Diverse behandelaars (zeker 6) hebben zich met de behandeling bezig gehouden. Ieder moest zich inlezen in het dossier en had een mening over de te volgen behandeling die mijns inziens niet altijd aansloten. Offerteprijs is slechts een indicatie. Maar ... dank iedereen voor de inzet, nou nog leren lachen ☺
Ga zo door !!
Een geweldige tandarts en assistente die ervoor gezorgd hebben dat mijn zoontje (Stijn Aben) zijn angst voor de tandarts volledig kwijt is. Met heel veel geduld en vriendelijkheid durft hijweer gewoon naar de tandarts. SUPER
geen verbeter punten
lectuur mag uitgebreider
alles naar wens, ga zo door .............groetjes
-
Nee geen verbeteringen Mijn tandarts de heer Ed Muris heeft alle tijd voor je, stelt je gerust en luistert en leeft met je mee. Ook complimenten voor het team.
Fijn, dat ik zo snel voor een tussentijdse behandeling terecht kon (ondanks de vrolijke "kinderkermis" rond de Hockey-bitjes). Voor verdere complimenten verwijs ik naar mijn/onze eerder aan de balie afgegeven complimenten-epistel. Hartelijk dank en vriendelijke groet. Hans Schilte Rotterdam
Nee
Wachten tussen twee behandelingen in. Bv wachten op de tandarts als je bij de mondhygiënist bent geweest.
Ik zou graag zien dat er ook avondopenstellingen zijn voor de fulltime werkende klanten
Voor orthodontie wordt ik iedere keer behandeld door een ander. Vraag is of de 'werkoverdracht' optimaal is. De een zet een plaatje anders om reden 1, de keer erop zet de ander een plaatje anders om reden 2. Lijkt dat ze elkaars reden niet kennen. Voor tandarts en ortho; M3 voelt als een fabriek. Persoonlijke aandacht wordt geprobeerd, maar door behandelingen in 3,4,5+ kamers tegelijk is die aandacht bijna fake te noemen. Het voelt alsof je een 'uren'fabriek binnen komt. Mag allemaal niet lang duren en er moeten veel mensen snel doorheen, vooral snel snel snel. Vergeet niet dat de facturen heel erg hoog zijn voor de patienten. Dat zie je niet terug in de persoonlijke aandacht. (wel in de mooie auto's van de tandartsen ;-) . Ik kan met dat laatste prima leven, maar ik hoor er vaak andere gedachten over vanuit de patienten kring. Dit is dan ook de reden dat ik anderen zou aanbevelen om naar een kleinere praktijk te gaan en niet naar M3.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.