek makkelijk te gaan, echter na 4 dagen gebeld dat toch aanvullende informatie nodig was omdat een document niet goed was aangekomen. Als nadeel ervaarde ik de studenten aan de telefoon, wel hele vriendelijke mensen , maar geen kennis. Zij kunnen op geen enkele verdiepende vraag antwoord geven, dat voelde heel onpersoonlijk. Voor mij persoonlijk kies ik liever een bank met kennis en directe lijntjes. Ook al is Freo makkelijk bereikbaar, antwoord krijgen gaat nooit in een keer maar via een soort terugbel systeem.
Beste J, Wat vervelend om te lezen! Het verloop van uw aanvraag hadden we graag anders zien. We doen ons best om te groeien en beter te worden in onze dienstverlening, elke vorm van feedback is dus gewenst. Op basis van uw achtergelaten gegevens kan ik niets vinden. Graag ontvang ik uw gegevens zodat ik mee kan kijken en indien gewenst, u van terugkoppeling kan voorzien. Fijn dat u ons toch nog aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Gewoon zoals het hoort.
Beste Laslo en Anna, Het hoogste cijfer! Wat een mooie erkenning voor onze dienstverlening. Bedankt voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Het aanvraag proces werkt goed. Identificatie gaat veilig met als transport /overbrengen van documenten.
Beste Inge, Bedankt voor het geweldige cijfer! We proberen om onze manier van aanvragen zo duidelijk en veilig mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Ik ben al jaren klant bij FREO en tot volle tevredenheid! Nu ook prima geholpen, na een aanvraag voor een verhoging PL binnen 5 minuten het bericht met de nodige documenten. deze heb ik binnen 24 uur ingevuld en 48 uur later kon ik al over het extra bedrag beschikken Gewoon top dus!
Beste Martin, Wat een top cijfer voor onze service! Goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over onze dienstverlening, dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Het hele aanvraagproces is eenvoudig en dat geldt ook voor het uploaden van de gevraagde documenten. Bovendien word je goed geadviseerd over het afsluiten van een persoonlijke lening of een doorlopend krediet.
Beste Stefan, Fijn dat u het aanvraagproces zo eenvoudig heeft ervaren. Dank u wel voor de mooie complimenten en het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Goede service en snel geregeld.
Beste Corry, Wat een mooie complimenten, dank daarvoor! Fijn om te horen dat u heeft genoten van onze service en snelheid. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Er wordt duidelijk uitgelegd wat je moet doen en welke formulieren je aan moet leveren. Ookhet snelle contact als er iets niet goed was is zeer prettig
Beste Gert, Dank u wel voor uw mooie complimenten en wat een geweldig cijfer! We streven er dagelijks naar om de processen zo snel en duidelijk mogelijk te laten verlopen! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Ik vind dat er wel erg specifiek gevraagd word wat ik met mijn geld doe.
Beste Erwin, Om te allen tijde een lening verantwoord te verstrekken, kijken wij inderdaad grondig naar de financiële huishouding. Het is jammer om te lezen dat u dit als wantrouwend heeft ervaren! Dat is allerminst onze bedoeling. Door vragen te stellen bouwen wij de zekerheid in dat de lening passend is. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel en duidelijk geregeld en goede voorlichting. Alles makkelijk online aanleveren. Ook de @pp met je persoonlijke omgeving is overzichtelijk. Kortom hele dikke voldoende.
Beste Klaas, Hartelijk dank voor uw mooie complimenten en het top cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Correct en soepel.
Beste Hessel, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Na 2 weken wist ik nog steeds niets over mijn aanvraag. Inmddels 3 callcentre medewerkers aan de lijn gehad, daar kreeg ik 3 verschillende antwoorden op mijn vragen. Documenten 3 maal moeten uploaden. Wat mij meest stoorde is het antwoord van de callcenter medewerkers namelijk ' nee hoor, u heeft eerder niet de juiste documenten geupload' terwij dit WEL zo was. Wegens de rente zou ik Freo wel aanraden, maar het proces kan veel soepeler verlopen weet ik uit eerder ervaringen met andere banken.
Beste N.D, Dat klinkt niet best! Het verloop van uw aanvraag hadden we graag anders zien. Elke feedback voor verbetering nemen wij van harte. Op basis van uw achtergelaten gegevens kan ik niets vinden. Graag ontvang ik uw gegevens zodat ik mee kan kijken en indien gewenst, u van terugkoppeling kan voorzien. Fijn dat u ons toch nog aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik ben heel goed geholpen! Hele aardige mensen en ook heel behulpzaam! Ik heb er een hele goede ervaring eraan overgehouden. Bedankt.
Beste Yonca, Een ervaring als die van u, die gunnen we iedereen. U ook bedankt voor het delen hiervan! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Alles werd duidelijk beantwoord en uitgelegd
Beste Mazijk, Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Heb al eerder bij freo een lening gehad snelle service zeer klantvriendelijk.
Beste Mike, Goed om te lezen dat u wederom zo tevreden bent over Freo. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Daar ga ik geen tijd voor nemen.
Beste Kees, Kort en bondig, bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Aanvraag ging snel en eenvoudig. Duidelijke communicatie naar mij toe als klant. App werkt ook erg mooi.
Beste Kim, Een 10, daar doen we het voor! Hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Via de online 'mijn Freo' omgeving was het zeer eenvoudig om de gevraagde stukken aan te leveren. Medewerkers van Freo waren bij telefonisch contact erg behulpzaam en aardig. Na indienen van de stukken was de lening binnen een paar dagen geregeld. TOP!
Beste Roel, Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Goed om te lezen dat u zowel onze online als telefonische service als prettig heeft ervaren. Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel handelingen. Duidelijk instructie.
Beste heer/mevrouw Tedjianto, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede communicatieve vaardigheden door het bedrijf.
Beste Ronald, Dat horen we graag! Bedankt voor het mooie compliment en de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Erg klantvriendelijk
Beste heer/mevrouw van Rinsum, Bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het was duidelijk welke info Freo nodig had en nadat de info aangeleverd was kreeg ik de lening een dag later al
Beste Leo, Goed om te lezen dat alles voor u helder en spoedig is verlopen. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Gemakkelijk en duidelijk proces, documenten uploaden was zo gebeurt. Ben 2 keer terug gebeld over hetzelfde, 2e keer moest ik nog wat extra’s meesturen, dit had in een keer gekund. Maar verder top service.
Beste Remco, Goed om te lezen dat u tevreden bent over Freo. Soms kan het ene document zorgen dat er meer opgevraagd wordt of kan het aangetoonde opnieuw opgevraagd worden omdat het niet aan de juiste eisen voldoet. Het is voor ons in ieder geval een leerpunt om te zorgen dat u niet het gevoel heeft dubbel te moeten bespreken en te sturen. Dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Eenvoudig om een lening, met een zeer lage rente, af te sluiten. Aanvraag, goedkeuring en betaling is vlot verlopen.
Beste Wim, Hartelijk bedankt voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima info op website. Prettig persoonlijk contact om verdere details te regelen. Geld zeer snel op onze rekening.
Beste Martin, Fijn dat het aanvraagproces zo goed bevallen is. Bedankt voor uw reactie en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
App omgeving is zeer duidelijk en modern. Rente is redelijk laag . Ondanks ruim boven modaal inkomen kon ik alleen lager bedrag lenen, waardoor rente wat hoger uitviel, maar okay. Wat voor mij nadelig werkte, zijn de vele kanalen die over 1 lening gaan. De callcentremedewerkers zijn er met name om de telefoon aan te nemen en globaal in inschatting te maken. Iedere vraag die had kon niet beantwoord worden door hen, en moest doorgezet worden naar de acceptant. Als deze dan direct bereikbaar zou zijn..maar dat is niet zo. BIj eerdere leningen ben ik gewend dat het sneller gaat en men 1 persoon als contact persoon heeft. Teven was 1 document bij aanleveren niet verwerkt waardoor ik dit nogmaals moest doen. Wannneer de lening rond is loopt deze prima met mogelijkheid tot extra aflossen.
Beste, Fijn dat de online inzage voor u zo goed is bevallen. Om elke aanvraag op dezelfde wijze te beoordelen, kiezen wij inderdaad voor geen contact tussen de klant en de beoordelaar. Uw feedback voor de voorkeur voor eenzelfde contactpersoon nemen we in ieder geval mee! Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.