Na een nare ervaring en brokken van een andere tandarts moesten jullie t opknappen. Super gedaan. Voor niets wakker gelegen. Ik raad deze kliniek echt aan !
nee, tevreden
Al jaren zeer tevreden over Eefje! Ingang/toegang voor gehandicaten kan beter.
Ja, graag verwarming aan in de wachtkamer
Ga zo door!
Nee
Ik ben heel tevreden
Privacy voor degene die in de wachtkamer zit en voor degene in de behandelkamer. Als wachtende kan ik het gesprek volgen dat in de behandelkamer wordt gevoerd. Dus dat is ook als ik in de behandelkamer lig.
het zou fijn zijn als tandarts muris meer tijd en aandacht schonk aan patient. hij lijkt altijd haast te hebben en laat te veel over aan de assistentes. en het schoonmaken en hygiene van de spoelbakjes naast de behandelstoelen kan beter zien en ruiken niet fris miscchien een idee om een aparte kleine ruimte te maken waar je voor een behandeling je tanden kan poetsen (bijv als je rechtstreeks van school of werk komt) dit gebeurt nu op het toilet fonteintje
Kan bijna niet beter!
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.