Aanvragen van mijn lening ging zonder moeite. Paar keer gebeld voor uitleg, altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Verbeterpuntje: het is niet erg duidelijk aan welke voorwaarden sommige aan te leveren documenten moeten voldoen. Doordat ik een paar keer "verkeerde" documenten had aangeleverd, heeft de verwerking van mijn aanvraag langer geduurd dan nodig. Als ik dat van tevoren had geweten, had ik meteen voor de juiste documenten gezorgd. Freo denkt mee, biedt gegarandeerd de laagste rente en heeft geen ingewikkeld, langdurig aanvraagproces. Ben erg tevreden en goed geholpen!
Beste Anastasia, Super om te horen dat het aanvraagproces goed is bevallen. Freo haar gedachte is dan ook: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Daarnaast bedankt voor de feedback, het verbeteren van ons proces wordt makkelijker gemaakt door de stem van de klant. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Na de aanvraag kreeg ik gelijk een telefoontje, waar mijn gegevens gecontroleerd werden. Ik kreeg een link waar ik mijn documenten kon oploaden, en toen er wat fout ging (missende documenten), kreeg ik meteen feetback zodat ik alles in orde kon maken. Vriendelijke medewerkers, geen moeilijke bankzaken en goede service
Beste Sander, Bedankt voor de uitgebreide review. Fijn om te lezen dat het aanvraag proces goed en duidelijk werkt! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Prima en snel en netjes geholpen.
Beste Rob, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Snel accuraat, zonder poespas. gewoon prima afgehandeld. Ik ben zeer tevreden Gr Ruud
Beste Ruud, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Verwerking en beoordeling duren lang, ruim 6 werkdagen, daarna extra documenten opsturen en moet er weer 3 werkdagen over heen gaan voor je hoort of je aanvraag uiteindelijk wel of niet wordt geaccepteerd. Ik zou verwachten dat na beoordeling van de documenten, mits het aanvullende overlegd wordt er eigenlijk dezelfde dag al een reactie kan komen of alles in orde is, aangezien de overige documenten al beoordeeld zijn. Klantenservice is klantvriendelijke, staat je netjes te woord en nemen duidelijk door wat er verwacht wordt. Zo snel als je gebeld wordt om je aanvraag te verifiëren, zo lang duurt de beoordeling, dat is dan wel weer jammer.
Originele beoordeling
Verwerking en beoordeling duren lang, ruim 6 werkdagen, daarna extra documenten opsturen en moet er weer 3 werkdagen over heen gaan voor je hoort of je aanvraag uiteindelijk wel of niet wordt geaccepteerd. Ik zou verwachten dat na beoordeling van de documenten, mits het aanvullende overlegd wordt er eigenlijk dezelfde dag al een reactie kan komen of alles in orde is, aangezien de overige documenten al beoordeeld zijn. Klantenservice is klantvriendelijke, staat je netjes te woord en nemen duidelijk door wat er verwacht wordt. Zo snel als je gebeld wordt om je aanvraag te verifiëren, zo lang duurt de beoordeling, dat is dan wel weer jammer.
Verwerking en beoordeling duren lang, ruim 6 werkdagen, daarna extra documenten opsturen en moet er weer 3 werkdagen over heen gaan voor je hoort of je aanvraag uiteindelijk wel of niet wordt geaccepteerd. Ik zou verwachten dat na beoordeling van de documenten, mits het aanvullende overlegd wordt er eigenlijk dezelfde dag al een reactie kan komen of alles in orde is, aangezien de overige documenten al beoordeeld zijn. Klantenservice is klantvriendelijke, staat je netjes te woord en nemen duidelijk door wat er verwacht wordt. Zo snel als je gebeld wordt om je aanvraag te verifiëren, zo lang duurt de beoordeling, dat is dan wel weer jammer.
Beste Martin, Bedankt voor uw feedback. Hoe lang de beoordeling duurt is afhankelijk van de drukte op dat moment. Op dit moment is het wat drukker dan normaal, vandaar dat de beoordeling ook wat langer op zich heeft laten wachten. We werken er hard aan om de doorlooptijd zo laag mogelijk te houden. Goed om te lezen dat u wel tevreden bent over onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Een verschrikkelijk bedrijf. Beloven in hun advertentie snel te zijn en makkelijk. Wel 10 x gebeld en steeds moet je maar weer andere papieren inleveren. We hebben geen hypotheek meer,ons niet geloven dat dit zo is en maar moeilijk doen. Zijn al vanaf 13 januari 2020 bezig en geven je constant het gevoel dat je overal over liegt. We zijn helemaal klaar met Freo en hebben besloten dat ze die lening maar houden. Of zoals wij zeggen. Stick the money where the sun don't shine!!!!
Beste Mieke, Bedankt voor de feedback die u heeft achtergelaten! We hebben u inmiddels gesproken en zijn inmiddels tot een oplossing gekomen. Ik hoop dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing en bij deze nogmaals onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Lang wachten voordat er duidelijkheid komt of de aanvraag wordt gehonoreerd
Beste Rob, Wij willen er zeker van zijn dat we de situatie van de klant juist in kaart hebben gebracht, zodat we met zekerheid kunnen zeggen dat een krediet verantwoord verstrekt is. Dit kan soms voor zorgen dat het acceptatieproces wat langer duurt. In ieder geval bedankt voor de feedback en toch nog een mooi cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Snel doeltreffend
Beste Nancy, Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Alles gewoon goed!
Beste Wiemer, Bedankt uw vertrouwen en deze perfecte score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Vriendelijke medewerkers, goede hulp aangeboden, goede geïnformeerd. Wij zijn heel erg tevreden met Freo!
Beste S, Bedankt voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Het geld was snel vrijgemaakt.
Beste Raymond, Bedankt voor het delen van je ervaring en de mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Onlangs gebeld met freo en door gegeven dat ik zou gaan tolken voor mijn ouders omdat het een serieuze lening overname zou zijn en mijn ouders door hun gebrekkig Nederlands het niet durfde zelf dit gesprek aan te gaan, Mijn ouders waren in staat om voor het gesprek hun zelf en de tolk te verifiëren. Echter was de antwoord dat we verder moesten kijken en Freo ons niet verder kon helpen door het gebrekkig Nederlands van mijn ouders, Top service oftewel eerder discriminatie!
Beste Altan Eral, Bij het verstrekken van een lening willen wij er zeker van zijn dat de klant zelf precies weet wat er aangegaan wordt. Daarom hebben wij ervoor gekozen dat de klant zelf de aanvraag met ons door moet kunnen nemen, in het Nederlands of Engels. Bij tussenkomst van een tolk kunnen wij niet verifiëren dat de klant alle informatie juist te horen krijgt. Mocht u hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
De medewerkers zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Ik ben uiterst tevreden over de manier waarop ik ben geholpen.
Beste Aynur, Fijn dat u zo tevreden bent over de manier waarop u geholpen bent. Dat is het mooiste compliment dat onze medewerkers kunnen krijgen! Daarnaast zal dit motiveren om op dezelfde manier door te gaan. Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Na een paar telefoontjes was het toch eindelijk geregeld. Helaas niet de doorlopende lening met een lager rentepercentage maar wel het persoonlijke krediet
Beste Willem, Fijn dat het uiteindelijk geregeld is. Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijk groet, Ive Freo Klantenservice
Snel alle papieren aan kunnen leveren, die snel beoordeeld zijn. Vooraf aan telefonisch consult over de aangevraagde lening, waarbij alles duidelijk benoemd vanuit mijn kant. Veel inzicht gegeven in financiën en dan toch ongepaste vragen over de inhoud ervan.
Beste Linda, Bij het uitvoeren van een beoordeling kan het voorkomen dat er aanvullende vragen gesteld worden. Deze vragen zijn bedoeld om uw situatie zo volledig mogelijk in kaart te brengen. Wat vervelend om te horen dat u dit als ongepast hebt ervaren. Uiteraard bedankt voor het delen van deze feedback. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Snelle afhandeling.
Beste John, Bedankt voor dit hoge punt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Bij het aanvragen krijg je al het complete totaal plaatje in zicht. Je weet precies waar je aan toe bent. Ook de aanvraag en controle daarvan waren duidelijk en snel te regelen.
Beste Suzanne, Wat fijn om te lezen dat alles snel en duidelijk is verlopen. Heel erg bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Snel, duidelijk, vriendelijk.
Beste Miriam, Kort, krachtig en helder, bedankt! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Door het digitale aanleveren, de goede en efficiënte en vooral zeer begripvol en vriendelijke no nonsens begeleiding in het proces heb ik het asnleveren als bijna leuk ervaren. En dat hoewel ik pider ben en nuet alles goed lukte bij de 1e keer. De medewerkers wisten precies goed wat ik amders moest dien en gebben alles snel geregeld wat zij van hun kant moesten doen Alles vrij snel hierdoor gelukt. Erg fijn, mijn complimenten.
Beste Petra, Ik zou er bijna verlegen van worden! Wat fijn om te lezen dat u zo ontzettend tevreden bent over Freo, ons aanvraagproces en onze collega's. Heel erg bedankt voor uw mooie woorden en natuurlijk de topscore! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het bleek dat ik een werkgeversverklaring moest opsturen, omdat mijn werkgever elke maand vakantiegeld uitbetaalt (dat vond men vreemd). Daarnaast had men de naam van mijn vrouw verkeerd geregistreerd. Medewerker was vriendelijk, dus al met al ok.
Beste Paul, Het kan inderdaad voorkomen dat we extra documenten opvragen om een beter beeld te krijgen van de financiële situatie. Bedankt voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Freo denkt met je mee alles goed geregeld bij mij duurde het wel iets langer dan normaal omdat ik het zelf verkeerd had gedaan met digitaal doorsturen maar tenslotte is dat ook goed gegaan
Beste Marcel, Enorm bedankt voor deze perfecte score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Aanvraag is gegaan via uw whatsapp service. Hierin zijn afspraken gemaakt annex toezeggingen gedaan. Tot gisteren is de afhandeling snel (aanleveren van mijn gegevens en documenten via uw site erg duidelijk en makkelijk) en vlot ook gezien de feestdagen (snelle reactie/terugkoppeling/goedkeuring overeenkomst) verlopen. Maar tot gisteren krijg ik de melding via berichten dat ik het bedrag heb gestorneerd en stond er ineens een bedrag bij geschreven bij de inmiddels beëindigde overeenkomst. Terwijl ik helemaal niet heb gestorneerd. Dit heb ik ook via e-mail kenbaar gemaakt. Ik verwees hierbij naar de afspraken via whatsapp. Deze is Freo uiteindelijk (aan eind van de rit dus) niet nagekomen.
Beste Armando, Bedankt voor uw reactie en het mooie punt. Indien u meer informatie wil over de situatie, kunt u het beste contact opnemen via onze Whatsapp : 06-83671331. Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Zeer vlotte afhandeling maar toch grondig onderzoek en meedenken over mogelijkheden
Beste E, Bedankt voor deze positieve review en wat fijn om te horen dat alles vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Op een overzichtelijke manier en to the point met betrekking tot de benodigde documenten heb ik zeer klantvriendelijk ervaren. Eindelijk een partij die aansluit bij de behoefte van de klant.
Beste Gerard, Het is erg prettig om te lezen dat u ons aanvraagproces overzichtelijk ervaart en daarnaast naar wens geholpen bent door onze collega's. Dank u wel voor het schrijven van deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.