Resultaat ziet er prima uit!

Men kwam op tijd en in no time was de hele kap geisoleerd.

Snel, vakkundig aangebracht.

Prettig contact om af te spreken, snel afgesproken, prettig personeel.

Prima jongens, harde werkers

Prima jongens, harde werkers

Klantvriendelijk

Komen afspraken na, beleefde monteurs op lokatie. Prima Klantenservice.

Netjes en snel uitgevoerd

Aardige mannen die hun vak verstaan en uiterst netjes en snel de klus klaren. Niks op aan te merken

Excellente service

Bij zowel informatie verstrekking, aanmelding en daadwerkelijke isoleren zijn wij uitstekend geholpen. We zijn uitstekend geïnformeerd over isolatie en subsidie. Ook de twee monteurs waren vakmensen, vriendelijk, ook door hen goed geïnformeerd, snel en netjes werkend. Groet Jan R Amstelveen

Medewerkers zijn van goede wil, toch kan het beter

Jammer dat de medewerkers de boormachine om gaten in de muur te maken niet voldoende evenwichtig in de hand hebben (het is ook een behoorlijk gewicht, zeker als je een trap oploopt) en daardoor verschillende hoekjes van de stenen van het huis eraf hebben getikt. Dit had met iets meer geduld en tijd voorkomen kunnen worden.

Vriendelijk, efficiënt en professioneel

Uitstekende voorlichting vooraf en snelle efficiente uitvoering.

Voordelig en snel geregeld

Nette installateurs die goed werk afleveren volgens afspraak. Erg tevreden, nu kijken wat de extra isolatie gaat doen

Harde werkers

Het team heeft snel en zorgvuldig gewerkt, zijn netjes en vriendelijk ruimen alles netjes op, En maken nog schoon waar nodig Top gedaan!

Spouw en bodemisolatie laten aanbrengen

Super netjes gewerkt en snel. Alles keurig opgeruimd achtergelaten.

goede service en vlotte installatie

Vooraf duidelijke afspraken gemaakt met de accountmanager, afspraken goed nagekomen. De daadwerkelijke bodemisolatie werd snel en vakkundig uitgevoerd.

Goed, snel, betaalbaar

Wat werd afgesproken werd ook precies zo uitgevoerd, geen verrassingen.

Zeer tevreden over het hele traject vloerisolatie

Het hele traject van de adviseur tot de monteurs verliep soepel, professioneel en klantvriendelijk. We zijn heel blij met de adviezen en de uitgevoerde vloerisolatiewerkzaamheden.

Prima en serieuse werknemers

Twee werknemers kwamen op 15 augustus j.l vleermuisglijbanen plaatsen. We konden van alles vragen over de nog komende spouwmuurisolatie. Goede en rustige uitleg. Serieuse werknemers die hun werk goed en rustig doen. Top mannen!

Slechte aftercare

Het proces vanaf de offerte tot aan het isoleren van onze muren verliep prima. Op de dag van isolatie kwamen er een paar mannen die daadkrachtig maar ook enigszins gehaast aan het werk gingen. Er zouden twee ventilatieroosters geplaatst worden en toen men bijna klaar was vroeg ik hiernaar. Ze zagen niet direct een mogelijkheid voor het plaatsen van de roosters en begonnen te verwijzen naar de partij die onze kruipruimte had geïsoleerd. Die moesten volgens hen de roosters aanbrengen. Zo snel als ze kwamen waren ze weer gevlogen. Helaas kregen wij problemen met vocht in onze muur ( door gebrekkige ventilatie). We hebben verschillende malen contact gezocht en werden elke keer verwezen naar de andere partij. Het is echter zo dat we na het aanbrengen van de isolatie in de kruipruimte geen last van vocht hadden. Dit is pas ontstaan na het aanbrengen van de muurisolatie. Inmiddels hebben we rechtsbijstand ingeschakeld en de isolatiespecialist twee keer aangeschreven met het verzoek ons te helpen met het komen tot een oplossing . Tot op heden hebben we geen enkele reactie van hen ontvangen. Zeer teleurstellend en we leggen ons hier ook niet bij neer.

Uitstekend werk verricht in alle opzichten!

Het werk is uitgevoerd op uitstekende wijze door twee bekwame en vriendelijke mensen. Ook de begeleiding bij de subsidieaanvraag is heel goed geweest. Kortom: wij zijn buitengewoon tevreden!

goed werk slechte communicatie

Het leek op een topservice. Goede professionele vertegenwoordiger. En duidelijk. Helaas bij de afspraak komen ze niet opdagen. De hele dag vrijgehouden en wordt niet eens afgebeld. Daarna wel snel een nieuwe afspraak de dag erop. en moet daarvoor paar uur extra vrijnemen. Op de afspraak komen de 2 medewerkers met een derde persoon. En ik moet mijn huis achterlaten omdat ik gewoon naar werk moet. Dus er lopen drie personen om en door mijn huis. Ik kom pas 3 dagen later weer thuis en tref mijn voordeur gewoon open aan. Gelukkig is het een rustige buurt waar ik woon en lijkt er niks weg te zijn. Goed (voor)werk. Maar verder geen slechte service.

Alles mooi en perfect geregeld via tijd en afspraak en afhandelen van de subsidieregeling

Vriendelijk en correct in alles.

Onze woning laten isoleren, vakkundig en net personeel. De dag dat er werd geïsoleerd was het vreselijk slecht weer, mannen stonden heel de middag in de regen en daardoor zijn de gaten die met cement gedicht waren veel donkerder opgedroogd. Gebeld met de klantenservice, en of ik een foto kon sturen en dit gedaan uiteraard. De volgende dag werd er gelijk een afspraak gepland en nú keurig opgelost door een lichtere kleur cement. TOP service en wij zijn nu erg tevreden.

Zeer tevreden, voldoet aan alle verwachtingen

Een duidelijk verhaal door der verkoper, een makkelijk bereikbaar bedrijf. De mannen die het uitvoeren werkten snel, waren beleefd en lieten alles schoon achter. Administratief alles inzichtelijk zowel op de site als in de email.

Klantvriendelijke mannen behulpzaam goed en correct werk afgeleverd

Prima Service

Professioneel bedrijf, werknemers met verstand van zaken.

Snelle en betaalbare service.

Het contact met het bedrijf was correct en de gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Alles werd weer schoon en opgeruimd achtergelaten.

Nijverheidstraat 5

2751GR Moerkapelle

Over Isolatiespecialist.nl

Wij zijn een landelijk opererend bedrijf met een passie voor het helpen van mensen. Dit doen wij door middel van onze isolatieservice. Wij kunnen u helpen door uw spouwmuur, kruipruimte, vloer of dak te isoleren. Dagelijks zijn we met zo'n 100 collega's in de weer om Nederland te verduurzamen. Bent u toevallig in de buurt van onze hoofdvestiging in Moerkapelle en wilt u isolatieadvies of wilt u even kennismaken? Kom eens langs voor een heerlijk kopje koffie! Op woensdag krijgt u er zelfs een pannenkoekje bij.