Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen mee gemaakt. Jullie zijn goed te bereiken, goed op de hoogte van alles en zeer behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed gevoel bij juiste keuze kunnen maken van de verzekering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb mijn paard in verzekering genomen. Eer dat alles definitief rond was duurde erg lang.... Communicatie liep best stroef.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kundig personeel, die goed uitleggen hoe een en ander afgewikkeld wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer recent een probleem gehad. Samen met verzekering en arts tot zeer goede oplossing gekomen. Snel adequaat en duidelijke afspraken. Zoals je dat graag wilt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na een koliek operatie en opname van mijn paard werd er razendsnel gehandeld en een toezeghing van vergoeding gedaan. Ook tijdens de operatie (door de kundigheid van inspecteur Ron Esteje) hoefde ik me geen zorgen te maken om de financiën, en dat is al een hele zorg minder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn paard was zeer koliek gevoelig. Meerdere onderzoeken konden niet de oorzaak vinden. Ondanks streng voer beleid o.a.Colon voer en beweging. Voorrijd kosten zíjn nooit vergoed en míjn paard is hierdoor uit de verzekering gehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Opnieuw een geweldige ervaring met Efo! Eerder hebben ze mij goed geholpen met het nemen van juiste beslissingen met ons zieke paardje dus toen ik dit keer met de handen in het haar zat, betreft een verschrikkelijke uitslag voor ons paard, heb ik direct contact gezocht met Ron Esteje. Een simpel appje is voldoende om hem te bereiken en hij heeft altijd snel tijd voor je! Mijn dank was al groot dat hij de tijd nam om te luisteren naar mijn verhaal. Moet ik er ook bijzeggen dat wij de eenvoudigste verzekering hebben dus in de meeste waarschijnlijkheid was ons probleem niet vergoed. Toch heeft hij (opnieuw) alle moeite en tijd genomen om samen met mij een stappenplan te maken. Reeds gemaakte foto's werden bekeken en een second opinion aangeboden. Achteraf blijkt de eerste arts zich enorm te hebben vergist. Van een recreatie paard zijn we weer terug naar een fantastisch sportpaard met een geweldige toekomst voor zich! Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe dankbaar ik ben en hoop dat hij dit weet! Nogmaals, Bedankt Ron! Voor mij bij EFO alles een 10! Ik kan oprecht zeggen dat ik nergens een minpuntje kan vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top verzekering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

heb 7 maanden geleden de verzekering voor mijn paard bij jullie afgesloten en werd heel goed te woord gestaan en alles werd ook goed uitgelegd dus ik had en heb er een heel goed gevoel bij

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super goed verzekerings bedrijf , goede mensen ! Klantvriendelijk ! Ik advisier dit bedrijf zeker voor je paard ! Want je paard is goud waard !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring met Klaas Buist. Klantvriendelijk en hij weet waar hij het over heeft. Als hij zegt dat hij iets regelt, dan regelt hij het ook! Goede uitleg en een echte vakman. Altijd snel antwoord. Kantoor personeel ken ik niet persoonlijk. En ik vind vaak dat een antwoord wat langer duurt.... Wel netjes onze schade(s) afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Op aanraden van een bevriende dierenarts de webpagina van Efo bezocht voor informatie. Terglijkentijd ook andere aanbieders bekeken, maar behalve het advies van mijn bevriende dierenarts kwam ik ook gevoelsmatig toch weer terug bij Efo. Dankzij de facebookactie van Efo kregen wij 2 vrijkaarten voor Horse Event, dus daar ter plaatse direct de verzekering voor mijn nieuwe paard afgesloten. Als je dat deed maakte je tijdens de actie dagen op Horse Event kans op een schilderij van je paard! En laat ik nou net eindelijk eens de gelukkige zijn. Zo ontzettend blij mee. " Dus Efo doet wat ze beloofd" keert eerlijk de prijzen uit en doet wat er wordt toegezegd. Kortom heel erg blij met deze verzekerings-maatschappij, vriendelijke mensen die ook weten waar ze over praten. Voor mij geen andere meer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eerst onduidelijke informatie verstrekking en het niet nakomen van toezeggingen. Een sportpaard met prima afstamming door blessure tijdig aangemeld voor eventuele afkeuring, door of pure ondeskundigheid of puur winstbejacht een slepende kwestie geworden, die ons nu nog dagelijks geld kost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top service, vriendelijke mensen en duidelijke informatie over wat er mogelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was voor ons de eerste keer dat we onze pony wilde verzekeren. Bij het opvragen van de informatie die ik keurig kreeg thuisgestuurd wist ik even niet wijsheid was hoe en wat. Belletje gedaan naar EFO en doorverbonden naar de inspecteur van onze regio, die is later bij ons langs geweest om alles keurig uit te leggen. Dus zou EFO zeker aanbevelen. We hebben gelukkig nog niet een schade hoeven te melden en hopen dit uiteraard ook niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

liep alles via de dierenarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanmelding verliep prima en daar waar niet duidelijk direct telefonisch geholpen. vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring met EFO is prettig en soepel.Telefonische afspraken worden opgepakt en vervolgens aan de juiste mensen doorgegeven. met vr groet G Mondria

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben de verzekering nog niet zo lang... Ervaring qua afhandeling e.d. nog geen ervaring mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Snelheid afwikkeling N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We kunnen nog niet veel zeggen, behalve dat het eerste contact prima was , met groet

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Topservice 👌 Zou wellicht nóg beter zijn als je zaken via de site kunt regelen. Dan hoeven jullie ook geen formulieren meer over te typen. Daar kunnen wij jullie mee helpen :) Venhuis Communicatie Producties / Hippic Projects

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Inschrijving ging soepel en ee werd goed uitgelegd wat er uitgesloten is bij mijn verzekering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed bereikbaar, recht door zee, correct en snel. Precies datgene waar je een verzekering voor afsluit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Online een aanvraag gedaan, papieren thuis gekregen en ingevuld en terug gestuurd. Daarna één keer telefonisch contact gehad en nooit meer wat gehoord? Geen polis, bewijs van verzekering voorwaarden oid. Heel vreemd? Schijnbaar willen ze geen nieuwe klanten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid afwikkeling

Bedrijfsgegevens

Turfschip 11

8447DM Heerenveen

0513-62 22 75

[email protected]

Over EFO Paardenverzekering

De Paardenverzekeraar van Nederland zonder winstoogmerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.