Na jaren schadevrij, nu helaas toch een keer het haasje: rugzak met toebehoren gestolen in Spanje. Geen idee hoe je dat aanpakt met de verzekering, maar 1 e-mail was genoeg. Werd gebeld en kreeg een online formulier dat ik in moest vullen en een paar weken later het verlossende bericht met de hoogte van de te vergoede schade. Zo simpel was het. Heel goed, dank!
Nieuw Gironummer W. von Rotz Hr W. von Rotz NL57 ingb 0006 511283 pd 639D
Goed
Bij uitzoeken onjuiste nota heeft de vasthoudendheid van de medewerker is de procudere voor uitzoeken en betalen vlot verlopen.
eenzijdig ongeval gehad met mijn motor. schade gemeld en binnen 1 week was alles afgehandeld en kon mijn motor voor reparatie naar mijn monteur. uitstekende service.
Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. We wensen u weer veel veilige kilometers met de motor zonder schade. Vriendelijke groet, Simone
Zeer professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Probleem (schade raam camper) naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Goed!
Havelaar is een organisatie met betrokken mensen en goede en snelle service
Het heeft bijna 1 jaar geduurd eer het opgelost was(bijna)maar dat ligt niet aan jullie . Jullie hebben het prima geregeld
Afhandeling o[ vragen gaat snel en zeer correct.
Heb na contact telefonisch contact gelijk de nodige formulieren toegezonden gekregen, waarna de claim correct werd afgehandeld…
prima
Goede afwikkeling
Ik ben zeer goed geholpen na het verkeersongeval. Alles werd perfect geregeld. Zeer kundige medewerkers die alles regelden. Ik ben zeer tevreden.
Dank voor uw reactie, wij waarderen dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Fijn dat alles goed voor u geregeld is. Dat mag u ook van ons verwachten. Met vriendelijke groeten, Simone
Duidelijk ,foutloos en kompleet..
Alles goed afgewikkeld. Soms slechte communicatie maar alles is goed gekomen
Ik Krijg een enquetteformulier opgestuurd maar krijg geen antwoord op mijn vraag mbt mijn autoverzekering.
Goedemiddag, Naar aanleiding van deze beoordeling hebben we telefonisch contact gehad. Er bleek wat verwarring te zijn bij de afgifte van het bewijs van voorlopige dekking en de ontvangst van de originele polisstukken. Dit is opgelost. Vriendelijke groeten, Simone
De afhandeling verliep niet zo soepel maar dat werd later goedgemaakt door de medewerker die de moeite nam om me te bellen en uitlegde waarom het zo gelopen was.
Goedemiddag, Naar aanleiding van uw beoordeling is er inmiddels contact met u geweest door een collega van mij van de schade afdeling. Bedankt voor uw reactie, we nemen dit mee als verbeterpunt. Vriendelijke groeten, Simone
Originele beoordeling
Ik had bij het uitparkeren een deuk in een stilstaande auto gereden. Leek mij een hele simpele schade. Werd behandeld door mevrouw de Reus. Toen er niets meer gebeurde en ik ging bellen bleek zij niet meer voor het bedrijf te werken. De tegenpartij was gezegd dat de offerte voor de schade voldoende was. Ondanks mijn telefoontjes gebeurde er nog steeds niets. Vervolgens werd er gezegd dat dit was omdat de tegenpartij de orginele factuur en zijn IBAN nummer nog niet ingeleverd had. Tegenpartij zegt dat hij dit wel gedaan had. Ik probeerde weer te bellen. Er was niemand die mij te woord kon staan. Volgende dag (afgelopen donderdag) werd ik terug gebeld en mij werd verzekerd dat het geld die dag nog op die mijnheer zijn rekening zou staan. Het is nu maandag en hij heeft het geld nog steeds niet en liet mij weten dat donderdag weer om zijn IBAN gevraagd is. De tegenpartij is inmiddels redelijk geiriteerd met mij en ik begrijp het. We zijn inmiddels ruim een maand verder en het is nog niet opgelost ondanks dat zowel mij als de tegenpartij meerdere keren beloofd is dat het opgelost was/zou worden
Goedemiddag, Naar aanleiding van uw beoordeling is er inmiddels contact met u geweest door een collega van mij van de schade afdeling. Bedankt voor uw reactie, we nemen dit mee als verbeterpunt. Vriendelijke groeten, Simone
Bij de verhuizing heb ik mijn verzekeringen moeten oversluiten. Er was uiteraard ook overlap, die werd zorgvuldig bewaakt. Prima communicatie ook door de medewerker(s). Echt top.
Nog vragen over
mijn verzekeringen zijn al heel lang in heel goede handen van havelaar en van stolk. helaas heb ik diverse keren te maken gehad met schade . maar gelukkig is dat altijd bijzonder goed opgelost.
Goedemiddag, Dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Vriendelijke groet, Simone
Wordt goed geluisterd en mee gedacht om passende oplossing te bieden.
Duidelijkheid qua prijs . Behulpzaam
Goede ervaringen
Goed geholpen en meedenkende
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.