Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

opzeggen van de huur

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? geen
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? geen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een vraag via contact formulier

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? Dat mijn vraag was door gegeven. Is niet duidelijk te zien.
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Duidelijkheid door aan te geven dat mijn vraag is door gekomen via contact formulier.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

klacht indienen ivm overlast

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? niets als je maar goed leest
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? voor klachten ivm geluidsoverlast e.d. een aparte tab zodat je meteen bij het juiste formulier bent.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Reparatie verzoek

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Deels
  • Welke informatie heeft u gemist? Zie "tips om website te verbeteren"
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Veel mensen, zoals ik, hebben hun internet ook vaak via een "smartphone". De website van Woongoed is duidelijk hier niet op gebouwd. Dit wat betreft de duidelijkheid van de website. Wat betreft de compleetheid: Waar, op de website vindt ik alle informatie over de verbouwing die hier in de Meanderlaan gaande is? Ik heb gezocht, maar helaas niet gevonden.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heb onlangs een woning bij u gehuurd, en zocht informatie voor reparatie en vernieuwing keuken en badkamer.

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

aanvragen nieuwe keuken

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? geen
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zocht geen informatie, ik wilde een appartement in ter Reede vanwege de handicap van mijn vrouw.

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid N.v.t.
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Deels
  • Welke informatie heeft u gemist? Wat ik daar voor moest doen.
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Overzicht van door de verhuurder te verrichten werkzaamheden en welke waar de huurder voor verantwoordelijk is. Overzicht van de werkzaamheden waarop de plusverzekering van toepassing is.

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Nee
  • Welke informatie heeft u gemist? De gezochte informatie
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Geen inzicht in de mogelijkheden.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Melding maken van een probleem in mijn huis (niet zijnde een reparatie) en verzoek om oplossing.

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid N.v.t.
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? Ik had geen informatie nodig. Wilde alleen een verzoek indienen
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Geen idee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

reparatie van keukenraam en balkon deur

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? geen
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? geen
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een huur appartement dat goed bereikbaar is voor mij ( met lift/beneden). Eerst was in geschreven via wonen Walcheren o.i.d. Dat is toen gewijzigd naar zuidwestwonen.nl. Daar heb ik mij toen ook ingeschreven ( met enige moeite) nu merkte ik laatst dat ik uitgeschreven ben. Heb alle communicatie daarover gemist. Hoe kom ik aan een passende woning???! HELP

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Nee
  • Welke informatie heeft u gemist? Alle noodzakelijke
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Misschien duidelijkheid wat het aanbod van huurhuizen totaal is. Ik neem tenminste aan dat er geen huurappartementen zijn die toegankelijk zijn voor "minder"valide omdat ik ze niet zie op de site. En iemand niet zomaar uitschrijven zonder daarover te comuniseren.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

afstandverklaring

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Nou de site is goed alleen het personeel er achter vind ik minder het zou fijner zijn als de de huurder of de neiuwe huurder opbellen voor dat ze het afwijzen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik zocht op hoe Woongoed in de toekomst beter wil samen gaan werken met al de bewoners groepen. Ik zelf zit in de bewoners groep Haringvlietstraat, omdat ik dit niet alleen voor mij zelf een verbetering wil in de flat. Omdat ik wil dat er beter naar ons word geluisterd. Niet luisteren is een matschappelijk probleem. En door hier constant Woongoed medewerkers op te wijzen, dat er meer geluisterd moet worden naar de huurders.

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? Beter luisteren, iedereen wil met plezier wonnen in een huur huis van Woongoed. Dat noemen wij woonplezier.
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? DE SAMEN WERKING MET DE BEWONERSGROEPEN KUNNEN BETER,
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pakeerplaats

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Informatie over mogelijk woningen te huren.

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Meer hulp om de website van Zuidwestwonen te begrijpen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

huur opzeggen

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? zie onder
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? De in te vullen gegevens van huurde en gegevens van contactpersoon lopen wat door elkaar Wel snel bevestiging ontvangen!
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Melding overlast

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? Profecionele ondersteuning van woongoed medewerker
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Onduidelijk veel zoekwerk
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jaarlijks onderhoud cv-ketel

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klussen in huis niet makkelijk te vinden op de site.

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? geen
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Meer overzicht.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Contact gegevens

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? Ik heb nog niets gemist
  • Welke tips heeft u om onze website te verbeteren? Op dit moment geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

contact gegevens

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reparatieverzoek

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vraag gesteld aan de klantenservice

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? Nvt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Account mijn woongoed aanmaken

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Opzegging huur en contact gegevens.

  • Duidelijkheid
  • Vindbaarheid
  • Compleetheid N.v.t.
  • Heeft u die informatie gevonden? Ja
  • Welke informatie heeft u gemist? Nee

Bedrijfsgegevens

Buitenruststraat 235

4337ER Middelburg

06-13780022

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.