Filters

9

Prima

Snelle en vriendelijke afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door
10

goede en behulpzame dienstverlening met totale info

bij de overdracht van privé auto naar zakelijke autoverzekering, juiste en volledige hulp bij bepalen wat nodig was en snelle afhandeling en telefonisch goed beschikbaar. Door verschillende medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
9

Uitstekend

Attent. Aandacht voor probleem. Goede inleving. Directe actie om probleem op te lossen met andere instantie. Zakelijke aanpak.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Adviesgesprek
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Keurig geholpen

Werd keurig op de hoogte gehouden van elke ontwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
9

De behandeling van het schadegeval was zeer adequaat.

Vanaf het begin tot de afronding is ‘to the point’ door de schade-afdeling geacteerd. Het bewaken van het gehele proces, want zoiets blijkt flinke tijd te kosten, werden steeds alle stappen nauwgezet afgehandeld. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons geen enkele op- of aanmerking. En ook geen tips. Alles was perfect.
6

schade afwikkeling is inefficiënt

Het melden van schade gebeurt 2x t.w. via de portal van Havelaar&VanStolk en daarna moet dezelfde schade per ondertekend formulier aan Allianz worden doorgegeven. Vervolgens wordt verwezen naar Allianz voor de afwikkeling terwijl Havelaar&VanStolk de tussenpersoon is waaraan online de schade is gemeld. Ons schadeformulier aan Allianz is kennelijk onderop de grote stapel terecht gekomen en bij navraag per e-mail kreeg ik weer automatisch bericht dat de schade gemeld kon worden! De hoeveelheid tijd die ik heb moeten stoppen in een eenvoudige schademelding is onevenredig hoog. Na meerdere e-mails is gelukkig daarna de schade snel afgewikkeld door Havelaar&VanStolk, maar eerlijk gezegd had dit al efficiënter gedaan kunnen worden na de schademelding in de online portal! Mijn ervaring bij schademelding en communicatie is een tijdrovend en inefficient proces dat beter moet, Met vriendelijke groet M.Crijns

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Zie boven
10

Duidelijk en behulpzaam .

Ik kreeg over mijn vraag over auto verzekering een duidelijk antwoord . Het was helder en ook zeer behulpzaam . Een verzekeringsmaatschappij die een advies geeft om niet de verzekering in te schakelen kom je niet iedere dag tegen . Chapeau .

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Blijf vooral zo door gaan .
10

Servicegericht

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
8

Fijne en vriendelijke verzekeringsspecialist

de specialisten denken goed mee en vriendelijk. Het callcentre personeel is niet meedenkend op een positieve manier. Wellicht hen niet teveel inhoudelijke vragen laten stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Zie boven
10

Snel !!

Het was een simpele situatie, maar dat kwam ook terug in de afhandeling. Binnen een paar dagen was de schademelding afgedaan met uitbetaling aan de gedupeerde.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Uitstekend

Geweldige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Adviesgesprek
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door
10

Prettig en goed behandeld

Fair Snel Direct Mooie uitbetaling Fijn contact

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Nee
10

Zeer gewaardeerd

Dit jaar werd duidelijk hoe belangrijk een verzekeringstussenpersoon is. Een aantal maanden geleden m.b.t. autoschade, dat door corona wat anders verliep, maar door het initiatief en goede werk toch in orde kwam. En ook met het overstappen naar een andere maatschappij, wat betreft een inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering, is uitstekend gehandeld, zodat het gunstiger uitviel, dan gedacht. Complimenten en dank voor de vriendelijke en efficiënte manier van afhandelen !

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons ga zo door !
10

Perfect!

Nadat mijn schade-aangifte(vervanging beschadigde douche-cabine) bij Allianz was ingediend bleef het stil. Na ca. 10 dagen heeft mevr. Karin Brouwer Allianz verzocht om actie te nemen. Dit werd dan ook terstond gedaan d.w.z. er werd medegedeeld dat een expert benoemd zou worden. Deze expert, aldus zijn secretaresse, zag pas na een kleine twee weken gelegenheid om de schade op te nemen. Mondeling contact met de betrokken expert leidde er toe dat hij op afstand (met behulp van foto's e.d.) de schade kon vaststellen. Na mijn akkoord met de vergoeding is het dossier op 23/11 door de expert naar Allianz gestuurd. Nu afwachten hoeveel tijd Allianz nodig heeft om een en ander te regelen. Gedurende het gehele boven omschreven proces heeft mevr. Brouwer dit proces nauwkeurig gevolgd en gestuurd. Niets dan lof voor mevr. Brouwer en daarmee ook voor Havelaar & van Stolk.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons het blijven volgen van de afwikkeling door expert en verzekeraar zodat onnodige vertraging voorkomen wordt.
10

Een prettige en vakbekwaamde instelling om mee samen te werken.

De medewerkers zijn zeer vriendelijk, vakbekwaam en plezierig om mee samen te werken. Ze geven plezierige tekst en uitleg wat voor de cliënt haalbaar of niet haalbaar is.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Adviesgesprek
  • Heeft u nog tips voor ons Gewoon doorgaan op de ingeslagen weg
7

heel prettig en klantvriendelijk

mijn ervaring met deze verzekering was zeer pittig en aangenaam!!

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons ga zo door
6

Keurig mijn vraag beantwoord

Keurig mijn vraag beantwoord, maar het was makkelijker geweest als havelaar in z’n brief al uitleg gegeven had dat het geen nieuwe verzekering is maar alleen dat het polisnr gewijzigd is

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Zie bovenstaande
8

Goed en snel afgehandeld

Mijn Miele koel/vriescombinatie sneuvelde tijdens hevig onweer en inslag elders in de wijk, waardoor bij mij en diverse buren de meterkast uitsloeg. Aangezien het apparaat op leeftijd was maar op zich goed functioneerde, werd dat hem fataal. Reparatie niet haalbaar. Na telefonische informatie schade gedeclareerd en binnen een week werd de vergoeding toegewezen. Hielp toch weer aan de prijs van de nieuwe koel/vriescombinatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
9

Fijne ervaring bij het afsluiten van mijn motorverzekering

Ik ben zeer tevreden over de geboden hulp en het goede advies dat ik heb gekregen om de voor mij meest passende dekking te vinden tegen de beste voorwaarden. Telefonisch werd er de tijd genomen zodat ik gelijk een verzekering kon afsluiten die het beste op mijn situatie aansloot.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
1

Wel jaren een verzekering hebben maar niet betalen als het tot schat komt.

Duurste verzekeringspakket via HvS bij Allianz. Jaren en jaren geen issues en als er dan een van buiten af komend gevaar is, besluiten ze niet uit te keren. Klant kwijt.

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
9

Top service.

persoonlijke aandacht!

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
2

slecht, medewerker heeft geen geduld om een polis uit te leggen aan een klant. heel ongeduldig

mevrouw heeft geen zin om polis uit te leggen aan de klant. heel ongeduldig aan de telefoon. ben zeer tevreden over de particuliere afdeling i.v.m mijn prive voertuig. maar de zakelijke afdeling mag nog wel leren wat klantvriendelijkheid is. over de rechtsbijstand afdeling wil ik het helemaal niet over hebben. een expertisekosten verhalen van € 151,25 hebben zij blijkbaar 3 maanden nodig terwijl het schade bedrag al 1 maand eerder is uitgekeerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons vriendelijk personeel
7

Goed

Klantvriendelijk. Geduldig en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. N.v.t.
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Zo houden. Jullie doen het goed
4

Ik zou nog teruggebeld worden

Het eerste contact was prima. Daarna zou iemand iets uitzoeken en mij terugbellen dat is niet meer gebeurd0

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Afspraak nakomen
2

Ik heb een zeer slechte verzekering geadviseerd gekregen

Helaas kom je na een schade pas achter hoe slecht een verzekering qua voorwaarden pas is. Ik ben echt heel slecht geadviseerd voor een scooterverzekering. Ik zou ook nooit meer een verzekering via jullie afsluiten.

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Een klant niet alleen het goedkoopste product adviseren, maar ook de moeite nemen om de belangrijkste punten van de polisvoorwaarden toe te lichten. Zodat een klant een bewuste keus maakt en niet een kat in de zak koopt!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.