bestelling kwam snel binnen. in plaats van de bestelde 5kg chloor zat er 1 kg in de doos. na een mail, waarop snel werd gereageerd, werd dit meteen in orde gemaakt en de volgende dag stonden nog eens 5 kg op de deurmat (de andere kilo mocht ik houden).
op 19 juni verkeerd artikel gestuurd , de firma is telefonisch niet bereikbaar gemaild en ik ben terug gebeld met toezegging dat e.e.a aankomende week wordt opgelost
Originele beoordeling
op 19 juni verkeerd artikel gestuurd , de firma is telefonisch niet bereikbaar heb inmiddels 4x een mail gestuurd tot op heden geen actie helaas................
Ze hebben totaal geen expertise in huis. Hebben ook geen zin om iets op te lossen. Ik kocht oa een apparaat van ruim €1.000,- . excl de warmptepomp en de rest. De sensor is gewoon kapot. Houden me al maanden aan het lijntje met vragen wat de waardes zijn... deze zijn volgens het bijbehorende de boekje prima! En nu gewoon aangeven dat de waardes niet goed zouden zijn... wel erg simpel! Nu na bijna 3 maanden sta ik nog op het 0 punt. Heb gevraagd voor de gegevens vd fabrikant/ groothandel want die gaf indirect het antwoord op mail. Krijg ik niet! Je hebt in Nederland gewoon recht op minimaal 2 jaar garantie. Dan wordt het toch maar de geschillencommissie. BESTEL HIER NIET!
Beste Petra Heinzelmann, Bedankt voor je beoordeling en excuus als het niet is gegaan zoals je graag had gezien. Je hebt een melding gedaan dat er een sensor kapot zou zijn van je zoutsysteem, deze moesten we nasturen. Ik heb aangegeven dat dit hoogstwaarschijnlijk geen oplossing was, omdat de oorzaak ergens anders gezocht moest worden. Vaker aan je gevraagd om de waardes van het water door te mailen, uiteindelijk heb ik deze van je gekregen. Hierbij bleek dat de waterkwaliteit (teveel cyaanzuur in bad) niet correct was en ik heb je geadviseerd wat water weg te laten lopen en het bad aan te vullen met vers water. De enige manier om het teveel aan cyaanzuur te verminderen. De sensor blijkt dus niet kapot te zijn, maar de waterkwaliteit niet in orde.
Originele beoordeling
Ze hebben totaal geen expertise in huis. Hebben ook geen zin om iets op te lossen. Ik kocht oa een apparaat van ruim €1.000,- . De sensor is gewoon kapot. Houden me al maanden aan het lijntje met vragen wat de waardes zijn... deze zijn volgens de boekjes prima. En toch er tegenin gaan met als resultaat dat ik na bijna 3 maanden nog op het 0 punt sta. Heb gevraagd voor de gegevens vd fabrikant/ groothandel want die gaf indirect het antwoord op mail. Krijg ik niet! BESTEL HIER NIET!
Beste Petra Heinzelmann, Bedankt voor je beoordeling en excuus als het niet is gegaan zoals je graag had gezien. Je hebt een melding gedaan dat er een sensor kapot zou zijn van je zoutsysteem, deze moesten we nasturen. Ik heb aangegeven dat dit hoogstwaarschijnlijk geen oplossing was, omdat de oorzaak ergens anders gezocht moest worden. Vaker aan je gevraagd om de waardes van het water door te mailen, uiteindelijk heb ik deze van je gekregen. Hierbij bleek dat de waterkwaliteit (teveel cyaanzuur in bad) niet correct was en ik heb je geadviseerd wat water weg te laten lopen en het bad aan te vullen met vers water. De enige manier om het teveel aan cyaanzuur te verminderen. De sensor blijkt dus niet kapot te zijn, maar de waterkwaliteit niet in orde.
Zit al heel lang te wachten op een pakket. Telefonisch niet bereikbaar. Via chat niet bereikbaar. Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn geld retour wil hebben. Waarom zij ineens reageren dat alles is verzonden. Nog steeds niets binnen. Denk dat ik me geld en spullen niet meer terug krijg.
Hoi John, Je hebt bij ons een bestelling gedaan op 19 juni en deze is afgeleverd op 27 juni door DHL. Door de extreem drukke periode heeft dit inderdaad iets langer geduurd dan normaal. Deze recensie is van 3 juli, Mocht je inderdaad niets hebben ontvangen, dan hoor ik graag van je.
Zwembad (opzet) met toebehoren, bij Rhodos de laagste prijs! Vergeten het dekzeil mee te nemen, volgende dag gebeld, werd gratis opgestuurd, binnen 1 dag in huis! Topservice!
Reageert binnen een dag op mijn mail in deze zeer drukke tijd. Ze nemen echt de tijd voor je en zijn zeer vriendelijk per mail en in de showroom. Je voelt je echt een klant en geen nummer. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!
Ph doseerder besteld een maand geleden, welke volgens de website op voorraad was. Na 2 mails eindelijk een reactie dat binnen enkele dagen door de leverancier de ph doseerder binnen zou zijn bij Rhodos en dan meteen zou worden verstuurd. Na een week nog niets binnen, echter ook geen reactie op mijn mail met verzoek de order te cancellen en geld te crediteren. Nog nooit meegemaakt. Zelfde ph doseerder ergens anders besteld, 10 euro goedkoper en na 1 dag binnen. Alleen nu nog afwachten wanneer ik van Rhodos mijn geld terug. Drukte mag geen excuus zijn om niet te reageren. Ik werd vandaag gebeld met excuses voor de slechte service en heb die aanvaard. Hopelijk gaan ze wat tijdelijk personeel inzetten om werkdruk te verminderen en klanten wat sneller een reactie krijgen.
Originele beoordeling
Ph doseerder besteld een maand geleden, welke volgens de website op voorraad was. Na 2 mails eindelijk een reactie dat binnen enkele dagen door de leverancier de ph doseerder binnen zou zijn bij Rhodos en dan meteen zou worden verstuurd. Na een week nog niets binnen, echter ook geen reactie op mijn mail met verzoek de order te cancellen en geld te crediteren. Nog nooit meegemaakt. Zelfde ph doseerder ergens anders besteld, 10 euro goedkoper en na 1 dag binnen. Alleen nu nog afwachten wanneer ik van Rhodos mijn geld terug krijg. Zeer slechte webshop, drukte mag geen excuus zijn.
Boutendouche gekocht op de site en betaald. Paar dagen later mededeling via mail dat ik een creditnota krijg wegens niet meer leverbaar. Na een korte reactie is mij een alternatief aangeboden tegen een voordelige prijs ! Men denkt mee met de klant !
Originele beoordeling
Boutendouche gekocht op de site en betaald. Paar dagen later mededeling via mail dat ik een creditnota krijg wegens niet meer leverbaar. Geen alternatief voorgesteld. Slechte service vind ik dit.
Omdat ik van Rhodos een product had ontvangen dat niet compleet was, en ik na 2 dagen en 3 keer mailen nog geen reactie van ze had ontvangen (Rhodos is telefonisch onbereikbaar), heb ik op "klantenvertellen.nl" een review geplaatst met 1 ster (slecht). Deze review kan ik niet terugvinden op "klantenvertellen.nl" omdat beoordelingen met een score lager dan 6 pas na 7 dagen zichtbaar zijn. 5 minuten na het verzenden van de review werd ik door Rhodos gebeld en 1 dag later had ik het complete product in huis. Kortom: Ik stel het zeer op prijs dat Rhodos alsnog heeft gereageerd en het probleem heeft opgelost. Zojuist ontving ik een mail met de vraag of ik mijn beoordeling met 1 ster wil aanpassen. Bij deze geef ik Rhodos dan toch nog 4 sterren. Ben benieuwd of deze review wel direct op "klantenvertellen.nl" zichtbaar is.
Originele beoordeling
Heb een winter afdekzeil van 3 meter ontvangen zonder bevestigingsmaterialen. Rhodos gebeld en krijg een antwoordapparaat met de boodschap om te mailen. Heb inmiddels 3 mails verstuurd maar helaas worden deze niet beantwoord. Kortom; een slechte zaak dat Rhodos niet reageert om het probleem te helpen oplossen. Heb nu een afdekzeil dat ik niet kan bevestigen. Rhodos krijgt daarom van mij 1 ster. Ik vertrouw er vooralsnog op dat ze zullen gaan reageren zodat ik ze beter kan beoordelen.
Heel uitgebreid gamma voor zwembadartikelen en zoveel meer. Snelle service en dienstverlening.
Goed en deskundig geholpen bij het oplossen van een vraag, tegen een scherpe prijs.
Duidelijke website! Via zoeken kwam ik direct bij het juiste product.
In het weekend op zaterdag besteld en op dinsdag binnen gekregen. Geen klachten dus.
Via kenissen zijn wij getipt op Rhodos. Na het eerste gesprek met Gervin, die ruim de tijd voor ons nam en al onze vragen beantwoorde en tips gaf, kregen wij een goed gevoel bij Rhodos. In het tweede gesprek kwamen we tot een overeengekomen prijs dat plus de betrouwbaarheid en toegankelijkheid heeft ons doen besluiten ons bouwkundig zwembad bij Rhodos te kopen. Blijkbaar zijn wij niet de enige die de weg naar Rhodos weten we te vinden :-) want o wat is het er druk. Hierdoor merkten wij dat telefonisch contact in deze periode lastig was echter per mail en zeker in de winkel zijn wij altijd snel en erg klantvriendelijk geholpen. Ik beveel Rhodos zeker aan .
Caldera Spa laten leveren bij ons in Belgie; prachtig apparaat ! Goede begeleiding door Bernard en zijn Rhodos-team, we zijn heel tevreden, een aanrader !
Goed apparatuur met een duidelijke beschrijving.
Ik had een bestelling geplaatst, en ze mailde me om te zeggen dat het wel 2 weken kon duren voordat ze het stuk terug op stock hadden. Bij de bestelling had ik een Bpost box genomen als ophaalpunt. Daar is iets misgelopen, waar ze zelf niets konden aan doen. Bijgevolg retour naar afzender. Waarna ik het persoonlijk bij hun ben gaan afhalen. Dit heeft wel in totaal 6 weken geduurd. Er waren diverse mails gestuurd maar door de drukte, moeilijk beantwoord werd. Tot op een dag ik van hun een telefoontje kreeg, met zeer gemeende excuses voor de laattijdige reactie. En vroegen me ongevraagd of ze konden het bedrag terugstorten om de kosten die gemaakt werden +/- 500 km om het op te halen, te compenseren dat ik graag accepteerde natuurlijk. Dit is een persoonlijke touch dat ik zeer kan appreciëren ook al was alles wat misgelopen in de levering. Maar nogmaals zeker niet hun oorzaak.
Probleem met mijn stofzuiger werd keurig opgelost.
Originele beoordeling
Heb een stofzuiger voor het zwembad gekocht. Eerst 2 wkn moeten wachten. Toen miste de helft van de stofzuiger. Daarna verkeerde onderdeel toegestuurd gekregen. Nu reageren ze nergens meer op. Mijn geduld is op
Binnen twee werkdag werd de pomp geleverd. Alles compleet en bovenal snel dus.
4 weken gewacht op de levering van een zwembadpomp. Op de website staat daarentegen levering binnen 2 werkdagen. Telefonisch niet bereikbaar vanwege de grote drukte. Reacties op e- mail laat of soms helemaal niet. Bij levering heeft de pomp ook nog een defect. Ook nu geen reactie op de garantie melding.
Eerste bestelling bij Rhodos dik tevreden ruime keuze en goeie prijsverhouding
Ik heb mijn bouwkundig zelfbouw zwembad van 8x4 meter bij Rhodos gekocht. Ze hebben mij goed geadviseerd. Ondanks de drukte hebben wij onze spullen op tijd ontvangen. Tijdens de bouw van mijn zwembad ben ik goed begeleid. Een uitgebreide handleiding was aanwezig.
Mijn vriendin en ik hadden een nieuwe Helo 8KW sauna kachel besteld online bij Rhodos. Op de website stond dat deze nog in voorraad was,maar helaas was dat niet zo. Mijn vriendin had gebeld met een werknemer omdat we al betaald hadden en nog geen bevestiging hadden gekregen dat het verzonden was. Nu bleek dat de 8KW niet meer in voorraad was dus hebben ze ons een 9KW opgestuurd voor dezelfde prijs als de 8KW. Ze hebben het keurig opgelost en we zijn er super blij mee. Ik zou zeker en vast Rhodos aanbevelen aan mijn kennissenkring. Volgende koop zal onze zwembad zijn
Eerste aankoop bij jullie Ik werd geïnteresseerd door de lage prijzen
Rhodos Welness schroomt niet om de oorzaak van een foutieve levering bij de klant neer te leggen. Dat is mijn ervaring onlangs helaas geweest. Ze vragen allerlei 'bewijs' op van het verpakkingsmateriaal om er vervolgens uit te concluderen dat je hen als klant niet juist hebt geïnformeerd over je bestelling. Het zou helpen om dit juist om te draaien, stel de klant de juiste vragen voordat je iets toestuurd. Het onbruikbare product kon niet kosteloos worden geretourneerd.
Zuiderzeestraatweg 241
8096 BK Oldebroek
.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.