Filters

9

fair & fast

bestelling kwam snel binnen. in plaats van de bestelde 5kg chloor zat er 1 kg in de doos. na een mail, waarop snel werd gereageerd, werd dit meteen in orde gemaakt en de volgende dag stonden nog eens 5 kg op de deurmat (de andere kilo mocht ik houden).

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
6

verkeerd artikel gestuurd

op 19 juni verkeerd artikel gestuurd , de firma is telefonisch niet bereikbaar gemaild en ik ben terug gebeld met toezegging dat e.e.a aankomende week wordt opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
1

Redox zoutelectrolyse met sensor gekocht

Ze hebben totaal geen expertise in huis. Hebben ook geen zin om iets op te lossen. Ik kocht oa een apparaat van ruim €1.000,- . excl de warmptepomp en de rest. De sensor is gewoon kapot. Houden me al maanden aan het lijntje met vragen wat de waardes zijn... deze zijn volgens het bijbehorende de boekje prima! En nu gewoon aangeven dat de waardes niet goed zouden zijn... wel erg simpel! Nu na bijna 3 maanden sta ik nog op het 0 punt. Heb gevraagd voor de gegevens vd fabrikant/ groothandel want die gaf indirect het antwoord op mail. Krijg ik niet! Je hebt in Nederland gewoon recht op minimaal 2 jaar garantie. Dan wordt het toch maar de geschillencommissie. BESTEL HIER NIET!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
1

Heel slecht.

Zit al heel lang te wachten op een pakket. Telefonisch niet bereikbaar. Via chat niet bereikbaar. Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn geld retour wil hebben. Waarom zij ineens reageren dat alles is verzonden. Nog steeds niets binnen. Denk dat ik me geld en spullen niet meer terug krijg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Top!

Zwembad (opzet) met toebehoren, bij Rhodos de laagste prijs! Vergeten het dekzeil mee te nemen, volgende dag gebeld, werd gratis opgestuurd, binnen 1 dag in huis! Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Een heel klantvriendelijk bedrog met uitstekende service

Reageert binnen een dag op mijn mail in deze zeer drukke tijd. Ze nemen echt de tijd voor je en zijn zeer vriendelijk per mail en in de showroom. Je voelt je echt een klant en geen nummer. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
4

Geen levering

Ph doseerder besteld een maand geleden, welke volgens de website op voorraad was. Na 2 mails eindelijk een reactie dat binnen enkele dagen door de leverancier de ph doseerder binnen zou zijn bij Rhodos en dan meteen zou worden verstuurd. Na een week nog niets binnen, echter ook geen reactie op mijn mail met verzoek de order te cancellen en geld te crediteren. Nog nooit meegemaakt. Zelfde ph doseerder ergens anders besteld, 10 euro goedkoper en na 1 dag binnen. Alleen nu nog afwachten wanneer ik van Rhodos mijn geld terug. Drukte mag geen excuus zijn om niet te reageren. Ik werd vandaag gebeld met excuses voor de slechte service en heb die aanvaard. Hopelijk gaan ze wat tijdelijk personeel inzetten om werkdruk te verminderen en klanten wat sneller een reactie krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Zeer snelle levering

Boutendouche gekocht op de site en betaald. Paar dagen later mededeling via mail dat ik een creditnota krijg wegens niet meer leverbaar. Na een korte reactie is mij een alternatief aangeboden tegen een voordelige prijs ! Men denkt mee met de klant !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
8

Reactie ontvangen na schrijven review

Omdat ik van Rhodos een product had ontvangen dat niet compleet was, en ik na 2 dagen en 3 keer mailen nog geen reactie van ze had ontvangen (Rhodos is telefonisch onbereikbaar), heb ik op "klantenvertellen.nl" een review geplaatst met 1 ster (slecht). Deze review kan ik niet terugvinden op "klantenvertellen.nl" omdat beoordelingen met een score lager dan 6 pas na 7 dagen zichtbaar zijn. 5 minuten na het verzenden van de review werd ik door Rhodos gebeld en 1 dag later had ik het complete product in huis. Kortom: Ik stel het zeer op prijs dat Rhodos alsnog heeft gereageerd en het probleem heeft opgelost. Zojuist ontving ik een mail met de vraag of ik mijn beoordeling met 1 ster wil aanpassen. Bij deze geef ik Rhodos dan toch nog 4 sterren. Ben benieuwd of deze review wel direct op "klantenvertellen.nl" zichtbaar is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Heel uitgebreid gamma

Heel uitgebreid gamma voor zwembadartikelen en zoveel meer. Snelle service en dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Deskundig tegen een scherpe prijs

Goed en deskundig geholpen bij het oplossen van een vraag, tegen een scherpe prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Netjes verzonden via track en trace. Ik wist meteen wat mijn bestellingsstatus was!

Duidelijke website! Via zoeken kwam ik direct bij het juiste product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
8

Prima levering

In het weekend op zaterdag besteld en op dinsdag binnen gekregen. Geen klachten dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
9

Super en klantgericht geholpen bij de aankoop van ons bouwkundig zwembad

Via kenissen zijn wij getipt op Rhodos. Na het eerste gesprek met Gervin, die ruim de tijd voor ons nam en al onze vragen beantwoorde en tips gaf, kregen wij een goed gevoel bij Rhodos. In het tweede gesprek kwamen we tot een overeengekomen prijs dat plus de betrouwbaarheid en toegankelijkheid heeft ons doen besluiten ons bouwkundig zwembad bij Rhodos te kopen. Blijkbaar zijn wij niet de enige die de weg naar Rhodos weten we te vinden :-) want o wat is het er druk. Hierdoor merkten wij dat telefonisch contact in deze periode lastig was echter per mail en zeker in de winkel zijn wij altijd snel en erg klantvriendelijk geholpen. Ik beveel Rhodos zeker aan .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Super tevreden !

Caldera Spa laten leveren bij ons in Belgie; prachtig apparaat ! Goede begeleiding door Bernard en zijn Rhodos-team, we zijn heel tevreden, een aanrader !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
8

Prima, snelle levering!

Goed apparatuur met een duidelijke beschrijving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
9

ongevraagde rechtzetting én persoonlijke touch

Ik had een bestelling geplaatst, en ze mailde me om te zeggen dat het wel 2 weken kon duren voordat ze het stuk terug op stock hadden. Bij de bestelling had ik een Bpost box genomen als ophaalpunt. Daar is iets misgelopen, waar ze zelf niets konden aan doen. Bijgevolg retour naar afzender. Waarna ik het persoonlijk bij hun ben gaan afhalen. Dit heeft wel in totaal 6 weken geduurd. Er waren diverse mails gestuurd maar door de drukte, moeilijk beantwoord werd. Tot op een dag ik van hun een telefoontje kreeg, met zeer gemeende excuses voor de laattijdige reactie. En vroegen me ongevraagd of ze konden het bedrag terugstorten om de kosten die gemaakt werden +/- 500 km om het op te halen, te compenseren dat ik graag accepteerde natuurlijk. Dit is een persoonlijke touch dat ik zeer kan appreciëren ook al was alles wat misgelopen in de levering. Maar nogmaals zeker niet hun oorzaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Ondanks de drukte toch goed geholpen

Probleem met mijn stofzuiger werd keurig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Snelle en compleet

Binnen twee werkdag werd de pomp geleverd. Alles compleet en bovenal snel dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
2

Niet bereikbaar, levertijd lang en geleverde defect.

4 weken gewacht op de levering van een zwembadpomp. Op de website staat daarentegen levering binnen 2 werkdagen. Telefonisch niet bereikbaar vanwege de grote drukte. Reacties op e- mail laat of soms helemaal niet. Bij levering heeft de pomp ook nog een defect. Ook nu geen reactie op de garantie melding.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Top service

Eerste bestelling bij Rhodos dik tevreden ruime keuze en goeie prijsverhouding

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Zeer tevreden.

Ik heb mijn bouwkundig zelfbouw zwembad van 8x4 meter bij Rhodos gekocht. Ze hebben mij goed geadviseerd. Ondanks de drukte hebben wij onze spullen op tijd ontvangen. Tijdens de bouw van mijn zwembad ben ik goed begeleid. Een uitgebreide handleiding was aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Super Content

Mijn vriendin en ik hadden een nieuwe Helo 8KW sauna kachel besteld online bij Rhodos. Op de website stond dat deze nog in voorraad was,maar helaas was dat niet zo. Mijn vriendin had gebeld met een werknemer omdat we al betaald hadden en nog geen bevestiging hadden gekregen dat het verzonden was. Nu bleek dat de 8KW niet meer in voorraad was dus hebben ze ons een 9KW opgestuurd voor dezelfde prijs als de 8KW. Ze hebben het keurig opgelost en we zijn er super blij mee. Ik zou zeker en vast Rhodos aanbevelen aan mijn kennissenkring. Volgende koop zal onze zwembad zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Goede prijzen

Eerste aankoop bij jullie Ik werd geïnteresseerd door de lage prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
4

Zoekt foutoorzaak bij de klant

Rhodos Welness schroomt niet om de oorzaak van een foutieve levering bij de klant neer te leggen. Dat is mijn ervaring onlangs helaas geweest. Ze vragen allerlei 'bewijs' op van het verpakkingsmateriaal om er vervolgens uit te concluderen dat je hen als klant niet juist hebt geïnformeerd over je bestelling. Het zou helpen om dit juist om te draaien, stel de klant de juiste vragen voordat je iets toestuurd. Het onbruikbare product kon niet kosteloos worden geretourneerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Bedrijfsgegevens

Zuiderzeestraatweg 241

8096 BK Oldebroek

0525-63 16 18

[email protected]

Over Rhodos Wellness

.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.