Filters

10

Supersnel geregeld!

Op zaterdag aanvraag gedaan via internet. Diezelfde dag werd ik gebeld voor een eerste check, waarna ik een offerte kreeg die alles heel duidelijk aangaf. Op maandag verzochte stukken via internet ingediend, op dinsdag kreeg ik bericht over de goedkeuring en op woensdag stond het geld op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima. ging goed.

Zeer contact met mij op genomen nadat ik een verzoek had gedaan voor een PL. Prima te woord gestaan. Alleen door een medewerker was er verkeerd gekeken naar mijn bankafschrift. Hij of zij dacht dat er geld weer afgeschreven maar dat werd bijgeschreven. Vond ik een slordige fout. Maar buiten dat ging het prima en werd het verzoek voor een lening vrij snel goed gekeurd en uitbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepel, snel en zeer klantvriendelijjk

Mijn 2e lening. Dus niet voor niets weer gekozen voor Freo. Erg prettig en goed bereikbaar. zeer handige overzichtsapp.

  • Aanbevelen? Ja
10

Freo heeft me geholpen

Goede ervaringen met freo. Dankzij freo kan ik nu een mooie auto kopen. Maar jaren geleden had ik ook een lening van freo. Maandbedrag was te hoog, omdat ik in een situatie terecht kwam dat ik het niet meer kon betalen. Freo denkt nee, en ja. Ze hadden een oplossing. Freo klantenservice is mee denkend. Nogmaals, dankjewel Freo!

  • Aanbevelen? Ja
4

FREO dienstverlening is niet service gericht

Bij het aanleveren van de benodigde documentatie blijkt dat FREO niet in staat is om met een bestandsgrootte groter dan 8,5 om te gaan. Daardoor moet er telefonisch contact plaats vinden en via mail de informatie uitwisselen om het dossiers aan te vullen. Dit kost enorm veel tijd waardoor het proces van de aanvraag ernstig wordt vertraagd. Telefonisch en via de app lukt het niet om eea te bespoedigen. Er wordt verwezen naar het moment waarop de laatste info digitaal is aangeleverd. Als de ICT huishouding en inrichting wat meer gericht was op de wensen en behoeften van de klant dan had deze onnodige vertraging niet opgetreden. Erg vervelend om te ervaren dat het bij Freo inmiddels ook gewoon weer erg lang duurt om een lening rond te krijgen. De voorgaande 2 keren lukte dat binnen 3 dagen en was er veel meer interactie vanuit Freo om mij als klant door het proces te loodsen. Misschien heeft Freo last van het eigen succes, wordt het inmiddels ook een logge organisatie en is er weer ruimte voor een prijsvechter die rapper o[ de wensen en behoeften in speelt? Erg jammer om te bemerken dat de snelheid er gewoon uit is en merendeels van mensen die werken bij Freo zich er inmiddels in berusten.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geregeld

Goed, snel, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf

Ben zeer tevreden met zeer behulpzaam personeel. Geduld zijn zij niet vies van. Ga zo door. Toppers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nergens anders beter dan bij Freo.

Goede service en snelle afhandeling. Klantvriendelijke medewerkers. Echt toppie !

  • Aanbevelen? Ja
6

Voeldoende geldverstrekker

Tweede maal in leven lening aangevraagd, via internet kwam ik uit bij Freo. Al met al duurt aanvraag wat lang, zelf achteraan gebeld en gaven aan dat het erg druk is. Het is niet helemaal digitaal maar eerst volgt nog een gesprek met een acceptant. Deze oproep had ik twee maal gemist en deze afdeling is niet direct bereikbaar. Wat mij opviel zijn de vragen over prive uitgaven op mijn afschrift. Voelde mij aangetast in priveleven, want gaat uiteindelijk toch om de vaste lasten. De ene maand is de andere immers niet mbt prive uitgaven. Verder prima hoor. Was binnen 14 dagen allemaal rond. Vond het digitaal aanleveren wel wat lastig, lukte niet in een keer ondanks dat ik alles aanleverde bleek documenten niet binnen. Ik zou Freo wel aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De beste specialist op het gebied van lenen.

Meedenkend en kritisch op een zorgvuldige en verantwoorde manier. Fijne persoonlijke service. De scherpste rente en goede voorwaarden. Bovendien een snelle afwikkeling van de aanvraag lening. Freo blijft, ook na diverse keren lenen, gewoon de beste geldverstrekker. Dit is geen verkooppraatje van Freo zelf, doch van kritische geldleners die altijd op zoek zijn naar de beste aanbieder, op welk gebied dan ook.

  • Aanbevelen? Ja
8

ZEER MAKKELIJK

HET GEWENSTE BEDRAG HAD IK VRIJ SNEL OP MIJN REKENING ALS JE ZELF DE PAPIEREN OP TIJD OP ORDEN HEBT EN GELIJK DOOR STUURT DAN HEB JE HET BEDRAG SNEL BINNEN. EN DE APP IS ZEER MAKKELIJK EN OVERZICHTELIJK.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima!

ging vlot, alleen alles digitaal aanleveren, kostte wat moeite!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzaam

Ik was al eerder klant bij Freo, wegens hypotheekredenen moest ik ergens anders oversluiten. En nu ben ik financieel stabiel waardoor ik toch extra geld nodig had voor een verbouwing. Er werd meegedacht waardoor Freo mij weer terug kon nemen als klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en correct

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, alleen moet je er soms zelf achteraan

In eerste instantie leek alles goed te gaan. Alle documenten netjes geleverd; erg handig dat dit allemaal online kan! En toen was het stil, het zou 5 werkdagen kunnen duren. In deze 5 dagen geen update of iets dergelijks ontvangen Vervolgens heb ik zelf op de 6de werkdag gebeld naar de status. Hier kreeg ik te horen dat ze nog wachten op meer informatie. Dit stond al een tijdje open, maar er was geen contact met mij opgenomen. Dat vind ik erg slordig. Na het leveren van de informatie heeft het 1 werkdag geduurd en kreeg ik het akkoord. Klantenservice is erg snel en erg vriendelijk. Beter dan menig ander bedrijf waar je best lang kan wachten. Al met al een goede ervaring alleen jammer dat je er zelf achteraan moet gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Beetje moeizaam in het begin... maar dat kwam door mijzelf... Niet goed aangeleverde documenten. Maar samen met klanten service er doorheen geworsteld.... Net zo rustig en kalm. Kudossss

  • Aanbevelen? Ja
5

Onnodig moeizaam

Ik wilde mijn huidige lening wijzigen (was 15000€) , had al 1200€ afbetaald en wilde 1500€ bijlenen ivm het plaatsen van glas in ons bijgebouw (toch nog maar voor de winter). Daarvoor moest ik weer het hele aanvraagproces doorlopen (was nog geen half jaar geleden ook al gebeurd). Ik vind het best raar dat je van complete maanden rekening afschriften moet aanleveren waar in feite je hele doen en laten zichtbaar is. Je mag niet alleen het afschrift sturen waar je salaris en saldo zichtbaar is en wat je hypotheeklasten zijn. Qua privacy vind ik dat vergaand.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lage rente

Rente laag en overzichtelijke omgeving waarin extra aflossen mogelijkheid is. Wat traag aanvraag proces wat mede veroorzaakt werd door veel aanvullende info. Nog 1 loonstrook aub, nog even uw aanpassingen contract aub. Deze aanpassingen had ik al meegestuurd , maar waren niet aangekomen door een verkeerde checkbox oid. Prima partij verder. Wat lager cijfer is wegens de klantenservice, die zijn een soort doorgeefluik met weinig inhoudelijke kennis. Wel zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Super duidelijk, super snel en super voordelig!!

  • Aanbevelen? Ja
2

Afgewezen door PRIVE uitgaven

Begin van het jaar lening aangesloten, elke maand betalen netjes. Nu wilde we nog wat bij lenen, moesten we opnieuw alle documenten doorsturen (wat logisch is). Worden we afgeWezen door privé uitgaven in de maand juli. Nog geprobeerd uit te leggen dat wij in het buitenland waren OP VAKANTIE, vandaar de hoge uitgaven..hun advies over 3 maanden weer proberen. Bankafschriften worden gevraagd om de inkomen en vasten lasten te controleren, vervolgens gaan Ze in privé uitgaven zitten neuzen..belachelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte ervaring

bank afschriften worden alleen van 01-08-2020 tot 31-08-2020 en niet van 08-08-2020 tot 08-09-2020 geaccepteerd Zeer Vreemd!!

  • Aanbevelen? Nee
9

duidelijk en snel

vriendelijk meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
4

Onnodige informatie opvragen

Persoonlijke lening aangevraagd, ben ruim 30 jaar zelfstandige met ruim een ton omzet per jaar. Geen schulden en een afbetaald huis. Reden voor financiering is een verbouwing, omdat ik aan mijn liggende gelden niet wil komen op dit moment. Ik moest meer aan documenten inleveren dan de belasting ooit aan mij gevraagd heeft. Jaar opgaves, veel ( erg veel) bankafschriften van zowel privé als zakelijke rekening. Werd daarna afgewezen omdat Freo wegens corona niet aan ondernemers leent. In principe begrijp ik dat wel, ondanks dat mijn sector nooit geraakt kan worden, maar geef dat dan direct aan zonder mijn gegevens op te vragen. Nu ligt mijn halve financiële gegevens bij een krediet maatschappij. Ik werd verwezen naar de site waar inderdaad staat vermeld dat men geen ondernemers aanneemt op dit moment. Terwijl aan de telefoon mij een bedrag van 30,000 euro werd toegekend, en om documenten werden gevraagd, terwijl ik duidelijk aangaf ondernemer te zijn. Ik heb telefonisch gevraagd mijn documenten per direct te verwijderen, maar Freo schijnt deze maande alsnog te bewaren. Met wat voor doeleinden???? Daarbij is tijdens het uploaden van documenten een stuk’ verdwenen’ . Ik heb deze toegevoegd en werd daarna gebeld of ik deze wilde toevoegen? Documenten was namelijk onvindbaar wegens een fout in een of andere checkbox. Veel tijd verspild, bij andere aanbieder kreeg ik direct de lening na een dag met maar 0.7 meer rente dan Freo. Wat ik tevens lastig vind is dat de mensen aan de telefoon niet gaan over de acceptatie en eigenijk weinig kennis hebben. De acceptant krijg je nooit te spreken, ook niet als je dat verzoekt. Geen Freo meer voor mij.

  • Aanbevelen? Nee
10

Sneller dan verwacht!

De aanvraag was super makkelijk, en het geld stond in minder dan 24 uur op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, vakkundig en vriendelijk!

Na het invullen van de aanvraag werd ik dezelfde dag nog gebeld. Het was mij volkomen helder welke stappen ik moest zetten en deze werden accuraat afgehandeld. Prettig en overzichtelijk!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.