Vrijdag ad telefoon goed contact gehad en beloofd dat de bestelde saunakachel leverbaar is en uiterlijk dinsdag geleverd zou worden. Vandaag nog niets geleverd, zelfs geen T&T via de mail, telefoon staat op het antwoord apparaat en mail wordt niet beantwoord. Zelfde kachel was elders goedkoper, maar voor Rhodos gekozen vanwege de leverbelofte. Waardeloos.
Prima en makkelijk mooie website, snelle levering, alleen bleek ik 2 verkeerde filters te hebben besteld, dus retour gestuurd, ook nu wederom snelle afhandeling? Wat blijkt krijg er maar 1 vergoed want er zaten er geen 2 meer in de retour doos, waar ik niks aan kan doen heb er toch echt 2 terug gestuurd, wat heb ik er aan 1 als het niet de goeie zijn, kortom een welles nietes nu, nou hou het geld maar lekker en bedankt voor je koude douche wat service betreft. Na tussen komst Lorenzo alles keurig opgelost zoals betrouwbare bedrijven dit doen, dus dikke voldoende, en een bedrijf waar je goed zaken mee kan doen. Paul
Originele beoordeling
Prima en makkelijk mooie website, snelle levering, alleen bleek ik 2 verkeerde filters te hebben besteld, dus retour gestuurd, ook nu wederom snelle afhandeling? Wat blijkt krijg er maar 1 vergoed want er zaten er geen 2 meer in de retour doos, waar ik niks aan kan doen heb er toch echt 2 terug gestuurd, wat heb ik er aan 1 als het niet de goeie zijn, kortom een welles nietes nu, nou hou het geld maar lekker en bedankt voor je koude douche wat service betreft. Paul
Ik heb een Dolphin Zenith 20 zwembadrobot besteld om af te halen. Op de site stond dat ze deze op voorraad hadden. Ik heb op het bestelformulier ingevuld dat ik deze zou afhalen. In de mail kreeg ik de bevestiging echter stond daar dat de robot bezorgd zou worden. Dit gemeld dat men daar nog even technisch naar moet kijken ;-) Morgens naar de winkel gereden en de robot stond al klaar om mee te nemen. Zelfs de koffie in de winkel is lekker :-)
Keurige communicatie en reparatie, hij doet het weer
Snel en deskundig service
Sneller geleverd dan verwacht, goedkoper dan elders voor hetzelfde product (phenol red + DP01 tabletten) product werkt perfect.
Snel mijn probleem opgelost
Na een foutief geleverde deel van de zending is dit dezelfde dag nog hersteld. Nogmaals dank hiervoor.
Geen verdere opmerkingen
Toen ik vrijdag morgens bestelde, stond "OP VOORRAD" Voor 16:00 besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis Vandaag staat noch altij Op Voorrard Ik kreeg vanmorgen een e-mail waarin stond: De door u bestelde kantelverbinding hebben wij in bestelling staan. Wij verwachten deze uiterlijk einde van de week te ontvangen en zullen hierna zo snel mogelijk uitleveren. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen maar niemand neemt op. Alleen een antwoordapparaat dat zegt een bericht in te spreken. Ik heb een e-mail geschreven, nog steeds geen reactie. De arbeiders komen morgen en ik heb het materiaal niet Het is niet serieus ! Een week later kreeg ik een e-mail waarin stond dat een artikel (hoewel nog steeds beschikbaar) niet meer zou worden geleverd. Ik koos toen een vervangend artikel (nog beschikbaar, levering) en moest opnieuw een week wachten op levering. Bestelling van 13/05 uiteindelijk volledig ontvangen op 28/05 terwijl de twee artikelen de volgende dag als leverbaar werden genoteerd.
Beste Liliane, Onze welgemeende excuses dat het niet helemaal vlotjes is verlopen. We streven er uiteraard naar altijd binnen de aangegeven werkdagen te leveren. Helaas is dat in dit geval niet gelukt.
Originele beoordeling
Toen ik vrijdag morgens bestelde, stond "OP VOORRAD" Voor 16:00 besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis Vandaag staat noch altij Op Voorrard Ik kreeg vanmorgen een e-mail waarin stond: De door u bestelde kantelverbinding hebben wij in bestelling staan. Wij verwachten deze uiterlijk einde van de week te ontvangen en zullen hierna zo snel mogelijk uitleveren. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen maar niemand neemt op. Alleen een antwoordapparaat dat zegt een bericht in te spreken. Ik heb een e-mail geschreven, nog steeds geen reactie. De arbeiders komen morgen en ik heb het materiaal niet Het is niet serieus !
Beste Liliane, Onze welgemeende excuses dat het niet helemaal vlotjes is verlopen. We streven er uiteraard naar altijd binnen de aangegeven werkdagen te leveren. Helaas is dat in dit geval niet gelukt.
Ik heb een warmtepomp en pomp met zandfilter besteld na advies van van de klantenservice Na installatie bleek er een lekkage in de klep van de pomp te zitten maar na een paar mailtjes en telefoontjes is het netjes opgelost door een nieuwe te sturen, kortom goede service en korte lijnen.
Prima service, extr compliment aan Bernard Huisman.
Verstand van zaken en weten waar ze het over hebben. Goede aflevering, uitleg en netjes gemonteerd.
Best een stap, het aanschaffen van een sauna. Gelukkig werd ik prettig begeleid om de meest passende keuze te maken. Het installeren verliep soepel. Ik ben gedurende de wachttijd (helaas door corona leveringsproblemen) netjes en prettig op de hoogte gehouden. Voorpret is ook wat waard!
Een verademing als klant te Woden behandeld
Wij hebben vorige maand een zwembad laten plaatsen in de tuin. Vriendelijke mannen en een topservice met goede uitleg. Ook na plaatsing nemen ze nog de tijd om advies te geven. Zowel via mail als telefonisch. Wij zijn dik tevreden en hopen snel op mooi weer!
Het zijn spannende tijden om iets online te bestellen maar dan maakt service na verkoop een groot verschil en dat is bij deze firma top! Ze helpen je direct verder, zoeken oplossingen en houden hun aan hun woord! Eigenlijk niet, alles verloopt zelfs sneller dan ze hadden gezegd! Absolute aanrader!
Uitstekend product, snelle service. En een mooie verpakking. Top.
meer moet dat niet zijn!
Bij aankoop van het zwembad en toen we vertelden waar het zwembad naar toe ging (Aruba) waren ze bij Rhodos erg enthousiast. Hoe het met UV straling zat en de garantie: het vinyl/liner voldeed aan alle eisen en de garantie was hetzelfde als dat het zwembad in Nederland geplaatst zou worden. We hebben ook duidelijk gevraagd hoe het zat met de garantie van de pompen zat: dat was geen enkel probleem. Het zwembad met alle toebehoren is verscheept naar Aruba. Bij het opbouwen van het zwembad bleek bij het vullen de eerste lasnaad al lek te zijn. Van de twee aangekocht en meegeleverde pompen bleek bleek de Davey VSD200 bij het openzetten van de kranen drukloos: het mechanic seal bleek lek. Op alle mogelijke manieren hebben we geprobeerd contact te krijgen met Rhodos. Dat bleek heel, heel heel erg moeilijk. Wij zitten op Aruba, er is 5 uur tijdsverschil en Rhodos gaf gewoon niet thuis. Na stug volhouden, heel veel telefoontjes, whats apps en e-mails hebben we uiteindelijk een advocaat ingeschakeld omdat Rhodos ons bleef doorverwijzen van de ene medewerker naar de andere medewerker. Uiteindelijk moesten we de directrice maar emailen, zij zat ziek thuis met corona. De directrice heeft de e-mails tot op heden niet beantwoord. Uiteindelijk hebben we zowel de leverancier gebeld van het vinyl als de leverancier van de pomp en zij gaven aan dat Rhodos dit netjes met ons moest gaan oplossen. Rhodos was dat echter helemaal niet van plan. Rhodos kwam met allerlei smoezen met betrekking tot de garantiebepalingen: we moesten eerst maar een nieuw vinyl en een nieuwe pomp bij ze kopen en we moesten daarna het stuk vinyl wat lek was + de pomp maar retour naar Nederland sturen. Want de garantie gold ineens alleen voor Nederland en het was ons probleem dat we het zwembad naar Aruba hadden gestuurd. Hoe hufterig wil je het hebben. En de verzending naar Aruba en de invoerrechten? Dat mochten we dan ook allemaal zelf betalen, allemaal voor eigen kop. Ze zijn gestoord en vals daar bij Rhodos.
Beste Janet, je hebt een zwembad bij ons gekocht wat wij op een Nederlands adres hebben geleverd. Vervolgens hebben jullie dit zelf geëxporteerd naar Aruba. Op het moment dat er iets kapot geleverd is, heb je daar inderdaad garantie op. Wij hebben hier in december al een voorstel voor gedaan, waar tot op heden nog geen reactie op is geweest. We willen het graag voor je oplossen, maar moeten hier wel de mogelijkheid voor krijgen. Ik zie graag je reactie tegemoet.
we ondervinden problemen met het water. zuurgraad, ruwe aanslag etc. probleem komt regelmatig terug
Bestelling geplaatst en alles werd keurig geregeld en op de hoogte gesteld van voortgang bezorging.
LifeSpan E3i+ Elliptical & levering & montage Op maandag een LifeSpan E3i+ Elliptical crosstrainer besteld. Volgende dag geleverd&gemonteerd !!! Vanuit Oldebroek(bij Zwolle) naar Heiloo(bij Alkmaar). Plastic kap kwam stuk uit de doos……vrijdag nieuwe in huis via DHL. Ongelofelijk toch deze service….top gedaan. Crosstrainer is een aanrader…..lange slag. Heel stabiel. Waar voor je geld!
Goed geholpen door Gea. Supersnelle levering en prima montage van de hometrainer.Vriendelijke correcte monteur.
Saunakachel is zeer snel geleverd. In eerste instantie werd gezegd dat het niet nodig was om nieuwe stenen aan te schaffen echter bleek dat later wel nodig. Deze werden alsnog opgestuurd en als coulance hoefde ik de verzendkosten niet te betalen, mooi opgelost!
Zuiderzeestraatweg 241
8096 BK Oldebroek
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.