Op zaterdag aanvraag gedaan via internet. Diezelfde dag werd ik gebeld voor een eerste check, waarna ik een offerte kreeg die alles heel duidelijk aangaf. Op maandag verzochte stukken via internet ingediend, op dinsdag kreeg ik bericht over de goedkeuring en op woensdag stond het geld op mijn rekening.
Beste Wilma, Wat een vliegensvlugge afhandeling! Fijn dat alles voor u helder was en de aanvraag voorspoedig is verlopen. Bedankt voor deze mooie score. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer contact met mij op genomen nadat ik een verzoek had gedaan voor een PL. Prima te woord gestaan. Alleen door een medewerker was er verkeerd gekeken naar mijn bankafschrift. Hij of zij dacht dat er geld weer afgeschreven maar dat werd bijgeschreven. Vond ik een slordige fout. Maar buiten dat ging het prima en werd het verzoek voor een lening vrij snel goed gekeurd en uitbetaald.
Beste heer/mevrouw van der Meulen, Vervelend om te lezen dat er een fout is gemaakt, onze excuses hiervoor. Gelukkig dat u alsnog zeer tevreden bent over Freo! Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Mijn 2e lening. Dus niet voor niets weer gekozen voor Freo. Erg prettig en goed bereikbaar. zeer handige overzichtsapp.
Beste Nico, We zijn blij dat we u wederom naar wens hebben geholpen. Bedankt voor uw complimenten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede ervaringen met freo. Dankzij freo kan ik nu een mooie auto kopen. Maar jaren geleden had ik ook een lening van freo. Maandbedrag was te hoog, omdat ik in een situatie terecht kwam dat ik het niet meer kon betalen. Freo denkt nee, en ja. Ze hadden een oplossing. Freo klantenservice is mee denkend. Nogmaals, dankjewel Freo!
Beste Shardha, Het is erg prettig om te lezen dat u zo tevreden bent over Freo, dat u een tweede keer voor ons gekozen heeft! En in tijden van problemen denken we graag mee in oplossingen. U ook bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Bij het aanleveren van de benodigde documentatie blijkt dat FREO niet in staat is om met een bestandsgrootte groter dan 8,5 om te gaan. Daardoor moet er telefonisch contact plaats vinden en via mail de informatie uitwisselen om het dossiers aan te vullen. Dit kost enorm veel tijd waardoor het proces van de aanvraag ernstig wordt vertraagd. Telefonisch en via de app lukt het niet om eea te bespoedigen. Er wordt verwezen naar het moment waarop de laatste info digitaal is aangeleverd. Als de ICT huishouding en inrichting wat meer gericht was op de wensen en behoeften van de klant dan had deze onnodige vertraging niet opgetreden. Erg vervelend om te ervaren dat het bij Freo inmiddels ook gewoon weer erg lang duurt om een lening rond te krijgen. De voorgaande 2 keren lukte dat binnen 3 dagen en was er veel meer interactie vanuit Freo om mij als klant door het proces te loodsen. Misschien heeft Freo last van het eigen succes, wordt het inmiddels ook een logge organisatie en is er weer ruimte voor een prijsvechter die rapper o[ de wensen en behoeften in speelt? Erg jammer om te bemerken dat de snelheid er gewoon uit is en merendeels van mensen die werken bij Freo zich er inmiddels in berusten.
Beste M, Inmiddels is er reeds telefonisch contact geweest en toegelicht hoe het proces verloopt inclusief de doorlooptijd. Daarnaast stellen wij feedback altijd op prijs om scherp te blijven op verbeteringen. Dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goed, snel, vriendelijk
Beste Johan, Dank u wel voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ben zeer tevreden met zeer behulpzaam personeel. Geduld zijn zij niet vies van. Ga zo door. Toppers.
Beste Alida, Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede service en snelle afhandeling. Klantvriendelijke medewerkers. Echt toppie !
Beste Shirley, Hartelijk bedankt voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Tweede maal in leven lening aangevraagd, via internet kwam ik uit bij Freo. Al met al duurt aanvraag wat lang, zelf achteraan gebeld en gaven aan dat het erg druk is. Het is niet helemaal digitaal maar eerst volgt nog een gesprek met een acceptant. Deze oproep had ik twee maal gemist en deze afdeling is niet direct bereikbaar. Wat mij opviel zijn de vragen over prive uitgaven op mijn afschrift. Voelde mij aangetast in priveleven, want gaat uiteindelijk toch om de vaste lasten. De ene maand is de andere immers niet mbt prive uitgaven. Verder prima hoor. Was binnen 14 dagen allemaal rond. Vond het digitaal aanleveren wel wat lastig, lukte niet in een keer ondanks dat ik alles aanleverde bleek documenten niet binnen. Ik zou Freo wel aanbevelen.
Beste H, Het is op dit moment inderdaad druk bij Freo. Hierdoor kunnen we u minder snel helpen dan gewenst. We werken hard om dit te verbeteren! Daarnaast is het allerminst onze bedoeling dat u zich aangetast voelt in uw privéleven. Bij Freo kijken we verder dan alleen inkomsten en lasten, wij beoordelen een aanvraag op de gehele financiële huishouding. Op deze manier kunnen wij het verantwoord krediet verstrekken blijven waarborgen. Verder ben ik benieuwd wat u lastig vond aan het digitaal aanleveren? Wellicht kunnen we met uw feedback verbeteringen doorvoeren. Ik wil u in ieder geval hartelijk danken voor het delen van uw ervaring en uw aanbeveling aan anderen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Meedenkend en kritisch op een zorgvuldige en verantwoorde manier. Fijne persoonlijke service. De scherpste rente en goede voorwaarden. Bovendien een snelle afwikkeling van de aanvraag lening. Freo blijft, ook na diverse keren lenen, gewoon de beste geldverstrekker. Dit is geen verkooppraatje van Freo zelf, doch van kritische geldleners die altijd op zoek zijn naar de beste aanbieder, op welk gebied dan ook.
Beste H, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Een ervaring als die van u gunnen we iedereen. Met veel plezier zal ik uw complimenten delen binnen onze organisatie. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
HET GEWENSTE BEDRAG HAD IK VRIJ SNEL OP MIJN REKENING ALS JE ZELF DE PAPIEREN OP TIJD OP ORDEN HEBT EN GELIJK DOOR STUURT DAN HEB JE HET BEDRAG SNEL BINNEN. EN DE APP IS ZEER MAKKELIJK EN OVERZICHTELIJK.
Beste heer/mevrouw de Man, Hartelijk dank voor deze mooie score! Goed om te lezen dat u het aanvraagproces makkelijk en snel heeft doorlopen. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
ging vlot, alleen alles digitaal aanleveren, kostte wat moeite!
Beste Tgca, Bedankt voor het delen van uw ervaring en goed om te lezen dat het aanleveren toch gelukt is! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik was al eerder klant bij Freo, wegens hypotheekredenen moest ik ergens anders oversluiten. En nu ben ik financieel stabiel waardoor ik toch extra geld nodig had voor een verbouwing. Er werd meegedacht waardoor Freo mij weer terug kon nemen als klant.
Beste H.R., Het is erg prettig om te lezen dat u alsnog weer naar wens, klant van Freo bent geworden. Veel succes met de verbouwing! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima
Beste, Bedankt voor deze goede beoordeling! Met vriendelijk groet, Fleur Freo Klantenservice
In eerste instantie leek alles goed te gaan. Alle documenten netjes geleverd; erg handig dat dit allemaal online kan! En toen was het stil, het zou 5 werkdagen kunnen duren. In deze 5 dagen geen update of iets dergelijks ontvangen Vervolgens heb ik zelf op de 6de werkdag gebeld naar de status. Hier kreeg ik te horen dat ze nog wachten op meer informatie. Dit stond al een tijdje open, maar er was geen contact met mij opgenomen. Dat vind ik erg slordig. Na het leveren van de informatie heeft het 1 werkdag geduurd en kreeg ik het akkoord. Klantenservice is erg snel en erg vriendelijk. Beter dan menig ander bedrijf waar je best lang kan wachten. Al met al een goede ervaring alleen jammer dat je er zelf achteraan moet gaan.
Beste Jelle, Het klopt dat het momenteel 5 a 6 werkdagen in beslag neemt, alvorens wij een aanvraag beoordelen. Indien er uit deze beoordeling meer informatie opgevraagd wordt, nemen wij binnen 24 uur contact met u op. We willen u allerminst onnodig in afwachting laten natuurlijk! Met feedback als die van u blijven wij continue scherp op mogelijke verbeteringen in ons aanvraagproces. Daarom wil ik u hartelijk danken voor het schrijven van deze beoordeling en het mooie cijfer natuurlijk! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Beetje moeizaam in het begin... maar dat kwam door mijzelf... Niet goed aangeleverde documenten. Maar samen met klanten service er doorheen geworsteld.... Net zo rustig en kalm. Kudossss
Beste Joop, Goed om te lezen dat we ons er samen doorheen hebben geworsteld. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring en natuurlijk voor de kudos! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik wilde mijn huidige lening wijzigen (was 15000€) , had al 1200€ afbetaald en wilde 1500€ bijlenen ivm het plaatsen van glas in ons bijgebouw (toch nog maar voor de winter). Daarvoor moest ik weer het hele aanvraagproces doorlopen (was nog geen half jaar geleden ook al gebeurd). Ik vind het best raar dat je van complete maanden rekening afschriften moet aanleveren waar in feite je hele doen en laten zichtbaar is. Je mag niet alleen het afschrift sturen waar je salaris en saldo zichtbaar is en wat je hypotheeklasten zijn. Qua privacy vind ik dat vergaand.
Beste Anoniem, Op het moment dat er (extra) geld geleend wordt, beoordelen wij een aanvraag altijd op basis van zo actueel mogelijke documenten, maximaal 2 maanden oud. Om te zorgen dat een lening te allen tijde verantwoord verstrekt wordt, kijken wij niet alleen maar de inkomsten en lasten maar ook naar het betalingsverloop. Het is jammer om te lezen dat u dit als niet prettig heeft ervaren. Hopelijk geeft het wel een prettig gevoel te weten dat uw lening volledig binnen uw financiële situatie past! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Rente laag en overzichtelijke omgeving waarin extra aflossen mogelijkheid is. Wat traag aanvraag proces wat mede veroorzaakt werd door veel aanvullende info. Nog 1 loonstrook aub, nog even uw aanpassingen contract aub. Deze aanpassingen had ik al meegestuurd , maar waren niet aangekomen door een verkeerde checkbox oid. Prima partij verder. Wat lager cijfer is wegens de klantenservice, die zijn een soort doorgeefluik met weinig inhoudelijke kennis. Wel zeer vriendelijk.
Beste, Vervelend om te lezen dat uw aanvraagproces vertraging opliep tijdens het aanleveren van de documenten. Mede door feedback als die van u, kunnen we verbeteringen blijven doorvoeren waardoor dit soepeler verloopt. Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Super duidelijk, super snel en super voordelig!!
Beste Jan, Wat een enthousiasme, geweldig! Bedankt voor deze super beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Begin van het jaar lening aangesloten, elke maand betalen netjes. Nu wilde we nog wat bij lenen, moesten we opnieuw alle documenten doorsturen (wat logisch is). Worden we afgeWezen door privé uitgaven in de maand juli. Nog geprobeerd uit te leggen dat wij in het buitenland waren OP VAKANTIE, vandaar de hoge uitgaven..hun advies over 3 maanden weer proberen. Bankafschriften worden gevraagd om de inkomen en vasten lasten te controleren, vervolgens gaan Ze in privé uitgaven zitten neuzen..belachelijk
Beste Vlada, Bij het beoordelen van een aanvraag kan het voorkomen dat door inzage in een bankafschrift, er besloten wordt de lening niet te verhogen. Soms vinden wij een betaalrekening op dat moment voldoende belast en kijken graag opnieuw naar de aanvraag wanneer er meer ruimte is voor een maandlast (erbij). Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
bank afschriften worden alleen van 01-08-2020 tot 31-08-2020 en niet van 08-08-2020 tot 08-09-2020 geaccepteerd Zeer Vreemd!!
Beste John, Het is allerminst de bedoeling dat u een vreemd gevoel krijgt bij Freo. Om elke aanvraag en de bijbehorende documenten op dezelfde manier te kunnen beoordelen, vragen we hiervan bij elk document hetzelfde format op. In het geval van een bankafschrift is dit altijd van de 1e tot de laatste dag van de maand. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
vriendelijk meedenkend
Beste Eelco, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Persoonlijke lening aangevraagd, ben ruim 30 jaar zelfstandige met ruim een ton omzet per jaar. Geen schulden en een afbetaald huis. Reden voor financiering is een verbouwing, omdat ik aan mijn liggende gelden niet wil komen op dit moment. Ik moest meer aan documenten inleveren dan de belasting ooit aan mij gevraagd heeft. Jaar opgaves, veel ( erg veel) bankafschriften van zowel privé als zakelijke rekening. Werd daarna afgewezen omdat Freo wegens corona niet aan ondernemers leent. In principe begrijp ik dat wel, ondanks dat mijn sector nooit geraakt kan worden, maar geef dat dan direct aan zonder mijn gegevens op te vragen. Nu ligt mijn halve financiële gegevens bij een krediet maatschappij. Ik werd verwezen naar de site waar inderdaad staat vermeld dat men geen ondernemers aanneemt op dit moment. Terwijl aan de telefoon mij een bedrag van 30,000 euro werd toegekend, en om documenten werden gevraagd, terwijl ik duidelijk aangaf ondernemer te zijn. Ik heb telefonisch gevraagd mijn documenten per direct te verwijderen, maar Freo schijnt deze maande alsnog te bewaren. Met wat voor doeleinden???? Daarbij is tijdens het uploaden van documenten een stuk’ verdwenen’ . Ik heb deze toegevoegd en werd daarna gebeld of ik deze wilde toevoegen? Documenten was namelijk onvindbaar wegens een fout in een of andere checkbox. Veel tijd verspild, bij andere aanbieder kreeg ik direct de lening na een dag met maar 0.7 meer rente dan Freo. Wat ik tevens lastig vind is dat de mensen aan de telefoon niet gaan over de acceptatie en eigenijk weinig kennis hebben. De acceptant krijg je nooit te spreken, ook niet als je dat verzoekt. Geen Freo meer voor mij.
Beste heer de Haan, Dat klinkt niet best! Het is erg vervelend om te lezen dat u eerder het gevoel kreeg van een goedkeuring en na het aantonen van (veel) documentatie, uw aanvraag werd afgewezen. Ik krijg uw aanvraag helaas niet gevonden op basis van uw gegevens. Echter zou ik na het lezen van uw beoordeling wel graag met u in contact willen komen, en kijken waardoor dit zo gelopen is. Mocht u hier ook behoefte aan hebben, wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 - 321 00 03. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De aanvraag was super makkelijk, en het geld stond in minder dan 24 uur op mijn rekening.
Beste Randy, bedankt voor deze uitmuntende beoordeling! Fijn om te lezen dat het aanvraag proces makkelijk en snel is verlopen! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Na het invullen van de aanvraag werd ik dezelfde dag nog gebeld. Het was mij volkomen helder welke stappen ik moest zetten en deze werden accuraat afgehandeld. Prettig en overzichtelijk!
Beste B, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. We gaan er voor deze 10 gedurende de gehele looptijd van de lening te behouden. Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.