Snel en doelmatig, veel personlijke informatie nodig!
Beste Ellen, Bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Prima gesprek met Freo. Formulieren ingestuurd, volgende dag antwoord, Met 2 dagen was alles geregeld, Goed werk gelevrd door Freo
Beste Richard, Het is erg prettig om te lezen dat uw aanvraag zo positief is verlopen. Dank u wel voor het delen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De aanvraag voor de oversluiting ging snel en makkelijk, documenten inscannen en versturen ging ook heel soepel met idin. Na het insturen gebeld of alles binnen was en mevrouw had aangegeven dat alles idd binnen was, de volgende dag was echter toch 1 document niet goed ontvangen, maar direct ingestuurd en het was geregeld. Daarna binnen 24 uur geld op de rekening, alles bij elkaar was alles binnen 72 uur geregeld.
Beste Roland, Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review, de mooie score en uw complimenten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Op vrijdag offerte aangevraagd. Die zelfde avond teruggebeld door een medewerker, wat een zeer prettig gesprek was! Alle gegevens aangeleverd, blijkt mijn man niet digitaal te kunnen ondertekenen. Contact opgenomen met Freo en wederom een fijn gesprek. De offerte wordt via post verzonden. Door het paasweekend volgt deze offerte op papier op woensdag. Meteen ingevuld en ge-upload. Blijkt op donderdag om 16.00 in de freo-app te staan, dat het legitimatiebewijs van mijn man niet in goede orde is ontvangen. Bij telefonisch navraag blijkt dat Freo vrijdag contact op had willen nemen. Ons inziens had dit eerder gekund! Op vrijdag contact opgenomen met Freo ( zeer vriendelijke mevrouw) wanneer we nu toch een positief bericht ontvangen op onze aanvraag.... ( we zijn al een week op goedkeuring aan het wachten) ...dit kan nog 5 werkdagen duren..,. Na nogmaals contact, waar we melden om dan maar naar een andere geldverstrekker te gaan, blijkt die doorloop van 5 dagen wel in te korten naar 0.5 dagen... Een persoonlijke lening is meestal voor de aanschaf van een groot artikel... om dan meer dan een week te moeten wachten is erg vervelend.
Beste P, Allereerst is het erg fijn om te lezen, dat onze collega's u prettig te woord hebben gestaan. Het klopt dat wij van te voren niet op de dag nauwkeurig kunnen inschatten hoe veel tijd de beoordeling van een aanvraag in beslag neemt. Dit heeft te maken met de inhoud van de beoordeling. Het kan zijn dat er na het inzien van de documenten nog aanvullende vragen zijn, of zoals in uw geval het uploaden niet vlekkeloos verloopt. De zekerheid voor het verstrekken van een krediet willen wij te alle tijden waarborgen, wat betekent dat wij onze maximale beoordelingstijd communiceren. Het komt (gelukkig) ook vaak voor dat er na kortere periode al een uitslag kan worden gegeven. Al met al wil ik u hartelijk danken voor uw feedback en zijn wij blij met uw voldoende! Met vriendelijke groet, Fleur Klerkx Freo Klantenservice
Prima, duidelijk en snel
Beste Mirella, Hartelijk bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Weet nog niet of we met Freo in zee gaan maar de persoon die ik zaterdag aan de telefoon had verdient gewoon een 10.
Beste Monique, Wat fijn om te lezen dat uw contact met Freo zo positief is geweest! Met veel plezier zal ik uw complimenten delen met de desbetreffende collega. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Wij zijn zeer tevreden! Na aanvraag, documenten makkelijk aan te leveren. Contact met medewerkers als zeer prettig ervaren. Begrijpen je en luisteren goed en weten waar ze over praten.
Beste Michiel, Wat een prettige beoordeling om te lezen! Een ervaring als die van u, gunnen we iedereen. Bedankt voor het delen hiervan! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Herschikking van de lopende leningen bracht mij ertoe een nieuwe lening af te sluiten om zo meer inzicht te houden.
Beste Appie, Wat fijn om te lezen dat het nieuwe inzichten heeft gebracht en uiteraard bedankt voor de mooie score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Snelle en correcte afhandeling . Betrouwbaar
Beste Albert, Bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vrij snel geregeld, en duidelijke communicatie. Makkelijk te bereiken.
Beste Ellen, Hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het kan wel eens misgaan, maar moet de klant daarvoor betalen..Freo vindt van wel. Aanvraag ingediend, alle gegevens aangeleverd, na 2 weken doorlooptijd ander bedrag gestort dan verwacht, direct gebeld, duurt 1,5 week om terug te draaien. Voor die 1,5 weken moet ik wel de rente betalen terwijl de fout door Freo op dag1 gemaakt is. Na discussie hierover maar gewoon betaald, zo'n jongen boeit t niet of Freo fout zit maar hij wil gewoon zijn gelijk halen, nou prima..vraag me dan af of ie een compliment krijgt of dat zijn ego gestreeld is. In ieder geval is de klant geen koning, maar de rente is wel laag dus tja..blijkbaar mag dat dan. Geen schaamte bij Freo.
Beste Gerardus, Bedankt voor de feedback. Naar aanleiding van de situatie hebben we geprobeerd met u in contact te komen, dit is tot op heden niet gelukt. Daarom het verzoek aan u om contact op te nemen met onze klantenservice via het nummer: 088-3210003. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Snel niet duur en denken mee
Beste William, Bedankt voor dit mooie cijfer en uw complimenten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
prima, snel geregeld. goede communicatie
Beste John, Mooie reactie, perfecte beoordeling, bedankt! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Na indienen alle bescheiden, bleef men steeds verdere verzoeken doen. Alleen telefonisch en niet via mail. De verzoeken waren dermate dat je door de bomen het bos niet meer zag. Zeer onprofessioneel. Al met al aanvraag stop gezet. Kan niemand dan ook freo aanbevelen, gaat over vele schijven.....
Beste Paul, Voor het uitvoeren van een beoordeling zijn er bepaalde documenten nodig. Zodra er documenten ontbreken worden deze opnieuw opgevraagd. Dit contact verloopt uitsluitend telefonisch om het goed te kunnen toelichten. Helaas is hier onduidelijkheid ontstaan en daarom ook jammer om te lezen dat de aanvraag is stop gezet. Desondanks bedankt voor de feedback. Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Freo is heel snel en gemakkelijk. Ze zijn vriendelijk. Aanvraag gedaan, informatie geleverd en het werd snel afgehandeld. Lening stond snel op mijn rekening.
Beste Bayram, Bedankt voor de mooie woorden het deze perfecte score, wauw! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Hele prettige mensen gesproken en zijn zeer vakkundig op dit gebied en behulpzaam
Beste Jaap, Het is erg prettig om zo een positieve ervaring als die van u te lezen. Hartelijk bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het hele proces wat helder, overzichtelijk en volledig digitaal vanuit de klant (mijn perspectief) gezien. Wel vroeg ik mij af of het misschien klantvriendelijker is om te vragen wanneer je het geld op je rekeninig gestort wil hebben. Nu zag ik de goedkeuring en het geld was ook al gestort. Maar ik zal iedereen adviseren die geld nodig heeft om bij jullie een aanvraag in te dienen.
Beste Engelbert, Wat een mooi cijfer en lovende woorden, dankuwel! Uw feedback met betrekking tot het storten van het geleende bedrag nemen we graag mee in onze verbeterprocessen. Ook hiervoor, veel dank! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goed en duidelijk geholpen
Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze tien! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Was goed geregeld. Een klein foutje van de kant van Freo, maar dat was super snel opgelost na telefonisch contact.
Beste Peter, Fouten worden eenmaal gemaakt helaas. Fijn om te lezen dat ze wel weer snel opgelost zijn. Bedankt voor de uitmuntende score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
top
Beste Kelven, Bedankt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Aanvraag gedaan, ik werd snel gebeld, benodigde documenten kon ik heel makkelijk uploaden in de Mijn Freo omgeving, enkele werkdagen gewacht op goedkeuring en toen dat het geval was, was eea zo geregeld. Totale duur 6-8 werkdagen. Prima!
Beste Tjerk, Bedankt voor de positieve woorden en wat fijn om te lezen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Een aanvraag gedaan om de lopende lening met een klein bedrag te verhogen ten bate van een operatie die niet vergoed word aan mijn dochter. Omdat er ergens een verschil zat in de geleverde stukken van 88 ct was ik opeens verdacht en kreeg ik een soort van kruisverhoor over allerlei niet ter zake doende dingen op mijn rekening zoals bijschrijvingen van geldbedragen op mijn rekening van mijn ouders aan mij wat een kado aan hun dochter is ,waarom ik een rekening handmatig heb betaald en waarvoor ik een eigen bijdrage aan het cak van jawel 17 euro p.m betaal voor de zorg van de wmo voor onze chronisch zieke dochter......dat gaat jullie geen reet aan! Heeft niets met een schuld of iets te maken . Ik voel me enorm in mijn privacy aangetast en ben inmiddels succesvol overgestapt naar Findio waar ze over al deze zaken niets gevraagd hebben en de overstap zorgeloos was. Bah wat een nare nasmaak heb ik hiervan
Beste Jansen, Het is erg jammer om te lezen dat u zich in uw privacy voelt aangetast. Bij Freo krijgen we graag een volledig beeld van uw financiële situatie, alvorens wij een krediet verstrekken of verhogen. Het is daarbij natuurlijk allerminst de bedoeling dat u hier een nare nasmaak aan overhoudt. Indien u dit wenst, lichten wij u graag toe waarom wij bepaalde vragen stellen of documenten opvragen. Neem hiervoor telefonisch contact op met telefoonnummer 088-321 00 02. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
ik had wat problemen maar die zijn makkelijk op te lossen wacht tijd vind ik wel wat lang het aan vragen is ook duidelijk als ik het nodig vind in de toekomst zal ik het zeker doen
Beste G Hage, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en de mooie complimenten. En de wachttijd, daar wordt aan gewerkt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Begin geen online lenen bedrijf als je geen geld wilt uitlenen! Je krijgt niet eens een doorlopend credit van 50.000 als je 2500 per maand per maand kan aflossen....
Beste Niels, Bedankt voor uw reactie, in verband met inhoudelijke aspecten van de aanvraag kan ik hier verder met u niets bespreken. Indien u nog vragen heeft kunt u ons bereiken op: 0883210003. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Twee weken geleden begonnen met aanvragen, vervolgens geven zij zelf het advies om meer te lenen, gisteravond nog documenten moeten aanleveren, vervolgens krijg je te horen dat je omdat je ort ontvangt geen vast inkomen hebt, wat een gelul, dat scheelt 80 euro per maand
Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat jammer om lezen dat het niet is gelopen zoals verwacht. Indien er nog vragen zijn over de aanvraag kunt u ons bereiken op : 088-3210003 Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.