Filters

10

Good evening, I work in the Netherlands and I also want a loan

Good evening, I have been working in the Netherlands since 2021 and I also want a loan, please

  • Aanbevelen? Ja
9

Super snel en makkelijk

Alles online gedaan wat extra info moeten verstrekken, daarna snel accoord en geboekt. Prettig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
7

Perfect

We zijn tot nu toe telefonisch goed geholpen en wachten op het eind resultaat. Wij hebben hiervoor ook een goed gevoel. Een aanrader voor wie nog twijfeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon de simpele instructies volgen

Ze maken het je makkelijk door àlles overzichtelijk te houden en te zorgen dat je niet word overspoeld met aan te leveren documenten. Alles word netjes op een rijtje gezet. Als je alles stap voor stap doet, kan het eigenlijk niet mis gaan. Klantenservice ook erg vriendelijk en proberen je ook echt te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

26-03-1989

Ja

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed,

Proces en procedures die gevolgd moeten worden zijn duidelijk of worden duidelijk toegelicht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zeer goed behandeld erg vriendelijk en zijn zeer duidelijk hebben ze vragen dan bellen ze er netjes voor zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot zo ver ok maar begin net.

Net begonnen maar tot zo ver prima geholpen en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrassend snelle afhandeling

Waarschijnlijk door opgebouwde historie is de laatste aanvraag zeer soepel verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle afwikkeling en handige aanlevering.

Aanvraag proces verliep soepel en snel, binnen een paar werkdagen was alles geregeld en stond het geld op mijn rekening

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Nooit problemen gehad alles verliep goef

  • Aanbevelen? Ja
10

Per huur

Gud

  • Aanbevelen? Ja
9

verrassend attent

Kreeg onverwacht een telefoontje van Freo, dit was niet voor het ingebreke blijven maar puur om te zien of alles naar wens was en of er wellicht onverwachte veranderingen waren opgetreden. In mijn geval was alles naar wens maar ik geloof zeker dat het geen kwaad kan om zo af en toe te informeren of men tevreden is over het geboden product, zodat je tijdig kunt ingrijpen/aanpassen indien dat nodig blijkt te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Snel gehelpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en effectief

Het had mij verbaasd hoe snel was ik geholpen. Ik had lening aangevraagd en binnen twee uur had ik contact i.v.m procedure en manier hoe moet verder afgehandeld worden. Het ging alles makkelijk online. Het werd behoorlijk wat gegevens gevraagd, maar dat was samen met Rabo applicatie heel snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

medewerkers zijn daar zo vriendelijk en behulpzaam. ze zoeken met je mee naar een oplossing en blijven vragen of alles goed gaat en of we alles begrijpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb een lening aangevraagd

Ik heb een lening aangevraagd

  • Aanbevelen? Ja
2

Super slechte ervaring met medewerkers en klantenservice

Jullie hebben ons nagenoeg weggezet als een crimineel of misdadiger die zijn onschuld telkens moet bewijzen bij een simpele leenaanvraag. En wat mij het meeste is bijgebleven is, dat er keihard is gezegd dat mijn vriendin geen bestendig inkomen heeft, omdat ze duaal hbo student is i.c.m. haar vaste baan als verpleegkundige. Hoe hadden wij vorig jaar dan een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten? Wij hebben ook zoveel moeite gedaan voor deze lening (veel extra onderbouwing aangeleverd) en dan is het nog niet goed en worden onze documenten nog steeds in twijfel getrokken. Ik begrijp dat niet meer en ik wil het ook niet meer begrijpen. Dan verdient de Freo maar geen geld aan ons. Ook prima, het is graag of niet. Wij gaan het nu via een andere partij regelen die ons verhaal en uitleg wel oprecht serieus neemt. Ik ben ook klaar met al die incapabele medewerkers (ik heb er in de afgelopen 3 weken wel 10 medewerkers gesproken) die ik heb gesproken. Niemand die echt luistert naar ons. Niemand die echt iets voor je kan doen. Niemand waar ik het idee kreeg dat diegene echt heeft meegedacht om onze dromen te verwezenlijken. Heel slecht Freo

  • Aanbevelen? Nee
9

Ik ben blij dat Freo niet alleen naar zijn eigen winstmarge kijkt .,,maar wat voorop staat is de sit

Zie bovenstaaande

  • Aanbevelen? Ja
10

Hi

Yo

  • Aanbevelen? Ja
5

De aanvraag was makkelijk

Het online aanvragen was makkelijk. De info aanleveren was wat ingewikkelder maar wel te doen. De extra vragen die er kwamen vond ik enorm overdreven. Ik had het gevoel dat ze mijn hele rekening hadden uitgespit op bij en afschrijvingen. Dit voelde niet prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend snelle service !

Super snelle service. En eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Het Verschil maken....

Helderheid van overzicht, Duidelijkheid van professionele benadering, Efficiëntie in het waar maken van de afspraken. Dit is wat FREO is, als trouwe onderneming van Rabobank

  • Aanbevelen? Ja
9

Groleman

7361

  • Aanbevelen? Ja
3

Zie mijzelf niet terug als trouwe Rabobank klant

Traag (een PL sloot ik vroeger direct bij de Rabobank af in 2 uur nu 7 dagen. Alleen maar gericht op risico mijden ipv klant ondersteunend. Medewerkers snappen de eigen vragen niet laat staan mijn antwoord. Koste weer een dag extra om dat te klaren. Voelde meer als een visitatie dan een dienst verlening van een financiële instelling aan een klant.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.