Mijn ervaring is: dat alles vrij vlot is afgehandeld, geen rompslomp van gehad. Dat is een prettige, positieve ervaring.
Goed luisterend oor met begrip voor de zaak. Ben dan ook blij dat het verlies gedekt wordt.
Ik kreeg bericht over mijn autoschade zonder bijlage en zonder de verbinding met mijn echte tussenpersoon. Antwoord laat lang op zich wachten. Een nieuw schadeformulier heb ik na twee weken nog niet ontvangen.
Beste heer Van den Anker, Bedankt voor uw recensie. Op 16 augustus 2023 hebben wij u gemaild zonder een schadeformulier. Excuses hiervoor. Op 17 augustus 2023 heeft u nogmaals om het schadeformulier gevraagd. Op 23 augustus 2023 hebben wij u alsnog een schadeformulier gestuurd. Dit betreft 6 dagen met inbegrip van het weekend. Op dezelfde dag heeft u ons een ingevuld schadeformulier gestuurd en hebben wij de herstelnota van uw reparateur mogen ontvangen. De schade is op 30 augustus 2023 afgewikkeld. Deze totale duur van deze schade is binnen zeer redelijke behandeltermijnen met u afgewikkeld. Mandaat Assuradeuren behandelt namens Alpina de schades. Dit betreft echter één organisatie en zijn de adviseur en de schadebehandelaar collega's van elkaar. Wij hopen dat u de schadeafhandeling, gezien het bovenstaande, alsnog als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Teamleider claims
Snelle afhandeling, goed ingeleefd in de situatie. Relevante vragen gesteld wat leidde tot een passende oplossing.
Een kort contactmoment, goedkeuring om auto te laten herstellen en nota werd bijna direct goedgekeurd. Ontvingen super snel een reactie. Fijn!
Ik werd zeer vriendelijk geholpen toen ik de schade die ik veroorzaakt had wilde vergoeden. Na 1 telefoon gesprek was het al geregeld. Ben zeer tevreden.
Hebben een prima oplossing geboden en mijn schade is vergoed.
Goed en correct afgehandeld.
Prettig, snel, concreet, duidelijke uitleg, duidelijke vragen naar het voorval
Prettig contact, goede afhandeling.
Aan bovenstaande hoef ik eigenlijk weinig een toe te voegen! Ik moet wel zeggen, dat ik een trouwe klant ben, zeer goede betaler en tot nog toe weinig gebruikt heb gemaakt van schade meldingen! Met klanten als mijn echtgenot en ik, worden jullie schatrijk!! Dit weten jullie wel op zijn waarde te schatten, toch
Vanwege een medische indicatie hebben we onze vakantie moeten annuleren . Binnen een paar dagen was de zaak geregeld en vergoed .
Wij hebben gelukkig nooit schade, maar het werd keurig door jullie geregeld!!
prima
Klantvriendelijk begripvol voor onze teleurstellende vakantie en de geboden service.Heel hartelijk dank.
ik had een probleem met mijn boot en twijfelde over de door de werf aangedragen oplossing. Met behulp van de expert van Alpina kwamen we tot een betere oplossing.
Hele procedure rond reparatie verliep uitermate soepel.
Ruitbreuk, foto en rekening opgestuurd. Met 14 dgn geregeld.
De communicatie met de medewerker was prettig en duidelijk. Wij kregen het schadeformulier per ommegaande gemaild. Ook het formulier was helder en makkelijk in te vullen! De afwikkeling is snel en tot volle tevredenheid geregeld!
Ze hebben mij heel snel geholpen toen wij in Italie problemen hadden na hagelschade.
Een snelle afhandeling
Nvt
Vanaf de melding tot de uit eindelijke uitbetaling goed geholpen. Met aandacht voor mijn schade.
Hulp van Barbra was zeer fijn. Zou altijd zo moeten zijn.
Goede ervaring
Postbus 642
7000AP Doetinchem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.