Ik heb uitstekend spreek gehad met mvr.Hatice Serefli was duidelijk en aardige .
zie bovenstaand; niets toetevoegen
Wij hebben al zeer lang een heel pakket aan verzekeringen bij Havelaar & van Stolk. Vrijwel geen claimhistorie. Wij hadden een vraag mbt schade in augustus. Initieel door dhr Wubs opgepakt ( waardering 1 ster ). Maanden niets gehoord. Vervolgens opgepakt door mevr de Reus ( waardering 4 sterren ). Heeft ons aan het twijfelen gebracht over de rol van / het nut van Havelaar & van Stolk
Er werd heel snel en vakkundig gereageerd. Super dienstverlening!
Ik ben zeer prettig geholpen. Er wordt altijd snel en adequaat gereageerd. Uitsluitend lof voor de medewerkers.
zeer profesioneel
Zowel privé als zakelijk een verzekering afgesloten. Altijd word ik zeer goed en professioneel en vriendelijk geholpen en denkt het personeel altijd mee in keuzes die ik moeilijk vind.
Ik heb zowel telefonisch als e-mailcontact gehad met Karin K. Een alleraardigste en vrolijke medewerkster! Ze dacht met mij mee en gaf een goeie tip waar ik zeker iets mee ga doen. Ik zou haar willen nomineren voor de 'warme' douche vanwege haar professioneel telefonisch klantcontact.
De heren van Havelaar & Van Stolk denken proactief mee en zijn deskundig en zeer klantvriendelijk.
Na aanleiding van mijn vorige beoordeling heb ik telefonisch contact gehad met de verzekeraar. Alle verwarring is tijdens dit telefoongesprek opgehelderd.
Originele beoordeling
Ik had een mail gestuurd naar Ocean (waar ik verzekerd ben) met een vraag tot advies, omdat ik (herstelbare) schade had toegebracht aan een cliënt, en ze wellicht een claim wilde indienen. Vervolgens krijg ik 2 dagen later een mail van Helvias schade met de mededeling dat ze het hebben doorgegeven aan volmachtgever Amlin. Na uitleg hadden ze pas door dat het om een proforma melding ging, en ik in eerste instantie alleen advies wilde wat te doen. Erg verwarrend dus voor mij, omdat ik de verzekeraars Helvias en Amlin helemaal niet ken. Het zou handig zijn om dit te communiceren naar de verzekeringsnemer.
Er kan tenminste nog iets op een normale manier besproken worden zonder gedoe er omheen , dus zeg ik ga zo door met deze topservice !
Als ex Unilever werknemer wordt je altijd goed geholpen, in tegenstelling wat Allianz soms doet. Of het nu gaat om mijn caravan of auto's Altijd een goede hulp van niveau.
Mijn vraag werd direct opgepakt en zeer snel kreeg ik een aantal offertes met ook duidelijke uitleg over oorzaken van de grote verschillen in offertes van diverse assuradeurs. Daarna ook verder uitstekende ondersteuning in de stappen tot contract ondertekening
Mijn ervaring is dat het correct en snel is afgewikkeld, en dat de expert zeer deskundig.
niets om aan te merken
vandaag ontvang ik een extra factuur. de uitleg is in vakjargon die ik niet helemaal begrijp. bovendien had ik liever eerst een bericht gekregen met een voorstel mijn premie te verhogen en een toelichting van de reden hiervoor. nu word ik met een extra factuur overvallen waar ik niet op zit te wachten in deze dure wintermaanden.
jarebnlange ervaring met verzekering motorfietsen en auto (zowel zakelijk als particulier)
Fijn meedenkend en bereid tot uitzoeken van de vragen
goed
Ben al jaren hier verzekerd
1
Prima contact met Simone Bruijnzeel.
Adequate antwoord op en juiste oplossing voor mijn vraag.
Vlotte afhandeling en duidelijke communicatie. Ook de verandering van de polis is naar wens verlopen.
Het juiste antwoord
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.