Filters

10

EFO korte lijnen, duidelijke communicatie en snelle reactie en actie n.a.v. een ziektemelding

Een paard dat van het een op andere moment niet meer zijn eten weg kan slikken maar weer eruit gooit is niet goed. Dat was wel duidelijk! Een lang verhaal kort: een deel van een kies afgebroken waarbij een deel van zijn wortel blootlag. Bij de foto’s kwam ook nog naar voren dat de wortel van deze kies niet in orde was, waardoor de specialist aangaf dat de kies verwijderd moest worden. Poeh daar zat ik niet op te wachten…. Gelukkig heb ik mijn paard goed verzekerd bij EFO. Daar heb ik telefonisch contact mee gehad i.v.m. de doorverwijzing naar de kliniek voor een kiesextractie. Uiteindelijk is de kies verwijderd en eet mijn paard gelukkig weer als een “bootwerker”! De behandelformulieren en dierenartsnota’s heb ik vervolgens vrijdags via de website ingediend, waarop ik de dinsdag erop al een volledig overzicht van de te ontvangen declaratiekosten via de mail had ontvangen vanuit de EFO. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
9

EFO is klantgericht en oplossingsgericht naar haar leden toe.

Bij EFO staat het welzijn van mijn paard voorop, Ze proberen met je mee te denken en te komen met een passende oplossing voor jou en je paard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hart voor paardenwelzijn!

Heel warm en met hart voor het paard, zo heb ik Efo leren kennen, nu mijn paard al een tijd met een wond aan zijn hoef staat die niet weg wil. Ze willen echt graag dat het paard de kans krijgt om beter te worden en denken mee met wat er kan, dat vind ik heel fijn. Ik voel me gesteund als eigenaar, en dat verrastte mij ook want je hoort vaak verhalen over kille verzekeraars die alleen maar aan geld denken het tegendeel ervaar ik momenteel met Efo, ik zou paardeneigenaren daarom deze verzekeraar zeker aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaarheid met het hart op de juiste plek.

Pech wilt niemand. Een vangnet wilt iedereen. EFO is oprecht een verzekering waarmee je goed kunt schakelen. Persoonlijk raad ik iedereen om een zorgverzekering, zeker in deze dure tijden, af te sluiten. Het fenomeen “owh ik doe wel een spaarpotje voor het geval dat” is onverstandig en anno 2025. Wat als dat spaarpotje op dát moment dat je het nodig hebt voor je paard niet toereikend is? Wat dan?! Gelukkig is EFO er voor mijn paard en ook voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste verzekering die er is!

Altijd super snel geholpen, klantvriendelijk en goede service. Ik zou deze verzekering bij iedereen aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

top

snelle uitbetaling! snelle cominucatie! al jaren erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Attentive and understanding

Great profesionals and understanding of the circumstances, always open to support you.

  • Would you recommend us? Yes
9

Korte lijn en snelle reactie en uitbetaling!

Nadat paard geblesseerd is geraakt en naar kliniek moest gelijk contact op genomen met EFO. Telefonisch overleg met vriendelijke medewerkers snel overleg kunnen plegen. Later via mail de rekeningen naar EFO gestuurd waarop wederom snelle reactie en uitbetaling volgde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik was 16 jaar klant bij EFO. 2 maanden geleden helaas afscheid moest nemen van mijn grote bruine vriend. Al die jaren nooit problemen gehad werd ik altijd netjes behandeld. Nu ben ik weer terug bij EFO dank aan Ron Esteje. Ik heb weer een nieuwe paard. Ik moest alleen een belletje geven , hij wist meteen (nog steeds) wie ik ben. Fantastische man met een mooi karakter. Bij hem voel je een mens en ben je geen nummer. Door zijn inzet heb ik vandaag weer een nieuwe verzekering kunnen afsluiten. Ron je bent een topper.......

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk, meedenkend

Ik heb mijn paard de afgelopen 12 jaar bij EFO in de verzekering gehad. Positieve ervaringen met vriendelijke medewerkers die altijd meedenken en begripvol zijn. Declareren werkt makkelijk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een hele fijne, betrokken en persoonlijke organisatie

Sinds een aantal jaren hebben wij ons paard verzekerd bij EFO voor ziekte en overlijden. Enkele weken geleden gebeurde tot ons groot verdriet datgene waar wij ons paard voor verzekerd hadden en waarvoor je hoopt je verzekering nooit nodig te hebben: hij krijgt ernstige koliek. Een spoedoperatie volgt, maar helaas overlijdt hij na drie weken alsnog aan de complicaties. Op de avond van de koliek (een zondagavond, eerste Pinksterdag) meteen gebeld met EFO. De inspecteur was ontzettend meelevend en behulpzaam en gaf mij meteen de informatie waar ik op dat moment behoefte aan had. Tijdens het hele proces daarna is het contact met EFO heel fijn verlopen, de inspecteur vroeg regelmatig hoe het ging en kwam zelfs in de kliniek langs om te kijken hoe het met ons paard (en met ons) ging. Na het overlijden volgde er een snelle en correcte financiële afhandeling. EFO is een hele fijne, betrokken en persoonlijke organisatie, heel fijn dat dit soort bedrijven nog steeds blijken te bestaan! We hopen in de nabije toekomst weer een lief maatje voor onze dochter in ons gezin op te kunnen nemen. En als dat zo is, komen wij graag weer bij EFO terug voor een passende verzekering.

  • Aanbevelen? Ja
10

EFO - Begripvol en een fijne begeleiding !

Dankzij alle inzet van de medische specialisten en EFO hebben wij ons volledig kunnen focussen op het herstel van ons paard. IK wil EFO in het bijzonder bedanken voor de fijne begeleiding en het vriendelijke contact, dat heeft ons goed gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Verbaast

Mijn paardje had 22-5 koliek , bleek een slag in de dikke darm te hebben, ze werd met spoed geholpen en op zo een moment komt er echt veel op je af .. Op de kliniek werd ik geadviseerd met de verzekering contact te nemen en gelukkig stelde de medewerker van EFO me meteen gerust .. Enkele dagen later werd er contact gezocht door de medewerkers van EFO om te vragen hoe het met me paardje ging , waarop ik gelukkig kon mededelen dat een geweldig team wonderen heeft verricht en me beesje er gelukkig goed door gekomen is .. De verdere afhandeling met betrekking tot de verzekering was makkelijk en correct conform de afgelopen polis Vooral t vriendelijke contact en betrokkenheid op dat moment is echt hart onder de riem

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afwikkeling en betrokkenheid

17 jaar verzekerd geweest. Na het plotselinge verlies van mijn paard , snel en respectvol alles afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
10

EFO - Beste keuze!

Vriendelijke klantenservice en snelle afhandeling van mijn aanvraag - ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

GOED

Deze verzekerig doet waarvoor het ooit in leven id geroepen. Zonder poespas verzekeren een uitkeren als daartoe reden is!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

De afgelopen maanden erg veel problemen met mijn 2 paarden gehad. Eén is uiteindelijk geopereerd aan haar knie en de ander aan een gebroken griffelbeen. En dat alles binnen 1 maand tijd. Alvorens zo ver te zijn gekomen, zijn beide paarden in eerste instantie enkele maanden op de conservatieve, niet invasieve manier behandeld. Omdat resultaat uitbleef heb ik advies gevraagd aan EFO. Nadat ik de medische dossiers heb opgestuurd, kreeg ik al vrij snel concrete en uiterst nuttige adviezen, welke ook zijn opgevolgd. Zij hebben mij ook een specifieke chirurg aangeraden en dit was eveneens echt een fijne en kundige arts. Ik heb de medewerkers van EFO (en ook de betreffende chirurg overigens) leren kennen als kundige maar vooral ook betrokken medewerkers met net dat beetje extra persoonlijke aandacht voor mij als eigenaar. We hebben nog een lange revalidatieperiode voor de boeg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

mensen aan de telefoon, waren meelevend en zeer behulpzaam na het plotselinge overlijden van mijn merrie. Oog voor mij als klant... Alles is snel en geweldig afgehandeld. Daarvoor grote dank!

  • Aanbevelen? Ja
9

Een zeer goede verzekering

Ben altijd zo netjes en correct behandeld door de mensen van EFO. Ook altijd begrip voor je vragen . Ik zou deze verzekering iedereen aanbevelen. Nogmaals bedankt voor het keurige afhandelen van mijn lieve Heros. Groetjes Guusta

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat een slechte behandeling.

Probeer al ander halve week een verzekering af te sluiten. Wordt steeds terug gebeld wat niet gebeurd. En als je ze spreekt schijnt niemand het precies te weten. Zouden nog bespreken welke vorm. Nu rekening gehad die van geen klant klopt. Heb ik vanmiddag zelf nog maar eens gebeld en toen zou het kloppen. Nou niet dus. Hij gaat nu niet goed verzekerd de nacht in met dit weer. En komende dagen aangezien ze zelf niet terug gaan bellen. Hopelijk gaat het beter als je wat moet declareren. Houd me hart vast. Voor EFO gekozen na aanbeveling van KHNS maar ik beveel het toch niet aan. .

  • Aanbevelen? Nee
1

Pech gehad, verzekering niet meer mogelijk

Ik heb één keer pech gehad met een paard die ik verzekerd had bij Efo. Vervolgens is een nieuwe niet meer te verzekeren voor ziektekosten. Het argument is dat mijn bijrijder ook pech gehad heeft. Eigenlijk trekken ze dan het oordeel van gerenommeerde dierenartsen in twijfel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden!!!

Altijd vriendelijk en servicegericht! Zonodig denken de mensen van EFO met je mee... tot nu toe hele goede ervaringen met jullie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima verzekering, zonder te veel gedoe.

Zeer goede ervaring met EFO. Helaas verschillende keren te maken gehad met de dierenarts. Alles snel en zeer netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een verzekering laat zich pas beoordelen als je ze een keer nodig hebt gehad. Helaas en tot ons grote verdriet was dat nu het geval. Ik herinner mij nog bij het afsluiten dat mij de vraag is gesteld wat ik van de verzekering vond. Ik heb toen bovenstaande eerste regel geantwoord. Ik weet ook nog dat ik van het afsluiten binnen 14 dgn een rekening had ontvangen. Nu bij de afwikkeling moest ik bijna 6 weken wachten op uitbetaling en moest er ook steeds zelf achter aan. Na de 1e melding viel er een radio stilte en deze bleef tot mijn eigen contact momenten. Buiten de telefoniste heb ik niemand gesproken of gezien. Het geheel kwam erg zakelijk over. De afwerking duurde veel te lang en er was in het geheel geen empathie, op de telefoniste na. Ik vond het erg vervelend dat de afwerking zo lang duurde, maar het feit dat er geheel geen contact is geweest deed nog het meest pijn. Het lijkt mij dat een telef. of een mailtje met daarin de gang en stand van zaken snel is gemaakt. Ik heb in de vragenlijst bij aanbeveling EFO nee ingevuld omdat "geen mening" er niet bij stond.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb mijn paarden nog steeds bij jullie verzekerd. En blijf dat doen!!!! EFO is een top maatschappij voor de paardenbusiness

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling

Bedrijfsgegevens

Turfschip 11

8447DM Heerenveen

0513-62 22 75

[email protected]

Over EFO Paardenverzekering

De Paardenverzekeraar van Nederland zonder winstoogmerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.