Zie onze aangetekende brief van 28-10-2021 waarin wij de verzekering opzeggen
Geachte heer Lub, Wij vinden het vervelend dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Bij schade hebben we te maken met de bepalingen uit de van toepassing zijnde polisvoorwaarden. In uw geval was dit uitkering op basis van dagwaarde. We hebben ons uiterste best gedaan voor u het maximale haalbare eruit te halen. We danken u voor het jarenlange in ons gestelde vertrouwen. Met vriendelijke groet, Simone
zeer onpersoonlijk geworden
Geachte meneer Eemnes, Wij hebben uw voice mail ingesproken omdat we graag met u in contact komen. Helaas is dit tot op heden nog niet gelukt. Graag gaan we met u in gesprek over uw schademelding. Vriendelijke groet, Paul
Snelle actie op goedkopere verzekering, weinig over de premie teruggave van de oude verzekering . 2 maanden dubbel verzekert ??
Geachte heer, Het royement van de polis met restitutie van de premie per 01-11-2021 bij Allianz is recent uitgevoerd. Hiervoor heeft u als het goed is op korte termijn de polisstukken in huis. Vriendelijke groeten, Simone
nvt
Schade aan mijn schip zeer goed geregeld zonder enige restricties.
Ik ben heel goed geadviseerd en geholpen.
Goedemiddag, Dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Vriendelijke groeten, Simone
Goed
prima
Moet zelf veel actie ondernemen, dat is jammer.
Dank voor uw beoordeling en de tip. We nemen deze zeker mee in onze bedrijfsvoering. Gelukkig is er goed contact tussen u en onze key-accountmanager. Vriendelijke groet, Simone
Ik ben zeer goed geholpen door mw Karin Keehnen. Heel duidelijk geweest aan de telefoon en zoals afgesproken altijd teruggebeld voor offertes en voorwaarden van de afgesloten verzekering. Ibrahim
Uitstekende support gekregen door Havelaar & Van Stolk bij afhandeling van schadezaak. Chapeau!
Mijn auto, (43JJFR) is al vele jaren verzekerd bij Royal Nederland. De andere verzekeringen waren onder gebracht bij meerdere tussenpersonen. Met een ervan loopt het contact stroef, de andere is een van de 3 grootbanken. Persoonlijk contact over verzekeringen is moeilijk. Bij Havelaar had ik onlangs contact met de heer den Boer over de nalatenschap van een goede vriendin, waarbij ik executeur ben. Dat contact verliep heel goed en toen ben ik op het idee gekomen om mijn verzekeringen eveneens via H & van St te laten lopen. Dat is intussen gerealiseerd. Ik hoop overigens nooit een schade te moeten melden.
Ik ben goed geholpen
Aanteel keren mail contact gehad uiteindelijk is het goed gekomen . Vriendelijk personeel.
Goed duidelijk en snel
Top geregeld alles was binnen een dag rond!!
Mijn premie voor de autoverzekering ging maar liefst met 36% omlaag onder dezelfde voorwaarden.
Nieuwe polis heel snel geregeld.
Een heel snel en kundig antwoord op mijn vraag gekregen. Vriendelijke service en goede prijskwaliteit verhouding. Ik ben erg tevreden.
Mijn complimenten.
Keurig bedrijf en dito personeel.
Vragen over een nieuwe verzekering werden snel en vakkundig beantwoord. Snelle afgifte polis.
Zie hierboven
prettig en korrekt
Zeer goede schade afhandeling mbt mijn woning verzekering! Geduld, zorgzaamheid en vertrouwen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.