Ik was aangenaam verbaasd hoe snel, adequaat en duidelijk mijn hulpvraag werd behandeld. Er werd meegedacht met de wensen die we hadden en daarop werd een oplossing gegeven door de medewerkers.
Beste K.V., Bedankt voor deze aangename reactie en mooie score, hier mogen we trots op zijn! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Aardige telefonist, snel geregeld,goede rente
Beste Jack, Het is erg prettig om te lezen dat uw eerste ervaring met Freo zo positief is! Met vriendelijke groet, Fleur Freo klantenservice
Beoordeling kan wat sneller, maar zeker een topservice. Nooit problemen gehad met aanvragen. En niet vergeten, de lage rente heeft alleen freo.
Beste Yasin, Wat een mooie complimenten als eerste beoordeling van het nieuwe jaar! Daar doen we het voor. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Heel snel geregeld.
Beste Diana, Gelukkig nieuwjaar en bedankt voor deze hoge score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
In een 1,5 week was alles al geregeld . Snel, efficiënt en klantvriendelijk
Beste Mazo, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
In een week was alles al geregeld inclusief het gewenste bedrag was binnen een week op mijn rekening gestort.
Beste Omar, Het is erg prettig om te lezen dat u het aanvraagproces zo positief heeft ervaren. Dank u wel voor het delen hiervan! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Heel snel en duidelijk,alles word direkt goed geregeld.
Beste Jozef, Bedankt voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Begeleiding telefonisch en via WhatsApp zijn goed. Wat enkel niet goed werkte is het verwijderen van documenten tijdens de aanvraag; hiervoor meerdere malen contact moeten zoeken met Freo. Voor het algemeen is het (digitaal) aanleveren van de documenten goed bevallen en voorspoedigen het aanvraagproces.
Beste Peter, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Uw complimenten, mede als uw feedback met betrekking tot het verwijderen van documenten, nemen wij graag in ontvangst! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Binnen enkele dagen was alles geregeld. Zeer tevreden.
Beste Willem, Goed om te lezen, bedankt voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het begin is naar verwachting, hopelijk blijft de tevredenheid ook gedurende de looptijd. Veel hangt dan af van het nakomen van afspraken van beide kanten.
Beste Peter, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. U mag er vanuit gaan dat wij altijd ons best doen om uw tevredenheid gedurende de looptijd te behouden! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goed en snel geholpen. Documenten zijn makkelijk aan te leveren online
Beste Jacqueline, Een dikke tien, daar zouden we er wel meer van willen zien. Bedankt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Duidelijk en snel goed geregeld.
Beste Sjack, Wat een score, bedankt! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Ik ben zeer positief over de snelheid en de wijze waarop de aanvraag is behandeld.
Beste Paul, Bedankt voor de hoge score en wat fijn om te lezen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Snel, efficiënt en klantvriendelijk
Beste Liezeth, Hartelijk dank voor deze mooie woorden en perfecte score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Alles goed afgehandeld uitleg goed en correct personeel vriendelijk en behulpzaam. En ik weet wel iedereen probeer je als klant binnen te halen. Maar het is vaak de wijze waarop dat gebeurt en dit voelde goed. De rest is allemaal afwachten maar dat is bij welke instelling je gaat hetzelfde.
Beste Melis, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze klantenservice. En bedankt voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Alles verliep soepel. Aan te leveren documentatie was wel veel, maar was allemaal makkelijk te uploaden. Android App is een leuke toevoeging.
Beste Ton, Bedankt voor de positieve beoordeling! Goed om te lezen dat het aanvraagproces soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Er prettig geregeld.Ook in het verleden.
Beste Chris, Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Bedankt voor het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Goede service, vriendelijk personeel, snelle behandeling gewoon duidelijkheid zeer tevreden
Beste Erik, Bedankt voor deze positieve feedback. Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
De dienstverlening van freo is prima echter vanaf 1-2-2020 veranderen de voorwaarden. Freo geeft aan dat aflossen belangrijk is en dat je niet meer eindeloos bij bijlenen van je doorlopend credit. Natuurlijk prima enzo maar ze geven aan dat er verder niets veranderd. Dat je aflost is belangrijk en de insteek is prima alleen voor de bedrijf dat aflossen en niet teveel lenen belangrijk vind waarom is minder lenen dan duurder :) Stel je leent 10.000 euro dan kost dat 5,6% rente, los je af en wil je de limiet verlagen naar 9000 euro dan betaal je gelijk 6%. Ene kant logisch maar aan andere kant niet echt een stimulans om af te lossen of in elk geval je limiet te verlagen. Een lening van 10.000 en maar 100 euro echt lenen is goedkoper dan een lening van 5000 en die zelfde 100 euro lenen :-) Een verbeterpunt voor een geldverstrekker die zegt dat aflossen terecht belangrijk is
Beste Kees, Bedankt voor het mooie cijfer en uw feedback! Het klopt dat per 1 februari 2020 de voorwaarden van het Doorlopend Krediet wijzigen. We vinden het inderdaad belangrijk dat onze klanten niet langer dan nodig vast zitten aan een lening. Het is inderdaad ook zo dat een lening met een hoger limiet een lager rentepercentage heeft. Echter zullen wij onze klanten niet stimuleren om meer te lenen dan nodig. De drempel om het bedrag toch op te nemen is dan erg laag waardoor de kans aanwezig is dat de lening uiteindelijk juist duurder wordt dan de bedoeling was. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Ik werd netjes en correct geholpen.
Beste Jan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Via digitale aanvraag zo klaar alles uploaden en afwachten. Binnen een week was alles geregeld.
Beste Wendy, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Fijn om te lezen dat de aanvraag soepel is verlopen! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Redelijk goed gegaan. Alleen als men weinig verstand van pc heeft kan het nog ietsjes duidelijker,over het opzoeken op pc naar pensioen gegevens. Daar men als eerste gaat zoeken site bij wie men zijn pension van krijgt. Op mijn pension. Ik wist ook niet dat er nog een algemene site was van mijn pension. Na vragen bellen toch met u achter gekomen. Bedankt daarvoor. Zo is het toch uit eindelijk gelukt en kan ik mijn zonnepanelen op dak laten leggen bedankt voor alle hulp
Beste Gerard, Bedankt voor uw goede beoordeling en uw feedback! Gelukkig hebben wij u naar tevredenheid kunnen helpen. Wel is uw feedback voor ons zeer waardevol zodat we dit in het vervolg duidelijker kunnen communiceren! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Duidelijke site, communicatie en snelle afhandeling. App werkt prima en CS goed bereikbaar
Beste Barbara, Goed om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor uw reactie en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Asked for a doorlopend krediet for about 15k (which i would have used for making extra money, not spending on "useless" consumer goods like a TV or a phone) and was rejected online, even though i make almost 4k netto a month (with a fixed contract for a job i have for almost 13 years), have a low mortgage payment, no kids (no alimony payments) and have over 80k in various investments (which to be fair they didn't ask about).. the open 5500 krediet i still have open (which i used for leverage in investments) couldn't really be the issue for rejection, as the initial online-form said i could still request about 30k, but other than a "sorry, we believe it's better you don't get a loan" there was no actual answer on why my request was being rejected.. i tried calling the hotline, just to get a better understanding and explain my usage, but after 5 minutes waiting in line i got tired and hung up..
Dear Christopher, Thank you for explaining your additional situation. We just spoke on the phone about the application and I hope everything is clear now. Yours sincerely, Geert Freo Costumer Service
Geen
Beste V, Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.