
Good evening, I have been working in the Netherlands since 2021 and I also want a loan, please
Dear Ionut, If you would like to apply for a loan you can visit our website www.freo.nl or you can contact our customer service 088-3210003. Kind regards, Marijn Freo Customer Service
Alles online gedaan wat extra info moeten verstrekken, daarna snel accoord en geboekt. Prettig geregeld
Beste Ronald, Allereerst bedankt voor uw mooie beoordeling. Erg fijn om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
We zijn tot nu toe telefonisch goed geholpen en wachten op het eind resultaat. Wij hebben hiervoor ook een goed gevoel. Een aanrader voor wie nog twijfeld.
Beste Clyde, Super fijn om te lezen dat u telefonisch goed geholpen bent door ons. Hopelijk krijgt u snel een positief bericht vanuit ons. Met vriendelijke groet, Roy Freo klantenservice
Ze maken het je makkelijk door àlles overzichtelijk te houden en te zorgen dat je niet word overspoeld met aan te leveren documenten. Alles word netjes op een rijtje gezet. Als je alles stap voor stap doet, kan het eigenlijk niet mis gaan. Klantenservice ook erg vriendelijk en proberen je ook echt te helpen.
Beste Anton, Wij vinden het super om te horen dat u de algehele service van Freo zo positief heeft ervaren. Als online financieringmaatschappij vinden wij het vriendelijke contact en overzichtelijke site/app erg belangrijk. Dank voor uw review. Mocht er iets zijn wat u graag verbeterd ziet dan kunt u ons bereiken op 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Ja
Beste Honoriu, Bedankt voor de mooie 10-sterren review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze services. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Proces en procedures die gevolgd moeten worden zijn duidelijk of worden duidelijk toegelicht.
Beste Rick, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat het proces en de procesdures duidelijk waren! Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Zeer goed behandeld erg vriendelijk en zijn zeer duidelijk hebben ze vragen dan bellen ze er netjes voor zeer tevreden
Beste Nathalie, Bedankt voor de positieve feedback die u heeft achtergelaten. Het is goed om te horen dat u fijn geholpen bent door de medewerkers. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Net begonnen maar tot zo ver prima geholpen en snel.
Beste Barry, Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat we aan uw verwachtingen voldoen. Mocht u in de toekomst nog op- of aanmerkingen hebben horen wij het graag. U kunt onze klantenservice bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Waarschijnlijk door opgebouwde historie is de laatste aanvraag zeer soepel verlopen.
Aanvraag proces verliep soepel en snel, binnen een paar werkdagen was alles geregeld en stond het geld op mijn rekening
Nooit problemen gehad alles verliep goef
Beste Wil, Wij vinden het super fijn om te horen dat u uw ervaring bij Freo als positief heeft ervaren. Echter zien we ook in uw beoordeling dat we ons nog kunnen verbeteren. Mocht u dit ons willen meegeven dan kunt u ons bereiken op 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Gud
Beste Lazar, Bedankt voor de 5-sterren review! Wij waarderen het enorm dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Kreeg onverwacht een telefoontje van Freo, dit was niet voor het ingebreke blijven maar puur om te zien of alles naar wens was en of er wellicht onverwachte veranderingen waren opgetreden. In mijn geval was alles naar wens maar ik geloof zeker dat het geen kwaad kan om zo af en toe te informeren of men tevreden is over het geboden product, zodat je tijdig kunt ingrijpen/aanpassen indien dat nodig blijkt te zijn.
Beste Johan, Bedankt voor de review en de gegeven sterren. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product. Het is voor ons erg belangrijk om op de hoogte te blijven van uw ervaring bij Freo. Fijn om te horen dat u dit gesprek als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Snel gehelpen
Beste Kemal, Bedankt voor uw review! Fijn dat u ons proces rondom de snelheid positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Het had mij verbaasd hoe snel was ik geholpen. Ik had lening aangevraagd en binnen twee uur had ik contact i.v.m procedure en manier hoe moet verder afgehandeld worden. Het ging alles makkelijk online. Het werd behoorlijk wat gegevens gevraagd, maar dat was samen met Rabo applicatie heel snel opgelost.
Beste Kemal, Bedankt voor uw review van 4-sterren. Wij waarderen het enorm dat u de tijd neemt om uw beleving van het aanvraagproces kenbaar te maken. Fijn dat u de benodigde documenten op een makkelijke manier heeft kunnen aanleveren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
medewerkers zijn daar zo vriendelijk en behulpzaam. ze zoeken met je mee naar een oplossing en blijven vragen of alles goed gaat en of we alles begrijpen.
Beste Diana, Bedankt voor uw mooie review! Wij vinden het fijn om te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Ik heb een lening aangevraagd
Beste Siampan, Bedankt voor uw 5-sterren review! Vriendelijke groeten, Marijn Freo klantenservice
Jullie hebben ons nagenoeg weggezet als een crimineel of misdadiger die zijn onschuld telkens moet bewijzen bij een simpele leenaanvraag. En wat mij het meeste is bijgebleven is, dat er keihard is gezegd dat mijn vriendin geen bestendig inkomen heeft, omdat ze duaal hbo student is i.c.m. haar vaste baan als verpleegkundige. Hoe hadden wij vorig jaar dan een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten? Wij hebben ook zoveel moeite gedaan voor deze lening (veel extra onderbouwing aangeleverd) en dan is het nog niet goed en worden onze documenten nog steeds in twijfel getrokken. Ik begrijp dat niet meer en ik wil het ook niet meer begrijpen. Dan verdient de Freo maar geen geld aan ons. Ook prima, het is graag of niet. Wij gaan het nu via een andere partij regelen die ons verhaal en uitleg wel oprecht serieus neemt. Ik ben ook klaar met al die incapabele medewerkers (ik heb er in de afgelopen 3 weken wel 10 medewerkers gesproken) die ik heb gesproken. Niemand die echt luistert naar ons. Niemand die echt iets voor je kan doen. Niemand waar ik het idee kreeg dat diegene echt heeft meegedacht om onze dromen te verwezenlijken. Heel slecht Freo
Beste Paolo, Wat vervelend om te horen dat u onze service als onprettig heeft ervaren. Het kan voorkomen dat wij aanvullende vragen hebben om uw leningaanvraag zo goed mogelijk te kunnen beoordelen. Ook hebben wij ervoor gekozen om onder bepaalde omstandigheden inkomsten niet mee te nemen. Mocht u vragen hebben kunt u contact opnemen met de klantenservice op 088-3210003. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Zie bovenstaaande
Beste Martin, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat we u op deze wijze hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Yo
Beste Lysiak, Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Het online aanvragen was makkelijk. De info aanleveren was wat ingewikkelder maar wel te doen. De extra vragen die er kwamen vond ik enorm overdreven. Ik had het gevoel dat ze mijn hele rekening hadden uitgespit op bij en afschrijvingen. Dit voelde niet prettig.
Beste P. Veghel, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u het online aanvraagproces als gemakkelijk heeft ervaren. En wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met de extra vragen die werden gesteld. Om uw aanvraag zo goed mogelijk te kunnen beoordelen kan het inderdaad voorkomen dat we extra vragen stellen. Mocht u hier nog vragen over hebben, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice
Super snelle service. En eerlijk
Beste Stef, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Helderheid van overzicht, Duidelijkheid van professionele benadering, Efficiëntie in het waar maken van de afspraken. Dit is wat FREO is, als trouwe onderneming van Rabobank
Beste Marco, Bedankt voor uw mooie vijf-sterren review en de lovende woorden! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
7361
Beste Atanasov, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo klantenservice
Traag (een PL sloot ik vroeger direct bij de Rabobank af in 2 uur nu 7 dagen. Alleen maar gericht op risico mijden ipv klant ondersteunend. Medewerkers snappen de eigen vragen niet laat staan mijn antwoord. Koste weer een dag extra om dat te klaren. Voelde meer als een visitatie dan een dienst verlening van een financiële instelling aan een klant.
Beste Leo, Wat vervelend om te horen dat we u niet spoedig hebben kunnen helpen. Wij stellen aanvullende vragen om uw situatie zo goed mogelijk in kaart te kunnen brengen. Hierdoor kunnen wij onze beoordeling op een juiste wijze afhandelen. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.