Filters

7

gemakkelijk

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was snel en ik was van te voren goed ingelicht over alles.

Aanvraag ging snel, ik werd volgende dag gebeld en alles was in kannen en kruiken. Nadat ik week later alles had ingeleverd, had ik 3 dagen later het geld op mijn bank.

  • Aanbevelen? Ja
5

Lage rente alleen bij hoge bedragen

Offerte aangevraagd. Freo adverteert met lage rente van 3.6 procent. Dit geldt echter alleen voor hoge kredieten. Met mijn ruime inkomen kon ik deze bij Freo niet krijgen, het bedrag wat ik wel kon lenen vond ik de maand rente te hoog. Misschien voor een grote lening interessante tarieven. Bij een andere aanbieder was dit zo geregeld. De eerste contacten verlopen rommelig, wel erg vriendelijke medewerkers, maar niet zo kundig. Aanvraag duurde al met al bijna 3 weken. Bij eerste contact wordt dan aangegeven wat mogelijk is, maar daar komen ze snel op terug, terwijl er in mijn omstandigheden niets veranderd is dan tijdens het eerste gesprek. 3 verloren weken, waarin ik voor mijn gevoel beetje aan lijntje werd gehouden ( ja meneer, duurt nog 8 extra dagen).

  • Aanbevelen? Nee
3

Omslachtig

de aanvraag ging erg stroperig. Ik snap dat er sommige vragen gesteld moeten worden om een risico profiel vast te kunnen stellen. Maar steeds moest ik additionele info sturen... nee de salaris strook van een andere maand.. nee en werkgeversverklaring of iets waaruit datum in dienst blijkt... nee ik van de partner en overzicht van alle transacties.. ik zie dat mevrouw en uitkering heeft ontvangen van aegon schade.... waarom was dat. Ik had de hoop all opgegeven dat deze lening nog zou doorgaan. Vragen die juist van belang waren zijn niet gesteld.. overwaarde huis. Eventuele spaartegoeden en de duur van private lease contract. Die icm bkr reg en salaris.

  • Aanbevelen? Nee
9

Keurig geregeld

prima geregeld, als wat de informatie vraag naar ons toe een beetje rommelig

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke voorwaarde en is snel geregeld

Meer info over waarom wij van standaard naar plus gaan is wat ons betreft gewenst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel geregeld

Vriendelijke mensen aan de andere kant van de lijn. Kleine strubbeling mbt het aanleveren van documenten, maar zij hebben snel contact opgenomen en uitleg gegeven hoe dit te doen. Na het aanleveren van de juiste documenten was het binnen 1 dag rond. Kortom, makkelijk en snel oversluiten zonder poespas.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is goed gegaan

Aardige mensen,werd ik altijd geholpen met documenten

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en super geregeld

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Flexibel concept met persoonlijke aandacht

Van aanvraag tot en met afsluiting leencontract duidelijkheid. De mogelijkheid om zelf de termijn te bepalen spreekt aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle goede service.

snelle afhandeling en uitbetaling

  • Aanbevelen? Ja
4

Onduidelijke afwijzing en lang proces

Enige tijd geleden een PL aangevraagd. Eerste contact loopt soepel, vriendelijke medewerkers die direct een BKR check doen. Mijn ruime boven modale inkomen was voldoende voor een PL. Ook dat ik rood mag staan bij de bank was geen probleem, dit is ook mijn enige krediet. Daarna is het lang wachten, zelf 4 keer achteraan moeten bellen waarin je te horen krijgt dat het ruim 8 dagen kan duren voordat er meer duideijkheid is , terwijl er 3 dagen wordt aangegeven vooraf. Dat vind ik iets misleidend. Beter zou zijn dit vooraf aan te geven zodat je de keuze hebt om daarin mee te gaan. Door het lange wachten en enige noodzaak van snelle afhandeling wegens grote noodzakelijke aanschaf heb ik de aanvraag ingetrokken. Dat gaat niet zonder slag of stoot. Ik werd direct gebeld met de vraag waarom ik rood stond op mijn afschrijft? Ik gaf aan de aanvraag in te trekken , hierop kreeg een reactie dat ik werd afgewezen, terwijl ik deze zelf introk?? Dat het sneller kon bewees mijn nieuwe krediet aanbieder. Was binnen 3 dagen rond. Bij freo mag je voor de aanvraag BKR rood staan, maar als je het staat dan krijg je kennelijk geen lening. Het lange proces geeft wat onrust. Je wil niets voor niets geld lenen. Dat kan beter in mijn ogen. Ze bieden wel scherpe rente.

  • Aanbevelen? Nee
10

makkelijk toegankelijk en meedenkende medewerkers

Het valt me altijd op dat je bij FREO goed en vooral met aandacht geholpen wordt door de medewerkers. Als je de situatie uitlegt, krijg je duidelijk antwoord, en denkt men mee naar een oplossing. Meerdere keren krediet opgenomen en weer ingelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel makkelijk

vond het makkelijk en duidelijk en heel snel om de financiering rond te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima ondersteuning en service.

Klantgerichte medewerkers, staan je vriendelijk te woord. Deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Alles in 1 keer goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
1

Constant extra informatie nodig

Veel verschillende mensen aan de telefoon,dingen die ze over het hoofd zien.stuur je ontbrekkende informatie op,komen ze erachter dat ze nog iets missen.heb daarom vrijblijvende offerte stopgezet.

  • Aanbevelen? Nee
9

Snelle afhandeling met duidelijke vereisten

Het online proces verloopt vrij eenvoudig. De vereiste documenten zij vrij eenvoudig verkrijgbaar, waardoor je snel en eenvoudig de lening af kunt sluiten. Geen uren dus om te krijgen waar je om vraagt, geen afspraak nodig waarvoor je ruimte moet inplannen maar op het moment dat jou uitkomt kun je de documentatie in orde maken. Alleen jammer dat je niet kunt vragen om een uitbetaling op een bepaalde datum (in de nabije toekomst), waardoor je de lening krijgt op het moment dat Freo deze heeft goedgekeurd, en je niet weet hoe snel dit gaat, waardoor je dus eerder rente en aflossing gaat betalen dan dat je het geld nodig hebt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service

Duidelijke richtlijnen en keurige ondersteuning. Proces verliep feilloos.

  • Aanbevelen? Ja
5

Lange doorloop tijd met aantal onduidelijkheden

In het verleden al klant geweest, destijds duurde aanvraag 3 weken. Dat wist ik dus vooraf door mijn eerdere ervaring en hield ik rekening mee. Eerste contact is snel gelegd. Er wordt een omgeving open gezet en flink wat afschriften en loonstroken opgevraagd. Daarna begint het wachten, en de vragen over inhoudelijke betalingen op je afschriften. Gebeld door een acceptant , deze stelt behoorlijk wat vragen. Uiteindelijk was de vraag waar mijn derde maand afschrift was. Deze had ik wel upgeload. Maar bleek nergens te vinden? Dat had ik vast verkeerd gedaan gaf de jonge man mij aan. De toon vond ik best brutaal. Ik heb uiteindelijk mijn aanvraag ingetrokken, wat ook nog een behoorlijk gedoe bleek( 3 keer bellen) . Wat lastig is, is dat bij de klantenservice alleen hele jonge mensen werken die wat kwaliteit missen, ze zijn wel enorm vriendelijk, maar inhoudelijk weinig kennis. De rente is laag, maar mijn ervaring met mijn huidige krediet maatschappij is meer snelheid, direct professioneel en bekwaam personeel aan de telefoon en de rente scheelt maar 8 euro per maand. Ik betaal liever iets meer zodat ik op deze manier direct een professional aan de telefoon krijg. Als je snel geld nodig hebt zou ik Freo afraden, als je weken de tijd hebt en het niet erg vind om nieuwe stukken aan te leveren is Freo prima partij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zeer klant vriendelijk en een hele goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

snel!

erg snel en makkelijk, alles online

  • Aanbevelen? Ja
9

De aanvraag voor de lening was door de digitale aanleveren van documenten eenvoudig en snel

Ik zag er erg tegenop, al die regels en procedures. Gelukkig was het goed te doen door de digitale procedures.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goede kwaliteit

Top klanten service ik ben er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
4

Onduidelijke communicatie: we hebben alle gegevens, nee toch niet, wilt u nog een keer aanleveren?

Onduidelijke communicatie vooral doordat de contacten via klantbeheerders loopt en niet met de echte kredietbeoordelaars kunnen overleggen wat ze nu precies nodig hadden. Daardoor ontstond vertraging. Vaak bellen (14 keer) gegevens weer aanleveren, sorry, we hebben het verkeer vakje opengezet, sorry, ons systeem heeft straat en huisnummer verwisseld, wilt u de opnieuw de aanvraag indienen?

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.