Filters

10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Veri gut

Mnogo dobro dovolen sam

  • Aanbevelen? Ja
9

Help

Hallo, ik wil een lening

  • Aanbevelen? Ja
10

Mariqna

Mariqna

  • Aanbevelen? Ja
10

Kasandra

Kasandra

  • Aanbevelen? Nee
9

Yevhenii

Baranov Yevhenii

  • Aanbevelen? Ja
10

goed super!!

Teveel goeds

  • Aanbevelen? Ja
1

Freo doet aan leeftijdsdiscriminatie

Als 70 jarige kon ik geen relatief kortlopende lening meer krijgen, ook al heb ik een hoog inkomen en veel overwaarde in mijn huis. Daar wil men allemaal niet naar kijken. Kortom, ik kan dit niet anders dan leeftijdsdiscriminatie noemen. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven.

  • Aanbevelen? Nee
9

Super

Hello sir, I don't speak English, so I can't open it. I would be happy if there is an translation in Turkish or Bulgarian, sir.I am a Bulgarian citizen, sir.I am currently in the Netherlands and working, sir.

  • Aanbevelen? Ja
10

Szamla

Széf

  • Aanbevelen? Ja
1

Onbeschoft

Mijn inkomsten zijn prima alle documenten aangeleverd, maar omdat ik bij iemand een kamer huur(wettelijk geregeld en zo staat het ook bij gemeente) wil freo dat huisbaas ook op contract komt en dit is gewoon door freo zelf besloten zonder wettelijk reden, zal wel met afkomt te maken hebben ik kan GÉÉN ander reden voor deze ONRECHT verzinnen want zij deed haar best om een smoes te zoeken!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen aan de telefoon

Prima medewerkers met kennis van zaken. Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

hulp nodig

Ik heb geld nodig om het huis te versieren

  • Aanbevelen? Ja
10

Hello ha

Good hello my cash

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat een drama.

Mijn hele leven heb ik een rekening bij de Rabobank, en Freo is onderdeel van de Rabobank, dus dat leek mij een goede keuze, maar wat heb ik een spijt van die keuze. Het lijkt wel alsof het klantje pesten is door het beleid van Freo. Na het aanleveren van de documenten, kun je 5-8 werkdagen wachten op een beoordeling. Dan blijkt dat niet alles goed is aangeleverd, of ik nog wat opnieuw wil aanleveren. Ondertussen hebben ze nog wel wat vragen over wat af en bij schriften van mijn betaalrekening, waarvan ik sterk het vermoeden van had dat wel heel veel informatie is voor een kleine lening voor de aanschaf van een andere auto. Maar goed opnieuw documenten aangeleverd, na weer 2 dagen, kreeg ik een telefoontje van Freo. In de hoop dat het nu rond was, maar nee. Ik kon volgens hun het bedrag niet alleen lenen dus, was de snelste manier om mijn vriendin ook op de lening te zetten. Dat wilde ze wel doen maar die moest dus ook van alles aanleveren, na 2 dagen bleek dat ze toch nog extra documenten nodig hadden..... Ik was er toen eigenlijk helemaal klaar mee, maar met het idee dat het waarschijnlijk ergens anders toch nog langer zou gaan duren toch maar weer opnieuw wat van mijn vriendin aangeleverd. Meteen er achteraan gebeld om te checken dat ze nu echt alles goed aangeleverd hadden gekregen, nee toch niet maar dat kon ik gelukkig meteen nog even aanleveren. Dat moet het geweest zijn, ze weten ondertussen alles van ons!!! Nu nog weer even 2 dagen wachten op weer een nieuwe beoordeling!!! Dus 2 opnieuw dagen gewacht, en toen kwam het verlossende telefoontje.... Ze hadden toch nog een paar vragen en ik moest toch weer wat aanleveren. TOEN WAS MIJN GEDULD OP!!! Wat een spijt heb ik van de keuze voor Freo. Stik maar in die lening.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte afhandeling van mijn aanvraag

Slechte ervaring met freo, heeft lang geduurd. Bijna een maand. Heb bij een ander krediet verstrekker na een paar dagen voor elkaar. Als ze hun huiswerk beter hadden gedaan en de juiste papieren hadden gevraagd was het zo voor elkaar. Nu was het heen en weer gebel en iedere keer aanvullende documenten nodig tot ik het zat was.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel klantvriendelijk jarenlang doorlopend krediet gehad

Heb goede duidelijke service ervaren, app was hartstikke gemakkelijk en sowieso de communicatie heb ik als prettig ervaren. Natuurlijk kost lenen geld, maar als je dan bij een vertrouwde partij zit is dat toch erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
2

Freo discrimineert!

Niet bij lenen! Discrimineren als de besten! Als je bestuurder of directeur bent, weigeren ze jou bij voorbaat! Je wordt onmiddellijk aangemerkt als dief en crimineel omdat je “teveel macht” zou hebben. Maar ze laten je eerst twee weken lang God weet welke vertrouwelijke informatie aanleveren. Zullen ze van genoten hebben. Walgelijke en arrogante club. Kijk ook hieronder hoe ze op klachten reageren. Te triest voor woorden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Beste

10 beste

  • Aanbevelen? Ja
4

Te vaak te veel info gevraagd

Ik had een overbruggingskrediet voor 2 maanden van slechts €3000 nodig, maar moest minimaal €5000 aanvragen. Je moet vervolgens je hele doopziel lichten, allerlei zaken aanleveren en toestemming tot onder andere bakgegevens toestaan, tot zover logisch. Vervolgens wordt ik 4x gebeld om nog eens pietluttige zaken toe te lichten. Alles bij elkaar duurde dit 3 weken en nog geen beslissing door Freo. Dat terwijl er bij ons maandelijks écht genoeg binnenkomt en de vaste kosten laag zijn... Tussentijds had ik voor een andere oplossing gezorgd. Ooit eens, toen nog Rabobank, een overbrugging aangevraagd, was binnen 3-4 dagen geregeld. Opzeggen van de overeenkomst was overigens wel zo geregeld, vandaar nog sterren.

  • Aanbevelen? Nee
2

Aanvraag geannuleerd wegens privacyschending

Aanvraag autolening stopgezet. Freo pluist je hele rekening uit en stelt vragen over dingen die niets met inkomen of de leningaanvraag te maken hebben (inhoud hobby website bv) vraagt telefonisch om extra documenten en wil dit niet schriftelijk bevestigen. Ze schenden je privacy en zeggen dat dat "noodzakelijk is voor de beoordeling", terwijl alleen inkomen en vaste uitgaven daarvoor van belang zijn. Aanvraag daarom geannuleerd.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht inschatten van situaties

Als je mij vraagt wat ik heb gedaan met een opname van €800,00 dan schendt je in mijn optiek een hoop privacy ik ga dan ook de lopende lening bij jullie zsm inlossen en ga tevens naar een andere bank die beter inzicht heeft hoe de persoonlijke omstandigheden van klanten zijn . Geeft voor mij verder niks ik ben het al weer kwijt . Maar vind dit erg kwalijk . Met vriendelijke groeten Jimmy Roelvink

  • Aanbevelen? Nee
10

oo

/

  • Would you recommend us? Yes
10

Dank je wel zal ık zege

Ik hop het dat Alles rond komt groetjes

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slechte communicatie

Na drie weken bezig te zijn word er weer wat gevraagd Ik had alle papieren aangeleverd en na zelf bellen! Word er weer om een papier gevraagd De zogenaamde spoed die men beloofd , is er niet

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.