een belletje was voldoende om al mijn problemen op te lossen ! heel veel dank. mart
Ik ben al zo'n 30 jaar klant. Ik heb een uitgebreide verzekering, en alhoewel ik soms wel wat lichte schade had, heb ik daar geen declaratie voor ingediend. Nu had ik wel flinke schade en dus hulp ingeschakeld van deze maatschappij. De reactie was ongelooflijk traag en zij hebben m.i. mijn claim onterecht afgewezen. Ik vind dat ik na al die jaren van betalen wel enige coulance had kunnen krijgen, Ook bleek later dat er wel degelijk schade is geleden door toedoen van derden. Ik ben inmiddels wel klaar met deze verzekeringsmaatschappij en ben bezig met een andere.
Geachte mevrouw Luijx, Het spijt ons oprecht dat u de behandeling van uw schade zo negatief heeft ervaren. Wij hebben twee afzonderlijke schade behandelaren naar uw schade laten kijken en helaas komen ze tot dezelfde conclusie. Schade door eigen gebrek is niet verzekerd. Op onze afwijzing van 14 januari vraagt u op 21 januari om een herbeoordeling. Deze heeft u op 28 januari van ons ontvangen. Uw beoordeling is voor ons van grote waarde en laten we zeker hier zichtbaar. Wij betreuren het dat dit voor u aanleiding is om naar een andere verzekeringsmaatschappij over te stappen. Maar deze vrijheid heeft u altijd. We wensen u in ieder geval het allerbeste. Vriendelijke groeten, Simone
Ik krijg snel een reactie opijn vraag.
In eerste instantie niet vergoedde geneesmiddelen, door uw medewerker gelezen als wel voergoed.
Ik heb goede ervaring met Havelaar & van Stolk
Goed
Goede keuze kunnen maken.
Fijn contact en korte lijntjes
Op verzoek om een polis wijziging door te voeren denken ze proactief mee naar de beste oplossing
Heel prettig geholpen
Alles keurig netjes geregeld voor wijziging auto verzekering!
Bla bla
Medewerkers die weten wat de klant wil ben tevreden.
Was goed
Ben al jaren hier verzekerd en wordt altijd vriendelijk geholpen en alles goed uitgelegd.
Verzekering veranderd en er werd goed naar de klant geluisterd
Jammer dat ASR geen totaal factuur kunt sturen van 25 polissen aangaande autoverzekeringen. Dit bevordert het op tijd betalen van premie niet! Iedere polis via de mail apart openen, controleren en bedragen optellen.
Originele beoordeling
Jammer dat ASR geen totaal factuur kunt sturen van 25 polissen aangaande autoverzekeringen. Dit bevordert het op tijd betalen van premie niet! Iedere polis via de mail apart openen, controleren en bedragen optellen.
Ik werd heen er weer geslingerd tussen H&vS en verzekeringsmaatschappij. Ik heb meerdere keren moeten bellen, met bij behorend wachten in de wachtrij, voordat mij duidelijk gemaakt werd bij wie ik moest zijn. Telkens kreeg ik andere personen aan de lijn, dan weer het verhaal vertellen. Ik werd doorverbonden met verzekeringsmaatschappij zonder dat me dat gemeld werd (ik had gevraagd naar een medewerker van H&vS).
Goedemorgen, Dank voor uw reactie. We hebben u inmiddels gesproken. U heeft gelijk dat het telefonisch contact en doorverbinden hier niet goed is gegaan. We hadden u direct nadat u bij ons de schademelding deed moeten doorverwijzen naar de Nederlandse Rechtsbijstand Stichting. Onder de collega's zijn nu betere afspraken gemaakt zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Vriendelijke groeten, Simone
Toen ik mijn schade meldde heeft hij mij zo prettig kundig en rustig geholpen ,stelde mij op mijn gemak ,daar ik na 44 schadevrije jaren zo'n ervaring plots had . Ik rijd heel echt voorzichtig Maar ja een of ander idioot rijdt roekeloos . In ieder geval gelukkig geen lichamelijk letsel . Nee ik vind het prettig hoe de communicatie telefonisch als schriftelijk is geschied. Zulke medewerkers moet een bedrijf koesteren.
Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling. U kunt ervan op aan dat alle collega's van de schade afdeling altijd hun uiterste best doen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Vriendelijke groeten, Simone
Zie boven
Zie hierboven.
Uitstekend en correct ben ik behandeld.
Diverse verzekeringen via Havelaar en Stolk lopen , hier zeer tevreden over.
Havelaar @ van Stolk heeft mijn aanvraag voor een brand/inbraak verzekering en een Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering verzekering snel en correct behandeld. De premies zijn volgens mij goed en marktconform. Daarnaast heb ik mijn zoon geadviseerd contact op te nemen met Havelaar en van Stolk toen het hem niet lukte een opstalverzekering te sluiten voor een eengezinshuis in Apeldoorn dat zijn eigendom is en door hem wordt verhuurd. Via Havelaar en Van Stolk was dat snel geregeld.
Prettig, zakelijk en "to the point"
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.