Drukke dagen maar het product was binnen een dag in huis. Echt goed geregeld!
Super. Kan mijn ervaring niet anders omschrijven. Rhodos weet hoe ze klanten horen te helpen. In mijn bestelling zat een foutje, zonder dat ik het door had. Een paar minuten later werd ik gebeld en gevraagd naar wat de bestelling had moeten zijn, en of ik wel de juiste keuze had gemaakt. De bestelling is toen gewijzigd en de eerstvolgende werkdag gewoon geleverd. De keuze die ik gemaakt had, was een duurdere. Veel webshops zouden dan voordeel van de twijfel geven, in hun voordeel. Maar bij Rhodos dus niet en daarom dus ook deze review.
zeer prettig en zeer professioneel
Binnen enkele uren na bestellen ontving ik een verzendbewijs en binnen een dag waren mijn items geleverd. Ik ontving op de dag van levering een mail waarin het 2 uur frame van levering werd vermeld en het werd precies op tijd bezorgd. ik ben waanzinnig blij met mijn items en de service
Kon snel een bestelling plaatsen via de site voor fitness spullen. Rond 13 uur besteld op maandag, dinsdag rond 14 uur in huis! Snelle levering en goed verpakt. Heel blij met de service en mijn bestelling.
Op de Tunturi website stonden 2 Competence T20 loopbanden. De T20 voor € 999 en de T20 (2020) voor € 899. Wij kozen de T20 (2020) en ontvingen een bestelbevestiging de T20, maar wel met de prijs van € 899 die bij de T20 (2020) hoorde op Tunturi.com. De factuur kwam van Rhodos en de loopband werd ook door hen geleverd. Na levering en montage was er geen app te koppelen terwijl juist dat voor ons belangrijk was. Ik heb contact opgenomen met Rhodos waarbij er onduidelijkheid ontstond waar de T20 nu precies was besteld. Na enige ping-pong tussen Tunturi en Rhodos kwam boven water wat er precies was gebeurd. Het bleek dat ik via tunturi.com (van Tunturi) op tunturi-shop.nl (van Rhodos) terecht was gekomen. Om een lang verhaal kort te maken. Door de nodige misverstanden en het idee van zowel Tunturi als Rhodos dat de 'ander' de oplossing kon bieden, heb ik de T20 terug gebracht naar Rhodos omdat de termijn van kunnen retourneren bijna verstreek. Toen we de T20 via de trap omlaag hebben gehaald zijn er krassen op een armsteun gekomen. Ik begreep toen wel dat ik niet het volledige aankoopbedrag terug zou krijgen. Het bedrag dat in mindering werd gebracht vond ik wel aan de hoge kant. Ik ben gebeld door Rhodos en na overleg is besloten om toch het volledige aankoopbedrag terug te geven. Reden hiervoor is vooral omdat er teveel mis is gegaan en het retourneren achteraf waarschijnlijk niet nodig was geweest. De T20 kan nl wel met een app overweg mits de juiste software en een Bluetooth module in het dashboard/display zitten. Waarschijnlijk had een wisseling van dashboard het hele probleem naar tevredenheid opgelost. Dit in combinatie met het feit dat Rhodos ruiterlijk telefonisch erkent dat er ook echt veel teveel is mis gegaan en dit nooit had mogen gebeuren maakt dat ik Rhodos wel een voldoende beoordeling geef. Ik heb dan weliswaar geen loopband van Rhodos maar de finale afhandeling is netjes en in alle redelijkheid gedaan.
Originele beoordeling
Op de Tunturi website stonden 2 Competence T20 loopbanden. De T20 voor € 999 en de T20 (2020) voor € 899. Wij kozen de T20 (2020). Bestelbevestiging ontvangen van de T20, met de prijs € 899. Factuur kwam van Rhodos. Na levering en montage was er geen app te koppelen. Servicemenu toonde software van 2018. Dit was de T20 van € 999,-. Gebeld naar het nummer in de Tunturi bevestiging, dat was Rhodos. Medewerker R zei dat bestellingen met 2000 niet van Rhodos waren. Ik moest naar Tunturi. Tunturi verwijst terug naar Rhodos. R zegt te hebben geleverd wat is gevraagd en dus niets te kunnen doen. Ik vertel dat T20 geen Bluetooth had, dus niet te koppelen met apps. Volgens de specificaties zou de T20 dat wel kunnen. Omdat Tunturi en Rhodos naar elkaar bleven wijzen deed ik beroep op herroepingsrecht bij beide partijen. Tunturi ontdekte dat de uiteindelijke bestelling was gedaan op tunturi-shop.nl (doorgelinkt daarheen), eigendom van Rhodos. R zegt dat zij geen fout hebben gemaakt en de T20 niet terugnemen, immers al gemonteerd. Een consument moet een product kunnen testen en dat lukt niet ongemonteerd in doos. Weer gezegd dat de T20 niet gekoppeld kon worden aan een app. R zegt “u had in de showroom kunnen testen”. Maar T20 kon nu wel terug. Bij terugbrengen bleek medewerker G van niets te weten en probeerde alsnog een oplossing te vinden. Ik was er nu echt klaar mee, neem de T20 niet mee terug. Eerlijk gemeld dat bij het weghalen de T20 bij de trap de muur heeft geraakt, dus enkele krassen op 1 van de armsteunen. De maandag zou G de terugbetaling bij de administratie neerleggen. Meer dan een week later moest ik er toch weer achteraan want nog steeds geen geld terug. Toen kwam het bedrag terug met maar liefst € 100,- minder. Ik vind dat wel erg veel maar zoiets wordt een eindeloze discussie. Hoeveel zijn krassen ‘waard’. De beste oplossing was achteraf een nieuw dashboard/display met software van 2019. Hoewel dan niet de T20 (2020) dat was acceptabel geweest voor mij.
In het bezit van een Spa van Rhodos en net vakkundig telefonisch te woord gestaan door Bernard Huisman.
In februari 2020 een sauna gekocht, maar toen kwam corona daardoor liep alles anders. De levering wilde niet vlotte en door pech in de communicatie kwam het plaatsen van de sauna moeilijk op gang. Ook pech bij het plaatsen van de sauna waren er wat ongemakkelijkheden. Het was allemaal niet zo leuk hoe het liep, maar door een goed gesprek is alles op gehelderd en de lucht geklaard. In november 2020 was de sauna helemaal klaar. Het is een prachtige sauna van goede kwaliteit.
Originele beoordeling
Sauna in februari 2020 besteld. Echter door corona heeft de levering langer geduurd. Dat kan. Na zelf mailen en bellen is de sauna uiteindelijk eind september geplaatst. Zonder overleg stonden de monteurs ineens voor de deur. Helaas is de planning en communicatie van het bedrijf heel slecht. Op mails wordt niet gereageerd. Aan beloftes wordt niet gehouden. Als een belofte niet kan worden nagekomen, verwacht je op zijn minst een telefoontje. Je hoort niets. De binnendienst houdt de monteurs niet op de hoogte. Overigens is de sauna prachtig en van goede kwaliteit.
I don't usually leave feedback. I make an exception when a company is exceptionally good and should be recommended. Rhodos surprised me positively twice. I asked customer service a question on Sunday evening and on the same day (at 21:00 on Sunday !!!) I received a reply about availability and possible delivery in 2 days. I ordered an exercise bike to be delivered to Belgium and indeed, on the following day, at the agreed time, the order arrived by company transport to my house. Although the package weighed 50 kg, it arrived perfectly secured and without any damage. I put the bike back together and realized I had received a version of the bike without a computer… I was sure that I had ordered the version with the computer. I checked and it turned out that I was confused by the general description of the product, while in the detailed description it was stated that the computer is available as an option. I wrote to customer service ... and it's a complete surprise! After 3 days, I got a reply. Customer service informed me that indeed this model does not have a computer as standard, but Rhodos will order a computer from the supplier at its own expense and will send it to me at no charge. I admit that I am impressed with the service at the stage of ordering, delivery and the method of solving the problem after the purchase. Bravo!!!
Volgens de site is het product op voorraad en wordt het de volgende dag geleverd Vervolgens hoor ik een week niets Na telefonisch contact krijg ik te horen dat het product niet meer te leveren is in ze het geld terug storten En als je dit formulier in vult moet je akkoord gaan met jullie ALV wat natuurlijk nergens op slaat Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf. Dit is echt teleurstellend
Gebeld voor zwembad en binnen een week had ik het zwembad afgeleverd gekregen. Bij het plaatsen van het zwembad bleek er een onderdeel te missen. Was door de fabrikant niet meegestuurd. Gebeld met Rhodos en de volgende dag werd het al afgeleverd! Prima service, goed bereikbaar en dus een 9.
Prima prijs/kwaliteit verhouding. En bij bestelling van t product krijg je gelijk een track en trace code waardoor je weet wanneer t wordt geleverd.
ik was op zoek naar complete set toebehoren voor sauna en supersnel bij Rhodos gevonden en ook nog voor een leuke prijs. Super!!
Heb halterschijven besteld, allemaal nog op voorraad en voor een voordelige prijs.
Vanaf het begin een prettig contact. Deskundig en goed advies gehad. Open en constructief overleg over de aanleg en zelfwerkzaamheden met Bastiaan. Voorbereiding en uitgraven en voorbereidende werkzaamheden zelf gedaan. Planning en levering van spullen voor technische ruimte en zwembad keurig volgens afspraak. Het maken van de technische ruimte is gedaan door Hans van Schaik, installatiebedrijf via Rhodos. Al met al zijn wij super tevreden!
Remon stelde de juiste vragen om zo een passend advies te geven voor mijn loopband. Geen vraag was teveel, alles werd deskundig en geduldig uitgelegd. Daarna in enthousiast gesprek geraakt over krachttraining en opnieuw werd de tijd genomen voor een uitgebreid advies. Van begin tot eind super vriendelijk, no-nonsense en professioneel geholpen, geen opdringerige verkoop praatjes en zelfs nog een vriendelijk bedank appje na vertrek. Remon, bedankt! Ik zie uit naar een vlotte levering.
Na aankoop van een huis met een zwembad al snel diverse zaken aangeschaft via Rhodos website. Toen ik echter advies nodig had over de waterkwaliteit kwam er in het geheel geen reactie.
Beste Arjan Vriend, bedankt voor je recensie en excuus als dit inderdaad niet goed is gegaan. Natuurlijk proberen we elke mail te beantwoorden, waar dit in april is misgegaan, kan ik helaas nu niet meer achterhalen. Normaal proberen we klanten ook te bellen, misschien is dat in dit geval ook gebeurd. Jij geeft zelf aan overdag telefonisch niet bereikbaar te zijn, het wordt voor ons dan erg moeilijk je van goed advies te voorzien.
Mooie winkel, aardig personeel met verstand van zaken. Goede service.
Op 2 Juli producten besteld die volgens de website beschikbaar waren. 2 Dagen later een bericht ontvangen dat de producten toch niet op voorraad waren maar dat dit binnen een werkweek wel het geval zou zijn, en ze dan meteen opgestuurd zouden worden. Na 2 weken nog steeds niks ontvangen en maar weer contact opgenomen, na 4 weken het zelfde verhaal. Uiteindelijk na veel moeite en meermaals contact met de Servicedesk het geld terug gekregen. Pluspunt, directeur heeft uiteindelijk nog rechtstreeks contact opgenomen om verontschuldigingen aan te bieden.
Originele beoordeling
Op 2 Juli producten besteld die volgens de website beschikbaar waren. 2 Dagen later een bericht ontvangen dat de producten toch niet op voorraad waren maar dat dit binnen een werkweek wel het geval zou zijn, en ze dan meteen opgestuurd zouden worden. Na 2 weken nog steeds niks ontvangen en maar weer contact opgenomen, na 4 weken het zelfde verhaal. Nooit communicatie van hun kant ontvangen. Enkele weken geleden contact met Rhodos opgenomen met de vraag de order te annuleren. Dat zouden ze meteen doen het ik zou het geld terug binnen 5 werkdagen terug op de rekening ontvangen. Geen e-mail ontvangen, geen geld terug ontvangen, helemaal niets. Zojuist weer contact opgenomen met de klantenservice, en in plaats van dat ze de vraag/klacht serieus namen, kreeg ik meteen te horen dat ze er na gingen kijken en wilde de verbinding verbreken. Dit terwijl ze geen bestelnummer of verdere informatie hebben gevraagd. Ofwel ook nu ga ik weer niks ontvangen. Heb nu het besluit genomen het verder juridisch op te lossen. Tip, bestel niets via Rhodos, dit is een malafide organisatie.
Momenteel is bij heelveel online fitnesswinkels halters uitverkocht maar bij Rhodos niet! Bij deze dan ook mijn 5 kg {x4} schijven kunnen bestellen. Helemaal top.
DHL liet het even wat afweten maar levering verder in orde
Veel kennis, flexibel denken om tot oplossing van klant te komen. Goed luisteren en denken in mogelijkheden.
Voor de eerste keer besteld via de website. Dat is op zich goed gegaan. Echter.... 1 product bleek niet op voorraad terwijl op de website stond dat het er wel was. Je wordt dan door Rhodos dus niet geinformeerd dat het product dat je besteld hebt er niet is. Ben er zelf toevallig achter gekomen omdat ik het vreemd vond dat ik geen melding kreeg dat het pakket was verzonden. Ben wel uitermate goed geholpen door Raymond. Die vertelde mij netjes dat het merendeel wel klaar stond voor verzending maar dat 1 produkt niet op voorraad was. Vervolgens heb ik wat anders uitgezocht en is de bestelling verstuurd. Deze bleek uit twee dozen te bestaan. Toen ging het vervolgens dus fout bij DHL die hebben de pakketten niet bij elkaar gehouden met als resultaat dat wij het ene deel keurig op de afgesproken tijd kregen maar het deel waar het om ging kregen we die dag dus niet. Ook niet in de tweede levering van die dag. Resutaat: de hele zaterdag dus voor niets thuis zitten wachten op een levering die niet kwam. Het tweede deel van de zending is uiteindelijk op maandag bezorgd. Wij hebben hier een les uit geleerd om, zoals het zich nu laat aanzien, in het vervolg de gedane internetbestelling zelf op te gaan halen als we er pertinent zeker van willen zijn dat het op tijd bij ons is. Toch wil ik mijn dank uitspreken naar Raymond die mij uitermate geruststellend te woord heeft gestaan.
10 jaar geleden kochten wij hier een crosstrainer. Nu is er een onderdeel kapot. Rhodos blijkt dit merk niet meer te verkopen en dat was het dus.... Wij verkopen dit niet meer dus zoek het maar uit. Totaal geen meedenken. Wij zijn teleurgesteld.
Originele beoordeling
10 jaar geleden kochten wij hier een crosstrainer. Nu is er een onderdeel kapot. Rhodos blijkt dit merk niet meer te verkopen en dat was het dus.... Wij verkopen dit niet meer dus zoek het maar uit. Totaal geen meedenken. Wij zijn teleurgesteld.
Goede service, uitstekend advies!
Zuiderzeestraatweg 241
8096 BK Oldebroek
.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.