Filters

10

Super!

Drukke dagen maar het product was binnen een dag in huis. Echt goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Top winkel met ouderwets goede service!

Super. Kan mijn ervaring niet anders omschrijven. Rhodos weet hoe ze klanten horen te helpen. In mijn bestelling zat een foutje, zonder dat ik het door had. Een paar minuten later werd ik gebeld en gevraagd naar wat de bestelling had moeten zijn, en of ik wel de juiste keuze had gemaakt. De bestelling is toen gewijzigd en de eerstvolgende werkdag gewoon geleverd. De keuze die ik gemaakt had, was een duurdere. Veel webshops zouden dan voordeel van de twijfel geven, in hun voordeel. Maar bij Rhodos dus niet en daarom dus ook deze review.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
8

ik kwam voor een warmtepomp en ben daar zeer goed in geatviseerd en geholpen

zeer prettig en zeer professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

ontzettend goede service

Binnen enkele uren na bestellen ontving ik een verzendbewijs en binnen een dag waren mijn items geleverd. Ik ontving op de dag van levering een mail waarin het 2 uur frame van levering werd vermeld en het werd precies op tijd bezorgd. ik ben waanzinnig blij met mijn items en de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Helemaal top!

Kon snel een bestelling plaatsen via de site voor fitness spullen. Rond 13 uur besteld op maandag, dinsdag rond 14 uur in huis! Snelle levering en goed verpakt. Heel blij met de service en mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
6

Veel ging er mis maar uiteindelijk toch goed opgelost

Op de Tunturi website stonden 2 Competence T20 loopbanden. De T20 voor € 999 en de T20 (2020) voor € 899. Wij kozen de T20 (2020) en ontvingen een bestelbevestiging de T20, maar wel met de prijs van € 899 die bij de T20 (2020) hoorde op Tunturi.com. De factuur kwam van Rhodos en de loopband werd ook door hen geleverd. Na levering en montage was er geen app te koppelen terwijl juist dat voor ons belangrijk was. Ik heb contact opgenomen met Rhodos waarbij er onduidelijkheid ontstond waar de T20 nu precies was besteld. Na enige ping-pong tussen Tunturi en Rhodos kwam boven water wat er precies was gebeurd. Het bleek dat ik via tunturi.com (van Tunturi) op tunturi-shop.nl (van Rhodos) terecht was gekomen. Om een lang verhaal kort te maken. Door de nodige misverstanden en het idee van zowel Tunturi als Rhodos dat de 'ander' de oplossing kon bieden, heb ik de T20 terug gebracht naar Rhodos omdat de termijn van kunnen retourneren bijna verstreek. Toen we de T20 via de trap omlaag hebben gehaald zijn er krassen op een armsteun gekomen. Ik begreep toen wel dat ik niet het volledige aankoopbedrag terug zou krijgen. Het bedrag dat in mindering werd gebracht vond ik wel aan de hoge kant. Ik ben gebeld door Rhodos en na overleg is besloten om toch het volledige aankoopbedrag terug te geven. Reden hiervoor is vooral omdat er teveel mis is gegaan en het retourneren achteraf waarschijnlijk niet nodig was geweest. De T20 kan nl wel met een app overweg mits de juiste software en een Bluetooth module in het dashboard/display zitten. Waarschijnlijk had een wisseling van dashboard het hele probleem naar tevredenheid opgelost. Dit in combinatie met het feit dat Rhodos ruiterlijk telefonisch erkent dat er ook echt veel teveel is mis gegaan en dit nooit had mogen gebeuren maakt dat ik Rhodos wel een voldoende beoordeling geef. Ik heb dan weliswaar geen loopband van Rhodos maar de finale afhandeling is netjes en in alle redelijkheid gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Vakkundige meedenkende mensen!

In het bezit van een Spa van Rhodos en net vakkundig telefonisch te woord gestaan door Bernard Huisman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Mooie sauna

In februari 2020 een sauna gekocht, maar toen kwam corona daardoor liep alles anders. De levering wilde niet vlotte en door pech in de communicatie kwam het plaatsen van de sauna moeilijk op gang. Ook pech bij het plaatsen van de sauna waren er wat ongemakkelijkheden. Het was allemaal niet zo leuk hoe het liep, maar door een goed gesprek is alles op gehelderd en de lucht geklaard. In november 2020 was de sauna helemaal klaar. Het is een prachtige sauna van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Totally satisfied

I don't usually leave feedback. I make an exception when a company is exceptionally good and should be recommended. Rhodos surprised me positively twice. I asked customer service a question on Sunday evening and on the same day (at 21:00 on Sunday !!!) I received a reply about availability and possible delivery in 2 days. I ordered an exercise bike to be delivered to Belgium and indeed, on the following day, at the agreed time, the order arrived by company transport to my house. Although the package weighed 50 kg, it arrived perfectly secured and without any damage. I put the bike back together and realized I had received a version of the bike without a computer… I was sure that I had ordered the version with the computer. I checked and it turned out that I was confused by the general description of the product, while in the detailed description it was stated that the computer is available as an option. I wrote to customer service ... and it's a complete surprise! After 3 days, I got a reply. Customer service informed me that indeed this model does not have a computer as standard, but Rhodos will order a computer from the supplier at its own expense and will send it to me at no charge. I admit that I am impressed with the service at the stage of ordering, delivery and the method of solving the problem after the purchase. Bravo!!!

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
2

Teleurstellend slecht

Volgens de site is het product op voorraad en wordt het de volgende dag geleverd Vervolgens hoor ik een week niets Na telefonisch contact krijg ik te horen dat het product niet meer te leveren is in ze het geld terug storten En als je dit formulier in vult moet je akkoord gaan met jullie ALV wat natuurlijk nergens op slaat Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf. Dit is echt teleurstellend

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
9

Snelle service, mooi bad.

Gebeld voor zwembad en binnen een week had ik het zwembad afgeleverd gekregen. Bij het plaatsen van het zwembad bleek er een onderdeel te missen. Was door de fabrikant niet meegestuurd. Gebeld met Rhodos en de volgende dag werd het al afgeleverd! Prima service, goed bereikbaar en dus een 9.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
9

Vlotte levering

Prima prijs/kwaliteit verhouding. En bij bestelling van t product krijg je gelijk een track en trace code waardoor je weet wanneer t wordt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

ruim assortiment, leuke aanbiedingen en supersnel geleverd: top

ik was op zoek naar complete set toebehoren voor sauna en supersnel bij Rhodos gevonden en ook nog voor een leuke prijs. Super!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
9

Effectief

Heb halterschijven besteld, allemaal nog op voorraad en voor een voordelige prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Deskundig en goed advies zwembad

Vanaf het begin een prettig contact. Deskundig en goed advies gehad. Open en constructief overleg over de aanleg en zelfwerkzaamheden met Bastiaan. Voorbereiding en uitgraven en voorbereidende werkzaamheden zelf gedaan. Planning en levering van spullen voor technische ruimte en zwembad keurig volgens afspraak. Het maken van de technische ruimte is gedaan door Hans van Schaik, installatiebedrijf via Rhodos. Al met al zijn wij super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
9

Deskundig en super vriendelijk geholpen!

Remon stelde de juiste vragen om zo een passend advies te geven voor mijn loopband. Geen vraag was teveel, alles werd deskundig en geduldig uitgelegd. Daarna in enthousiast gesprek geraakt over krachttraining en opnieuw werd de tijd genomen voor een uitgebreid advies. Van begin tot eind super vriendelijk, no-nonsense en professioneel geholpen, geen opdringerige verkoop praatjes en zelfs nog een vriendelijk bedank appje na vertrek. Remon, bedankt! Ik zie uit naar een vlotte levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
3

Advies gevraagd, nooit gekregen...

Na aankoop van een huis met een zwembad al snel diverse zaken aangeschaft via Rhodos website. Toen ik echter advies nodig had over de waterkwaliteit kwam er in het geheel geen reactie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Mooie winkel, aardig personeel

Mooie winkel, aardig personeel met verstand van zaken. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
4

Product nooit ontvangen, Klantenservice moeizaam

Op 2 Juli producten besteld die volgens de website beschikbaar waren. 2 Dagen later een bericht ontvangen dat de producten toch niet op voorraad waren maar dat dit binnen een werkweek wel het geval zou zijn, en ze dan meteen opgestuurd zouden worden. Na 2 weken nog steeds niks ontvangen en maar weer contact opgenomen, na 4 weken het zelfde verhaal. Uiteindelijk na veel moeite en meermaals contact met de Servicedesk het geld terug gekregen. Pluspunt, directeur heeft uiteindelijk nog rechtstreeks contact opgenomen om verontschuldigingen aan te bieden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Na een lange zoektocht gevonden waar ik naar zocht bij Rhodos.

Momenteel is bij heelveel online fitnesswinkels halters uitverkocht maar bij Rhodos niet! Bij deze dan ook mijn 5 kg {x4} schijven kunnen bestellen. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
8

Prima levering

DHL liet het even wat afweten maar levering verder in orde

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
9

Fantastisch

Veel kennis, flexibel denken om tot oplossing van klant te komen. Goed luisteren en denken in mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
7

Warrige levering.

Voor de eerste keer besteld via de website. Dat is op zich goed gegaan. Echter.... 1 product bleek niet op voorraad terwijl op de website stond dat het er wel was. Je wordt dan door Rhodos dus niet geinformeerd dat het product dat je besteld hebt er niet is. Ben er zelf toevallig achter gekomen omdat ik het vreemd vond dat ik geen melding kreeg dat het pakket was verzonden. Ben wel uitermate goed geholpen door Raymond. Die vertelde mij netjes dat het merendeel wel klaar stond voor verzending maar dat 1 produkt niet op voorraad was. Vervolgens heb ik wat anders uitgezocht en is de bestelling verstuurd. Deze bleek uit twee dozen te bestaan. Toen ging het vervolgens dus fout bij DHL die hebben de pakketten niet bij elkaar gehouden met als resultaat dat wij het ene deel keurig op de afgesproken tijd kregen maar het deel waar het om ging kregen we die dag dus niet. Ook niet in de tweede levering van die dag. Resutaat: de hele zaterdag dus voor niets thuis zitten wachten op een levering die niet kwam. Het tweede deel van de zending is uiteindelijk op maandag bezorgd. Wij hebben hier een les uit geleerd om, zoals het zich nu laat aanzien, in het vervolg de gedane internetbestelling zelf op te gaan halen als we er pertinent zeker van willen zijn dat het op tijd bij ons is. Toch wil ik mijn dank uitspreken naar Raymond die mij uitermate geruststellend te woord heeft gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
7

Totaal niet bereid mee te denken

10 jaar geleden kochten wij hier een crosstrainer. Nu is er een onderdeel kapot. Rhodos blijkt dit merk niet meer te verkopen en dat was het dus.... Wij verkopen dit niet meer dus zoek het maar uit. Totaal geen meedenken. Wij zijn teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel
10

Fantastisch bedrijf!!

Goede service, uitstekend advies!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Bedrijfsgegevens

Zuiderzeestraatweg 241

8096 BK Oldebroek

0525-63 16 18

[email protected]

Over Rhodos Wellness

.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.