Snelle en vriendelijke afhandeling
bij de overdracht van privé auto naar zakelijke autoverzekering, juiste en volledige hulp bij bepalen wat nodig was en snelle afhandeling en telefonisch goed beschikbaar. Door verschillende medewerkers
Dank dat u de moeite heeft genomen de beoordeling in te vullen. Dit waarderen wij enorm. Fijn dat u heeft ervaren dat we ook tijdens de thuiswerk situatie intern een goede samenwerking tussen de afdelingen bieden. Wij wensen u en de uwen fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2021 ! Vriendelijke groeten, Simone
Attent. Aandacht voor probleem. Goede inleving. Directe actie om probleem op te lossen met andere instantie. Zakelijke aanpak.
Werd keurig op de hoogte gehouden van elke ontwikkeling
Vanaf het begin tot de afronding is ‘to the point’ door de schade-afdeling geacteerd. Het bewaken van het gehele proces, want zoiets blijkt flinke tijd te kosten, werden steeds alle stappen nauwgezet afgehandeld. Ik ben zeer tevreden.
Het melden van schade gebeurt 2x t.w. via de portal van Havelaar&VanStolk en daarna moet dezelfde schade per ondertekend formulier aan Allianz worden doorgegeven. Vervolgens wordt verwezen naar Allianz voor de afwikkeling terwijl Havelaar&VanStolk de tussenpersoon is waaraan online de schade is gemeld. Ons schadeformulier aan Allianz is kennelijk onderop de grote stapel terecht gekomen en bij navraag per e-mail kreeg ik weer automatisch bericht dat de schade gemeld kon worden! De hoeveelheid tijd die ik heb moeten stoppen in een eenvoudige schademelding is onevenredig hoog. Na meerdere e-mails is gelukkig daarna de schade snel afgewikkeld door Havelaar&VanStolk, maar eerlijk gezegd had dit al efficiënter gedaan kunnen worden na de schademelding in de online portal! Mijn ervaring bij schademelding en communicatie is een tijdrovend en inefficient proces dat beter moet, Met vriendelijke groet M.Crijns
Dank dat u de moeite heeft genomen de beoordeling in te vullen. Dit waarderen wij enorm. Wij laten de schade behandeling bewust rechtstreeks via Allianz lopen omdat dit veel tijd scheelt. Maar dan moet dit proces natuurlijk wel in 1 x goed gaan en dit is bij u helaas zelfs tot twee x toe misgegaan. Heel jammer natuurlijk. Gelukkig konden we het voor u daarna wel snel oplossen. Wij wensen u en de uwen fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2021 ! Vriendelijke groeten, Simone
Ik kreeg over mijn vraag over auto verzekering een duidelijk antwoord . Het was helder en ook zeer behulpzaam . Een verzekeringsmaatschappij die een advies geeft om niet de verzekering in te schakelen kom je niet iedere dag tegen . Chapeau .
Dank dat u de moeite heeft genomen de beoordeling in te vullen. Dit waarderen wij enorm. Wij wensen u en de uwen fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2021 ! Vriendelijke groeten, Simone
Goede en snelle service
de specialisten denken goed mee en vriendelijk. Het callcentre personeel is niet meedenkend op een positieve manier. Wellicht hen niet teveel inhoudelijke vragen laten stellen.
Het was een simpele situatie, maar dat kwam ook terug in de afhandeling. Binnen een paar dagen was de schademelding afgedaan met uitbetaling aan de gedupeerde.
Geweldige medewerkers
Fair Snel Direct Mooie uitbetaling Fijn contact
Dit jaar werd duidelijk hoe belangrijk een verzekeringstussenpersoon is. Een aantal maanden geleden m.b.t. autoschade, dat door corona wat anders verliep, maar door het initiatief en goede werk toch in orde kwam. En ook met het overstappen naar een andere maatschappij, wat betreft een inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering, is uitstekend gehandeld, zodat het gunstiger uitviel, dan gedacht. Complimenten en dank voor de vriendelijke en efficiënte manier van afhandelen !
Nadat mijn schade-aangifte(vervanging beschadigde douche-cabine) bij Allianz was ingediend bleef het stil. Na ca. 10 dagen heeft mevr. Karin Brouwer Allianz verzocht om actie te nemen. Dit werd dan ook terstond gedaan d.w.z. er werd medegedeeld dat een expert benoemd zou worden. Deze expert, aldus zijn secretaresse, zag pas na een kleine twee weken gelegenheid om de schade op te nemen. Mondeling contact met de betrokken expert leidde er toe dat hij op afstand (met behulp van foto's e.d.) de schade kon vaststellen. Na mijn akkoord met de vergoeding is het dossier op 23/11 door de expert naar Allianz gestuurd. Nu afwachten hoeveel tijd Allianz nodig heeft om een en ander te regelen. Gedurende het gehele boven omschreven proces heeft mevr. Brouwer dit proces nauwkeurig gevolgd en gestuurd. Niets dan lof voor mevr. Brouwer en daarmee ook voor Havelaar & van Stolk.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk, vakbekwaam en plezierig om mee samen te werken. Ze geven plezierige tekst en uitleg wat voor de cliënt haalbaar of niet haalbaar is.
mijn ervaring met deze verzekering was zeer pittig en aangenaam!!
Keurig mijn vraag beantwoord, maar het was makkelijker geweest als havelaar in z’n brief al uitleg gegeven had dat het geen nieuwe verzekering is maar alleen dat het polisnr gewijzigd is
Mijn Miele koel/vriescombinatie sneuvelde tijdens hevig onweer en inslag elders in de wijk, waardoor bij mij en diverse buren de meterkast uitsloeg. Aangezien het apparaat op leeftijd was maar op zich goed functioneerde, werd dat hem fataal. Reparatie niet haalbaar. Na telefonische informatie schade gedeclareerd en binnen een week werd de vergoeding toegewezen. Hielp toch weer aan de prijs van de nieuwe koel/vriescombinatie.
Ik ben zeer tevreden over de geboden hulp en het goede advies dat ik heb gekregen om de voor mij meest passende dekking te vinden tegen de beste voorwaarden. Telefonisch werd er de tijd genomen zodat ik gelijk een verzekering kon afsluiten die het beste op mijn situatie aansloot.
Duurste verzekeringspakket via HvS bij Allianz. Jaren en jaren geen issues en als er dan een van buiten af komend gevaar is, besluiten ze niet uit te keren. Klant kwijt.
persoonlijke aandacht!
mevrouw heeft geen zin om polis uit te leggen aan de klant. heel ongeduldig aan de telefoon. ben zeer tevreden over de particuliere afdeling i.v.m mijn prive voertuig. maar de zakelijke afdeling mag nog wel leren wat klantvriendelijkheid is. over de rechtsbijstand afdeling wil ik het helemaal niet over hebben. een expertisekosten verhalen van € 151,25 hebben zij blijkbaar 3 maanden nodig terwijl het schade bedrag al 1 maand eerder is uitgekeerd.
Beste Hamdi, Bedankt voor uw reactie. Deze beoordeling is onder de aandacht gebracht. n.a.v. hiervan is er contact met u opgenomen om de vervelende situatie door te nemen. Mocht er nog iets zijn, dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Zowel voor zakelijk als particulier. Met vriendelijke groet, Martijn
Klantvriendelijk. Geduldig en behulpzaam
Het eerste contact was prima. Daarna zou iemand iets uitzoeken en mij terugbellen dat is niet meer gebeurd0
Helaas kom je na een schade pas achter hoe slecht een verzekering qua voorwaarden pas is. Ik ben echt heel slecht geadviseerd voor een scooterverzekering. Ik zou ook nooit meer een verzekering via jullie afsluiten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.