Goed
Beste Toprak, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Mnogo dobro dovolen sam
Beste Veri Gut, Bedankt voor uw beoordeling van maar liefst 5 sterren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Hallo, ik wil een lening
Beste Marian, Bedankt voor uw beoordeling. Als u meer informatie wilt over lenen kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003 of u kunt op de website een aanvraag indienen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Mariqna
Beste Mariqna, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Kasandra
Beste Kasandra, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Baranov Yevhenii
Beste Yevhenii, Bedankt voor de sterren! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Teveel goeds
Beste Demie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Als 70 jarige kon ik geen relatief kortlopende lening meer krijgen, ook al heb ik een hoog inkomen en veel overwaarde in mijn huis. Daar wil men allemaal niet naar kijken. Kortom, ik kan dit niet anders dan leeftijdsdiscriminatie noemen. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven.
Beste W, Jammer dat u het proces zo heeft ervaren. Wij vinden het vervelend dat we u niet verder kunnen helpen. Gelukkig heeft u een ander alternatief kunnen vinden. Mocht u meer informatie willen waarom we tot onze keuzes zijn gekomen, dan zou ik u aanraden om te bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Hello sir, I don't speak English, so I can't open it. I would be happy if there is an translation in Turkish or Bulgarian, sir.I am a Bulgarian citizen, sir.I am currently in the Netherlands and working, sir.
Dear Gyuldzhan, Thank you for your review. Unfortunately we cannot translate to Turkish or Bulgarian. We can only communicate in English or Dutch. You can call us on 088-3210003 if you have any more questions. Kind regards, Daan Freo Customer Service
Széf
Dear József, Thank you for the review and the 5 stars! Kind regards, Jack Freo Customer Service
Mijn inkomsten zijn prima alle documenten aangeleverd, maar omdat ik bij iemand een kamer huur(wettelijk geregeld en zo staat het ook bij gemeente) wil freo dat huisbaas ook op contract komt en dit is gewoon door freo zelf besloten zonder wettelijk reden, zal wel met afkomt te maken hebben ik kan GÉÉN ander reden voor deze ONRECHT verzinnen want zij deed haar best om een smoes te zoeken!!!!
Beste heer Shahbazy, Vervelend om te horen dat u het proces als dusdanig heeft ervaren. Bovenstaande komt niet overeen met wat wij uit onze beoordeling hebben geconcludeerd. Wij zouden graag met u in contact willen komen om deze miscommunicatie op te klaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Prima medewerkers met kennis van zaken. Vriendelijk.
Beste Michael, Bedankt voor de 5 sterren en de prachtige beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Ik heb geld nodig om het huis te versieren
Beste Borisov, We kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn voor uw gevraagde leendoel. Kunt u ons bellen op 088-3210003? Dan kijken we wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Good hello my cash
Beste Kacper, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Mijn hele leven heb ik een rekening bij de Rabobank, en Freo is onderdeel van de Rabobank, dus dat leek mij een goede keuze, maar wat heb ik een spijt van die keuze. Het lijkt wel alsof het klantje pesten is door het beleid van Freo. Na het aanleveren van de documenten, kun je 5-8 werkdagen wachten op een beoordeling. Dan blijkt dat niet alles goed is aangeleverd, of ik nog wat opnieuw wil aanleveren. Ondertussen hebben ze nog wel wat vragen over wat af en bij schriften van mijn betaalrekening, waarvan ik sterk het vermoeden van had dat wel heel veel informatie is voor een kleine lening voor de aanschaf van een andere auto. Maar goed opnieuw documenten aangeleverd, na weer 2 dagen, kreeg ik een telefoontje van Freo. In de hoop dat het nu rond was, maar nee. Ik kon volgens hun het bedrag niet alleen lenen dus, was de snelste manier om mijn vriendin ook op de lening te zetten. Dat wilde ze wel doen maar die moest dus ook van alles aanleveren, na 2 dagen bleek dat ze toch nog extra documenten nodig hadden..... Ik was er toen eigenlijk helemaal klaar mee, maar met het idee dat het waarschijnlijk ergens anders toch nog langer zou gaan duren toch maar weer opnieuw wat van mijn vriendin aangeleverd. Meteen er achteraan gebeld om te checken dat ze nu echt alles goed aangeleverd hadden gekregen, nee toch niet maar dat kon ik gelukkig meteen nog even aanleveren. Dat moet het geweest zijn, ze weten ondertussen alles van ons!!! Nu nog weer even 2 dagen wachten op weer een nieuwe beoordeling!!! Dus 2 opnieuw dagen gewacht, en toen kwam het verlossende telefoontje.... Ze hadden toch nog een paar vragen en ik moest toch weer wat aanleveren. TOEN WAS MIJN GEDULD OP!!! Wat een spijt heb ik van de keuze voor Freo. Stik maar in die lening.
Beste Ewout, Vervelend dat u het aanleverproces als dusdanig hebt ervaren. Excuses voor het ongemak. We kunnen altijd extra documentatie opvragen na beoordeling. Dit komt namelijk doordat we uw financiële situatie zo goed mogelijk in kaart willen brengen en als dat voor onze beoordeling nog niet duidelijk genoeg is, nemen we contact met u op voor extra gegevens. Mocht u vragen of meer feedback hierover hebben, horen we dat natuurlijk graag en kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Slechte ervaring met freo, heeft lang geduurd. Bijna een maand. Heb bij een ander krediet verstrekker na een paar dagen voor elkaar. Als ze hun huiswerk beter hadden gedaan en de juiste papieren hadden gevraagd was het zo voor elkaar. Nu was het heen en weer gebel en iedere keer aanvullende documenten nodig tot ik het zat was.
Heb goede duidelijke service ervaren, app was hartstikke gemakkelijk en sowieso de communicatie heb ik als prettig ervaren. Natuurlijk kost lenen geld, maar als je dan bij een vertrouwde partij zit is dat toch erg fijn.
Beste Janine, Bedankt voor de mooie vijf-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Niet bij lenen! Discrimineren als de besten! Als je bestuurder of directeur bent, weigeren ze jou bij voorbaat! Je wordt onmiddellijk aangemerkt als dief en crimineel omdat je “teveel macht” zou hebben. Maar ze laten je eerst twee weken lang God weet welke vertrouwelijke informatie aanleveren. Zullen ze van genoten hebben. Walgelijke en arrogante club. Kijk ook hieronder hoe ze op klachten reageren. Te triest voor woorden.
Beste Henk, Bij het beoordelen van uw aanvraag willen wij een zo goed mogelijk beeld krijgen van uw situatie. Het kan dus zijn dat wij inderdaad aanvullende informatie opvragen om te kijken welk inkomen wij mee kunnen nemen in de berekening. Vervelend om te horen dat u dit proces als dusdanig heeft ervaren bij ons. Mocht u nog vragen hebben over uw aanvraag kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
10 beste
Beste Jacques, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Ik had een overbruggingskrediet voor 2 maanden van slechts €3000 nodig, maar moest minimaal €5000 aanvragen. Je moet vervolgens je hele doopziel lichten, allerlei zaken aanleveren en toestemming tot onder andere bakgegevens toestaan, tot zover logisch. Vervolgens wordt ik 4x gebeld om nog eens pietluttige zaken toe te lichten. Alles bij elkaar duurde dit 3 weken en nog geen beslissing door Freo. Dat terwijl er bij ons maandelijks écht genoeg binnenkomt en de vaste kosten laag zijn... Tussentijds had ik voor een andere oplossing gezorgd. Ooit eens, toen nog Rabobank, een overbrugging aangevraagd, was binnen 3-4 dagen geregeld. Opzeggen van de overeenkomst was overigens wel zo geregeld, vandaar nog sterren.
Beste Herman Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Bij het beoordelen van een aanvraag moeten wij een goed beeld hebben van de financiële situatie. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op het telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Aanvraag autolening stopgezet. Freo pluist je hele rekening uit en stelt vragen over dingen die niets met inkomen of de leningaanvraag te maken hebben (inhoud hobby website bv) vraagt telefonisch om extra documenten en wil dit niet schriftelijk bevestigen. Ze schenden je privacy en zeggen dat dat "noodzakelijk is voor de beoordeling", terwijl alleen inkomen en vaste uitgaven daarvoor van belang zijn. Aanvraag daarom geannuleerd.
Beste Daniel, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Bij het beoordelen van een aanvraag moeten wij een goed beeld hebben van de financiële situatie. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Als je mij vraagt wat ik heb gedaan met een opname van €800,00 dan schendt je in mijn optiek een hoop privacy ik ga dan ook de lopende lening bij jullie zsm inlossen en ga tevens naar een andere bank die beter inzicht heeft hoe de persoonlijke omstandigheden van klanten zijn . Geeft voor mij verder niks ik ben het al weer kwijt . Maar vind dit erg kwalijk . Met vriendelijke groeten Jimmy Roelvink
Beste Jimmy, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Het kan zijn dat wij aanvullende vragen hebben aan de hand van de door u aangeleverde documenten. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
/
Beste Filip, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Ik hop het dat Alles rond komt groetjes
Beste Rüstem, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Na drie weken bezig te zijn word er weer wat gevraagd Ik had alle papieren aangeleverd en na zelf bellen! Word er weer om een papier gevraagd De zogenaamde spoed die men beloofd , is er niet
Beste Rob, Bedankt voor uw feedback! Het kan zijn dat wij aanvullende vragen voor u hebben aan de hand van de door u aangeleverde documenten. Jammer dat u het proces zo heeft ervaren. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.