De app is een prima toepassing om aanvragen en aflossingen te doen en om zicht te houden op je lening. Voor de derde maal een lening aangevraagd en via de app alles snel digitaal aan kunnen leveren. Echter bleek (ondanks dat alles groen was aangevinkt) er een document niet was aangekomen. Ook werd ik gebeld en bleek dat de afdeling Beoordelingen niet goed had gekeken naar wat we hadden aangeleverd want de vragen die ze aanvullend hadden bleek eenvoudig uit de aangeleverde stukken. Prima om klanten snel van dienst te zijn maar laat de kwaliteit er aub niet onder lijden.
Beste Arjen, Goed om te lezen dat u grotendeels heel erg tevreden bent met Freo. Ook voor uw feedback zijn we dankbaar! Op deze manier blijven we scherp op het verloop van ons aanvraagproces. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik heb mijn doorlopend krediet snel kunnen regelen bij Freo. De medewerkers die ik gesproken heb toen ik een vraag had, hebben mij zeer correct en netjes te woord gestaan. Ben uiterst tevreden! Mvg Anne
Beste Anne, Als u blij bent, zijn wij dat ook! Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Freo verzoekt mij telefonisch een volledige overzicht van alle transacties op rekening te presenteren. Op website staat dat alleen salaris, woonlasten, saldi start/eind maand aangeleverd dienen te worden. Slechte, tegenstrijdige communicatie en gebrekkige motivatie. Verder werkte koppeling met online bankrekening voor geen meter, wat alle ellende had kunnen voorkomen.
Beste JJ, Vervelend om te lezen dat er voor u onduidelijkheid was met betrekking tot de aan te leveren documenten. We maken het graag voor iedereen zo makkelijk mogelijk! Dit doen we onder andere door heldere communicatie en mogelijkheden zoals de automatische koppeling met uw bankrekening. Het is jammer dat u dit gemak niet heeft mogen ervaren. Mocht u behoefte hebben om dit met ons te bespreken mag u hierover altijd contact opnemen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zie boven
Beste Marcel, Hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snelle aanvraag en zo geregeld. Werkt via de app erg makkelijk. Daarna overzichtelijk. Service is perfect. Dus kans op aanbeveling is erg groot.
Beste Inge, Wat een mooie complimenten, bedankt! Met veel plezier zal ik deze binnen onze organisatie delen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel geregeld. Zeer deskundig en betrouwbaar. Goede condities. Zeer tevreden.
Beste Ron, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze diensten! Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
goed
Beste Stephan, Een 10! Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ons doorlopend krediet hebben we om kunnen zetten naar een Persoonlijke lening. Dit is efficiënt en effectief uitgevoerd. Binnen de tijd en passend voor ons budget. We gaan hiermee goed de nieuwe financiële fase van ons leven in.
Beste Kees, Het is erg prettig om te lezen dat u gedurende de looptijd de lening heeft om kunnen zetten naar een vorm en tijdsduur die beter bij u past. Bedankt voor het delen van deze ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik hou zelf de rentestand bij Freo goed ik de gaten. Als er 0.1% afgaat wijzigt ik meteen mijn lening. Elke 0.1 is er 1 dus waarom geen gebruik maken van de goede service van Freo. Het is in een paar dagen geregeld en op 7 jaar afbetalen win je zo weer €1000 aan rente die je minder betaalt. Ga zo door.
Beste Han, Wat goed dat u dit actief in de gaten houdt! Fijn dat wij u de service bieden om dit mogelijk te maken en dat u tegen zo min mogelijk kosten kunt lenen. Top! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
goed en snel
Beste C, Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel geld en goede begeleiding, top bedrijf!
Beste Gerrit, Bedankt voor deze beoordeling, daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer prettig geholpen om een lening af te sluiten. Het bedrag stond al snel op onze rekening.
Beste Wim, Bedankt voor het hoge cijfer en het delen van uw positieve ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik deed zo goed mogelijk om persoonlijke lening te krijgen, ben ik afgekeurd terwijl ik gewoon goed betaalde baan krijg , en woon nog bovendien bij me ouders...
Beste Anass, Er zijn diverse redenen waarom wij een aanvraag af kunnen wijzen. Mocht u hierover toelichting wensen na het ontvangen van de e-mail waarin dit gecommuniceerd wordt, mag u ons altijd bellen! We geven u graag extra informatie zodat het voor u ook helder is. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Proces was duidelijk, dacht ik. Niet helemaal dus. Op te leveren stukken dacht ik meer ingeleverd te hebben dan nodig. Bleek een dagafschrift van een maand ook precies een kalendermaand te moeten zijn..... Dit vind ik het type geneuzel dat irriteert. De betrokken medewerker kon ook geen passend antwoord bedenken waarom dat nu moest. Wat is het verschil van een bankafschrift van vandaag en dan 31 dagen terug of die van de maand juli? Die laatste is bij de bank ook geen standaardrapport, de eerste wel. Verder helemaal prima! Snelheid os grote kracht.
Beste Jan, Bij het beoordelen vragen we altijd een kalendermaand op. Op deze manier kunnen we alle aanvragen op de juiste, en dezelfde manier beoordelen. Goed om te zien dat u al met al ruim tevreden bent en bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goed geïnformeerd door medewerker. Daarna alles erg snel alles gregeld!!
Best Norma, Een ervaring als die van u, gunnen we iedereen! Het is erg prettig om te lezen dat u naar wens geholpen bent. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De aanvraag verliep snel en efficiënt.
Beste Marieke, Goed om te lezen dat u zo positief bent over ons aanvraagproces. Dank u wel voor het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Van aanvraag tot uitbetaling ruim 10 dagen, veel documenten moeten uploaden. Twee maal contract aanpassing moeten uploaden, veel vragen. Ik had de moed al opgegeven tot lening doorkwam. Kan sneller en beter denk ik, zou handig zijn als direct duidelijk is zij graag aan documenten willen. Ik heb nu het idee dat freo meer van mij weet dan de belasting:). De studenten aan de telefoon zijn aardig, maar geven weining informatie, dat maakt het proces ook lang. Lage rente bij hoge lening. Laag bedrag is markt conform rente.
Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Freo en vooral ook voor uw feedback. Hiermee blijven we scherp op onze verbeterprocessen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het hele proces van aanvraag, offerte en acceptatie is binnen 24 afgerond.
Beste Marco, Bedankt voor het delen van uw (snelle) ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij freo en uiterst tevreden. Snelle en goede service, eerlijk advies, en bijzonder uniek: zowel online als ook telefonisch goed bereikbaar! En je wordt altijd prompt en zonder grote, administratieve rompslomp geholpen, en er wordt waar nodig met je meegedacht. Uitstekend en absoluut aan te bevelen!
Beste Melanie, Hartelijk dank voor de uitgebreide toelichting en deze geweldige score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Na mijn ervaring met Freo kan ik alleen maar zeggen,perfect geholpen met de lening.Het enigste wat mijn verbaasde,was de mail een paar dagen later dat er misschien rente over het geleende bedrag kon worden ge-int,dit betaal ik toch al op het open staande bedrag.Dus wacht dit even af.Komt er geen extra rente op het bedrag dan had ik een tien gegeven
Beste Richard, Bedankt voor uw positieve feedback. De totale prijs van de lening is exclusief de rente die u eventueel eenmalig betaalt vanaf de ingangsdatum van de lening tot de 28e van die maand. Vervolgens betaald u iedere maand het afgesproken maand termijn. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Binnen 10 dagen geregeld. Het betrof een verlenging ipv een nieuwe lening. Al jaren netjes betaald en nu weer de hele papierkraam in moeten dienen vond ik jammer.
Beste Dirk Johan, Bij elk bedrag dat u extra wil lenen beoordelen wij opnieuw of een lening passend is binnen de financiële situatie. Deze is vaak veranderd is ten opzichte van jaren geleden. Hierbij dient u inderdaad documenten aan te leveren. Bedankt voor het delen van uw feedback en ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
na telefonisch gesprek alle benodigde informatie verstrekt en paar dagen erna kon ik al gebruik maken van hun diensten
Beste Lloyd, Een tien is het cijfer dat we het allerliefste zien! Hartelijk bedankt en we gaan ervoor om uw tevredenheid zo hoog te houden. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
binnen heel korte tijd alles geregeld en netjes afgehandeld door FREO
Beste John, Goed om te lezen dat u zo positief bent over Freo, bedankt voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima geholpen.Niet opdringerig.Snel.
Beste Jan, Fijn dat u tevreden bent over de geboden service. Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Freo draagt het Rabodanken uit en is niet geschikt voor afwijkende levensvormen.
Beste Leo, Bedankt voor het schrijven van deze review. Bij Freo zien we graag zekerheid dat een lening in meerdere situaties betaalbaar is en blijft. Reeds hebben we toegelicht hoe we naar deze situatie kijken. Mocht u hierover nog vragen hebben, neem gerust telefonisch contact op via 088 - 312 00 03. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.