Test
Begin januari schade door een klant van mandaat. Eerst al de expertise uitgesteld. En nu zijn we bijna drie!!maanden verder en nog steeds niet afgehandeld. Wat een drama. Auto is nu weer hersteld , maar... waar moet ik dit nu van betalen? Krijg namelijk een bericht dat schade rapport nog steeds niet binnen is
Alleen jammer dat ze niet komen kijken en het vanaf een foto begroten
Werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de dame die ik aan de lijn had. Kreeg goed advies en was blij dat ik zelf aan mocht geven waar ik de schade van mijn auto mocht laten herstellen.
Het was een goede en mooie oplossing wat betreft de aanbieding om het keukenblad op deze manier te laten repareren. Dank daarvoor.
Het was fijn dat U alles verzorgd heeft nadat ik schade aan mijn auto kreeg. Met vriendelijke groet, Hanneke Boxtart-Keijser
het schade bedrag is hoger dan de nieuwwaarde heel raar ? mijn tv is gemaakt maar heb geen garantie meer een nieuwe tv was voor mij beter geweest en voor jullie goedkoper zo ook mijn eigen risico betalen aan een onbekende partij Na een telefoontje van mandaat is het voorval besproken en is het naar redelijkheid opgelost Bedankt voor het adequaat oppakken
Beste meneer V., Wat vervelend voor u dat dit is gebeurd en dat de schadebehandeling niet naar uw verwachting is verlopen. Dit is zeker niet onze bedoeling. Over de schade en uw klacht hebben wij u gebeld en samen met u naar een goede oplossing gezocht. U ontvangt hierover nog een e-mail van ons ter bevestiging. Wij gaan ervan uit dat wij uw klacht hiermee naar uw tevredenheid hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam
Originele beoordeling
het schade bedrag is hoger dan de nieuwwaarde heel raar ? mijn tv is gemaakt maar heb geen garantie meer een nieuwe tv was voor mij beter geweest en voor jullie goedkoper zo ook mijn eigen risico betalen aan een onbekende partij
Beste meneer V., Wat vervelend voor u dat dit is gebeurd en dat de schadebehandeling niet naar uw verwachting is verlopen. Dit is zeker niet onze bedoeling. Over de schade en uw klacht hebben wij u gebeld en samen met u naar een goede oplossing gezocht. U ontvangt hierover nog een e-mail van ons ter bevestiging. Wij gaan ervan uit dat wij uw klacht hiermee naar uw tevredenheid hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam
Weinig informatie van jullie
Best meneer/mevrouw S. Dank u wel voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. U geeft onder andere aan dat u weinig informatie van ons kreeg en dat er geen overleg is geweest. Dit is niet onze bedoeling. In de behandeling van de schade willen wij juist volledig en transparant zijn. Wij gebruiken uw beoordeling daarom ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam
Het duurt allemaal veel te lang. Ik heb maanden op de uitbetaling moeten wachten.
Beste mevrouw Dunnebier, De afwikkeling van uw schade heeft inderdaad lang geduurd. Uw beoordeling is dan ook begrijpelijk. We streven ernaar om de doorlooptijd van de schades zo kort mogelijk te houden en vertraging te voorkomen. Het spijt ons dat dit in uw geval niet is geslaagd. Voor uw moeite om een review te plaatsen bedanken wij u. U mag van ons een goede service verwachten. We gebruiken uw signaal om onze dienstverlening, ook op dit punt, te verbeteren. Vriendelijke groet, Klachtenteam Mandaat
Prettig, super behulpzaam en snel afgehandeld.
Kreeg na klacht toch een helpende hand om de schade proberen op te lossen
Beste mevrouw Bijlsma, Wat een vervelende situatie voor u. Wij begrijpen dat u de schade wil verhalen op de tegenpartij. Over uw klacht hebben wij u gebeld en aan u een en ander toegelicht over onze mogelijkheden. Ook al ligt er voor ons geen taak in deze schade, wij helpen u wel op weg. Zoals afgesproken sturen wij u op uw verzoek wat informatie daarover toe. Heeft u nog vragen over uw schade, belt u ons dan gerust. Met vriendelijke groet, Klachtenteam Mandaat
Originele beoordeling
geen woorden voor , iemand kan je aanrijden en dan is het simpel oplossing om te zeggen dat de andere partij de schuld geeft en ik heb schade behoorlijke opgelopen en dan is het antwoord van jullie je hebt pech en zoek het zelf maar uit geen goed woord voor over . wat een klote bedrijf dit. wordt geen onderzoek of wat dan ook gedaan
Beste mevrouw Bijlsma, Wat een vervelende situatie voor u. Wij begrijpen dat u de schade wil verhalen op de tegenpartij. Over uw klacht hebben wij u gebeld en aan u een en ander toegelicht over onze mogelijkheden. Ook al ligt er voor ons geen taak in deze schade, wij helpen u wel op weg. Zoals afgesproken sturen wij u op uw verzoek wat informatie daarover toe. Heeft u nog vragen over uw schade, belt u ons dan gerust. Met vriendelijke groet, Klachtenteam Mandaat
Fijne en snelle afhandeling.
Ik heb geen ervaring met schadeclaims indienen. Weet dus ook niet hoelang zoiets duurt, Op 12 oktober jl. liet ik mijn ingevulde schadeformulier + bijlagen in jullie mailbox achter. Eind november werd mij gevraagd naar het nog niet ontvangen ingevulde schadeformulier. (huh??) Tussen 12 oktober en eind november heb ik meerdere malen via mail en telefoon verzocht naar de stavaza. Ik ontving dan de standaarbedankmails voor mijn berichten. Uiteindelijk werd ik afgelopen week door een andere medewerker dan mijn eerste contact te woord gestaan. Mijn eerdere contactpersoon had ik nl. al in ieder geval tweemaal verzocht mij terug te bellen. De andere medewerker zegde toe geen problemen te zien. 24 uur later had ik de toezegging dat een en ander wordt uitgekeerd en afgehandeld.
Beste meneer De Jager, Over de door u gegeven beoordeling en uw schade hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Daarin heeft u nog een en ander aan ons toegelicht. Voor u is het vervelend dat de dienstverlening in uw schade niet is verlopen zoals u van ons kon verwachten, waarvoor onze excuses. Voor de moeite die u heeft genomen om uw ongenoegen kenbaar te maken bedanken wij u. Uw signaal gebruiken wij om onze communicatie, daar waar mogelijk, te verbeteren. Met vriendelijke groet, Klachtenafdeling Mandaat Assuradeuren
Heb Alpina moeten inschakelen om mijn claim te bespoedigen. Geen feedback gehad omtrent een formulier dat onduidelijk was overgekomen.
De vervolg schade wordt vergoed de oorzaak niet kosten oorzaak €1,45 slecht dat dit niet wordt meegenomen in de kan me voorstellen bij een groter bedrag dat dit speelt maar bij zo’n klein bedrag lachertje.
De manier hoe Mandaat de schade behandelt en opvolgt is uitstekend. Een telefoontje is voldoende. Adviseur zoekt vervolgens uit wat de dekking is en hoe e.e.a. beste af te handelen. Uiteraard zelf wel netjes formulieren invullen, maar dan komt het zeker goed. Dank!
Heel snel en een perrfect gesprek gehad.
Duidelijke procedure en correcte afhandeling.
Mijn annulering van de reis is snel in behandeling genomen. Ook het telefonisch contact was prettig verlopen.
Eerste contact was met tussenpersoon van v.d. linden verzekering en hij heeft duidelijk alles uitgelegd de benodigde papieren hebben wij naar hem gestuurd en hij hiervoor verder gezorgd
Prettige collega aan de telefoon
Ik had nooit gedacht dat de afwikkeling van mijn probleem zo snel zou worden gerealiseerd
Wij zijn zeer tevreden met de ter zake kundige en vlotte afhandeling van onze opgelopen waterschade.
Helaas heeft de afwikkeling maar liefst ruim 6 maanden geduurd!!
Wat ik van mijn verzekeraar verwacht over de afwikkeling zo is het ook verlopen verder geen op of aanmerkingen
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.