Mijn aanvraag voor een PL voor de verbouwing van mijn badkamer is suoersnel in behandeling genomen en perfect behandeld. Helemaal top, ik ben erg tevreden!
Beste Bert, Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. En al helemaal met zo'n top beoordeling! Hartelijk dank hiervoor en succes met de verbouwing. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Overzichtelijke site met heldere communicatie, ook bij vragen . Snelle afhandeling met zeer gunstige tarieven. Een absolute toploper in Nederland!
Beste Ellen, Helder, is één van onze merkwaarden. Goed om te zien dat u die als klant ook zo ervaart. Dank u wel voor dit fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vanaf het eerste contact heb ik een duidelijke begeleiding gekregen om de aanvraag naar tevredenheid af te kunnen ronden. Tevens gaf Freo de meest gunstige rentetarieven ten opzichte van andere kapitaal aanbieders.
Beste DJ, Het is erg prettig om te lezen dat u onze service en voorwaarden waardeert. Bedankt voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Nadat ik online een offerte had aangevraagd voor een autolening werd ik binnen 1 dag gebeld door een medewerker van Freo. Zij stelde een offerte voor mij op nadat zij samen met mij mijn persoonlijke financiële situatie had doorgenomen. Ik had nog een kleine persoonlijke lening lopen bij mijn eigen bank en zij gaf aan dat Freo deze voor mij kon oversluiten en samenvoegen met het bedrag dat ik wou lenen voor de aanschaf van een nieuwe auto. Dit leek mij een prima plan, aangezien de rente bij mijn bank 2,2% hoger was dan bij Freo. Heel simpel en snel heb ik al mijn gegevens geupload in mijn online Freo account en binnen een week is mijn lening bij mijn bank ingelost door Freo en het bedrag van de persoonlijke lening bijgeschreven op mijn bankrekening.
Beste Dina, Hartelijk bedankt voor het delen van uw tevredenheid en de stappen die u heeft doorlopen tijdens de aanvraag. Mooi meegenomen dat u nog hebt weten te besparen door een andere lening over te sluiten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
We hebben de aanvraag gedaan in een voor ons erg onrustige tijd. Die tijd hebben we gekregen. Erg prettig.
Beste Huub, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Ik hoop dat er voor u gauw weer rustigere tijden aanbreken! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
FREO neemt ruim de tijd om alle gewenste informatie ter beoordeling van je kredietwaardigheid tot in detail te beoordelen alvorens te beslissen over een lening aanvraag. En dat is een goede zaak. De directe communicatie tijdens de beoordelingsprocedure is steeds helder en prettig. Medewerkers leggen desgevraagd uit waarom bepaalde vragen worden gesteld.
Beste Julian, Het is erg prettig om te lezen dat onze werkwijze op prijs gesteld wordt. Bij Freo staat zorgen dat een lening ook echt passend is, hoog in het vaandel. De transparantie hierover ook! Fijn dat alles helder en duidelijk was voor u en hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Alles supersnel en correct geregeld
Beste Vanessa, Dat horen we graag! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De benodigde documenten worden niet duidelijk genoeg aangeven, waardoor diverse keren contact nodig was en steeds andere documenten werden gevraagd. Het zou veel beter lopen en prettiger zijn als je steeds met dezelfde persoon contact zou hebben.
Beste Frans, We willen graag tijdens onze gehele openingstijden, op elk moment al uw vragen kunnen beantwoorden. Hierdoor kiezen we voor een werkwijze waarbij elke collega u te woord kan staan. Jammer om te lezen dat dit voor verwarring heeft gezorgd bij uw aanvraag. Feedback houdt ons scherp op mogelijke verbeteringen! Kunt u wellicht aangeven, hier of in ander contact met ons, welke documenten minder duidelijk werden opgevraagd? We kijken hier graag samen met u naar. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede en snelle service
Beste Bunyamin, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Aanvraag verliep soepel. Toezeggingen werden nagekomen. Niks op aan te merken
Beste Jeroen, Een ervaring als die van u, die gunnen we iedereen! Bedankt voor het delen hiervan. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima krediet , lage rente. Wat ik als nadeel ervaarde was de studente aan de telefoon bij eerste contact, deze hebben weinig kennis, met name alleen basis kennis. Alles wat ik vroeg moest naar een andere afdeling, ik denk dat zij alleen de aanvraag aannemen. Acceptant stelt veel vragen over privé zaken die ook makkelijk uit mijn afschrijft te lezen zijn. Alles was binnen 14 dagen rond, dat vond ik wel acceptabel.
Beste NR, Bedankt voor het delen van uw ervaring en opbouwende feedback. Ook bij Freo leren we nog iedere dag en blijven we continue scherp op verbeteringen. Dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Geen opmerkingen
Beste Fresco, Een tien, bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
heel goed geholpen met alles
Beste Marjorie, Bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede, maar wel veel vragen. Daardoor dreigde mijn beoogde deadline niet gehaald te worden, aangezien per vraag telkens een doorlooptijd van 1 a 2 werkdagen geldt. Doorlooptijd mag korter. Aantrekkelijke rente tov concurrentie. Neveninkomsten mogen van mij meegenomen worden in de beoordeling van de maximale hoogte van de lening. Dit is ook het geval bij een van jullie concullega's. Het behoudende beleid kan ertoe leiden dat dit onnodig ten koste gaat van de klandizie.
Beste C, Onze doorlooptijd is inderdaad langer dan we graag zouden zien. We werken er hard aan om dit op te lossen. Daarnaast klopt het dat Freo in sommige gevallen strenger aan de deur is dan andere maatschappijen. Op deze manier houden wij onze risico's zo laag mogelijk, en daarmee onze rente. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Alles was snel geregeld. Contact met medewerkers als prettig en meedenkend ervaren.
Beste Hans, Hartelijk dank voor dit mooie punt en wat fijn om te lezen dat de aanvraag goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Mijn ervaring met Freo is dat ze netjes de tijd nemen en daarbij doen wat ze beloven. Binnen een paar dagen staat het geld na de noodzakelijke controles op de rekening.
Beste Dennis, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en deze mooie score. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Zeer nauwkeurig gewerkt en een heel goed contact geweest.
Beste Martin, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over Freo. Een beoordeling als deze zijn we erg blij mee. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Voor een kleine lening moest ik aardig wat afschriften aanleveren. Daarna werd het stil ,zelf na 6 dagen contact gezocht. Ik kreeg te horen dat ik bij en afschriften had toegevoegd ipv rekening overzichten en dat mag niet, vreemd want bij uploaden gaf systeem de groene streepjes aan van akkoord. . Na het nieuwe uploaden was alles binnen 3 dagen rond , men gaf aan momenteel een doorlooptijd te hebben van 8 dagen wegens drukte. Prima, maar tip aan Freo: geef dit vooraf aan. Lenen doe je niet voor de lol en transparantie is belangrijk. Online omgeving is zeer overzichtelijk waarin je snel ziet wat je saldo en na extra aflossen. Rente is bij lage lening markt conform.
Beste ND, Allereerst bedankt voor uw voldoende! Het is jammer om te lezen dat we u niet onze gewenste snelheid hebben geboden voor uw aanvraag. Het kan kloppen dat u het gevoel heeft aardig wat aan te moeten leveren. Wij beoordelen namelijk elke aanvraag op dezelfde documenten, ongeacht de hoogte van de lening. Daarnaast kan ons systeem (helaas) documenten nog niet inhoudelijk beoordelen. De groene streepjes geven akkoord op het uploaden zelf, bijvoorbeeld in verband met de grootte of het type bestand. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze online omgeving en rente, en fijn dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Nogmaals dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vragen om de juiste informatie die nodig is en de juiste mogelijkheden zijn geschapen om die snel en handig in te leveren. Geen lange wachttijd, geen bureaucratie.
Beste Evelina, Bedankt voor deze top beoordeling, dit horen we graag! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
ik ben zeer goed geholpen en er werd goed genomineerd en zeer duidelijk en goed dat jullie alles goed uit zoeken ik ben zeer te spreken
Best heer/mevrouw Blankendaal, Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vriendelijk geholpen
Beste M, Dank u wel voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Freo is een organisatie die meegaat met zijn tijd. De persoonlijke aanpak maar ook het gebruiken van moderne technieken laat zien dat deze partij meegaat met zijn tijd. De app, het portaal en het contact met de medewerkers verloopt zeer gemakkelijk.
Beste Ronald, Wat een mooi compliment, ontzettend bedankt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Snel geregeld en duidelijk, ervaren en vriendelijke medewerker aan de telefoon
Beste Sandra, Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en bedankt voor de perfecte score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Bij aanleveren documenten betreffende Freo contract en SEPA Doorlopende machtiging welke ik had uitgeprint om te ondertekenen bleek dit niet juist te zijn. Moest eerst door u per post worden toegezonden i.v.m. verificatie adresgegevens. Ik zou dit gaarne duidelijk vermeld zien bij aanleveren documenten van contract en doorlopende machtiging. Verder ben ik goed en vriendelijk door uw medewerkers geholpen bij vragen mijnerzijds.
Beste Dirk Jan, Bedankt voor de heldere feedback en deze mooie score. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Hoe fijn is het om rechtstreeks contact te hebben met de vertrekker, zonder dat je eerst een tussenpersoon moet bellen en die weer met zijn verhaaltje komt, dit is fijn, geen gezeur
Beste Hans, Fijn om te lezen dat u onze directe bereikbaarheid op prijs stelt! Dank u wel voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.